Ik denk dat de mens eerder zelfstandig leert vliegen dan dat dat ooit gebeurt ..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is wat ik nou eens graag zou zien. De hele familie Sanders als 1 front tegen de rest.
Maakt niets uit, is het in elk geval ééns gebeurtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Wat hun kennende ongeveer een aflevering of 2-3 duurt
Als Stefano en Marcus terug komen dan wel Maxime vind ik daar niet bij horen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is wat ik nou eens graag zou zien. De hele familie Sanders als 1 front tegen de rest.
Maxime is ook een Sanders.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Stefano en Marcus terug komen dan wel Maxime vind ik daar niet bij horen.
In de allerlaatste aflevering zal dat heus gebeurenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat de mens eerder zelfstandig leert vliegen dan dat dat ooit gebeurt ..
Dat gezicht van Christophequote:
Het zal mij niets verbazen als Nick toch iets van plan isquote:[ afbeelding ]
Ik hoop het ... dat hysterische, boze gedoe hebben we ondertussen wel gehad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef Frey het volgende:
Misschien is dit wel Nicks "wraak". Niets doen, terwijl Maxime steeds op haar hoede is.
En vervolgens draait Maxime volledig door, waarna ze in de inrichting wordt geplaatst waar Nick heeft gezetenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef Frey het volgende:
Misschien is dit wel Nicks "wraak". Niets doen, terwijl Maxime steeds op haar hoede is.
En dan brengt nick natuurlijk nog een bezoekjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En vervolgens draait Maxime volledig door, waarna ze in de inrichting wordt geplaatst waar Nick heeft gezeten
Maar ze hoort er niet bij. Een Sanders kan soms gemeen zijn maar heeft toch wel klasse.quote:
Wiet is geen kleine meisje het is een heldin !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb hem net nog een keer gekeken ... hij blijft briljant
Hoe moet ik het nou tot 5 september uithouden?
Maar Wiet gooit Jack dus ook tegen de grond ... wat een watje. Als volwassen man neergegooid worden door een dun, klein meisje dat misschien de helft weegt van wat jij weegt.
Ik bedoel klein meisje als in dat ze niet echt lang is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef leilab het volgende:
[..]
Wiet is geen kleine meisje het is een heldin !
quote:
quote:haha gelukkig kon sjors nog uit de kast komen , anders zat ze daar tot 5 sept
QueenChristy 1 day ago 38
quote:wiet, vieze hoor stop gewoon met gtst
newfireclow 1 day ago
Dat zou wel heel dom wezen van RTL.quote:Ja, ze moesten echt een shortie doen voor 5 september! Wantik wil echt een deel zien van wat er gaat gebeuren.
xxx1ezzie1xxx 10 hours ago
Ze duwde Jack tegen die tafel dat zag ik wel daarna stond hij op en rende achter haar aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel klein meisje als in dat ze niet echt lang is.
Maar toch een beetje ongeloofwaardig .. Wiet die Sjors neerduwt? Dat zou best kunnen.
Maar Wiet die Jack neerduwt? Nee. Gewoon nee.
quote:godver kut fuck tyfus tering, die jurk die rikki draagt heb ik ook !
(precies dezelfde kleur) DAM YOU !!!
jedikkelelijkezus 8 hours ago
quote:stel rambo´s je gaat toch niet de shortie van de cliffhanger kijken, dat is net zoiets als een tosti met jam en pindakaas!
ThePaulFactor 1 dag geleden
Ik weet al de perfecte acteur voor die rol!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
Idee voor een leuke verhaallijn voor Wiet:
- Ze ontmoet dat nieuwe mannelijke karakter
- De twee krijgen een relatie
- De jongen blijkt niet helemaal koosjer te zijn
- De jongen helpt Wiet aan de drugs
- Hij dwingt haar seks te hebben met meerdere mannen
- Hij verkoopt haar aan een pooier
- Ze komt achter de ramen te staan
- Heel mannelijk Meerdijk (oke, behalve Jef en Ludo dan) maken een nummertje met Wiet
Heeft het karakter Wiet ook eens een grote verhaallijn, komt er weer eens een wat origineler verhaal voorbij en hebben de mannelijke kijkers ook eens wat te zien (want ja, ze staat wel in lingerie achter die ramen -> product placement van Sapph)
Leviquote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik weet al de perfecte acteur voor die rol!
[ afbeelding ]
Het personage gaat dan Junior Couwe... euh Sanders heten.
Het foute neefje van Ludo
Leer is Nederlands? Kijk wie het zegt ...quote:@boulderdash112 Leer is nederlands,(als je dyslectie hebt dan is het een ander verhaal) maar je praat engels en nederlands door elkaar,Ten 2de, als jij wiet zou heette he, zou jij het leuk vinden als mensen zo met je spotten denk het niet, dit is een soap. Dit is zo gespeeld, en trouwens dat ze Wiet heet wil niet zeggen dat ze Wiet gebruikt, prutsers.
@jennifer94993 Kijk eerst naar je zelf, tegen mensen zegge dat ze lelijk zijn is niet aardig,dat valt onder pesten
MsSunnyRainy 2 weeks ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |