SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo moest er eigenlijk ook tijdelijk uit, maar heeft gewoon de boel omgekocht om toch te mogen blijvenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef roos85 het volgende:
Welke personages moesten er ook al weer vanwege de flexwet uit?
- Maxime
- Danny
- Lucas
- Jack
toch?
Maxime en Danny liggen maanden in coma na deze dramatische gebeurtenis, Lucas moet in therapie en Jack neemt Wiet mee naar een zeer goede kliniek in het buitenland.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef roos85 het volgende:
Welke personages moesten er ook al weer vanwege de flexwet uit?
- Maxime
- Danny
- Lucas
- Jack
toch?
Ludo heeft een vast contractquote:Op zondag 10 juli 2011 11:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ludo moest er eigenlijk ook tijdelijk uit, maar heeft gewoon de boel omgekocht om toch te mogen blijven
Inmiddels is hij het brein geworden achter de geweldige verhaallijnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ludo moest er eigenlijk ook tijdelijk uit, maar heeft gewoon de boel omgekocht om toch te mogen blijven
Of Jack moet een tijdje brommen omdat hij zijn dienstwapen is kwijt geraakt, hij verliest zijn baan als rechercheur, en er komt een echte baas als rechercheur voor terug.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maxime en Danny liggen maanden in coma na deze dramatische gebeurtenis, Lucas moet in therapie en Jack neemt Wiet mee naar een zeer goede kliniek in het buitenland.
Probleem opgelost
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Inmiddels is hij het brein geworden achter de geweldige verhaallijnen.
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 10 juli 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of Jack moet een tijdje brommen omdat hij zijn dienstwapen is kwijt geraakt, hij verliest zijn baan als rechercheur, en er komt een echte baas als rechercheur voor terug.
Wiet mag niet weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maxime en Danny liggen maanden in coma na deze dramatische gebeurtenis, Lucas moet in therapie en Jack neemt Wiet mee naar een zeer goede kliniek in het buitenland.
Probleem opgelost
Ik zal jack ook wel eens weer willen zien als zakenman.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of Jack moet een tijdje brommen omdat hij zijn dienstwapen is kwijt geraakt, hij verliest zijn baan als rechercheur, en er komt een echte baas als rechercheur voor terug.
Weet ik, maar wilde graag weer wat tofs plaatsen over Ludo Sanders.quote:
Okequote:Op zondag 10 juli 2011 11:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Weet ik, maar wilde graag weer wat tofs plaatsen over Ludo Sanders.
Is de FOKkers vast al wel opgevallen, dat ik een zeer grote fan ben van onze Erik de Vogel.
Ja,van Robin had ik het wel gemerkt :p.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Weet ik, maar wilde graag weer wat tofs plaatsen over Ludo Sanders.
Is de FOKkers vast al wel opgevallen, dat ik een zeer grote fan ben van onze Erik de Vogel.
En dat ik behoorlijk ben gecharmeerd van Inge Schrama & Robin Martens
Voor mij is hij dat ook! Hij brengt tenminste de spanning en een rede om naar GTST te kijken!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij staat hier als een ware ganster Sanders op de foto
Voor mij ook, ik vind Nick echt een geweldig personage dat voortreffelijk door Christophe wordt neergezet.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Voor mij is hij dat ook! Hij brengt tenminste de spanning en een rede om naar GTST te kijken!
Hmm vond ik niet. Ik vind Wiet niet geweldig, maar ik vond haar in de slotaflevering wel goedquote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik vond Wiet trouwens ontzettend nep boos kijken toen ze tussen die doeken stond. Ik moest er eerder om lachen dan dat ik er bang van werd..
Ben ik niet mee eens, ik vond Pip Pellens Wiet heel geloofwaardig neerzettenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik vond Wiet trouwens ontzettend nep boos kijken toen ze tussen die doeken stond. Ik moest er eerder om lachen dan dat ik er bang van werd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |