quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
wat doe je mij aan TM, eerst de commode, en nu maak je mij nieuwsgierig met die website
Snap ik!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Hier wordt doordeweeks erg lastig! We werken gewoon.
denk niet dat ik augustus ga redden hoor, dan blijf ik het liefst wat dichter bij huisquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Snap ik!
Zaterdag 6 augustus kan ik wel, net als 13 augustus. Misschien kan ik 23 juli ook (even overleggen met mijn lief of mijn hulp ernstig nodig is die dag), maar dan kan het dus niet bij ons thuis ivm de tuinzooi.
Dan staat er een afspraak in de agenda, maar mocht iedereen die datum wel kunnen, dan kan ik die afspraak evt. wel verplaatsenquote:
Das op zich wel interessant natuurlijk! Wij krijgen een hot-tub in de tuin, dan ga je daar gewoon lekker in zittenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
denk niet dat ik augustus ga redden hoor, dan blijf ik het liefst wat dichter bij huis
of we doen een live-bevallinghaha
das dan nog wel weer een voordeeltje van werken in de zorgquote:
je mag ook gewoon komen hoor Karinquote:
Tssss, thank you for your confidence DPAMquote:Dear customer,
Thank you for ordering on our website.
Your order is in waiting.
As the amount of your order is important we have to ask you for a bank transfer. Of course, we refund the amount you paid on our website.
Here are the information needed to do the bank transfer:
IBAN : FR76 3006 6109 6200 0100 1890 255
BIC : CMCIFRPP
As soon as we receive the bank transfer and the document needed we will be able to confirm your order and to send it.
If we have no answer from you before the 18 of jully will cancel your order.
Thank you for your confidence.
Best regards.
Ja, zo lees ik dit ook, dat je een bedragje moet storten (maar hoeveel??) gezien je enormequote:Op maandag 11 juli 2011 10:42 schreef twentemeisje het volgende:
DML ik heb je ge-pm'd.
Wie missen we nu nog?
Krijg net deze mail van DPAM:
[..]
Tssss, thank you for your confidence DPAM. Lekker Engels ook. Maar willen ze nu een symbolische betaling??? En wat voor document? Ik zie nergens een bedrag staan... Ik ga maar 'ns ff mailen met ze.
Ja, het staat er wat vaag maar volgens mij is dat het.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef twentemeisje het volgende:
Nu ik het nog een keer lees geloof ik dat ze inderdaad willen dat ik het via de bank betaal ipv met cc. En dat ze die cc-betaling refunden. Djiezus wat een gedoe allemaal...
Het is een important order, zo important dat ze heel lastig gaan doen over de betalingquote:Op maandag 11 juli 2011 12:24 schreef Poppejans het volgende:
Waaaaat?! nouja zeg!
Ik snap alweer dat mailtje niet
Het lijkt inderdaad wel GTST ipv simpelweg kleertjes bestellen...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef MamaPurk het volgende:
wat een gedoe, de soap was nog niet af dus... het gaat gewoon nog even door, pfff...
Das superlief bitterend!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef bitterend het volgende:
TM ik kan ook bellen hoor...moet morgen werken maar moet vaker naar Frankrijk dus het is geen probleem. Laat het me weten ok?
Ze mogen daar wel op een twee cursussen, communicatie met klanten en Engels...quote:Dear customer,
As indicated in the e-mail preceding the amount of your order is raised(brought up). The only means to pay this order is to make a transfer
Merci pour votre confiance.
Cordialement.
Votre conseiller client
www.dpam.com <http://www.dpam.com/>
quote:The merchandise shall be shipped at the risk of the purchaser, whose duty it is to assess the condition of the merchandise on receipt of the parcel, and who shall have 24 hours to notify DU PAREIL AU MEME of their reservations should items be found to be missing or damaged.
Schrijf terug:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:34 schreef twentemeisje het volgende:
Ik begin een beetje geïrriteerd te raken door die Fransosen... Nu reageren ze in het Engels op de mail die Bitterend in het Frans heeft opgesteld.
[..]
Ze mogen daar wel op een twee cursussen, communicatie met klanten en Engels...
Ik snap er ook nog steeds geen barst van 'the amount of your order is raised'.
Ik ga het wel overmaken... Maar wat nu als ik het per bank betaal en de zending raakt zoek... Hang ik er dan voor bijna 600 euro in?
nou dat dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:34 schreef Lijnloos het volgende:
Kom net dit topic pas tegen (ik moet echt vaker neuzen in het forum zelf, ipv alleen mijn AT's bekijken...)... wat een gedoe weer joh! TM, het zit je niet mee zo. Bitterend, fijn dat jij kan helpen zo!
Ik denk dat dat handig is, bitterend ik duik ff de pm inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef Ssserpente het volgende:
Bitterend, het lijkt mij idd het handigst als jij ff belt. Nu ontstaat er over en weer irritatie door communicatieproblemen.
Gewoon ff vragen waarom en voor welk bedrag ze een bangoverschrijving willen.
Je bent een schat bitterend!quote:
*checkt* Ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef MamaPurk het volgende:
Woehoehopelijk gaat het nu snel
TM had je mijn geld al binnen?
Oui, alles ligt nu en wellicht morgen ook plat in la France.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef bitterend het volgende:
Oh wacht even....kan zijn dat ze vandaag dicht zijn! c'est 14 Juillet donc ferier!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oui, alles ligt nu en wellicht morgen ook plat in la France.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
14 juli iddverjaardag van T ennnn Frankrijk
Was T vandaag jarig??quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
14 juli iddverjaardag van T ennnn Frankrijk
Dat ja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Was T vandaag jarig??Gefeliciteerd nog dan!
Dat kun je wel stellen Cathmarquote:Op maandag 18 juli 2011 10:35 schreef Cathmar het volgende:
Dames, wat een drama zeg. Hopelijk komt het helemaal goed, en snel!
Vorige week tijdens mijn vakantie heerlijk geshopt bij DPAM. En even gekeken dat de dichtstbijzijnde winkel voor mij een uurtje rijden is vanaf thuis. Denk dat ik dat beter kan doen dan online bestellen...
We kunnen natuurlijk gewoon eens een minimeet doenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Jammer dat het in het weekend is. Anders was ik er ook graag bij geweest. Tis zooo dichtbij. Kan het bijna lopend af
quote:
Dat zou echt heel leuk zijn Juud!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga er ook even over nadenken, de 6e Aug dan.
Ik heb dan wel net een week weer gewerkt, dus het is waarschijnlijk kijken hoe het dan gaat wat betreft mijn energielevel.
Het is voor mij 40/45 minuten rijden, dus prima te doen en het lijkt me wel heel leuk om jullie eens te ontmoeten.
Ja dat moeten we eens doen. We wonen zo dicht bij elkaar. Heb door de weeks tijd zat dus gaat helemaal goed komen!!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk gewoon eens een minimeet doen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Lijnloos het volgende:
6 augustus kan ik misschien ook wel, maar dat moet ik effe met de grote baas overleggen (een van de weinige vrije weekenden en hij heeft tegenwoordig een "we-moeten-het-huis-op-orde-maken-zodat-we-het-huis-snel-in-de-verkoop-kunnen-zetten"-mania... en gelukkig gebeurd er nooit wat
* twentemeisje prijst de dag niet meer voordat het avond is... maar kan een kleinequote:07/18/2011 Preparée
07/18/2011 En attente d'expédition
I totally get that! Maar dan moeten we wel een keer in de herhaling hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk niet dat ik 6 aug ga reddenis me te spannend; maar alle data zijn ovb bij mij
maar dat zal iedereen snappen...
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:58 schreef Poppedein het volgende:
En BJ, ik vind je maar zwakjes hoor, wie wordt er nou persoonlijk door zn VK naar een meeting gereden??Ik neem t voor je mee!
Precies! En ik offer mezelf wel op als assistente/kraamhulp voor die dagquote:Op maandag 18 juli 2011 16:58 schreef Poppedein het volgende:
En BJ, ik vind je maar zwakjes hoor, wie wordt er nou persoonlijk door zn VK naar een meeting gereden??Ik neem t voor je mee!
Komt er niet nog iemand uit jouw richting deze kant op NTS?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef NotTheSame het volgende:
Jeeeeeeeej tis onderweg!
Ik denk dat ik manlief maar eens alvast warm ga maken voor 6 augustus... Vind het toch wel errug ver, 2 uurtjes in m'n eentje (ow nee met z'n tweetjes hihi)!
Ik vind het ook heel erg jammer! Kan jij ook niet met iemand mee?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:47 schreef wickie het volgende:
Ik vind het echt zoooo jammer dat je zo ver weg woont, had echt graag ook naar de ophaalmeet gekomen... Maar voor 1 vestje helemaal naar Twente... Ik ben bang dat R. dat niet zo'n goed idee gaat vinden, die wil elk weekend dat het nog kan klussen(mannen met nesteldrang, de angst dat hij helemaal nergens meer aan toe komt omdat er dan 2 kids zijn).
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Precies! En ik offer mezelf wel op als assistente/kraamhulp voor die dag
Je komt maar gewoon hoor![]()
Jeeeeeeej bestelling onderweg![]()
![]()
![]()
![]()
en Wolf en ik zijn er de 6e hoor
als ik me goed voel ga ik zeker met jou mee!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:58 schreef Poppedein het volgende:
Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoe!!!!
Ik kan beide data nog!!!
Ik denk inderdaad dat het de 6e word. Jammer dat je niet kunt KJquote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Zoals ik het nu lees, gaat het 6 augustus worden. Dan kan ik helaas niet. Maar aangezien ik alleen maar voor de gezelligheid kwam, is dat geen ramp. Ik kom je tuin zo wel een keer bewonderen TM
Fijn he die slaapdiensten? Ik ken het van mijn zussiequote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef MamaPurk het volgende:
Ik kan zowieso niet ik moet werken, ben nu ook aan het werk met de ipad op bed
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef MamaPurk het volgende:
Slapend rijk wrdenen hetis heel rustig! Lig al bijna eenuur op bed, lekker off topic!
Ik zag vandaag dat wij tijdens onze vakantie ook een aantal DPAM-winkels in de buurt hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef MamaPurk het volgende:
Ja wauw! Ik hoop morgen ook nog twee duns pakjes in de brievenbus te hebbenen ik heb echt zoveel leuks bij lindex gezien... Had vanmiddag voor meer dan 100 euries in mijn mandje maar niet besteld
eerst die dpam bestelling afwachten daar heb ik vanmiddag yrouwens ook al weer zitten neuzen
Bikkel!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben dvd-spelers voor in de auto gekocht, dus als het nodig is rijd ik probleemloos door naar Berlijn.
Haha ja jij hebt vakantiequote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Euh, nou ja, mijn lief rijdt, en ik tuur wat uit het raam terwijl ik vergeet om hem op allerlei afslagen te wijzen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Euh, nou ja, mijn lief rijdt, en ik tuur wat uit het raam terwijl ik vergeet om hem op allerlei afslagen te wijzen.
Ik riep vanavond trots uit dat ik ons al een heleboel geld bespaard had vandaag! En dat alleen maar door virtuele winkelmandjes leeg te kwakken!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Haha ja jij hebt vakantie
Ik blijf mandjes legenik ben verslaafd! Wij blijven gewoon in nederland maar willen in september nog wel graag een weekje weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nichtje P (26 maanden jong) was hier en die kon gewoon Saar's nieuwe jasje nog aan (maat 12Mois)... Volgens mij valt het paddestoelenjasje dus groot! Gelukkig kan ik haar nog tot aan de winter toe volstouwen met eten, dan komen we misschien in de buurt...
Ik houd je in de gaten!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
Woeiii TM wat een berg kleertjes en wat een schatje jullie dochtertje
Oh en als je na onze meet een kussen of stoel mist(ze blijven moooiiii!).
Marktplaats is je beste vriend! Even goed afsoppen en hopsakee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef MamaPurk het volgende:
Saartje in het stoeltjeik wil ook zo een stoeltje!!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef twentemeisje het volgende:
MP ik zie je meisje straks al helemaal voor me in dat prachtige salopetje! Ik heb van een aantal dingen echt spijt dat ik ze zelf niet heb besteld.
KD haal maar weer adem, Polle heeft in elk geval een jasje om aan te trekken. Anders moet het arme jong straks nog nakend over straat.
Saar kan al zitten Claudia!gelukkig maar, t arme ding zou t nog koud krijgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nichtje P (26 maanden jong) was hier en die kon gewoon Saar's nieuwe jasje nog aan (maat 12Mois)... Volgens mij valt het paddestoelenjasje dus groot! Gelukkig kan ik haar nog tot aan de winter toe volstouwen met eten, dan komen we misschien in de buurt...
nou staat er maar eentje op hoor...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Marktplaats is je beste vriend! Even goed afsoppen en hopsakee!Ik heb 'm voor 25 euro gekocht. Ik wil er ook nog zo'n tray bij, ff zoeken.
Klikquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
nou staat er maar eentje op hoor...
oeeee nou kan ik nog slechter wachten, maaaar die bunting bag nu hier al hebben is de goden verzoeken, hoop hem de komende weken nog niet nodig te hebben... maar kan nu al bijna niet meer wachten om mijn meis 2.0 dr in te leggen in de box; op Poppedein's mooie roze met groene boxkleed eronder... *smelt*quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de bunting bag trouwens pas mogen bewonderen en hij lijkt van ander materiaal gemaakt te zijn dan mijn bunting bag. Het lijkt me een heel praktisch ding waarmee je straks onbezorgd je chinese eten naar binnen kunt werken met kind in je armen zonder je zorgen te hoeven maken over hoe je de vlekken er weer uit gaat krijgen.En de binnenkant heeft ook een heel leuk motiefje.
Wat zal ie Evi gaaf staan!!! Die blonde krullen erboven, plus die enorme glimlach natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo het jasje is wel echt echt echt heeeeeeel leuk!!!
Ging jij binnenkort ook niet naar een DPAM-winkel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef becky27 het volgende:
echt heel cool! was vooral benieuwd naar het jasje.
Ik moest 'm gewoon ff uit het plastiekje halen om 'm te bewonderen poppejans, hij is echt helemaal tequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben ook van 6 aug uitgegaan
Waaaaah wat een heerlijke buit foto's![]()
Ik zie het jasje voor Wolf liggen!Volgens mij is die echt geweldig leuk
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
U vraagt wij draaien! Ik heb me ernstig ingehouden en alleen dit jasje plus bijbehorend mutske besteld:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm zo leuk! Ondanks de enorme ellende die ze er bij DPAM van hebben gemaakt kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om te zeggen dat ik er nooit meer iets ga bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh wat lieffff!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ofcourse! Het jasje is 42,50 en het mutsje 8.
Dat valt me meequote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
Ofcourse! Het jasje is 42,50 en het mutsje 8.
Als je mij even je adres pm't dan heb ik nog wel iets voor beeb 2.0 om het lange wachten een beetje te verzachtenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
13 augustus; OMG zolang kan ik niet wachten hoor![]()
![]()
en vermoed mijn beeb ook niet haha
Niet normaal he? Ik vind dit trouwens ook nog niet eens echt goeiekoop trouwens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat valt me mee
Onlangs aan het shoppen geweest voor verjaardagen (ouders met een uitbouw voor de bergen speelgoed dus ik ben een kleertjes koper) en heb met verbazing staan kijken naar de prijzen
ooh jij hebt m al vastgehouden, ben jaloers!! en nu nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik moest 'm gewoon ff uit het plastiekje halen om 'm te bewonderen poppejans, hij is echt helemaal te.
Mijn zusje heeft ook een klein manneke en die wilde 'm 't liefst gelijk meenemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ooh jij hebt m al vastgehouden, ben jaloers!! en nu nog nieuwsgieriger
Echt goedkoop is Dpam ook niet vind ik, mijn eigen winterjas is goedkoper dan dit jasje
oeeee nu ben ik heeeel nieuwsgierig! ik ga je direct een PM sturenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als je mij even je adres pm't dan heb ik nog wel iets voor beeb 2.0 om het lange wachten een beetje te verzachten.
ja er is gewoon een app, superhandig. ik kan niet wachten, vannacht rijden we en morgen zijn we er al.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:48 schreef miss_sly het volgende:
DPAM app? *ook naar Frankrijk op vakantie gaat!
Ja, ik ben het wel van plan!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:34 schreef twentemeisje het volgende:
Maar lieve meisjes... gaan we 6 augustus vastleggen?
En wie komt er nu allemaal precies?
Juudje, kom jij ook nog?
Die kan ik eventueel ook wel meenemen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef twentemeisje het volgende:
Juud het zou super zijn wanneer het gaat lukken!
Clau, bitterend heeft ook mijn hop-tye gekocht, ik kan ze dus zo in 1 pakket versturen.
You're very welcome lieve B-J!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
*schop*
ahhhhhh TM nu wil ik nog grager wel gewoon komen met mijn priveVK op 6 augustus!
wat lieffff dat pakje die ik op de deurmat vond! (L)
en ook nog precies mijn smaak!
tzt volgt er natuuuurlijk een foto en speciale vermelding in het fototopic
*smelt*
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
Weer een heel klein beetje plek...
Het pakje is binnen! Heel erg bedankt! Je moet de verzendkosten nog van me krijgen, toch?
Die van ons tekent voor ons en legt het pakketje in de schuur als we niet thuis zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:48 schreef twentemeisje het volgende:
En je weet pas echt zeker dat je koopverslaafd bent als de pakketbezorger je met drie kussen op je wang feliciteert met de geboorte van je dochter. Ik stond echt aan de drempel genageld
.
Die van ons brengt het bij een van mijn zusjes als we niet thuis zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die van ons tekent voor ons en legt het pakketje in de schuur als we niet thuis zijn.
ahhh en nu heb ik spijt dat ik die toch niet heb besteld voor beeb 2.0quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:32 schreef Lijnloos het volgende:
Kiek nou wat Pieter Post hier net kwam afleveren:
[ afbeelding ]TM, bedankt!!!
je zal toch raar opkijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef Poppedein het volgende:
Yep! Tenzij BJ of mijn collega hier ineens bevallend op de stoep ligt
Ik overleg het zo even benedenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef twentemeisje het volgende:
Ladies, wie kan ik verwachten de 6e?
Beessie, jij komt mee als je nog niet ontsloten bent? Juud, jij kijkt ff aan hoe het die week gaat met wennen aan werken en NTS jij kijkt ook even op dat moment hoe het loopt? Claudia en Poppedeintje, jullie zijn er zeker?
haha Ivan en Evie zou ook een mooi duo zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:22 schreef Poppedein het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen, Jelte gooit zn hele voedingspatroon weer over de kop op t momentMaar tussen 10-12 als ik met beide kom is voor mij het handigst denk ik. Lena slaapt voor die tijd niet in de auto en een goeie middagslaap heeft ze nog wel echt nodig, dus als ik na 12en weer terug kan rijden is dat voor mij t handigst denk ik.. Maar jullie moeten verder rijden dan ik, dus ik heb geen idee wat haalbaar is voor jullie? Als BJ tegen die tijd nog wel graag mee wil moet ik ook ff met haar overleggen wat handig is en of zij Evie ook mee wil nemen, want 3 stoeltjes op de achterbank gaat niet, dan moet ik Lena alsnog thuislaten (En zul je zien dat Ivan er met Evie vandoor gaat!)
Dat ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:32 schreef MamaPurk het volgende:
Zal ik me ziek melden en ook gewoon komenIk ben zo nieuwsgierig naar jullie allemaal!
ruilen in de vakantie periode, goed bedachtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef twentemeisje het volgende:
Yayelf uur is helemaal goed meiden! Leukleukleuk
MP kan je je dienst niet nog ruilen met een collega? En jij KJ?
Rocka kom je ooooooo-hoooook?
Kom je wel ergens rond die tijd denk je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat gaat me een barre tocht worden![]()
Pm je je adres TM?
Ik kijk nog wel even hoe laat ik kom. Ligt even aan andere plannen en de gewilligheid van peuter..
Oh, dat heb ik ook en ik ben al een tijdje niet meer zwanger als ik me niet vergis :d.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef wickie het volgende:
Ik krijg gewoon spontaan hongerben een beetje te zwanger volgens mij..
Maar dames, have fun! Ik wou dat ik niet zover weg woonde, was graag ook gekomen.
Yayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben vrij vandaag!![]()
Dus ik ben er morgen gewoon, Lientje kan lekker uitrusten en bijkomen vandaag.
Ow en geen wensen oid wat betreft boodschapjes, kopje koffie met iets lekker en ik ben tevreden.
Ivanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
TM, wat ben je toch een lieverd. Het is dat ik net een belachelijk grote DPAM-bestelling voor hem heb geplaatst, anders zou ik m'n eerstgeborene aan je afstaan.
*ramptoerist meldt zich* Doe 's ff een foto, klinkt rampzalig! Onwijs balen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:33 schreef NotTheSame het volgende:
Meiden, kids en aanhang, heel veel plezier morgen! Ik had er maar al te graag bij willen zijn, maar helaas, de natuur ging z'n eigen gang weer eens. En na de regenval van gisteren is het gat nu nog veel groter geworden, het lijkt wel alsof er een UFO is neergestort in m'n achtertuintje!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
even een feelgood ding
dat jasje met puntmuts die veel van ons hebben gekocht
is nu weer te koop bij DPAM, maar dan voor 30 euro
lalal
aaaaai luv you KDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
even een feelgood ding
dat jasje met puntmuts die veel van ons hebben gekocht
is nu weer te koop bij DPAM, maar dan voor 30 euro
lalal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |