Ik zag vandaag dat wij tijdens onze vakantie ook een aantal DPAM-winkels in de buurt hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef MamaPurk het volgende:
Ja wauw! Ik hoop morgen ook nog twee duns pakjes in de brievenbus te hebbenen ik heb echt zoveel leuks bij lindex gezien... Had vanmiddag voor meer dan 100 euries in mijn mandje maar niet besteld
eerst die dpam bestelling afwachten daar heb ik vanmiddag yrouwens ook al weer zitten neuzen
Bikkel!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben dvd-spelers voor in de auto gekocht, dus als het nodig is rijd ik probleemloos door naar Berlijn.
Haha ja jij hebt vakantiequote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Euh, nou ja, mijn lief rijdt, en ik tuur wat uit het raam terwijl ik vergeet om hem op allerlei afslagen te wijzen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Euh, nou ja, mijn lief rijdt, en ik tuur wat uit het raam terwijl ik vergeet om hem op allerlei afslagen te wijzen.
Ik riep vanavond trots uit dat ik ons al een heleboel geld bespaard had vandaag! En dat alleen maar door virtuele winkelmandjes leeg te kwakken!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Haha ja jij hebt vakantie
Ik blijf mandjes legenik ben verslaafd! Wij blijven gewoon in nederland maar willen in september nog wel graag een weekje weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nichtje P (26 maanden jong) was hier en die kon gewoon Saar's nieuwe jasje nog aan (maat 12Mois)... Volgens mij valt het paddestoelenjasje dus groot! Gelukkig kan ik haar nog tot aan de winter toe volstouwen met eten, dan komen we misschien in de buurt...
Ik houd je in de gaten!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
Woeiii TM wat een berg kleertjes en wat een schatje jullie dochtertje
Oh en als je na onze meet een kussen of stoel mist(ze blijven moooiiii!).
Marktplaats is je beste vriend! Even goed afsoppen en hopsakee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef MamaPurk het volgende:
Saartje in het stoeltjeik wil ook zo een stoeltje!!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef twentemeisje het volgende:
MP ik zie je meisje straks al helemaal voor me in dat prachtige salopetje! Ik heb van een aantal dingen echt spijt dat ik ze zelf niet heb besteld.
KD haal maar weer adem, Polle heeft in elk geval een jasje om aan te trekken. Anders moet het arme jong straks nog nakend over straat.
Saar kan al zitten Claudia!gelukkig maar, t arme ding zou t nog koud krijgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nichtje P (26 maanden jong) was hier en die kon gewoon Saar's nieuwe jasje nog aan (maat 12Mois)... Volgens mij valt het paddestoelenjasje dus groot! Gelukkig kan ik haar nog tot aan de winter toe volstouwen met eten, dan komen we misschien in de buurt...
nou staat er maar eentje op hoor...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Marktplaats is je beste vriend! Even goed afsoppen en hopsakee!Ik heb 'm voor 25 euro gekocht. Ik wil er ook nog zo'n tray bij, ff zoeken.
Klikquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
nou staat er maar eentje op hoor...
oeeee nou kan ik nog slechter wachten, maaaar die bunting bag nu hier al hebben is de goden verzoeken, hoop hem de komende weken nog niet nodig te hebben... maar kan nu al bijna niet meer wachten om mijn meis 2.0 dr in te leggen in de box; op Poppedein's mooie roze met groene boxkleed eronder... *smelt*quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de bunting bag trouwens pas mogen bewonderen en hij lijkt van ander materiaal gemaakt te zijn dan mijn bunting bag. Het lijkt me een heel praktisch ding waarmee je straks onbezorgd je chinese eten naar binnen kunt werken met kind in je armen zonder je zorgen te hoeven maken over hoe je de vlekken er weer uit gaat krijgen.En de binnenkant heeft ook een heel leuk motiefje.
Wat zal ie Evi gaaf staan!!! Die blonde krullen erboven, plus die enorme glimlach natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo het jasje is wel echt echt echt heeeeeeel leuk!!!
Ging jij binnenkort ook niet naar een DPAM-winkel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef becky27 het volgende:
echt heel cool! was vooral benieuwd naar het jasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |