Dat ja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Was T vandaag jarig??Gefeliciteerd nog dan!
Dat kun je wel stellen Cathmarquote:Op maandag 18 juli 2011 10:35 schreef Cathmar het volgende:
Dames, wat een drama zeg. Hopelijk komt het helemaal goed, en snel!
Vorige week tijdens mijn vakantie heerlijk geshopt bij DPAM. En even gekeken dat de dichtstbijzijnde winkel voor mij een uurtje rijden is vanaf thuis. Denk dat ik dat beter kan doen dan online bestellen...
We kunnen natuurlijk gewoon eens een minimeet doenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Jammer dat het in het weekend is. Anders was ik er ook graag bij geweest. Tis zooo dichtbij. Kan het bijna lopend af
quote:
Dat zou echt heel leuk zijn Juud!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga er ook even over nadenken, de 6e Aug dan.
Ik heb dan wel net een week weer gewerkt, dus het is waarschijnlijk kijken hoe het dan gaat wat betreft mijn energielevel.
Het is voor mij 40/45 minuten rijden, dus prima te doen en het lijkt me wel heel leuk om jullie eens te ontmoeten.
Ja dat moeten we eens doen. We wonen zo dicht bij elkaar. Heb door de weeks tijd zat dus gaat helemaal goed komen!!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk gewoon eens een minimeet doen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Lijnloos het volgende:
6 augustus kan ik misschien ook wel, maar dat moet ik effe met de grote baas overleggen (een van de weinige vrije weekenden en hij heeft tegenwoordig een "we-moeten-het-huis-op-orde-maken-zodat-we-het-huis-snel-in-de-verkoop-kunnen-zetten"-mania... en gelukkig gebeurd er nooit wat
* twentemeisje prijst de dag niet meer voordat het avond is... maar kan een kleinequote:07/18/2011 Preparée
07/18/2011 En attente d'expédition
I totally get that! Maar dan moeten we wel een keer in de herhaling hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk niet dat ik 6 aug ga reddenis me te spannend; maar alle data zijn ovb bij mij
maar dat zal iedereen snappen...
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:58 schreef Poppedein het volgende:
En BJ, ik vind je maar zwakjes hoor, wie wordt er nou persoonlijk door zn VK naar een meeting gereden??Ik neem t voor je mee!
Precies! En ik offer mezelf wel op als assistente/kraamhulp voor die dagquote:Op maandag 18 juli 2011 16:58 schreef Poppedein het volgende:
En BJ, ik vind je maar zwakjes hoor, wie wordt er nou persoonlijk door zn VK naar een meeting gereden??Ik neem t voor je mee!
Komt er niet nog iemand uit jouw richting deze kant op NTS?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef NotTheSame het volgende:
Jeeeeeeeej tis onderweg!
Ik denk dat ik manlief maar eens alvast warm ga maken voor 6 augustus... Vind het toch wel errug ver, 2 uurtjes in m'n eentje (ow nee met z'n tweetjes hihi)!
Ik vind het ook heel erg jammer! Kan jij ook niet met iemand mee?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:47 schreef wickie het volgende:
Ik vind het echt zoooo jammer dat je zo ver weg woont, had echt graag ook naar de ophaalmeet gekomen... Maar voor 1 vestje helemaal naar Twente... Ik ben bang dat R. dat niet zo'n goed idee gaat vinden, die wil elk weekend dat het nog kan klussen(mannen met nesteldrang, de angst dat hij helemaal nergens meer aan toe komt omdat er dan 2 kids zijn).
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Precies! En ik offer mezelf wel op als assistente/kraamhulp voor die dag
Je komt maar gewoon hoor![]()
Jeeeeeeej bestelling onderweg![]()
![]()
![]()
![]()
en Wolf en ik zijn er de 6e hoor
als ik me goed voel ga ik zeker met jou mee!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:58 schreef Poppedein het volgende:
Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoe!!!!
Ik kan beide data nog!!!
Ik denk inderdaad dat het de 6e word. Jammer dat je niet kunt KJquote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Zoals ik het nu lees, gaat het 6 augustus worden. Dan kan ik helaas niet. Maar aangezien ik alleen maar voor de gezelligheid kwam, is dat geen ramp. Ik kom je tuin zo wel een keer bewonderen TM
Fijn he die slaapdiensten? Ik ken het van mijn zussiequote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef MamaPurk het volgende:
Ik kan zowieso niet ik moet werken, ben nu ook aan het werk met de ipad op bed
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef MamaPurk het volgende:
Slapend rijk wrdenen hetis heel rustig! Lig al bijna eenuur op bed, lekker off topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |