quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
wat doe je mij aan TM, eerst de commode, en nu maak je mij nieuwsgierig met die website
Snap ik!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Hier wordt doordeweeks erg lastig! We werken gewoon.
denk niet dat ik augustus ga redden hoor, dan blijf ik het liefst wat dichter bij huisquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Snap ik!
Zaterdag 6 augustus kan ik wel, net als 13 augustus. Misschien kan ik 23 juli ook (even overleggen met mijn lief of mijn hulp ernstig nodig is die dag), maar dan kan het dus niet bij ons thuis ivm de tuinzooi.
Dan staat er een afspraak in de agenda, maar mocht iedereen die datum wel kunnen, dan kan ik die afspraak evt. wel verplaatsenquote:
Das op zich wel interessant natuurlijk! Wij krijgen een hot-tub in de tuin, dan ga je daar gewoon lekker in zittenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
denk niet dat ik augustus ga redden hoor, dan blijf ik het liefst wat dichter bij huis
of we doen een live-bevallinghaha
das dan nog wel weer een voordeeltje van werken in de zorgquote:
je mag ook gewoon komen hoor Karinquote:
Tssss, thank you for your confidence DPAMquote:Dear customer,
Thank you for ordering on our website.
Your order is in waiting.
As the amount of your order is important we have to ask you for a bank transfer. Of course, we refund the amount you paid on our website.
Here are the information needed to do the bank transfer:
IBAN : FR76 3006 6109 6200 0100 1890 255
BIC : CMCIFRPP
As soon as we receive the bank transfer and the document needed we will be able to confirm your order and to send it.
If we have no answer from you before the 18 of jully will cancel your order.
Thank you for your confidence.
Best regards.
Ja, zo lees ik dit ook, dat je een bedragje moet storten (maar hoeveel??) gezien je enormequote:Op maandag 11 juli 2011 10:42 schreef twentemeisje het volgende:
DML ik heb je ge-pm'd.
Wie missen we nu nog?
Krijg net deze mail van DPAM:
[..]
Tssss, thank you for your confidence DPAM. Lekker Engels ook. Maar willen ze nu een symbolische betaling??? En wat voor document? Ik zie nergens een bedrag staan... Ik ga maar 'ns ff mailen met ze.
Ja, het staat er wat vaag maar volgens mij is dat het.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef twentemeisje het volgende:
Nu ik het nog een keer lees geloof ik dat ze inderdaad willen dat ik het via de bank betaal ipv met cc. En dat ze die cc-betaling refunden. Djiezus wat een gedoe allemaal...
Het is een important order, zo important dat ze heel lastig gaan doen over de betalingquote:Op maandag 11 juli 2011 12:24 schreef Poppejans het volgende:
Waaaaat?! nouja zeg!
Ik snap alweer dat mailtje niet
Het lijkt inderdaad wel GTST ipv simpelweg kleertjes bestellen...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef MamaPurk het volgende:
wat een gedoe, de soap was nog niet af dus... het gaat gewoon nog even door, pfff...
Das superlief bitterend!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef bitterend het volgende:
TM ik kan ook bellen hoor...moet morgen werken maar moet vaker naar Frankrijk dus het is geen probleem. Laat het me weten ok?
Ze mogen daar wel op een twee cursussen, communicatie met klanten en Engels...quote:Dear customer,
As indicated in the e-mail preceding the amount of your order is raised(brought up). The only means to pay this order is to make a transfer
Merci pour votre confiance.
Cordialement.
Votre conseiller client
www.dpam.com <http://www.dpam.com/>
quote:The merchandise shall be shipped at the risk of the purchaser, whose duty it is to assess the condition of the merchandise on receipt of the parcel, and who shall have 24 hours to notify DU PAREIL AU MEME of their reservations should items be found to be missing or damaged.
Schrijf terug:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:34 schreef twentemeisje het volgende:
Ik begin een beetje geïrriteerd te raken door die Fransosen... Nu reageren ze in het Engels op de mail die Bitterend in het Frans heeft opgesteld.
[..]
Ze mogen daar wel op een twee cursussen, communicatie met klanten en Engels...
Ik snap er ook nog steeds geen barst van 'the amount of your order is raised'.
Ik ga het wel overmaken... Maar wat nu als ik het per bank betaal en de zending raakt zoek... Hang ik er dan voor bijna 600 euro in?
nou dat dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:34 schreef Lijnloos het volgende:
Kom net dit topic pas tegen (ik moet echt vaker neuzen in het forum zelf, ipv alleen mijn AT's bekijken...)... wat een gedoe weer joh! TM, het zit je niet mee zo. Bitterend, fijn dat jij kan helpen zo!
Ik denk dat dat handig is, bitterend ik duik ff de pm inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef Ssserpente het volgende:
Bitterend, het lijkt mij idd het handigst als jij ff belt. Nu ontstaat er over en weer irritatie door communicatieproblemen.
Gewoon ff vragen waarom en voor welk bedrag ze een bangoverschrijving willen.
Je bent een schat bitterend!quote:
*checkt* Ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef MamaPurk het volgende:
Woehoehopelijk gaat het nu snel
TM had je mijn geld al binnen?
Oui, alles ligt nu en wellicht morgen ook plat in la France.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef bitterend het volgende:
Oh wacht even....kan zijn dat ze vandaag dicht zijn! c'est 14 Juillet donc ferier!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oui, alles ligt nu en wellicht morgen ook plat in la France.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
14 juli iddverjaardag van T ennnn Frankrijk
Was T vandaag jarig??quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
14 juli iddverjaardag van T ennnn Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |