quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 09:22 schreef Poppedein het volgende:Ik durf niets meer te zeggen, Jelte gooit zn hele voedingspatroon weer over de kop op t moment

Maar tussen 10-12 als ik met beide kom is voor mij het handigst denk ik. Lena slaapt voor die tijd niet in de auto en een goeie middagslaap heeft ze nog wel echt nodig, dus als ik na 12en weer terug kan rijden is dat voor mij t handigst denk ik.. Maar jullie moeten verder rijden dan ik, dus ik heb geen idee wat haalbaar is voor jullie? Als BJ tegen die tijd nog wel graag mee wil moet ik ook ff met haar overleggen wat handig is en of zij Evie ook mee wil nemen, want 3 stoeltjes op de achterbank gaat niet, dan moet ik Lena alsnog thuislaten (En zul je zien dat Ivan er met Evie vandoor gaat!)
haha Ivan en Evie zou ook een mooi duo zijn

maar misschien is Evie al stiekem helemaal verliefd op jouw 'baby', want die zoekt ze al vanaf maandag in onze box
Maar houd maar niet teveel rekening met mij Deintje; ik denk dat ik het niet aandurf; krijg al zweet en onrust als ik een kwartier van huis ben... jammer genoeg.
Dus ga maar mooi met je beide knapperds showen daar
en ik hoop dat ik alle anderen ook snel een keer op een andere meet kan zien

..