je zal toch raar opkijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef Poppedein het volgende:
Yep! Tenzij BJ of mijn collega hier ineens bevallend op de stoep ligt
Ik overleg het zo even benedenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef twentemeisje het volgende:
Ladies, wie kan ik verwachten de 6e?
Beessie, jij komt mee als je nog niet ontsloten bent? Juud, jij kijkt ff aan hoe het die week gaat met wennen aan werken en NTS jij kijkt ook even op dat moment hoe het loopt? Claudia en Poppedeintje, jullie zijn er zeker?
haha Ivan en Evie zou ook een mooi duo zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:22 schreef Poppedein het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen, Jelte gooit zn hele voedingspatroon weer over de kop op t momentMaar tussen 10-12 als ik met beide kom is voor mij het handigst denk ik. Lena slaapt voor die tijd niet in de auto en een goeie middagslaap heeft ze nog wel echt nodig, dus als ik na 12en weer terug kan rijden is dat voor mij t handigst denk ik.. Maar jullie moeten verder rijden dan ik, dus ik heb geen idee wat haalbaar is voor jullie? Als BJ tegen die tijd nog wel graag mee wil moet ik ook ff met haar overleggen wat handig is en of zij Evie ook mee wil nemen, want 3 stoeltjes op de achterbank gaat niet, dan moet ik Lena alsnog thuislaten (En zul je zien dat Ivan er met Evie vandoor gaat!)
Dat ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:32 schreef MamaPurk het volgende:
Zal ik me ziek melden en ook gewoon komenIk ben zo nieuwsgierig naar jullie allemaal!
ruilen in de vakantie periode, goed bedachtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef twentemeisje het volgende:
Yayelf uur is helemaal goed meiden! Leukleukleuk
MP kan je je dienst niet nog ruilen met een collega? En jij KJ?
Rocka kom je ooooooo-hoooook?
Kom je wel ergens rond die tijd denk je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat gaat me een barre tocht worden![]()
Pm je je adres TM?
Ik kijk nog wel even hoe laat ik kom. Ligt even aan andere plannen en de gewilligheid van peuter..
Oh, dat heb ik ook en ik ben al een tijdje niet meer zwanger als ik me niet vergis :d.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef wickie het volgende:
Ik krijg gewoon spontaan hongerben een beetje te zwanger volgens mij..
Maar dames, have fun! Ik wou dat ik niet zover weg woonde, was graag ook gekomen.
Yayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben vrij vandaag!![]()
Dus ik ben er morgen gewoon, Lientje kan lekker uitrusten en bijkomen vandaag.
Ow en geen wensen oid wat betreft boodschapjes, kopje koffie met iets lekker en ik ben tevreden.
Ivanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
TM, wat ben je toch een lieverd. Het is dat ik net een belachelijk grote DPAM-bestelling voor hem heb geplaatst, anders zou ik m'n eerstgeborene aan je afstaan.
*ramptoerist meldt zich* Doe 's ff een foto, klinkt rampzalig! Onwijs balen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:33 schreef NotTheSame het volgende:
Meiden, kids en aanhang, heel veel plezier morgen! Ik had er maar al te graag bij willen zijn, maar helaas, de natuur ging z'n eigen gang weer eens. En na de regenval van gisteren is het gat nu nog veel groter geworden, het lijkt wel alsof er een UFO is neergestort in m'n achtertuintje!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
even een feelgood ding
dat jasje met puntmuts die veel van ons hebben gekocht
is nu weer te koop bij DPAM, maar dan voor 30 euro
lalal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |