Ik moest 'm gewoon ff uit het plastiekje halen om 'm te bewonderen poppejans, hij is echt helemaal tequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben ook van 6 aug uitgegaan
Waaaaah wat een heerlijke buit foto's![]()
Ik zie het jasje voor Wolf liggen!Volgens mij is die echt geweldig leuk
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
U vraagt wij draaien! Ik heb me ernstig ingehouden en alleen dit jasje plus bijbehorend mutske besteld:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm zo leuk! Ondanks de enorme ellende die ze er bij DPAM van hebben gemaakt kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om te zeggen dat ik er nooit meer iets ga bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh wat lieffff!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ofcourse! Het jasje is 42,50 en het mutsje 8.
Dat valt me meequote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
Ofcourse! Het jasje is 42,50 en het mutsje 8.
Als je mij even je adres pm't dan heb ik nog wel iets voor beeb 2.0 om het lange wachten een beetje te verzachtenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
13 augustus; OMG zolang kan ik niet wachten hoor![]()
![]()
en vermoed mijn beeb ook niet haha
Niet normaal he? Ik vind dit trouwens ook nog niet eens echt goeiekoop trouwens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat valt me mee
Onlangs aan het shoppen geweest voor verjaardagen (ouders met een uitbouw voor de bergen speelgoed dus ik ben een kleertjes koper) en heb met verbazing staan kijken naar de prijzen
ooh jij hebt m al vastgehouden, ben jaloers!! en nu nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik moest 'm gewoon ff uit het plastiekje halen om 'm te bewonderen poppejans, hij is echt helemaal te.
Mijn zusje heeft ook een klein manneke en die wilde 'm 't liefst gelijk meenemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ooh jij hebt m al vastgehouden, ben jaloers!! en nu nog nieuwsgieriger
Echt goedkoop is Dpam ook niet vind ik, mijn eigen winterjas is goedkoper dan dit jasje
oeeee nu ben ik heeeel nieuwsgierig! ik ga je direct een PM sturenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als je mij even je adres pm't dan heb ik nog wel iets voor beeb 2.0 om het lange wachten een beetje te verzachten.
ja er is gewoon een app, superhandig. ik kan niet wachten, vannacht rijden we en morgen zijn we er al.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:48 schreef miss_sly het volgende:
DPAM app? *ook naar Frankrijk op vakantie gaat!
Ja, ik ben het wel van plan!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:34 schreef twentemeisje het volgende:
Maar lieve meisjes... gaan we 6 augustus vastleggen?
En wie komt er nu allemaal precies?
Juudje, kom jij ook nog?
Die kan ik eventueel ook wel meenemen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef twentemeisje het volgende:
Juud het zou super zijn wanneer het gaat lukken!
Clau, bitterend heeft ook mijn hop-tye gekocht, ik kan ze dus zo in 1 pakket versturen.
You're very welcome lieve B-J!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
*schop*
ahhhhhh TM nu wil ik nog grager wel gewoon komen met mijn priveVK op 6 augustus!
wat lieffff dat pakje die ik op de deurmat vond! (L)
en ook nog precies mijn smaak!
tzt volgt er natuuuurlijk een foto en speciale vermelding in het fototopic
*smelt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |