TR gemacht, sex in het openbaar word niet besproken!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar beginnen we vanavond al mee?
Oe trio vanaaf
Een beetje gidsen is niet erg..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet wel waar de plekjes bij mij zitten hoor.
Flauw hoor..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij mag je niet op ontdekkingsreis!
Niemand!
Noem je mij nou een vrouw?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach kussens van 4 euro, haha, als mn hoofd maar ergens op ligt
Slaap denk ik toch op de vloer bedden en banken zijn voor de dames
Wie rijdt er zondag?quote:
Jij. Dan ben ik te brak om uit mijn ogen te kijken verwacht ik.quote:
Ja maar ik heb drank harder nodig!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij. Dan ben ik te brak om uit mijn ogen te kijken verwacht ik.
Oh, en help onthouden dat ik mijn zonnebril meeneem.
Ik bedoel natuurlijk dames en Ez.quote:
En mannelijk maar toch knuffelbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dames en Ez.
Volgens hups was je heel groot ende sterk
Spijkerpoepenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk, een oud Hollandsche spelletjesavond
Addictquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik heb drank harder nodig!!
Het klinkt alsof ik omschreven wordt als een soort Vin Diesel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dames en Ez.
Volgens hups was je heel groot ende sterk
Succesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja!!
Het moment is daar!!
Ik ga op pad!
Mono tot straks (geen nood ik ga eerst nog ff naar een vriendin)
Is goed ik ga wel aan de taksi!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Addict
[..]
Het klinkt alsof ik omschreven wordt als een soort Vin Diesel.
Maar hey, ik ben een FOK!ker, dus het klopt.
JIJ KENT NIET FOKKERS?!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja!!
Het moment is daar!!
Ik ga op pad!
Je hebt mijn nummer. Ik neem aan dat je wel belt als je verdwaald.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja!!
Het moment is daar!!
Ik ga op pad!
Je wil me aanraken hequote:
Heul niet!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer. Ik neem aan dat je wel belt als je verdwaald.
Volgens mij bel je al zodra je voorbij Zwolle bent
Ik zal straks een foto maken van mn kofferbak en die op FB gooienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet lachen om huppel
Ik wil die auto wel eens zien als ze aan komt rijden
Niet schrikken als je door je TomTom buiten de bebouwde kom word gestuurd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Afslag lelystad op zn vroegst dat ik bel
Welke tomtom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet schrikken als je door je TomTom buiten de bebouwde kom word gestuurd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet lachen om huppel
Ik wil die auto wel eens zien als ze aan komt rijden
Je moet haar niet van te voren de route uit proberen te leggen, dan hoort ze alleen het eerste gedeelte van je verhaal en rijd ze verkeerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer. Ik neem aan dat je wel belt als je verdwaald.
Volgens mij bel je al zodra je voorbij Zwolle bent
quote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal straks een foto maken van mn kofferbak en die op FB gooien
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet haar niet van te voren de route uit proberen te leggen, dan hoort ze alleen het eerste gedeelte van je verhaal en rijd ze verkeerd.
En dat is dan jouw schuld
Jij zei 6x dat ik Nijmegen moest volgen dus dat deed ik!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet haar niet van te voren de route uit proberen te leggen, dan hoort ze alleen het eerste gedeelte van je verhaal en rijd ze verkeerd.
En dat is dan jouw schuld
En daarna Arnhemquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zei 6x dat ik Nijmegen moest volgen dus dat deed ik!!
En ik was een beetje moe!
Lange dag gehad enz
quote:
Hups + George + rotondes =quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ze zal lelystad leuk vinden. Meer rotondes dan inwoners hier
Als je die voor me koopt doe ik ALLES voor jequote:
Hihi, grotjes. In Arnhem.quote:
Ik zou hem van alles aandoen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je die voor me koopt doe ik ALLES voor je
Nee, droomautoquote:
Zo praat je niet over Fayequote:
Over faye praat ik immer met liefde.quote:
Dat is een STI.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo duur zijn die oude modellen niet meer.
Een FOK! mod met een Audi. Hoe dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:37 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Smegmobiel enzo. Zonder fapvlekken op de achterbank.
? Wat?quote:
Een mod met een leven?!quote:
Heb het ook niet over die op de foto.quote:
Maar ze flipt er iig wel burgers.quote:
Hoe kan een FOK! mod genoeg knaken hebben voor een Audi.quote:
Die Mc Chili chicken hoop ik, die was wel baasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ging die nu MQChickens voor ons bereiden?
Gewoon zoals jij wiltquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Zokunen het volgende:
Trouwens, morgen maak ik dus wijko satesaus, maar dan iets aangepast, moet ik laf doen met de sambal of lekker zoals ik zelf wil
Ik heb werkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe kan een FOK! mod genoeg knaken hebben voor een Audi.
Ik heb hier nog wel een knoflookpers voor je, ik kan hem meenemen indien gewenst!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Zokunen het volgende:
De knoflooksaus wordt echt experimenteel, maak het vaker, maar 1e keer met knoflook uit een tube omdat er geen pers aanwezig ben en ik dat gewoon op zeker laat liggen anders
Heb al zo'n tube gekocht, lol, zal zo eens kijken of ik nog gewone knoflook heb, vertrouwd is toch prettigerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een knoflookpers voor je, ik kan hem meenemen indien gewenst!
anders wil ik de knoflook wel meenemen? Ik heb nog liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb al zo'n tube gekocht, lol, zal zo eens kijken of ik nog gewone knoflook heb, vertrouwd is toch prettiger
Knuffelbeertje, jij bent altijd welkom toch. Jeweetzelf.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Schandalig dat ik niet ben uitgenodigd myr
heb je ze liggen of moet ik even kijken beneden straks?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Zokunen het volgende:
Heb namelijk wel redelijk wat teentjes nodig
Knoflooksaus, indien zelfgemaakt, moet een klein beetje pijn doen aan je tong
Welles op facebookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Kom naar Zwolle, kun je met mij meerijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
en je mag dan tussen bella en mij in op het luchtbedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom naar Zwolle, kun je met mij meerijden.
Ik heb 3 bollen knoflook gekocht laatst. Toen ik tot de conclusie kwam dat we serieus geen pers hebben. Die kan je ook wel gebruiken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:51 schreef Zokunen het volgende:
Ok, dan laat ik die tube sowieso hier, kijk ik nog even of ik een bol heb hier en anders hoort C_A nog even van me.
Als mono de pers dan mee kan nemen
Suiker had myra, dan moet ik alleen nog peterselie meenemen
Zo'n pers kost 2,95 ofzo bij de blokker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 bollen knoflook gekocht laatst. Toen ik tot de conclusie kwam dat we serieus geen pers hebben. Die kan je ook wel gebruiken.
Oh dan komt het goed, met drie bollen kom ik een heel eindquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 bollen knoflook gekocht laatst. Toen ik tot de conclusie kwam dat we serieus geen pers hebben. Die kan je ook wel gebruiken.
Ik heb echt geen idee meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef Driepink het volgende:
Myr, wat moet ik meenemen, aangezien ik het nog moet kopen..
Sowieso perenijsjes..
Anderen mogen ook dingen opgooien..
Een goed humeur, en is er al stokbrood? anders dat!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef Driepink het volgende:
Myr, wat moet ik meenemen, aangezien ik het nog moet kopen..
Sowieso perenijsjes..
Anderen mogen ook dingen opgooien..
Hier voor de deur kan je gratis parkeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:55 schreef Driepink het volgende:
Is het trouwens erg als ik toch liever met het OV kom? Ik dachtnnet oppeens aan de prijs die ik moest betalen voor de garage bij de vorige meet..
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar mijn stiefvader gooit dat toch weer weg.
ja maar ik zie je haasst nooit hier.. Ik voel geen liefdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knuffelbeertje, jij bent altijd welkom toch. Jeweetzelf.
Ja dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer.Volgens mij hebben we al belachelijk veel.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar ik zie je haasst nooit hier.. Ik voel geen liefdemaar ik moet morgen werken.. Kom je de 30ste naar de tal meet?!
Wat over is e-mailen we gewoon naar afrika.quote:
Heel de avond/nacht BBQquote:
chips is altijd goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Driepink het volgende:
Dus..
Kratje hertog, of is er al genoeg bier?
Perenijsjes, stuk of 40?
En anders maar chips? Paprika, kunnen we de zakken die overblijven naar gogosweden sturen..
Dat is zielig, daar hebben ze geen breedband dus tegen de tijd dat ze het gedownload hebben is het bedorven!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat over is e-mailen we gewoon naar afrika.
Als ik dan eindelijk mijn belastingcentjes heb dan kom ik wel mee naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar ik zie je haasst nooit hier.. Ik voel geen liefdemaar ik moet morgen werken.. Kom je de 30ste naar de tal meet?!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is zielig, daar hebben ze geen breedband dus tegen de tijd dat ze het gedownload hebben is het bedorven!
Zulke dingen zou ik sowieso niet meenemen. Ik berg mijn iPad ook gewoon weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Nou, geen wifi, dan ook geen ipad2 meenemen
okeequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dan eindelijk mijn belastingcentjes heb dan kom ik wel mee naar Amsterdam.
Mogen we wel gebruik maken van je stroom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mijn wifi haal ik eruit om persoonlijke redenen.
Hoe moeten we dan fokken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik sowieso niet meenemen. Ik berg mijn iPad ook gewoon weg.
Waarom zou je die meenemen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Nou, geen wifi, dan ook geen ipad2 meenemen
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mogen we wel gebruik maken van je stroom?
Ze zet zo'n automaat neer waar je 50ct in moet gooien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mogen we wel gebruik maken van je stroom?
Alles slotten en Danny bannen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mobiel fokken, en een half uurtje op de Imac van Myra. Even onder haar account proefmodden, zodat iedereen weet dat ik een goede mod zou zijn!
Hoe ga je die ijsjes koudhouden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
Ja, beetje nadenken verder en ik concludeer: ik lijk wel gek als ik hem meeneem..
Maarja, kratje hertog, en ongeveer 40 perenijsjes?
Oke.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij woont in de buurt. Ik maak wel ruimte in de diepvries. Alles voor perenijsjes.
Wij gaan zo hard zuipen samenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb ook nog anderhalve doos liggen, maar die gaan dik 1,5u in een warme auto niet overleven.
Hmmm, ik vrees dat het uit de hand gaat lopen, maarrrrr ik ga er niet bij voorbaat al van uit. Ik moet nog terug rijden en gewoon werken zondagavond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij gaan zo hard zuipen samen
Epische proporties morgenavond
Dit zou de eerste keer gaan worden dat ik dat doequote:
Geen feest zonder rob!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik mag geen BBQ of drank, maar ik moet wel even komen aanschouwen hoe iedereen zich zoals gewoonlijk totaal belachelijk maakt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik mag geen BBQ of drank, maar ik moet wel even komen aanschouwen hoe iedereen zich zoals gewoonlijk totaal belachelijk maakt
Op 5 km kun je ook gepakt worden/een ongeluk veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit zou de eerste keer gaan worden dat ik dat doe![]()
Tis ook maar 5 km die ik moet.. Alleen even Maastunnel door..
En anders heb je een babyslaapzakje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn slaapzak zit nu in de droger.... ik hoop dat dat goed gaat
Dat is toch voldoende om over je bips te leggen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor net dat iedereen naakt moet gaan slapen.... ik wil geen babyslaapzakje
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gezien nadat je kwijlend en zoekend naar woorden op je stoel zatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, heb ik de vorige keer eigenlijk naakt geslapen?
dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, heb ik de vorige keer eigenlijk naakt geslapen?
Ik neem wel een soort van truitje mee voor de zekerheidquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is toch voldoende om over je bips te leggen?
Ik bedoel toen in Wierden. In Drenthe niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer
Ik lag er eerder in dan jij
[..]
Ik neem wel een soort van truitje mee voor de zekerheid
owquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoel toen in Wierden. In Drenthe niet.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gezien nadat je kwijlend en zoekend naar woorden op je stoel zat
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wie had er in Wierden ook al weer op zijn schoen geslapen? Was jij dat niet JJH?
Op een schoen geslapen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wie had er in Wierden ook al weer op zijn schoen geslapen? Was jij dat niet JJH?
h\ihihihihi was ze aan het schreeuwenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik kon niet slapen omdat naast mij nogal luidruchtig copulatie werd gepleegd
Ik ben toen maar bier gaan drinken tot 12 uur in de middag
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
10 zakken chips en 40 perenijsjes..
Er is toch al genoeg bier..
Ik op jou schoen ja. Althans, dat is wat mij vertelt is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wauw. Krijg ik ook een perenijsje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
10 zakken chips en 40 perenijsjes..
Er is toch al genoeg bier..
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oke wie had er nog meer seks want eze en flip waren op de fatboy right
God nu moet ik een roddel mislopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zitten
quote:
quote:
Oh ja, dat was het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik op jou schoen ja. Althans, dat is wat mij vertelt is.
Heuj, ik ben nog maagd ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oke wie had er nog meer seks want eze en flip waren op de fatboy right
Ja vast, kom op met die roddels, wie heeft wie gepaaldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zitten
Heetwijf?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet verder niets van sexuele escapades
dat is waarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het trein trio klonk goed, maar hij is er niet.
Is het passé voordat ik het heb gedaan?quote:
Nog nooit opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Twee monchou-taarten gemaakt
Die met aardbei ziet eruit alsof iemand 'm uit gekotst heeftMaar, ze smaken heerlijk
Dat is dan ook verplichtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog nooit op
Maar ik ga het zeker proeven
Oeh lekker, monchouquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Twee monchou-taarten gemaakt
Die met aardbei ziet eruit alsof iemand 'm uit gekotst heeftMaar, ze smaken heerlijk
Pre Partyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme, ik heb er echt zin in
Ik word zo opgehaald voor de Pre party. Huppel rijdt nu bij Zwolle ergens, dus nog een uurtje ongeveer ( exclusief verdwaaltijd)
Ik heb er ook zin in, volgens mij zijn jullie allemaal leuke mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme, ik heb er echt zin in
Ik word zo opgehaald voor de Pre party. Huppel rijdt nu bij Zwolle ergens, dus nog een uurtje ongeveer ( exclusief verdwaaltijd)
De rest niet, ik welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in, volgens mij zijn jullie allemaal leuke mensen.
Neuh, ik ken er een hoop die komen, allemaal tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergeleken met jou valt iedereen tegen he
Salsa?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Morgen word gezelligIk heb zomerse salsa achtige muziek bij me voor een lekker zomers tintje
Lust je die Martini Rosso?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
! Virus komt ook? Leuk
.
Ik moet morgen nog even martini halen. En lenzenvloeistof.
quote:
Flauw hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
Geen seks???
Shit ik wilde een trio met Samzz en Viro
We kunnen ook allemaal aan de zelfbevrediging gaan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw he.
Dan maar in de bosjes achter de psychiatrische instelling.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw he.
Dan maar in de bosjes achter de psychiatrische instelling.
quote:
Ik squirt alleen door penetratie en ik kan het zelf niet zo goed opwekkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen ook allemaal aan de zelfbevrediging gaan!
Kijken wie het verst squirt of spuit
Gaat helemaal goed komen.quote:
Is toch niet hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen ook allemaal aan de zelfbevrediging gaan!
Kijken wie het verst squirt of spuit
Ik heb nog nooit een squirter mogen meemaken, dus hou jezelf even beschikbaar morgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik squirt alleen door penetratie en ik kan het zelf niet zo goed opwekken. Dus, geen goed plan
.
[..]
Gaat helemaal goed komen.
Neem je duikbril en snorkel mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een squirter mogen meemaken, dus hou jezelf even beschikbaar morgen
Gr Gr
Eigen voorraadquote:
Wat neem je wel niet allemaal mee dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Zo slaapzak en luchtbed zit in me tas. Nu nog een kussen en mijn kleding erin proppen
Dus van 3 tassen naar 2 tassen, best knap
- 2 persoonsluchtbedquote:
Oh ja, als ik de drank enzo die ik meeneem meetel dan red ik het ook niet met 2 tassen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- 2 persoonsluchtbed
- slaapzak
- kussen
- Sangria zit in een emmer (de basis)
- 2 flessen 7-up (sangria)
- 2 flessen Spaanse wijn (sangria)
- 2 flessen rose
- 25 sate
- 2 zakken chips
En dan mijn kleding voor de volgende dag (trainingspak) en schoenen.
Ondergoed etc... en een truitje voor 's nachts
Noem je Huppel nu een oud wijf?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:13 schreef Monopoly het volgende:
Help. Huppel rijdt als een oud wijf... Ik vind dit eng.
dus de volgende dag heb ik 1 tas minderquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, als ik de drank enzo die ik meeneem meetel dan red ik het ook niet met 2 tassen.
Hoop echt dat ik mijn auto dichtbij kwijt kan.
Dat scheelt weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus de volgende dag heb ik 1 tas minder
Dat is mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Driepink het volgende:
Ik neem wat ijsjes en chips mee.. en Royco, je kan hem met een beetje geluk voor haar deur kwijt, anders moet je een paar keer een paar meter op en neer lopen.. ook zo gepiept met +/- 20-30 man?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, als ik de drank enzo die ik meeneem meetel dan red ik het ook niet met 2 tassen.
Hoop echt dat ik mijn auto dichtbij kwijt kan.
Dat is nog wel het belangrijkste.quote:
Ik heb nog nooit sangria gehad. Word ik daar ziek van?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- 2 persoonsluchtbed
- slaapzak
- kussen
- Sangria zit in een emmer (de basis)
- 2 flessen 7-up (sangria)
- 2 flessen Spaanse wijn (sangria)
- 2 flessen rose
- 25 sate
- 2 zakken chips
En dan mijn kleding voor de volgende dag (trainingspak) en schoenen.
Ondergoed etc... en een truitje voor 's nachts
Nee, is lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sangria gehad. Word ik daar ziek van?
Geen idee, ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sangria gehad. Word ik daar ziek van?
Wat heb je er allemaal in gedaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik niet.
In mijn sangria zit wel 6 verschillende soorten drank
En iedereen die het tot nu toe gedronken heeft, zijn dronken geworden
Hoho, dit was alleen even de orienterende fase, hierna ga ik dan het aanzoek plannen hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
Iemand ten huwelijk vragen op een forum
Spannend, ik ben benieuwd naar morgen danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, dit was alleen even de orienterende fase, hierna ga ik dan het aanzoek plannen he
Zie het maar als een toetje danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend, ik ben benieuwd naar morgen dan
Hmmm... Even zien danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik niet.
In mijn sangria zit wel 6 verschillende soorten drank
En iedereen die het tot nu toe gedronken heeft, zijn dronken geworden
Oh wel afhankelijk van hoe de sangria smaakt he.quote:
Die rotzooi hoef ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Even zien danGoldstrike werd ik ziek van, vandaar.
Goldstrikequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Even zien danGoldstrike werd ik ziek van, vandaar.
Ik heb net geproefd en het is heerlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wel afhankelijk van hoe de sangria smaakt he.
Als die niet lekker is dan hoef ik het familie recept niet en is er geen reden om te trouwen.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb net geproefd en het is heerlijk
Nu nog groenig, omdat ik de juiste bananenlikeur van de canarische eilanden niet hebDus heb er pisang in moeten goooien
Maar dat komt helemaal goed morgen
Dan is het maar goed dat ik Myr morgen in het echt zie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand ten huwelijk vragen op een forum
Duwen. Hard en veel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Motor is oververhit. We staan bij Enkhuizen. Net de dijk over gelukkig.... Wat nu?
Lief tegen george praten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Motor is oververhit. We staan bij Enkhuizen. Net de dijk over gelukkig.... Wat nu?
Heeft Huppel zoveel spullen meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Tip van internet:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verworpen. Geen optie naar Purmerend.
Zit er genoeg koelvloeistof in?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verworpen. Geen optie naar Purmerend.
Klopt, is echt zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tip van internet:
"Om de motor te koelen moet u direct gaan rijden met de verwarming op maximaal en de blower aan. "
Raampjes open, verwarming op max en blower voluit aan. Warm in de auto, maar dat komt ten goede aan de temperatuur van de koelvloeistof. Zeggen ze.
Dat had ze al bijgevuld. Heel flesje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit er genoeg koelvloeistof in?
Zo nee, jij even naar het dichtsbijzijnde tankstation sprinten en koelvloeistof halen.
OOOOOH GOD GEORGEquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Dan george een schop geven, en liftenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat had ze al bijgevuld. Heel flesje.
En jullie moeten morgen naar rotterdam. Succesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
Ze rijden weer, aan de hand van mijn tip.
"Kachel op stand Knetterkrankjorum. Het is warm, maar ik had beloofd geen kleren uit te doen"
Aldus Mono
Overigens is hier geen intentie tot verwijzing naar de user Knetterkrankjorum.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jullie moeten morgen naar rotterdam. Succes
Uhu:quote:
Het is ook gewoon niet een oorzaak, maar een hele waslijstquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu:
Als mogelijke oorzaak van verhitting van de motor kan men denken aan:
- een lekkage in het koelsysteem
- een defecte thermostaat
- een vastgelopen waterpomp, waardoor meestal de V-riem breekt
- een gebroken V-riem, waardoor de waterpomp niet meer werkt
- een dichtzittende radiateur, waardoor er niet voldoende rijwind voor koeling ter beschikking is
- een niet goed werkende koelfan
Zodirect maar eens de tips die ik gelezen heb bekijken, misschien vinden we nog wat nuttigs.
Vegetariėr.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:13 schreef Viro het volgende:
Hier ook ff melden dat ik morgen aanwezig ben
ben btw ook vegatarisch, iets met gezondheid enzo![]()
Daar mag je ruzie over maken met Hups.quote:
daar wil ik geen ruzie over maken.ik bied gewoon m'n hulp aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
Ze zijn er bijna
[..]
Daar mag je ruzie over maken met Hups.
oh wou morgen de super induiken om mee te nemen. Naja hoe meer des te meer voor onsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegetariėr.Met de beste wil van de wereld kan jij nog niet vegetarisch zijn.
Ik neem vega meuk mee, wil je ook?
Mja, vega meuk vult heel snel. Tenminste, ik ben na twee of drie burgers echt vol. Ik weet niet of jij dat ook hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
oh wou morgen de super induiken om mee te nemen. Naja hoe meer des te meer voor ons
En jij at alleen aardappelsalade zei je laatst nog.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vega meuk vult heel snel. Tenminste, ik ben na twee of drie burgers echt vol. Ik weet niet of jij dat ook hebt.
Eigenlijk zijn ook alleen de burgers en de worsten lekker op de BBQ.
Hmmm... Nee. Maar dat is ook logisch, want het is geen vlees.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
even een vraagje he... maar smaakt het wel naar vlees dan?
Ik ben daar al een tijdje benieuwd naarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee. Maar dat is ook logisch, want het is geen vlees.Er zit wel een bepaald smaakje aan dat aan vlees doet denken.
Je kan proeven morgen.
Kip is ook vleesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben daar al een tijdje benieuwd naar
Ik eet sowieso heel weinig vlees, eet meer kip enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |