quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef smegmanus het volgende:
Wat wat jammer zou zijn is wanneer het gros zich met een paar uur kapotzuipt, maargoed dat moet men ook zelf weten denk ik
En voor iemand die nuchter blijft?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
Oke, mocht iemand zich in coma zuipen, ik verleen lekker geen eerste hulp.
Ik doe rustig aan, een biertje per uurquote:
Ga je knus met mij aan de Jopen Hoppenbier leuten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe rustig aan, een biertje per uur.
Ik ga graag met jou knus bier leutenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je knus met mij aan de Jopen Hoppenbier leuten?
Of aan de St. Bernardus Abt 12 als je er meer zin in hebt?
Dat voegt weer wat extra's toequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit plastic bekertjes
Ik drink nooit te weinig.quote:
Heeft Myraela geen glazen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit plastic bekertjes
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft Myraela geen geschikte glazen dan?
St. Bernardus wil het liefst een trappistglas zien (bolletje van De Koninck etc), Maredsous zal zich wel thuisvoelen in een tulpglas a la Karmeliet. Jopen het liefst ook in een bolvormig glas.quote:
Gewond raak?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of ik morgen gewond raak.
En waarom glazen? Plastic is toch ook prima voor een keer?.
Kun jij die niet meenemen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
St. Bernardus wil het liefst een trappistglas zien (bolletje van De Koninck etc), Maredsous zal zich wel thuisvoelen in een tulpglas a la Karmeliet. Jopen het liefst ook in een bolvormig glas.
In 't asiel. Ik kom eigenlijk altijd met oorlogswonden naar buitenquote:
Ik heb daar niet genoeg glazen voor, bovendien heb ik geen zin om met een complete glazenwinkel te lopen. Ik moet al twee snifters meenemen voor mijn romantische biertje met naatje_1.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij die niet meenemen dan?
Zal weleens kijken of ik iets mee kan nemen.
Zolang je maar niet van het trapje valt naar de tuin, die is nogal stijl!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
In 't asiel. Ik kom eigenlijk altijd met oorlogswonden naar buiten.
Oh, en ik ben best lomp, dus ik zie mezelf bij Myra ook nog wel op m'n plaat gaan of zo.
Oh, kutquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van het trapje valt naar de tuin, die is nogal stijl!
Jij biersletquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb daar niet genoeg glazen voor, bovendien heb ik geen zin om met een complete glazenwinkel te lopen. Ik moet al twee snifters meenemen voor mijn romantische biertje met naatje_1.
Nee, alle matrassen zijn bezetquote:
Houd jij m'n tieten wel vast?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, alle matrassen zijn bezet
Gewoon voorzichtig doen, en desnoods begeleid ik je overal naar toe
quote:
Alleen als je een een blik Gulpener Gladiator meeneemt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar romantisch een Kanon drinken
Goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar romantisch een Kanon drinken
Uiteraard, tietensteuner, mijn droombaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd jij m'n tieten wel vast?
Ik kom zo langs de Veste, ik ben benieuwd.
Ik wilde handje zeggen. Maar dit leek me... Gepasterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard, tietensteuner, mijn droombaan
Logischquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde handje zeggen. Maar dit leek me... Gepaster.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neee, maak er maar 450 , dat zou echt fantastisch zijn
Ik kan er nog 15-20 bijmakenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neee, maak er maar 450 , dat zou echt fantastisch zijn
Komt goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedKan je me meteen de geschiedenis van Thug life uitleggen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |