quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef smegmanus het volgende:
Wat wat jammer zou zijn is wanneer het gros zich met een paar uur kapotzuipt, maargoed dat moet men ook zelf weten denk ik
En voor iemand die nuchter blijft?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
Oke, mocht iemand zich in coma zuipen, ik verleen lekker geen eerste hulp.
Ik doe rustig aan, een biertje per uurquote:
Ga je knus met mij aan de Jopen Hoppenbier leuten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe rustig aan, een biertje per uur.
Ik ga graag met jou knus bier leutenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je knus met mij aan de Jopen Hoppenbier leuten?
Of aan de St. Bernardus Abt 12 als je er meer zin in hebt?
Dat voegt weer wat extra's toequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit plastic bekertjes
Ik drink nooit te weinig.quote:
Heeft Myraela geen glazen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit plastic bekertjes
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft Myraela geen geschikte glazen dan?
St. Bernardus wil het liefst een trappistglas zien (bolletje van De Koninck etc), Maredsous zal zich wel thuisvoelen in een tulpglas a la Karmeliet. Jopen het liefst ook in een bolvormig glas.quote:
Gewond raak?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of ik morgen gewond raak.
En waarom glazen? Plastic is toch ook prima voor een keer?.
Kun jij die niet meenemen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
St. Bernardus wil het liefst een trappistglas zien (bolletje van De Koninck etc), Maredsous zal zich wel thuisvoelen in een tulpglas a la Karmeliet. Jopen het liefst ook in een bolvormig glas.
In 't asiel. Ik kom eigenlijk altijd met oorlogswonden naar buitenquote:
Ik heb daar niet genoeg glazen voor, bovendien heb ik geen zin om met een complete glazenwinkel te lopen. Ik moet al twee snifters meenemen voor mijn romantische biertje met naatje_1.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij die niet meenemen dan?
Zal weleens kijken of ik iets mee kan nemen.
Zolang je maar niet van het trapje valt naar de tuin, die is nogal stijl!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
In 't asiel. Ik kom eigenlijk altijd met oorlogswonden naar buiten.
Oh, en ik ben best lomp, dus ik zie mezelf bij Myra ook nog wel op m'n plaat gaan of zo.
Oh, kutquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van het trapje valt naar de tuin, die is nogal stijl!
Jij biersletquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb daar niet genoeg glazen voor, bovendien heb ik geen zin om met een complete glazenwinkel te lopen. Ik moet al twee snifters meenemen voor mijn romantische biertje met naatje_1.
Nee, alle matrassen zijn bezetquote:
Houd jij m'n tieten wel vast?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, alle matrassen zijn bezet
Gewoon voorzichtig doen, en desnoods begeleid ik je overal naar toe
quote:
Alleen als je een een blik Gulpener Gladiator meeneemt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar romantisch een Kanon drinken
Goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar romantisch een Kanon drinken
Uiteraard, tietensteuner, mijn droombaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd jij m'n tieten wel vast?
Ik kom zo langs de Veste, ik ben benieuwd.
Ik wilde handje zeggen. Maar dit leek me... Gepasterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard, tietensteuner, mijn droombaan
Logischquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde handje zeggen. Maar dit leek me... Gepaster.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neee, maak er maar 450 , dat zou echt fantastisch zijn
Ik kan er nog 15-20 bijmakenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neee, maak er maar 450 , dat zou echt fantastisch zijn
Komt goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedKan je me meteen de geschiedenis van Thug life uitleggen
.
Vind ik ook.quote:
Ik had hier nog wat over van vorige BBQ dat neem ik ook mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Wat achterlijk veel eten, trouwens
En het moet allemaal opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Wat achterlijk veel eten, trouwens
Ik ook, moet een goede ondergrond hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet wel genoeg eten hebben hoor, anders word ik kacheltje lam
Dat is het allerbelangrijkste!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, moet een goede ondergrond hebben
en voor de rest valt het toch wel mee met eten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme jij!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb er zin an! Zowel de pre-meet van vanavond, als het echte werk morgen!
Kom me maar thuis oppikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono als je me niet snel gaat vertellen waar ik je moet ophalen dan rijd ik in volle vaart lelijkstadvoorbij hoor!!
Ik heb wel als plan om lam te worden stiekemquote:
Iets met adresquote:
Dat kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel als plan om lam te worden stiekem
Ik heb geen koelbox!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had hier nog wat over van vorige BBQ dat neem ik ook mee.
Hele zooi kipdrumsticks gemarineerd en worstjes
Het ligt nu nog in de vriezer, en als je er bent dan kan het zo mee, en bij Ez in de koelkast. Geen probleem!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel als plan om lam te worden stiekem
Jij hebt gezien hoe goed ik bier kan handlen zonder etenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag ook zonder rokje komen hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Even mijn outfit voor morgen bij elkaar zoeken
Ik wil perse dat grijze rokje aan.... maar die zit in een koffer ergens
Grrrrr...
Schattigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, en ik ben best lomp, dus ik zie mezelf bij Myra ook nog wel op m'n plaat gaan of zo.
Ik heb ook allemaal joebelkrassenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat bij jou toch al snel weer uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen vrouw, dus ik doe gewoon wat aan en dan komt het wel goed
Ja dat kan jij goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gezien hoe goed ik bier kan handlen zonder eten
Zal ik mijn mankini aandoen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat bij jou toch al snel weer uit
Vanavond al?quote:
Lukt me nu niet hoorquote:
volgens mij zit ik ook nog onder de schaafwondjesquote:
Ik zit onder de krassen van mn kittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij zit ik ook nog onder de schaafwondjes
Maakte 1,5 week geleden een sliding meet een oefenpotje voetbal.... au
Ik zag het op facebookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit onder de krassen van mn kitten![]()
Vanavond komen daar ongetwijfeld wat blauwe plekken bij die ik krijg van mijn zoon en Ezechielk![]()
Ik ben sowieso helemaal gehavend!
Ok luchtbed ligt al in de auto, incl pomp!
Straks stoeltjes erin, fatboy, tas met kleding en dan kan ik al bijna op pad
Ik heb een electrische pompquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit onder de krassen van mn kitten![]()
Vanavond komen daar ongetwijfeld wat blauwe plekken bij die ik krijg van mijn zoon en Ezechielk![]()
Ik ben sowieso helemaal gehavend!
Ok luchtbed ligt al in de auto, incl pomp!
Straks stoeltjes erin, fatboy, tas met kleding en dan kan ik al bijna op pad
ik moet ook alles nog doen inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet alles nog inpakken en boodschappen doen.
Maar hey, ik ben een man, die doen altijd alles op het laatste moment.
Doe eens meenemen!quote:
fixedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet alles nog inpakken en boodschappen doen.
Maar hey, ik ben een man, die doen altijd alles op het laatste moment.ik stuur hups morgen dus naar de winkel enz
neem ik ook mee, heb ik meteen aangeschaft na dat ik de laatste keer dat luchtbed op heb staan pompen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens meenemen!
Verdomme!! Ga ik op de routeplanner kijken hoe ik moet rijden, vraag ik me af waarom dat kreng het adres niet kan vinden.
Logisch wel plaatsnaam: lelijkstad
Hihiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
neem ik ook mee, heb ik meteen aangeschaft na dat ik de laatste keer dat luchtbed op heb staan pompen.
Hoop dat ie het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |