Dat is waar, goede ondergrond is nodigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
Euuhhh... Charmed.. Beter yeveel dan te weinig :p
Geeft niks!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al 25 kipsate gemaakt he
Straks hebben we 100 kipsate
Je houdt van mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Watertornado het volgende:
Damn, ik pak net mijn tas. Echt waaay te zwaar.
Vooral dat bier van Huppel hakt er lekker bij!
wat voor kip?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
Carooltje maakt ookal kip trouwens.Word wel erg veel zo
Ik ga zoveel dingen vergeten zometeen denk ik.quote:
Gewoon een paar, ik zou als ik jullie was gewoon zo'n grootfamilie-pak nemen. Die kosten vaak minder.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk dat lama en ik er zijn rond half 5, met hamburgers
Hoeveel zouden we er moeten hebben?
Ook iets met als sate klaarmaken, weet het niet precies, maar komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor kip?
En kip is lekkerIk eet liever 10 kip dan al dat vlees
Ik ben niet zo van de pindasaus, sorry schatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog zo mijn best gedaan voor je
Helemaal zelf gemaakt enzo
Ik ga ook genoeg vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga zoveel dingen vergeten zometeen denk ik.
Edit: maar jouw bier dus niet.
HUUUUPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
ROYCOOOOOO
heb jij nog iets van vouwbare stoeltjes ofzo?
Dan doe je er toch geen pindasaus overheenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de pindasaus, sorry schat
Dan ben je een heldin als je het apart doetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan doe je er toch geen pindasaus overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |