chips is altijd goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Driepink het volgende:
Dus..
Kratje hertog, of is er al genoeg bier?
Perenijsjes, stuk of 40?
En anders maar chips? Paprika, kunnen we de zakken die overblijven naar gogosweden sturen..
Dat is zielig, daar hebben ze geen breedband dus tegen de tijd dat ze het gedownload hebben is het bedorven!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat over is e-mailen we gewoon naar afrika.
Als ik dan eindelijk mijn belastingcentjes heb dan kom ik wel mee naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar ik zie je haasst nooit hier.. Ik voel geen liefdemaar ik moet morgen werken.. Kom je de 30ste naar de tal meet?!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is zielig, daar hebben ze geen breedband dus tegen de tijd dat ze het gedownload hebben is het bedorven!
Zulke dingen zou ik sowieso niet meenemen. Ik berg mijn iPad ook gewoon weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Nou, geen wifi, dan ook geen ipad2 meenemen
okeequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dan eindelijk mijn belastingcentjes heb dan kom ik wel mee naar Amsterdam.
Mogen we wel gebruik maken van je stroom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mijn wifi haal ik eruit om persoonlijke redenen.
Hoe moeten we dan fokken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik sowieso niet meenemen. Ik berg mijn iPad ook gewoon weg.
Waarom zou je die meenemen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Nou, geen wifi, dan ook geen ipad2 meenemen
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mogen we wel gebruik maken van je stroom?
Ze zet zo'n automaat neer waar je 50ct in moet gooien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mogen we wel gebruik maken van je stroom?
Alles slotten en Danny bannen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mobiel fokken, en een half uurtje op de Imac van Myra. Even onder haar account proefmodden, zodat iedereen weet dat ik een goede mod zou zijn!
Hoe ga je die ijsjes koudhouden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
Ja, beetje nadenken verder en ik concludeer: ik lijk wel gek als ik hem meeneem..
Maarja, kratje hertog, en ongeveer 40 perenijsjes?
Oke.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij woont in de buurt. Ik maak wel ruimte in de diepvries. Alles voor perenijsjes.
Wij gaan zo hard zuipen samenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb ook nog anderhalve doos liggen, maar die gaan dik 1,5u in een warme auto niet overleven.
Hmmm, ik vrees dat het uit de hand gaat lopen, maarrrrr ik ga er niet bij voorbaat al van uit. Ik moet nog terug rijden en gewoon werken zondagavond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij gaan zo hard zuipen samen
Epische proporties morgenavond
Dit zou de eerste keer gaan worden dat ik dat doequote:
Geen feest zonder rob!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik mag geen BBQ of drank, maar ik moet wel even komen aanschouwen hoe iedereen zich zoals gewoonlijk totaal belachelijk maakt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik mag geen BBQ of drank, maar ik moet wel even komen aanschouwen hoe iedereen zich zoals gewoonlijk totaal belachelijk maakt
Op 5 km kun je ook gepakt worden/een ongeluk veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit zou de eerste keer gaan worden dat ik dat doe![]()
Tis ook maar 5 km die ik moet.. Alleen even Maastunnel door..
En anders heb je een babyslaapzakje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn slaapzak zit nu in de droger.... ik hoop dat dat goed gaat
Dat is toch voldoende om over je bips te leggen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor net dat iedereen naakt moet gaan slapen.... ik wil geen babyslaapzakje
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gezien nadat je kwijlend en zoekend naar woorden op je stoel zatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, heb ik de vorige keer eigenlijk naakt geslapen?
dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, heb ik de vorige keer eigenlijk naakt geslapen?
Ik neem wel een soort van truitje mee voor de zekerheidquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is toch voldoende om over je bips te leggen?
Ik bedoel toen in Wierden. In Drenthe niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer
Ik lag er eerder in dan jij
[..]
Ik neem wel een soort van truitje mee voor de zekerheid
owquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoel toen in Wierden. In Drenthe niet.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gezien nadat je kwijlend en zoekend naar woorden op je stoel zat
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wie had er in Wierden ook al weer op zijn schoen geslapen? Was jij dat niet JJH?
Op een schoen geslapen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wie had er in Wierden ook al weer op zijn schoen geslapen? Was jij dat niet JJH?
h\ihihihihi was ze aan het schreeuwenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik kon niet slapen omdat naast mij nogal luidruchtig copulatie werd gepleegd
Ik ben toen maar bier gaan drinken tot 12 uur in de middag
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
10 zakken chips en 40 perenijsjes..
Er is toch al genoeg bier..
Ik op jou schoen ja. Althans, dat is wat mij vertelt is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wauw. Krijg ik ook een perenijsje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
10 zakken chips en 40 perenijsjes..
Er is toch al genoeg bier..
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oke wie had er nog meer seks want eze en flip waren op de fatboy right
God nu moet ik een roddel mislopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zitten
quote:
quote:
Oh ja, dat was het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik op jou schoen ja. Althans, dat is wat mij vertelt is.
Heuj, ik ben nog maagd ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oke wie had er nog meer seks want eze en flip waren op de fatboy right
Ja vast, kom op met die roddels, wie heeft wie gepaaldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zitten
Heetwijf?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet verder niets van sexuele escapades
dat is waarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het trein trio klonk goed, maar hij is er niet.
Is het passé voordat ik het heb gedaan?quote:
Nog nooit opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Twee monchou-taarten gemaakt
Die met aardbei ziet eruit alsof iemand 'm uit gekotst heeftMaar, ze smaken heerlijk
Dat is dan ook verplichtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog nooit op
Maar ik ga het zeker proeven
Oeh lekker, monchouquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Twee monchou-taarten gemaakt
Die met aardbei ziet eruit alsof iemand 'm uit gekotst heeftMaar, ze smaken heerlijk
Pre Partyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme, ik heb er echt zin in
Ik word zo opgehaald voor de Pre party. Huppel rijdt nu bij Zwolle ergens, dus nog een uurtje ongeveer ( exclusief verdwaaltijd)
Ik heb er ook zin in, volgens mij zijn jullie allemaal leuke mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme, ik heb er echt zin in
Ik word zo opgehaald voor de Pre party. Huppel rijdt nu bij Zwolle ergens, dus nog een uurtje ongeveer ( exclusief verdwaaltijd)
De rest niet, ik welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in, volgens mij zijn jullie allemaal leuke mensen.
Neuh, ik ken er een hoop die komen, allemaal tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergeleken met jou valt iedereen tegen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |