quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wie had er in Wierden ook al weer op zijn schoen geslapen? Was jij dat niet JJH?
Op een schoen geslapen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wie had er in Wierden ook al weer op zijn schoen geslapen? Was jij dat niet JJH?
h\ihihihihi was ze aan het schreeuwenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik kon niet slapen omdat naast mij nogal luidruchtig copulatie werd gepleegd
Ik ben toen maar bier gaan drinken tot 12 uur in de middag
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
10 zakken chips en 40 perenijsjes..
Er is toch al genoeg bier..
Ik op jou schoen ja. Althans, dat is wat mij vertelt is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wauw. Krijg ik ook een perenijsje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
10 zakken chips en 40 perenijsjes..
Er is toch al genoeg bier..
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oke wie had er nog meer seks want eze en flip waren op de fatboy right
God nu moet ik een roddel mislopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zitten
quote:
quote:
Oh ja, dat was het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik op jou schoen ja. Althans, dat is wat mij vertelt is.
Heuj, ik ben nog maagd ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oke wie had er nog meer seks want eze en flip waren op de fatboy right
Ja vast, kom op met die roddels, wie heeft wie gepaaldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb verder niets gemerkt, ik had immers enorm veel bier in mijn balg zitten
Heetwijf?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet verder niets van sexuele escapades
dat is waarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het trein trio klonk goed, maar hij is er niet.
Is het passé voordat ik het heb gedaan?quote:
Nog nooit opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Twee monchou-taarten gemaakt
Die met aardbei ziet eruit alsof iemand 'm uit gekotst heeftMaar, ze smaken heerlijk
Dat is dan ook verplichtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog nooit op
Maar ik ga het zeker proeven
Oeh lekker, monchouquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Zo. Twee monchou-taarten gemaakt
Die met aardbei ziet eruit alsof iemand 'm uit gekotst heeftMaar, ze smaken heerlijk
Pre Partyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme, ik heb er echt zin in
Ik word zo opgehaald voor de Pre party. Huppel rijdt nu bij Zwolle ergens, dus nog een uurtje ongeveer ( exclusief verdwaaltijd)
Ik heb er ook zin in, volgens mij zijn jullie allemaal leuke mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme, ik heb er echt zin in
Ik word zo opgehaald voor de Pre party. Huppel rijdt nu bij Zwolle ergens, dus nog een uurtje ongeveer ( exclusief verdwaaltijd)
De rest niet, ik welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in, volgens mij zijn jullie allemaal leuke mensen.
Neuh, ik ken er een hoop die komen, allemaal tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergeleken met jou valt iedereen tegen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |