Wij gaan zo hard zuipen samenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb ook nog anderhalve doos liggen, maar die gaan dik 1,5u in een warme auto niet overleven.
Hmmm, ik vrees dat het uit de hand gaat lopen, maarrrrr ik ga er niet bij voorbaat al van uit. Ik moet nog terug rijden en gewoon werken zondagavond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij gaan zo hard zuipen samen
Epische proporties morgenavond
Dit zou de eerste keer gaan worden dat ik dat doequote:
Geen feest zonder rob!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik mag geen BBQ of drank, maar ik moet wel even komen aanschouwen hoe iedereen zich zoals gewoonlijk totaal belachelijk maakt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik mag geen BBQ of drank, maar ik moet wel even komen aanschouwen hoe iedereen zich zoals gewoonlijk totaal belachelijk maakt
Op 5 km kun je ook gepakt worden/een ongeluk veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit zou de eerste keer gaan worden dat ik dat doe![]()
Tis ook maar 5 km die ik moet.. Alleen even Maastunnel door..
En anders heb je een babyslaapzakje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn slaapzak zit nu in de droger.... ik hoop dat dat goed gaat
Dat is toch voldoende om over je bips te leggen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor net dat iedereen naakt moet gaan slapen.... ik wil geen babyslaapzakje
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gezien nadat je kwijlend en zoekend naar woorden op je stoel zatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, heb ik de vorige keer eigenlijk naakt geslapen?
dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, heb ik de vorige keer eigenlijk naakt geslapen?
Ik neem wel een soort van truitje mee voor de zekerheidquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is toch voldoende om over je bips te leggen?
Ik bedoel toen in Wierden. In Drenthe niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer
Ik lag er eerder in dan jij
[..]
Ik neem wel een soort van truitje mee voor de zekerheid
owquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoel toen in Wierden. In Drenthe niet.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gezien nadat je kwijlend en zoekend naar woorden op je stoel zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |