Dat is waar, goede ondergrond is nodigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
Euuhhh... Charmed.. Beter yeveel dan te weinig :p
Geeft niks!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al 25 kipsate gemaakt he
Straks hebben we 100 kipsate
Je houdt van mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Watertornado het volgende:
Damn, ik pak net mijn tas. Echt waaay te zwaar.
Vooral dat bier van Huppel hakt er lekker bij!
wat voor kip?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
Carooltje maakt ookal kip trouwens.Word wel erg veel zo
Ik ga zoveel dingen vergeten zometeen denk ik.quote:
Gewoon een paar, ik zou als ik jullie was gewoon zo'n grootfamilie-pak nemen. Die kosten vaak minder.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk dat lama en ik er zijn rond half 5, met hamburgers
Hoeveel zouden we er moeten hebben?
Ook iets met als sate klaarmaken, weet het niet precies, maar komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor kip?
En kip is lekkerIk eet liever 10 kip dan al dat vlees
Ik ben niet zo van de pindasaus, sorry schatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog zo mijn best gedaan voor je
Helemaal zelf gemaakt enzo
Ik ga ook genoeg vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga zoveel dingen vergeten zometeen denk ik.
Edit: maar jouw bier dus niet.
HUUUUPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
ROYCOOOOOO
heb jij nog iets van vouwbare stoeltjes ofzo?
Dan doe je er toch geen pindasaus overheenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de pindasaus, sorry schat
Dan ben je een heldin als je het apart doetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan doe je er toch geen pindasaus overheen
Ik kijk morgen wel effe in de supermarkt gewoon ergensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een paar, ik zou als ik jullie was gewoon zo'n grootfamilie-pak nemen. Die kosten vaak minder.
je legt toch niet de sate incl saus op de BBQquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je een heldin als je het apart doet![]()
Zou hem nu alvast in de auto laden als ik jou wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook genoeg vergeten![]()
Ben in staat om weg te rijden en dat mn zoon me dan belt: mama vergeet je niet iets of nog beter IEMAND!!
We kunnen altijd op elkaar gaan zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
30 mensen kunnen trouwens sowieso niet allemaal zitten, maar dat is geen ramp toch?
Lama gaat op de grond liggen, kunnen er weer 5 mensen op hem zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
30 mensen kunnen trouwens sowieso niet allemaal zitten, maar dat is geen ramp toch?
Lekker knusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen altijd op elkaar gaan zitten
Tof van hem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lama gaat op de grond liggen, kunnen er weer 5 mensen op hem zitten
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je legt toch niet de sate incl saus op de BBQ
eerst sate maken, en dan zelf de saus erop doen. En ik jouw geval..... geen saus
Neuh. Ik heb Samzz al op schoot had ik vernomen. Dan heb ik nog 1 been over voor iemand anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
Hoi Johan. Altijd al gedacht dat jij een Johan was.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoi Johan. Altijd al gedacht dat jij een Johan was.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik neem 3 stoelen mee!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
RESERVEER!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb Samzz al op schoot had ik vernomen. Dan heb ik nog 1 been over voor iemand anders.
Je GHB.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Zo, pet is gevonden, muziek is op de USB gezet, vlees ligt nog in de diepvries. Zwembroek, kleren, slippers, deken en kussen, shag in de tas, vloeitjes erbij. Deo paspoort en zonnebril ook klaar. Tandenborstel en tandpaste erbij incl gel
Vergeet ik nog iets ?
Crewbash!quote:
Bella, omdat ze hier zo weinig gepost heeft.quote:
Help mij eens wat moet ik allemaal meenemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bella, omdat ze hier zo weinig gepost heeft.
Je zoonquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help mij eens wat moet ik allemaal meenemen?
Kies mij niet.quote:
Die heeft serieus al gezegd: mama ik vind alles best maar je gaat niet mij vergeten he! Je loopt nu rond als een kip zonder kop namelijk!quote:
Samzz had Ez al geclaimdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heeft Eze Samzz NU al geclaimd?![]()
En ik sleep ook wel 2 stoeltjes mee naar Myra
Biet, kleren voor 3 dagen, je koter, bier, Mono, stoeltjes, schoenen, bier, mijn petje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help mij eens wat moet ik allemaal meenemen?
Goede, ik kan er ook nog een gig of 15 op kwijt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik kan ook nog wel wat muziek op usb/phone meenemen, kan op mn mobiel nog 5 gig kwijt ofzo denk ik.
Verder veel zin in morgen vanaf 13:30
Bier gaat niet lukken!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biet, kleren voor 3 dagen, je koter, bier, Mono, stoeltjes, schoenen, bier, mijn petje.
Had ik al gezegd dat je het bier niet moet vergeten?
[..]
Goede, ik kan er ook nog een gig of 15 op kwijt.
Ik val ook altijd overal buiten he..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz had Ez al geclaimd![]()
Klein detail
Hey, mijn schoot werd geclaimd door haar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heeft Eze Samzz NU al geclaimd?![]()
En ik sleep ook wel 2 stoeltjes mee naar Myra
3 als je m'n vissersstoeltje meetelt
Ez heeft er een stuk of wat liggen thuisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Zokunen het volgende:
Hmm, lader van mobiel is ook wel slim misschien, althans voor mij, leuk ding die Sensation, maar 48 uur redt hij niet
In de pens van Ez zit vast wel wat en anders die van mono, dan neem je toch nog bier meequote:
Ghehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In de pens van Ez zit vast wel wat en anders die van mono, dan neem je toch nog bier mee
Die man denkt ook aan alles!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan nog wel een extra stekkerdoos meenemen
Jij hebt een sensation, en nog maar 5 gig vrij? Waar heb je die overige 11 voor gebruikt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Zokunen het volgende:
Hmm, lader van mobiel is ook wel slim misschien, althans voor mij, leuk ding die Sensation, maar 48 uur redt hij niet
3 stuksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft er een stuk of wat liggen thuis
8gbquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt een sensation, en nog maar 5 gig vrij? Waar heb je die overige 11 voor gebruikt?
Ah, wacht, da's waar ook. Excuseer.quote:
Ik las penisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In de pens van Ez zit vast wel wat en anders die van mono, dan neem je toch nog bier mee
Nee, gezond. En daar zit inderdaad ook genoeg in.quote:
Dat was je toch al, niet meer dan voor die leesfoutquote:
Ik heb clittbanger deel 1 en 2. Klassiekers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
Moet er nog wat aan films meegenomen worden?
Niet dat ik verwacht dat we veel binnen zitten overigens.
Nice. Net als Backdoor Sluts 9. Die kan ik ook blijven kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb clittbanger deel 1 en 2. Klassiekers.
Zal ik er voor de zekerheid ook maar een stel in mijn tas gooien dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft er een stuk of wat liggen thuis
Is die beter dan 8?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Net als Backdoor Sluts 9. Die kan ik ook blijven kijken.
Het is maar goed dat een vriend me probeert op te voeden door me southpark te laten kijken, nu snap ik dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Net als Backdoor Sluts 9. Die kan ik ook blijven kijken.
Het probleem wordt groter!!quote:
Ik kan wel tassen op mijn schoot leggen op zich. En mijn rugtas past in 1 boodschappentas. Dus in principe 2 boodschappentassen heb ik bij me.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het probleem wordt groter!!
Of ik moet zo even langs mn ex om de aanhanger te lenen of jij en Bart mogen/kunnen geen spullen meenemen
George is kleiner dan ik dachtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan wel tassen op mijn schoot leggen op zich. En mijn rugtas past in 1 boodschappentas. Dus in principe 2 boodschappentassen heb ik bij me.
Met aanhanger parkeren in Rotterdam? have fun..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ik moet zo even langs mn ex om de aanhanger te lenen of jij en Bart mogen/kunnen geen spullen meenemen
Mja, dat was een tegenvaller.quote:
Dan zou ik juist je oude meenemenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:17 schreef Zokunen het volgende:
Zou ik de enige zijn die een kussen meeneemt dat nog in de verpakking zit, had net nieuwe gekocht voor ik besloot te gaan, dus heb ze nog niet omgewisseld
Noes! Met een aanhanger mag je niet hard rijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Noes! Met een aanhanger mag je niet hard rijden
Bij papa voor de deurquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met aanhanger parkeren in Rotterdam? have fun..
de bekeuringen stuur ik door naar jou hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, dat was een tegenvaller.
[..]
Dan zou ik juist je oude meenemen
[..]
Noes! Met een aanhanger mag je niet hard rijden
Wou al zeggen, bij Myra is het vaak zoeken naar een plekjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij papa voor de deur
[..]
de bekeuringen stuur ik door naar jou he
Hihi, ik ontdek graag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wou al zeggen, bij Myra is het vaak zoeken naar een plekje
Mjoah, soms.quote:
Mits ik ze veroorzaakt heb, primaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de bekeuringen stuur ik door naar jou he
Ik ga toch niet met een aanhanger heel NL door voor een meetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wou al zeggen, bij Myra is het vaak zoeken naar een plekje
Ach kussens van 4 euro, haha, als mn hoofd maar ergens op ligtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, dat was een tegenvaller.
[..]
Dan zou ik juist je oude meenemen
Bij mij mag je niet op ontdekkingsreis!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |