Ik kijk morgen wel effe in de supermarkt gewoon ergensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een paar, ik zou als ik jullie was gewoon zo'n grootfamilie-pak nemen. Die kosten vaak minder.
je legt toch niet de sate incl saus op de BBQquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je een heldin als je het apart doet![]()
Zou hem nu alvast in de auto laden als ik jou wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook genoeg vergeten![]()
Ben in staat om weg te rijden en dat mn zoon me dan belt: mama vergeet je niet iets of nog beter IEMAND!!
We kunnen altijd op elkaar gaan zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
30 mensen kunnen trouwens sowieso niet allemaal zitten, maar dat is geen ramp toch?
Lama gaat op de grond liggen, kunnen er weer 5 mensen op hem zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
30 mensen kunnen trouwens sowieso niet allemaal zitten, maar dat is geen ramp toch?
Lekker knusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen altijd op elkaar gaan zitten
Tof van hem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lama gaat op de grond liggen, kunnen er weer 5 mensen op hem zitten
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je legt toch niet de sate incl saus op de BBQ
eerst sate maken, en dan zelf de saus erop doen. En ik jouw geval..... geen saus
Neuh. Ik heb Samzz al op schoot had ik vernomen. Dan heb ik nog 1 been over voor iemand anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
Hoi Johan. Altijd al gedacht dat jij een Johan was.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoi Johan. Altijd al gedacht dat jij een Johan was.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik neem 3 stoelen mee!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
RESERVEER!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb Samzz al op schoot had ik vernomen. Dan heb ik nog 1 been over voor iemand anders.
Je GHB.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Zo, pet is gevonden, muziek is op de USB gezet, vlees ligt nog in de diepvries. Zwembroek, kleren, slippers, deken en kussen, shag in de tas, vloeitjes erbij. Deo paspoort en zonnebril ook klaar. Tandenborstel en tandpaste erbij incl gel
Vergeet ik nog iets ?
Crewbash!quote:
Bella, omdat ze hier zo weinig gepost heeft.quote:
Help mij eens wat moet ik allemaal meenemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bella, omdat ze hier zo weinig gepost heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |