Oh dus omdat jij gaat douchen mogen wij niet meer gezellig doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
En nu stoppen met gezellig doen hier in het topic want ik moet douchen enz
Ik denk dat ik te brak ben om dan te zwemmen en ik moet sowieso wachten tot iedereen weg is, dus voor mij gaat het hem niet worden denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet ik nou wel of niet mn bikini meenemen voor zondag?
Ik heb dus GEEN geld voor het zwembad
Ja nou gewoon even niets zeggen waar ik wel op moet/wil reageren zodat ik sneller op sta en naar de douche loopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus omdat jij gaat douchen mogen wij niet meer gezellig doen.
How selfish
Je hoeft niet te reageren he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou gewoon even niets zeggen waar ik wel op moet/wil reageren zodat ik sneller op sta en naar de douche loop
Zwemmen is leuk, helaas ga ik al weer vroeg weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te brak ben om dan te zwemmen en ik moet sowieso wachten tot iedereen weg is, dus voor mij gaat het hem niet worden denk ik.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
We leggen gewoon wat mensen schattig op de ligbankjes buiten te slapen met een dekentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alles weggegooid, de rest krijg ik echt niet over mijn hart om weg te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ziet het wel naar uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Godver jongens, die gaat echt een geslaagde meet worden
Sexyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:41 schreef Ezechielk het volgende:
Ik loop rond in mijn zwembroek. Alleen weet ik nog niet welke van de 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |