idd je moet wel meedoen met de restquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tja, ik hoor hier verhalen over mannen en vrouwen in jurkjes. Dan moet ik wel hè.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we anders een thema aan de BBQ doen? Er komen ook gelovigen hoorde ik.
Waarom maken we er niet gewoon een Adam & Eva party van ?
Iedereen in hun geboortekostuum
Waar haal ik op dit moment nog een passende placenta vandaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we anders een thema aan de BBQ doen? Er komen ook gelovigen hoorde ik.
Waarom maken we er niet gewoon een Adam & Eva party van ?
Iedereen in hun geboortekostuum
Bij de Afrikaanse winkel, ik hoorde dat ze placenta's eten bij het ontbijt. ze hebben er vast nog wel 1 van een olifant op voorraadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar haal ik op dit moment nog een passende placenta vandaan?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik doe wel een jurkje en mijn zwarte leer-look legging denk ik. Of het moet heel warm zijn, dan zonder legging.
Ik heb 2 tassen en rugzakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo'n volle tas bij me dat Ez gaat denken dat ik bij hem kom wonen met koter
Oh dan valt dat van mij nog wel meequote:
Wij liepen niet in de stad. En graag serieus, want ik wil graag weten wie er allemaal komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik, weet je niet meer? Toen we in de stad liepen had je het er nog over
PERENIJSJES! HELD!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
Krat hertog, kipstokkies voor op de bbq en ijs! Perenijsjes?
Ja, maar toen wist ik nog niets over deze meet toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef Driepink het volgende:
Myr, wij liepen wel in de stad, poos geleden alweer, maar toch.. Nog vooooor de Radio ONZ meet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |