Het moet opvallen jwzquote:
Ik ken er wel ietsjes meer, maar ben gewoon bang dat het straks enorm faalt qua ruimte en iedereen mij haat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ken er maar 4![]()
Jij, Gras, JJH en Bella
Boeiend, dat maakt het alleen maar leuk. Allemaal autisten die opeens bij elkaar op schoot moeten zitten, naast elkaar moeten slapen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken er wel ietsjes meer, maar ben gewoon bang dat het straks enorm faalt qua ruimte en iedereen mij haat.Bwhehehe.
En dan te horen krijgen: oh ja even zoeken!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je haalt hem op, je had het hem ook persoonlijk kunnen zeggen
Ik had toen de woonkamer vol met matrasjes liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken er wel ietsjes meer, maar ben gewoon bang dat het straks enorm faalt qua ruimte en iedereen mij haat.Bwhehehe.
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het hier wel kleiner. En 16 mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had toen de woonkamer vol met matrasjes liggen![]()
In het begin hadden de mensen ook zoiets van uhm gaat dat passen. Uiteindelijk zag het er beneden heel knus uit
En mijn koter ligt er ook ergens tussenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het hier wel kleiner. En 16 mensen.Nouja komt vast wel goed. Er vanuit gaande dat Eze en mono sowieso wel bij wat chicks kruipen.
Ik ben zo goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan te horen krijgen: oh ja even zoeken!
Nah laat hem nu maar alvast zoeken!
Maar jij moet je dus gedragen he, het goede voorbeeld geven enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn koter ligt er ook ergens tussen
Jij kent mijn kind nog niet he?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij moet je dus gedragen he, het goede voorbeeld geven enzo
Huppel, wat ben jij toch goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo goed![]()
Mono is dus idd nu aan het zoeken(eerst ff roken)
STAPELEN!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know en nee ik slaap niet naast jouquote:
Ergens vind ik dat gewoon echt tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar aan het slijmen zodat je bier bewaardquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know en nee ik slaap niet naast jou
Dat komt sowieso wel goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik 't geblaat moet geloven, zijn er meer die dat doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het hier wel kleiner. En 16 mensen.Nouja komt vast wel goed. Er vanuit gaande dat Eze en mono sowieso wel bij wat chicks kruipen.
Dat jij dat zegtquote:
Is hij ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar wat ik over hem gehoord heb is het een baas
Ik neem de fatboy mee en daar slaapt huppelkoter op, desnoods leggen we die in de badkamer ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel goed.
Even de mensen waarvan ik het vooral belangrijk vind dat ze gewoon normaal kunnen slapen op volgorde van belangrijkheid.
1. Mensen die moeten rijden.
2. Huppelkind.
3. Vrouwen.
4. Mannen.
De badkamer is 1 vierkante meter douche en de rest is een vierkante meter voor de toilet. Zelfs daar past het niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem de fatboy mee en daar slaapt huppelkoter op, desnoods leggen we die in de badkamer ofzo
Whahahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
De badkamer is 1 vierkante meter douche en de rest is een vierkante meter voor de toilet. Zelfs daar past het niet.
Andersom. Chicks kruipen bij ons.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeders inloop klerenkast?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Een stuk gang waar niet iedereen langs loopt?
Misschien beter voor zijn onschuldigheid als hij niet tussen de rest slaapt
We leggen gewoon wat mensen schattig op de ligbankjes buiten te slapen met een dekentje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij is die tent in de tuin best nog een optie toch
Het gaat niet regenen ofzo
Ik zeg doenquote:
Held, nu nog even zien te charteren zodat ie bier haaltquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt
[..]
Is hij ook!
Lekker bijdehand en hij kan bier open maken met een aansteker!!
Hups wat ben je een goede PA.quote:
Dat doet hij voor mij, mono en Ezquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Held, nu nog even zien te charteren zodat ie bier haalt
Petje al gevonden?quote:
Oh dus dan heb jij je handen vrij om bier te halen, ook goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet hij voor mij, mono en Ez![]()
Dat gaan we hem vanavond al aanleren
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus dan heb jij je handen vrij om bier te halen, ook goed
In JOUW kroeg waar JIJ hoort te WERKEN!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer voor jou ook gehaald
Dat zijn details, waar het om gaat is dat ik het wel voor je gepakt heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In JOUW kroeg waar JIJ hoort te WERKEN!
En ik heb ook zelf bier gepakt toen!!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn details, waar het om gaat is dat ik het wel voor je gepakt heb.
Day after zwemmenquote:
Oh dus omdat jij gaat douchen mogen wij niet meer gezellig doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
En nu stoppen met gezellig doen hier in het topic want ik moet douchen enz
Ik denk dat ik te brak ben om dan te zwemmen en ik moet sowieso wachten tot iedereen weg is, dus voor mij gaat het hem niet worden denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet ik nou wel of niet mn bikini meenemen voor zondag?
Ik heb dus GEEN geld voor het zwembad
Ja nou gewoon even niets zeggen waar ik wel op moet/wil reageren zodat ik sneller op sta en naar de douche loopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus omdat jij gaat douchen mogen wij niet meer gezellig doen.
How selfish
Je hoeft niet te reageren he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou gewoon even niets zeggen waar ik wel op moet/wil reageren zodat ik sneller op sta en naar de douche loop
Zwemmen is leuk, helaas ga ik al weer vroeg weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te brak ben om dan te zwemmen en ik moet sowieso wachten tot iedereen weg is, dus voor mij gaat het hem niet worden denk ik.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
We leggen gewoon wat mensen schattig op de ligbankjes buiten te slapen met een dekentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alles weggegooid, de rest krijg ik echt niet over mijn hart om weg te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ziet het wel naar uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Godver jongens, die gaat echt een geslaagde meet worden
Sexyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:41 schreef Ezechielk het volgende:
Ik loop rond in mijn zwembroek. Alleen weet ik nog niet welke van de 4
Tja, ik hoor hier verhalen over mannen en vrouwen in jurkjes. Dan moet ik wel hè.quote:
idd je moet wel meedoen met de restquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tja, ik hoor hier verhalen over mannen en vrouwen in jurkjes. Dan moet ik wel hè.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we anders een thema aan de BBQ doen? Er komen ook gelovigen hoorde ik.
Waarom maken we er niet gewoon een Adam & Eva party van ?
Iedereen in hun geboortekostuum
Waar haal ik op dit moment nog een passende placenta vandaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we anders een thema aan de BBQ doen? Er komen ook gelovigen hoorde ik.
Waarom maken we er niet gewoon een Adam & Eva party van ?
Iedereen in hun geboortekostuum
Bij de Afrikaanse winkel, ik hoorde dat ze placenta's eten bij het ontbijt. ze hebben er vast nog wel 1 van een olifant op voorraadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar haal ik op dit moment nog een passende placenta vandaan?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik doe wel een jurkje en mijn zwarte leer-look legging denk ik. Of het moet heel warm zijn, dan zonder legging.
Ik heb 2 tassen en rugzakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo'n volle tas bij me dat Ez gaat denken dat ik bij hem kom wonen met koter
Oh dan valt dat van mij nog wel meequote:
Wij liepen niet in de stad. En graag serieus, want ik wil graag weten wie er allemaal komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik, weet je niet meer? Toen we in de stad liepen had je het er nog over
PERENIJSJES! HELD!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
Krat hertog, kipstokkies voor op de bbq en ijs! Perenijsjes?
Ja, maar toen wist ik nog niets over deze meet toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef Driepink het volgende:
Myr, wij liepen wel in de stad, poos geleden alweer, maar toch.. Nog vooooor de Radio ONZ meet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |