Geen idee, ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sangria gehad. Word ik daar ziek van?
Wat heb je er allemaal in gedaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik niet.
In mijn sangria zit wel 6 verschillende soorten drank
En iedereen die het tot nu toe gedronken heeft, zijn dronken geworden
Hoho, dit was alleen even de orienterende fase, hierna ga ik dan het aanzoek plannen hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
Iemand ten huwelijk vragen op een forum
Spannend, ik ben benieuwd naar morgen danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, dit was alleen even de orienterende fase, hierna ga ik dan het aanzoek plannen he
Zie het maar als een toetje danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend, ik ben benieuwd naar morgen dan
Hmmm... Even zien danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik niet.
In mijn sangria zit wel 6 verschillende soorten drank
En iedereen die het tot nu toe gedronken heeft, zijn dronken geworden
Oh wel afhankelijk van hoe de sangria smaakt he.quote:
Die rotzooi hoef ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Even zien danGoldstrike werd ik ziek van, vandaar.
Goldstrikequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Even zien danGoldstrike werd ik ziek van, vandaar.
Ik heb net geproefd en het is heerlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wel afhankelijk van hoe de sangria smaakt he.
Als die niet lekker is dan hoef ik het familie recept niet en is er geen reden om te trouwen.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb net geproefd en het is heerlijk
Nu nog groenig, omdat ik de juiste bananenlikeur van de canarische eilanden niet hebDus heb er pisang in moeten goooien
Maar dat komt helemaal goed morgen
Dan is het maar goed dat ik Myr morgen in het echt zie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand ten huwelijk vragen op een forum
Duwen. Hard en veel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Motor is oververhit. We staan bij Enkhuizen. Net de dijk over gelukkig.... Wat nu?
Lief tegen george praten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Motor is oververhit. We staan bij Enkhuizen. Net de dijk over gelukkig.... Wat nu?
Heeft Huppel zoveel spullen meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Tip van internet:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verworpen. Geen optie naar Purmerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |