Ja, het is erg simpel en een eigen idee dus niet echt een recept.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker hoorHeb je een recept daarvan?
Ach, wat een straf, steakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb na het zien hiervan geen zin meer in een hamburger, dus gaan vanavond maar steak eten
Oeh, dat klinkt wel als een goede afsluiting van de week idd jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Sinds ik met mijn huidige vriend ben gaan we eigenlijk iedere vrijdag uit eten. Even bijpraten over hoe de week was en lekker wat eten en drinken.
Klinktprimaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel als een goede afsluiting van de week idd ja![]()
Ik doe gewoon net alsof we uit eten gaan, maar maak het gewoon zelf
Hier vanavond als voorgerecht carpaccio en pipe rigate met champignons, paprika, ui, knofllook, tomatenpuree en ketjap. Als nagerecht een pannenkoekwrap met vers fruit en chocoladesaus
sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef Purdey het volgende:
Net ontbeten, beker melk en ontbijtbiscuits. Is het heel gek dat ik na de pizza verhalen van FF nu zin heb in Pizza Quatro formaggi?
lekkeer zeg!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:39 schreef Sylvana het volgende:
Hier vanavond als voorgerecht carpaccio en pipe rigate met champignons, paprika, ui, knofllook, tomatenpuree en ketjap. Als nagerecht een pannenkoekwrap met vers fruit en chocoladesaus
quote:
Het voor- en hoofdgerecht zijn inmiddels op en die smaakten prima. Maar dat nagerecht wordt toch wel de hit van de avond denk ikquote:
damn, zo'n big tasty vult! 2 is knap! Komt door de saus denk..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Een Big Tasty menu met nog een extra Big Tasty.
En nu dit:
[ afbeelding ]
ik niet zo'n grote stevige vrouw met een gezonde eetlust maar 2 big tasty's lukken me echt nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
^Ik ben een grote stevige man, dus dat zit goed. En ik heb heelveel lichaamsbeweging per dag, dus dat zit ook wel snor
Ik weet niet hoe het bij jou zit?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wordt dat nou serieus bij een restaurant geserveerd?
Spinazie a la crème met aardappeltoefjes?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij de 'Jolly Fryer' in Engeland.
Hij lijkt verdacht veel op de Quadruple Bypass Burger van 'Heart Attack Grill'.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die bovenste ken ik! dat is de super scooby
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij lijkt verdacht veel op de Quadruple Bypass Burger van 'Heart Attack Grill'.
Van de Schmidt zeevis? (De lekkerste vind ik)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:31 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechtste & Lekkerste haringen van Rotterdam centrum!
Heb ze gekruid met zout, peper, foelie en zoete paprikapoeder. Goed aangebraden in de boter en dan een halve fles chianti erbij, na het braden waren ze al lekker, maar na een half uurttje smoren met een paar tenen knoflook erbij en licht gebonden met wat roux. Op het laatste moment een handje zeekraal erbij en die een paar minuten mee laten smoren. aquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vanmiddag bij de hanos iberico varkenswangen gekocht, die ga ik smoren, .
Snij ze onder de afzuigkap, gebruik zeer scherpe messen, en zet een chloorduikbrilletje opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Een gerecht met o.a. aardappel en ui, maar het schiet niet echt op.
Ik heb de ui niet eens gesneden of mijn ogen doen al pijn.
Fijn, die dagen dat je heftig op uien gereageerd ...
De leicester was niets bijzonders, de banon erg lekker, de sterkste van de kazen, de grot gerijpte gruyere de lekkerste, smullen, wat was die goed, rauwemelkse camembert was erg goed, het keiems bloempje viel erg tegenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
toetje een kaasplank met rode leicester, rauwemelkese camembert, grot gerijpte gruyere, banon AOC geitenkaas in kastanjeblad en een Keiems Bloempje. Dit met frambozen, bramen en blauwe bessen, Vijgenbrood en perenstroop en een glaasje port bij de kaas, Kwakbier bij het zwijn.
Had toch gewacht tot we er waren Pietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ze gekruid met zout, peper, foelie en zoete paprikapoeder. Goed aangebraden in de boter en dan een halve fles chianti erbij, na het braden waren ze al lekker, maar na een half uurttje smoren met een paar tenen knoflook erbij en licht gebonden met wat roux. Op het laatste moment een handje zeekraal erbij en die een paar minuten mee laten smoren. a
De borden werden hier schoongelikt (serieus)
We hebben tot tien uur zitten wachten. Je kan het ook te bont maken. Hebben inmiddels de kaas gehad en hebben een flesje Barolo open getrokken, hij moest op, vonden we, 12 jaar ben je oud genoeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had toch gewacht tot we er waren Piet![]()
Wij aten een best lekker licht gerechtje (eigenlijk een voorgerecht maar wat meer en aangevuld met een golfertwist) http://allerhande.ah.nl/#(...)/data/recipe/733284/
ik hou van eten, vooral van ongezond etenquote:
ik hou ook van groenten hoor haha en vooral ook veel van fruitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hou ook van eten maar niet per se ongezondMaar je blijft wel slank? Doe je bijv aan sport?
Jouw brunch klinkt ook om van te watertanden!
Met zo een naam?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hou ook van eten maar niet per se ongezondMaar je blijft wel slank? Doe je bijv aan sport?
Jouw brunch klinkt ook om van te watertanden!
Nice Barolo.... heb hier nog een Brunello liggen uit 2003, we proberen ons in te houden om hem in 2013 open te trekkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben tot tien uur zitten wachten. Je kan het ook te bont maken. Hebben inmiddels de kaas gehad en hebben een flesje Barolo open getrokken, hij moest op, vonden we, 12 jaar ben je oud genoeg.
Van jouw naam word ik wel verdrietig ja. Goed gezien. Ik houd van hema rookworstenquote:
Lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 01:35 schreef Prego het volgende:
Boterham met pindakaas en een glas chocolademelk
Rookworst is niet ongezond hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van jouw naam word ik wel verdrietig ja. Goed gezien. Ik houd van hema rookworsten![]()
En ja ik eet af en toe ongezond, maar ook vaak genoeg gezond hoor.
nou, 2 bordjes brunch op; roerei met bacon, pasta-tonijnsalade, zalmsalade, griekse salade, quiche broccoli-ham, halve meloen, griekse yoghurt met aardbeien, cupcakeje en 2 bekers jus d'orange. Voor 3 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hou van eten, vooral van ongezond eten
morgenochtend ga ik uitgebreid brunchendat is altijd met broodjes, roereieren, hartige taarten, pastasalade, vissalades, rundvleessalade, warme beenham, brownies/cupcakejes, fruitbowl etc. nu al zin in
niet lekker?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef CrashO het volgende:
Afhaal chinees![]()
Ouders zijn weer terug van vakantie
Niet huilen brother. Er gaat bijna niets boven De Chinees op zondagavond.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef CrashO het volgende:
Afhaal chinees![]()
Ouders zijn weer terug van vakantie
Mweh, vind het voer van de lokale chinees altijd zo smakeloos. Alsof het uit de magenetron komt.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:50 schreef Absurditeit het volgende:
Niet huilen brother. Er gaat bijna niets boven De Chinees op zondagavond.
Fotoverslagje.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:
De hele middag hapjes en drankjes in Haarlem : Wijnspijswandeling. De camera zit in de tas![]()
vnv met 2 vriendinnen bij de Chinees geweest. Ik had Compleet nr. 10quote:Op zondag 10 juli 2011 16:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niet huilen brother. Er gaat bijna niets boven De Chinees op zondagavond.
Je kunt het slechter treffen op zondagavond.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vnv met 2 vriendinnen bij de Chinees geweest. Ik had Compleet nr. 10hield in: babi pangang, cha sieuw en spek met bami. Champignonsoep vooraf
wat een leuk verslag! toffe dag gehad en 650 kaarten verkochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |