Van de Schmidt zeevis? (De lekkerste vind ik)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:31 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechtste & Lekkerste haringen van Rotterdam centrum!
Heb ze gekruid met zout, peper, foelie en zoete paprikapoeder. Goed aangebraden in de boter en dan een halve fles chianti erbij, na het braden waren ze al lekker, maar na een half uurttje smoren met een paar tenen knoflook erbij en licht gebonden met wat roux. Op het laatste moment een handje zeekraal erbij en die een paar minuten mee laten smoren. aquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vanmiddag bij de hanos iberico varkenswangen gekocht, die ga ik smoren, .
Snij ze onder de afzuigkap, gebruik zeer scherpe messen, en zet een chloorduikbrilletje opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Een gerecht met o.a. aardappel en ui, maar het schiet niet echt op.
Ik heb de ui niet eens gesneden of mijn ogen doen al pijn.
Fijn, die dagen dat je heftig op uien gereageerd ...
De leicester was niets bijzonders, de banon erg lekker, de sterkste van de kazen, de grot gerijpte gruyere de lekkerste, smullen, wat was die goed, rauwemelkse camembert was erg goed, het keiems bloempje viel erg tegenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
toetje een kaasplank met rode leicester, rauwemelkese camembert, grot gerijpte gruyere, banon AOC geitenkaas in kastanjeblad en een Keiems Bloempje. Dit met frambozen, bramen en blauwe bessen, Vijgenbrood en perenstroop en een glaasje port bij de kaas, Kwakbier bij het zwijn.
Had toch gewacht tot we er waren Pietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ze gekruid met zout, peper, foelie en zoete paprikapoeder. Goed aangebraden in de boter en dan een halve fles chianti erbij, na het braden waren ze al lekker, maar na een half uurttje smoren met een paar tenen knoflook erbij en licht gebonden met wat roux. Op het laatste moment een handje zeekraal erbij en die een paar minuten mee laten smoren. a
De borden werden hier schoongelikt (serieus)
We hebben tot tien uur zitten wachten. Je kan het ook te bont maken. Hebben inmiddels de kaas gehad en hebben een flesje Barolo open getrokken, hij moest op, vonden we, 12 jaar ben je oud genoeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had toch gewacht tot we er waren Piet![]()
Wij aten een best lekker licht gerechtje (eigenlijk een voorgerecht maar wat meer en aangevuld met een golfertwist) http://allerhande.ah.nl/#(...)/data/recipe/733284/
ik hou van eten, vooral van ongezond etenquote:
ik hou ook van groenten hoor haha en vooral ook veel van fruitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hou ook van eten maar niet per se ongezondMaar je blijft wel slank? Doe je bijv aan sport?
Jouw brunch klinkt ook om van te watertanden!
Met zo een naam?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hou ook van eten maar niet per se ongezondMaar je blijft wel slank? Doe je bijv aan sport?
Jouw brunch klinkt ook om van te watertanden!
Nice Barolo.... heb hier nog een Brunello liggen uit 2003, we proberen ons in te houden om hem in 2013 open te trekkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben tot tien uur zitten wachten. Je kan het ook te bont maken. Hebben inmiddels de kaas gehad en hebben een flesje Barolo open getrokken, hij moest op, vonden we, 12 jaar ben je oud genoeg.
Van jouw naam word ik wel verdrietig ja. Goed gezien. Ik houd van hema rookworstenquote:
Lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 01:35 schreef Prego het volgende:
Boterham met pindakaas en een glas chocolademelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |