En dan denk je dat de haringen omstreeks deze tijd wel van behoorlijke kwaliteit zijn,zeker nu de winnaars al bekend zijn gemaakt middels de bekende AD Haring Test,maar een rondgang door het centrum van Rotterdam maakt dat het droevig is gesteld met de kwaliteit van sommige zichzelf noemende Haring Kraampjes.
Hoek Goudserijweg Crooswijkseweg kruising
Haringen die de ranzigheid zelve zijn,vol met graten zitten of doordrenkt van de olie of een muffe geur produceren,zijn maar enkele voorbeelden van kraampjes die de naam Haringkar niet waard zijn..
Gelukkig zijn er ook een aantal die duidelijk weten wat goede hygiëne en kwaliteit is. Nieuwe binnenweg voor de kruising,rechts.
En 1 die er bovenuit steekt als het om algemene hygiëne, frisheid van de haringen en de winkel/kraam zelf gaat. Niet bij de Bijenkorf,of hoek Rodezand of de Heemraadssingel,nee, Kralingen-Crooswijk bij een winkel genaamd Ruud de Haan!
[ Bericht 1% gewijzigd door rubje op 09-07-2011 22:06:34 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
scherp maar die kregen we niet van Ruud de Haan maar hadden we zelf al een tijdje geleden ingekocht en opgeslagen in de ijskast en alleen voor de foto erbij gelegd ter completering van het plaatje.:)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Smits vis die had ook een keer die ad test gewonnen, verder heb ik laatst bij nettomarkt viskraam gehaalt en die was ook goed te doen 4 voor 7 ¤ , bij zuidplein heb je er ook 1 zitten op dat plein daarvoor maar die sla ik liever over geen foto's helaas.
Ah ok. Ik heb trouwens Schmidt niet genoemd maar dat is niet omdat ze slecht waren,maar omdat die bijna altijd stabiel zijn in hun kwaliteit (goed dus!) en altijd een vertrouwd kwaliteitsadres.
Ik wilde eens de onbekende adresjes laten zien waar je normaal niks van hoort.
[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 09-07-2011 22:07:00 ]