Rookworst is niet ongezond hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van jouw naam word ik wel verdrietig ja. Goed gezien. Ik houd van hema rookworsten![]()
En ja ik eet af en toe ongezond, maar ook vaak genoeg gezond hoor.
nou, 2 bordjes brunch op; roerei met bacon, pasta-tonijnsalade, zalmsalade, griekse salade, quiche broccoli-ham, halve meloen, griekse yoghurt met aardbeien, cupcakeje en 2 bekers jus d'orange. Voor 3 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hou van eten, vooral van ongezond eten
morgenochtend ga ik uitgebreid brunchendat is altijd met broodjes, roereieren, hartige taarten, pastasalade, vissalades, rundvleessalade, warme beenham, brownies/cupcakejes, fruitbowl etc. nu al zin in
niet lekker?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef CrashO het volgende:
Afhaal chinees![]()
Ouders zijn weer terug van vakantie
Niet huilen brother. Er gaat bijna niets boven De Chinees op zondagavond.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef CrashO het volgende:
Afhaal chinees![]()
Ouders zijn weer terug van vakantie
Mweh, vind het voer van de lokale chinees altijd zo smakeloos. Alsof het uit de magenetron komt.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:50 schreef Absurditeit het volgende:
Niet huilen brother. Er gaat bijna niets boven De Chinees op zondagavond.
Fotoverslagje.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:
De hele middag hapjes en drankjes in Haarlem : Wijnspijswandeling. De camera zit in de tas![]()
vnv met 2 vriendinnen bij de Chinees geweest. Ik had Compleet nr. 10quote:Op zondag 10 juli 2011 16:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niet huilen brother. Er gaat bijna niets boven De Chinees op zondagavond.
Je kunt het slechter treffen op zondagavond.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vnv met 2 vriendinnen bij de Chinees geweest. Ik had Compleet nr. 10hield in: babi pangang, cha sieuw en spek met bami. Champignonsoep vooraf
wat een leuk verslag! toffe dag gehad en 650 kaarten verkochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |