quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef smegmanus het volgende:
Wat wat jammer zou zijn is wanneer het gros zich met een paar uur kapotzuipt, maargoed dat moet men ook zelf weten denk ik
En voor iemand die nuchter blijft?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
Oke, mocht iemand zich in coma zuipen, ik verleen lekker geen eerste hulp.
Ik doe rustig aan, een biertje per uurquote:
Ga je knus met mij aan de Jopen Hoppenbier leuten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe rustig aan, een biertje per uur.
Ik ga graag met jou knus bier leutenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je knus met mij aan de Jopen Hoppenbier leuten?
Of aan de St. Bernardus Abt 12 als je er meer zin in hebt?
Dat voegt weer wat extra's toequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit plastic bekertjes
Ik drink nooit te weinig.quote:
Heeft Myraela geen glazen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit plastic bekertjes
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft Myraela geen geschikte glazen dan?
St. Bernardus wil het liefst een trappistglas zien (bolletje van De Koninck etc), Maredsous zal zich wel thuisvoelen in een tulpglas a la Karmeliet. Jopen het liefst ook in een bolvormig glas.quote:
Gewond raak?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of ik morgen gewond raak.
En waarom glazen? Plastic is toch ook prima voor een keer?.
Kun jij die niet meenemen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
St. Bernardus wil het liefst een trappistglas zien (bolletje van De Koninck etc), Maredsous zal zich wel thuisvoelen in een tulpglas a la Karmeliet. Jopen het liefst ook in een bolvormig glas.
In 't asiel. Ik kom eigenlijk altijd met oorlogswonden naar buitenquote:
Ik heb daar niet genoeg glazen voor, bovendien heb ik geen zin om met een complete glazenwinkel te lopen. Ik moet al twee snifters meenemen voor mijn romantische biertje met naatje_1.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij die niet meenemen dan?
Zal weleens kijken of ik iets mee kan nemen.
Zolang je maar niet van het trapje valt naar de tuin, die is nogal stijl!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
In 't asiel. Ik kom eigenlijk altijd met oorlogswonden naar buiten.
Oh, en ik ben best lomp, dus ik zie mezelf bij Myra ook nog wel op m'n plaat gaan of zo.
Oh, kutquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van het trapje valt naar de tuin, die is nogal stijl!
Jij biersletquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb daar niet genoeg glazen voor, bovendien heb ik geen zin om met een complete glazenwinkel te lopen. Ik moet al twee snifters meenemen voor mijn romantische biertje met naatje_1.
Nee, alle matrassen zijn bezetquote:
Houd jij m'n tieten wel vast?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, alle matrassen zijn bezet
Gewoon voorzichtig doen, en desnoods begeleid ik je overal naar toe
quote:
Alleen als je een een blik Gulpener Gladiator meeneemt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar romantisch een Kanon drinken
Goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar romantisch een Kanon drinken
Uiteraard, tietensteuner, mijn droombaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd jij m'n tieten wel vast?
Ik kom zo langs de Veste, ik ben benieuwd.
Ik wilde handje zeggen. Maar dit leek me... Gepasterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard, tietensteuner, mijn droombaan
Logischquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde handje zeggen. Maar dit leek me... Gepaster.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neee, maak er maar 450 , dat zou echt fantastisch zijn
Ik kan er nog 15-20 bijmakenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neee, maak er maar 450 , dat zou echt fantastisch zijn
Komt goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedKan je me meteen de geschiedenis van Thug life uitleggen
.
Vind ik ook.quote:
Ik had hier nog wat over van vorige BBQ dat neem ik ook mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Wat achterlijk veel eten, trouwens
En het moet allemaal opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Wat achterlijk veel eten, trouwens
Ik ook, moet een goede ondergrond hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet wel genoeg eten hebben hoor, anders word ik kacheltje lam
Dat is het allerbelangrijkste!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, moet een goede ondergrond hebben
en voor de rest valt het toch wel mee met eten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme jij!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb er zin an! Zowel de pre-meet van vanavond, als het echte werk morgen!
Kom me maar thuis oppikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono als je me niet snel gaat vertellen waar ik je moet ophalen dan rijd ik in volle vaart lelijkstadvoorbij hoor!!
Ik heb wel als plan om lam te worden stiekemquote:
Iets met adresquote:
Dat kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel als plan om lam te worden stiekem
Ik heb geen koelbox!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had hier nog wat over van vorige BBQ dat neem ik ook mee.
Hele zooi kipdrumsticks gemarineerd en worstjes
Het ligt nu nog in de vriezer, en als je er bent dan kan het zo mee, en bij Ez in de koelkast. Geen probleem!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel als plan om lam te worden stiekem
Jij hebt gezien hoe goed ik bier kan handlen zonder etenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag ook zonder rokje komen hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Even mijn outfit voor morgen bij elkaar zoeken
Ik wil perse dat grijze rokje aan.... maar die zit in een koffer ergens
Grrrrr...
Schattigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, en ik ben best lomp, dus ik zie mezelf bij Myra ook nog wel op m'n plaat gaan of zo.
Ik heb ook allemaal joebelkrassenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat bij jou toch al snel weer uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen vrouw, dus ik doe gewoon wat aan en dan komt het wel goed
Ja dat kan jij goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gezien hoe goed ik bier kan handlen zonder eten
Zal ik mijn mankini aandoen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat bij jou toch al snel weer uit
Vanavond al?quote:
Lukt me nu niet hoorquote:
volgens mij zit ik ook nog onder de schaafwondjesquote:
Ik zit onder de krassen van mn kittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij zit ik ook nog onder de schaafwondjes
Maakte 1,5 week geleden een sliding meet een oefenpotje voetbal.... au
Ik zag het op facebookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit onder de krassen van mn kitten![]()
Vanavond komen daar ongetwijfeld wat blauwe plekken bij die ik krijg van mijn zoon en Ezechielk![]()
Ik ben sowieso helemaal gehavend!
Ok luchtbed ligt al in de auto, incl pomp!
Straks stoeltjes erin, fatboy, tas met kleding en dan kan ik al bijna op pad
Ik heb een electrische pompquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit onder de krassen van mn kitten![]()
Vanavond komen daar ongetwijfeld wat blauwe plekken bij die ik krijg van mijn zoon en Ezechielk![]()
Ik ben sowieso helemaal gehavend!
Ok luchtbed ligt al in de auto, incl pomp!
Straks stoeltjes erin, fatboy, tas met kleding en dan kan ik al bijna op pad
ik moet ook alles nog doen inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet alles nog inpakken en boodschappen doen.
Maar hey, ik ben een man, die doen altijd alles op het laatste moment.
Doe eens meenemen!quote:
fixedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet alles nog inpakken en boodschappen doen.
Maar hey, ik ben een man, die doen altijd alles op het laatste moment.ik stuur hups morgen dus naar de winkel enz
neem ik ook mee, heb ik meteen aangeschaft na dat ik de laatste keer dat luchtbed op heb staan pompen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens meenemen!
Verdomme!! Ga ik op de routeplanner kijken hoe ik moet rijden, vraag ik me af waarom dat kreng het adres niet kan vinden.
Logisch wel plaatsnaam: lelijkstad
Hihiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
neem ik ook mee, heb ik meteen aangeschaft na dat ik de laatste keer dat luchtbed op heb staan pompen.
Hoop dat ie het doet.
Het moet opvallen jwzquote:
Ik ken er wel ietsjes meer, maar ben gewoon bang dat het straks enorm faalt qua ruimte en iedereen mij haat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ken er maar 4![]()
Jij, Gras, JJH en Bella
Boeiend, dat maakt het alleen maar leuk. Allemaal autisten die opeens bij elkaar op schoot moeten zitten, naast elkaar moeten slapen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken er wel ietsjes meer, maar ben gewoon bang dat het straks enorm faalt qua ruimte en iedereen mij haat.Bwhehehe.
En dan te horen krijgen: oh ja even zoeken!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je haalt hem op, je had het hem ook persoonlijk kunnen zeggen
Ik had toen de woonkamer vol met matrasjes liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken er wel ietsjes meer, maar ben gewoon bang dat het straks enorm faalt qua ruimte en iedereen mij haat.Bwhehehe.
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het hier wel kleiner. En 16 mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had toen de woonkamer vol met matrasjes liggen![]()
In het begin hadden de mensen ook zoiets van uhm gaat dat passen. Uiteindelijk zag het er beneden heel knus uit
En mijn koter ligt er ook ergens tussenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het hier wel kleiner. En 16 mensen.Nouja komt vast wel goed. Er vanuit gaande dat Eze en mono sowieso wel bij wat chicks kruipen.
Ik ben zo goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan te horen krijgen: oh ja even zoeken!
Nah laat hem nu maar alvast zoeken!
Maar jij moet je dus gedragen he, het goede voorbeeld geven enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn koter ligt er ook ergens tussen
Jij kent mijn kind nog niet he?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij moet je dus gedragen he, het goede voorbeeld geven enzo
Huppel, wat ben jij toch goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo goed![]()
Mono is dus idd nu aan het zoeken(eerst ff roken)
STAPELEN!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know en nee ik slaap niet naast jouquote:
Ergens vind ik dat gewoon echt tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar aan het slijmen zodat je bier bewaardquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know en nee ik slaap niet naast jou
Dat komt sowieso wel goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik 't geblaat moet geloven, zijn er meer die dat doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het hier wel kleiner. En 16 mensen.Nouja komt vast wel goed. Er vanuit gaande dat Eze en mono sowieso wel bij wat chicks kruipen.
Dat jij dat zegtquote:
Is hij ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar wat ik over hem gehoord heb is het een baas
Ik neem de fatboy mee en daar slaapt huppelkoter op, desnoods leggen we die in de badkamer ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel goed.
Even de mensen waarvan ik het vooral belangrijk vind dat ze gewoon normaal kunnen slapen op volgorde van belangrijkheid.
1. Mensen die moeten rijden.
2. Huppelkind.
3. Vrouwen.
4. Mannen.
De badkamer is 1 vierkante meter douche en de rest is een vierkante meter voor de toilet. Zelfs daar past het niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem de fatboy mee en daar slaapt huppelkoter op, desnoods leggen we die in de badkamer ofzo
Whahahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
De badkamer is 1 vierkante meter douche en de rest is een vierkante meter voor de toilet. Zelfs daar past het niet.
Andersom. Chicks kruipen bij ons.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeders inloop klerenkast?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Een stuk gang waar niet iedereen langs loopt?
Misschien beter voor zijn onschuldigheid als hij niet tussen de rest slaapt
We leggen gewoon wat mensen schattig op de ligbankjes buiten te slapen met een dekentje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij is die tent in de tuin best nog een optie toch
Het gaat niet regenen ofzo
Ik zeg doenquote:
Held, nu nog even zien te charteren zodat ie bier haaltquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt
[..]
Is hij ook!
Lekker bijdehand en hij kan bier open maken met een aansteker!!
Hups wat ben je een goede PA.quote:
Dat doet hij voor mij, mono en Ezquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Held, nu nog even zien te charteren zodat ie bier haalt
Petje al gevonden?quote:
Oh dus dan heb jij je handen vrij om bier te halen, ook goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet hij voor mij, mono en Ez![]()
Dat gaan we hem vanavond al aanleren
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus dan heb jij je handen vrij om bier te halen, ook goed
In JOUW kroeg waar JIJ hoort te WERKEN!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer voor jou ook gehaald
Dat zijn details, waar het om gaat is dat ik het wel voor je gepakt heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In JOUW kroeg waar JIJ hoort te WERKEN!
En ik heb ook zelf bier gepakt toen!!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn details, waar het om gaat is dat ik het wel voor je gepakt heb.
Day after zwemmenquote:
Oh dus omdat jij gaat douchen mogen wij niet meer gezellig doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
En nu stoppen met gezellig doen hier in het topic want ik moet douchen enz
Ik denk dat ik te brak ben om dan te zwemmen en ik moet sowieso wachten tot iedereen weg is, dus voor mij gaat het hem niet worden denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet ik nou wel of niet mn bikini meenemen voor zondag?
Ik heb dus GEEN geld voor het zwembad
Ja nou gewoon even niets zeggen waar ik wel op moet/wil reageren zodat ik sneller op sta en naar de douche loopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus omdat jij gaat douchen mogen wij niet meer gezellig doen.
How selfish
Je hoeft niet te reageren he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou gewoon even niets zeggen waar ik wel op moet/wil reageren zodat ik sneller op sta en naar de douche loop
Zwemmen is leuk, helaas ga ik al weer vroeg weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te brak ben om dan te zwemmen en ik moet sowieso wachten tot iedereen weg is, dus voor mij gaat het hem niet worden denk ik.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
We leggen gewoon wat mensen schattig op de ligbankjes buiten te slapen met een dekentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alles weggegooid, de rest krijg ik echt niet over mijn hart om weg te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ziet het wel naar uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Godver jongens, die gaat echt een geslaagde meet worden
Sexyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:41 schreef Ezechielk het volgende:
Ik loop rond in mijn zwembroek. Alleen weet ik nog niet welke van de 4
Tja, ik hoor hier verhalen over mannen en vrouwen in jurkjes. Dan moet ik wel hè.quote:
idd je moet wel meedoen met de restquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tja, ik hoor hier verhalen over mannen en vrouwen in jurkjes. Dan moet ik wel hè.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we anders een thema aan de BBQ doen? Er komen ook gelovigen hoorde ik.
Waarom maken we er niet gewoon een Adam & Eva party van ?
Iedereen in hun geboortekostuum
Waar haal ik op dit moment nog een passende placenta vandaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we anders een thema aan de BBQ doen? Er komen ook gelovigen hoorde ik.
Waarom maken we er niet gewoon een Adam & Eva party van ?
Iedereen in hun geboortekostuum
Bij de Afrikaanse winkel, ik hoorde dat ze placenta's eten bij het ontbijt. ze hebben er vast nog wel 1 van een olifant op voorraadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar haal ik op dit moment nog een passende placenta vandaan?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik doe wel een jurkje en mijn zwarte leer-look legging denk ik. Of het moet heel warm zijn, dan zonder legging.
Ik heb 2 tassen en rugzakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo'n volle tas bij me dat Ez gaat denken dat ik bij hem kom wonen met koter
Oh dan valt dat van mij nog wel meequote:
Wij liepen niet in de stad. En graag serieus, want ik wil graag weten wie er allemaal komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik, weet je niet meer? Toen we in de stad liepen had je het er nog over
PERENIJSJES! HELD!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
Krat hertog, kipstokkies voor op de bbq en ijs! Perenijsjes?
Ja, maar toen wist ik nog niets over deze meet toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef Driepink het volgende:
Myr, wij liepen wel in de stad, poos geleden alweer, maar toch.. Nog vooooor de Radio ONZ meet..
Dat is waar, goede ondergrond is nodigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
Euuhhh... Charmed.. Beter yeveel dan te weinig :p
Geeft niks!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al 25 kipsate gemaakt he
Straks hebben we 100 kipsate
Je houdt van mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Watertornado het volgende:
Damn, ik pak net mijn tas. Echt waaay te zwaar.
Vooral dat bier van Huppel hakt er lekker bij!
wat voor kip?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
Carooltje maakt ookal kip trouwens.Word wel erg veel zo
Ik ga zoveel dingen vergeten zometeen denk ik.quote:
Gewoon een paar, ik zou als ik jullie was gewoon zo'n grootfamilie-pak nemen. Die kosten vaak minder.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk dat lama en ik er zijn rond half 5, met hamburgers
Hoeveel zouden we er moeten hebben?
Ook iets met als sate klaarmaken, weet het niet precies, maar komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor kip?
En kip is lekkerIk eet liever 10 kip dan al dat vlees
Ik ben niet zo van de pindasaus, sorry schatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog zo mijn best gedaan voor je
Helemaal zelf gemaakt enzo
Ik ga ook genoeg vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga zoveel dingen vergeten zometeen denk ik.
Edit: maar jouw bier dus niet.
HUUUUPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
ROYCOOOOOO
heb jij nog iets van vouwbare stoeltjes ofzo?
Dan doe je er toch geen pindasaus overheenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de pindasaus, sorry schat
Dan ben je een heldin als je het apart doetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan doe je er toch geen pindasaus overheen
Ik kijk morgen wel effe in de supermarkt gewoon ergensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een paar, ik zou als ik jullie was gewoon zo'n grootfamilie-pak nemen. Die kosten vaak minder.
je legt toch niet de sate incl saus op de BBQquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je een heldin als je het apart doet![]()
Zou hem nu alvast in de auto laden als ik jou wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook genoeg vergeten![]()
Ben in staat om weg te rijden en dat mn zoon me dan belt: mama vergeet je niet iets of nog beter IEMAND!!
We kunnen altijd op elkaar gaan zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
30 mensen kunnen trouwens sowieso niet allemaal zitten, maar dat is geen ramp toch?
Lama gaat op de grond liggen, kunnen er weer 5 mensen op hem zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
30 mensen kunnen trouwens sowieso niet allemaal zitten, maar dat is geen ramp toch?
Lekker knusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen altijd op elkaar gaan zitten
Tof van hem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lama gaat op de grond liggen, kunnen er weer 5 mensen op hem zitten
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je legt toch niet de sate incl saus op de BBQ
eerst sate maken, en dan zelf de saus erop doen. En ik jouw geval..... geen saus
Neuh. Ik heb Samzz al op schoot had ik vernomen. Dan heb ik nog 1 been over voor iemand anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
Hoi Johan. Altijd al gedacht dat jij een Johan was.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoi Johan. Altijd al gedacht dat jij een Johan was.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik neem 3 stoelen mee!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
RESERVEER!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb Samzz al op schoot had ik vernomen. Dan heb ik nog 1 been over voor iemand anders.
Je GHB.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Zo, pet is gevonden, muziek is op de USB gezet, vlees ligt nog in de diepvries. Zwembroek, kleren, slippers, deken en kussen, shag in de tas, vloeitjes erbij. Deo paspoort en zonnebril ook klaar. Tandenborstel en tandpaste erbij incl gel
Vergeet ik nog iets ?
Crewbash!quote:
Bella, omdat ze hier zo weinig gepost heeft.quote:
Help mij eens wat moet ik allemaal meenemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bella, omdat ze hier zo weinig gepost heeft.
Je zoonquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help mij eens wat moet ik allemaal meenemen?
Kies mij niet.quote:
Die heeft serieus al gezegd: mama ik vind alles best maar je gaat niet mij vergeten he! Je loopt nu rond als een kip zonder kop namelijk!quote:
Samzz had Ez al geclaimdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heeft Eze Samzz NU al geclaimd?![]()
En ik sleep ook wel 2 stoeltjes mee naar Myra
Biet, kleren voor 3 dagen, je koter, bier, Mono, stoeltjes, schoenen, bier, mijn petje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help mij eens wat moet ik allemaal meenemen?
Goede, ik kan er ook nog een gig of 15 op kwijt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik kan ook nog wel wat muziek op usb/phone meenemen, kan op mn mobiel nog 5 gig kwijt ofzo denk ik.
Verder veel zin in morgen vanaf 13:30
Bier gaat niet lukken!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biet, kleren voor 3 dagen, je koter, bier, Mono, stoeltjes, schoenen, bier, mijn petje.
Had ik al gezegd dat je het bier niet moet vergeten?
[..]
Goede, ik kan er ook nog een gig of 15 op kwijt.
Ik val ook altijd overal buiten he..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz had Ez al geclaimd![]()
Klein detail
Hey, mijn schoot werd geclaimd door haar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heeft Eze Samzz NU al geclaimd?![]()
En ik sleep ook wel 2 stoeltjes mee naar Myra
3 als je m'n vissersstoeltje meetelt
Ez heeft er een stuk of wat liggen thuisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Zokunen het volgende:
Hmm, lader van mobiel is ook wel slim misschien, althans voor mij, leuk ding die Sensation, maar 48 uur redt hij niet
In de pens van Ez zit vast wel wat en anders die van mono, dan neem je toch nog bier meequote:
Ghehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In de pens van Ez zit vast wel wat en anders die van mono, dan neem je toch nog bier mee
Die man denkt ook aan alles!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan nog wel een extra stekkerdoos meenemen
Jij hebt een sensation, en nog maar 5 gig vrij? Waar heb je die overige 11 voor gebruikt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef Zokunen het volgende:
Hmm, lader van mobiel is ook wel slim misschien, althans voor mij, leuk ding die Sensation, maar 48 uur redt hij niet
3 stuksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft er een stuk of wat liggen thuis
8gbquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt een sensation, en nog maar 5 gig vrij? Waar heb je die overige 11 voor gebruikt?
Ah, wacht, da's waar ook. Excuseer.quote:
Ik las penisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In de pens van Ez zit vast wel wat en anders die van mono, dan neem je toch nog bier mee
Nee, gezond. En daar zit inderdaad ook genoeg in.quote:
Dat was je toch al, niet meer dan voor die leesfoutquote:
Ik heb clittbanger deel 1 en 2. Klassiekers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
Moet er nog wat aan films meegenomen worden?
Niet dat ik verwacht dat we veel binnen zitten overigens.
Nice. Net als Backdoor Sluts 9. Die kan ik ook blijven kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb clittbanger deel 1 en 2. Klassiekers.
Zal ik er voor de zekerheid ook maar een stel in mijn tas gooien dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft er een stuk of wat liggen thuis
Is die beter dan 8?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Net als Backdoor Sluts 9. Die kan ik ook blijven kijken.
Het is maar goed dat een vriend me probeert op te voeden door me southpark te laten kijken, nu snap ik dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Net als Backdoor Sluts 9. Die kan ik ook blijven kijken.
Het probleem wordt groter!!quote:
Ik kan wel tassen op mijn schoot leggen op zich. En mijn rugtas past in 1 boodschappentas. Dus in principe 2 boodschappentassen heb ik bij me.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het probleem wordt groter!!
Of ik moet zo even langs mn ex om de aanhanger te lenen of jij en Bart mogen/kunnen geen spullen meenemen
George is kleiner dan ik dachtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan wel tassen op mijn schoot leggen op zich. En mijn rugtas past in 1 boodschappentas. Dus in principe 2 boodschappentassen heb ik bij me.
Met aanhanger parkeren in Rotterdam? have fun..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ik moet zo even langs mn ex om de aanhanger te lenen of jij en Bart mogen/kunnen geen spullen meenemen
Mja, dat was een tegenvaller.quote:
Dan zou ik juist je oude meenemenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:17 schreef Zokunen het volgende:
Zou ik de enige zijn die een kussen meeneemt dat nog in de verpakking zit, had net nieuwe gekocht voor ik besloot te gaan, dus heb ze nog niet omgewisseld
Noes! Met een aanhanger mag je niet hard rijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Noes! Met een aanhanger mag je niet hard rijden
Bij papa voor de deurquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met aanhanger parkeren in Rotterdam? have fun..
de bekeuringen stuur ik door naar jou hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, dat was een tegenvaller.
[..]
Dan zou ik juist je oude meenemen
[..]
Noes! Met een aanhanger mag je niet hard rijden
Wou al zeggen, bij Myra is het vaak zoeken naar een plekjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij papa voor de deur
[..]
de bekeuringen stuur ik door naar jou he
Hihi, ik ontdek graag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wou al zeggen, bij Myra is het vaak zoeken naar een plekje
Mjoah, soms.quote:
Mits ik ze veroorzaakt heb, primaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de bekeuringen stuur ik door naar jou he
Ik ga toch niet met een aanhanger heel NL door voor een meetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wou al zeggen, bij Myra is het vaak zoeken naar een plekje
Ach kussens van 4 euro, haha, als mn hoofd maar ergens op ligtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, dat was een tegenvaller.
[..]
Dan zou ik juist je oude meenemen
Bij mij mag je niet op ontdekkingsreis!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |