quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog opruimen en schoonmaken. #Geenzin
Jij bewaart toch wel iet voor me?quote:
Mono en huppelkind helpen je welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog opruimen en schoonmaken. #Geenzin
Ik ben je bitch nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bewaart toch wel iet voor me?
En ik neem zelf ook bier mee maar dat is dan natuurlijk niet koud.
Ik kom denk ik rond een uur of 10.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht rond een uur of 5 te arriveren
's avonds?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kom denk ik rond een uur of 10.
Dan ben jij er als eerstequote:
Het lijkt me echt zo dolletjes om Myraela te zien in d'r babydoll met haar ogen op half zeven en alles!quote:
Ik zeg toch ook niet dat je een bitch bent, nou ja, soms wel, maar dan heb je het verdiend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono en huppelkind helpen je wel
[..]
Ik ben je bitch niet
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo dolletjes om Myraela te zien in d'r babydoll met haar ogen op half zeven en alles!
Ik beloof niks!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je een bitch bent, nou ja, soms wel, maar dan heb je het verdiend.
Maar lieve Huppel zou je alsjeblieft wat koude goudgele rakkers voor mij willen bewaren, gewoon omdat het kan.
* Royco1 zet grote puppyogen op
Zorg voor je eigen bier, wijf.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je een bitch bent, nou ja, soms wel, maar dan heb je het verdiend.
Maar lieve Huppel zou je alsjeblieft wat koude goudgele rakkers voor mij willen bewaren, gewoon omdat het kan.
* Royco1 zet grote puppyogen op
Hij is barkeeper, dat kan hij welquote:
Boy zonderman bezorgt bier.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is barkeeper, dat kan hij wel![]()
En nu lief doen jij
Leuk he, delegerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono en huppelkind helpen je wel
[..]
Ik ben je bitch niet
Boy Zondermanquote:
Wat wil jij daarmee zeggenquote:
Heeft 'ie ook een panterprinttregging? (wat was hij zijn tijd ver vooruit eigenlijk!)quote:
Ghehequote:
IK WELquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook een panterprinttregging? (wat was hij zijn tijd ver vooruit eigenlijk!)
Ik had altijd zoveel lol met die gozer. Behalve toen ik zijn neefje aan de haak ging slaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik denk dat ik de hele tijd in een deuk lig als ik hem zou zien.
En constant roepen: in het woelige leven van Boy Zonderman
quote:
Is het heel erg als ik dit niet ken?quote:
Jaquote:
Ligt aan je leeftijd.quote:
Ga eens je mond spoelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar is dit van dan?
Villa achterwerk shit ofzo?
Dat keek ik namelijk nooit
Klokhuisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar is dit van dan?
Villa achterwerk shit ofzo?
Dat keek ik namelijk nooit
Ik ben heel erg begenadigd Swifferaar hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Maar dan help jij haar dus met opruimen
Hmmm, kans is groot dat ze dan het bier al op hebben natuurlijk.quote:
Ik las swaffelaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben heel erg begenadigd Swifferaar hoor!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, kans is groot dat ze dan het bier al op hebben natuurlijk.
Maar anders bewaar jij wel wat voor mij he? Ruil ik ze tegen Kanon
Noem je mij nou een paardquote:
quote:
Bier kan niet op zijn, wij nemen ook bier meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, kans is groot dat ze dan het bier al op hebben natuurlijk.
Maar anders bewaar jij wel wat voor mij he? Ruil ik ze tegen Kanon
Ja ik ook, maar het moet koud zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier kan niet op zijn, wij nemen ook bier mee
Het bier zit in de koelboxquote:
Doe eens luisteren naar mijquote:
En om Ez aan het tosti maken te krijgen moet ik hem koffie op bed brengenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, smegmanus serveert mijn ontbijtje op bed. Voor de rest is Eze tosti-baas
Wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, smegmanus serveert mijn ontbijtje op bed. Voor de rest is Eze tosti-baas
Dit heeft niks met emancipatie te maken, mop.quote:
Dat weet ik toch ook welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit heeft niks met emancipatie te maken, mop..
Gebruik die dure woorden dan ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel
Waarom begrijpt niemand mij.
* bidibidbidibidi*
Jij kan best wel zorgen voor een ontbijtje voor Myraela!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel
Waarom begrijpt niemand mij.
* bidibidbidibidi*
Als je dan toch met koffie aan het rondlopen bent,beetje melk 1 klontje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En om Ez aan het tosti maken te krijgen moet ik hem koffie op bed brengen
Duur?quote:
Ik kan heel teder en liefjes brood smeren, dat wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan best wel zorgen voor een ontbijtje voor Myraela!!
Echte mannen drinken de koffie zwart!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dan toch met koffie aan het rondlopen bent,beetje melk 1 klontje.
Dank je
Laat dat zondagochtend maar eens zien danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Duur?Wat kost 't dan?
[..]
Ik kan heel teder en liefjes brood smeren, dat wel.
Zwart is ook goed hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte mannen drinken de koffie zwart!
[..]
Laat dat zondagochtend maar eens zien dan
Ik ben geen eckte man danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte mannen drinken de koffie zwart!
Oh jeejquote:
Vrouwen en homo's drinken theequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Ik drink geen koffie, ben ik wel een echte vrouw?.
Ja, koffie is geen vereiste om een echte vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Jij drinkt ook al geen Coca-Cola.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Echte vrouwen drinken geen koffie maar theequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
He,verdoriequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij drinkt ook al geen Coca-Cola.
En wél bier.
Spreekt niet echt in je voordeel hè.
Als je dan maar je bel uitzet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen, zodat ik vanavond hopelijk vroeg kan slapen. Anders ben ik morgen niet voor 1 uur wakker.
We krijgen je wel wakkerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen, zodat ik vanavond hopelijk vroeg kan slapen. Anders ben ik morgen niet voor 1 uur wakker.
Ik ga morgenavond helemaal kapot zijn denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Als je nou 1 uur begint he. Dan een lunch. Siesta met zijn allen tot 5 uurquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond helemaal kapot zijn denk ik.
Al een paar nachten heel weinig geslapen.
Dan ben ik nog aan het werkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je nou 1 uur begint he. Dan een lunch. Siesta met zijn allen tot 5 uur
Okay fijnquote:
Huppel kan dat bevestigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er niet zo zeker van of je wel een echte vrouw bent.
Dat vraagt om extra tests
Ik zal een slaaptopic maken vanavond, dat helpt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Dan brengen we je gewoon wegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
en hoelang is het lopen van jouw huis naar de metro?
En is het veilig om in mijn eentje naar de metro te lopen
Ik dacht dat wij Mono gingen sandwichen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ok om het slapen wat makkelijker te maken, neem ik toch de laatste metro naar huis
Die gaat om 00:29 uur
Myr hoe laat moet ik dan weg van jouw huis?
Ik zie dingen graag met eigen ogenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel kan dat bevestigen..
WT ook, maar die is wat vervelend, dus of ie het ook doet is maar de vraag.
Ik heb nog geen bewijs dat die foto echt van jou isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik plaats altijd random plaatjes van anderen onder de noemer dat ik het benquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs dat die foto echt van jou is
Jij hebt tettenpics gehad?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs dat die foto echt van jou is
Niemand laat jou alleen lopen en het is een kwartiertje lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
en hoelang is het lopen van jouw huis naar de metro?
En is het veilig om in mijn eentje naar de metro te lopen
ow dat zou fijn zijnquote:
Daar hebben we van 15:00 tot 0:00 uur de tijd voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij Mono gingen sandwichen?
Vervelend persoon die niemandquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand laat jou alleen lopen en het is een kwartiertje lopen.
Jij bent liefquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zal een slaaptopic maken vanavond, dat helpt.
Dat is waar! Komt goed dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat zou fijn zijn
[..]
Daar hebben we van 15:00 tot 0:00 uur de tijd voor
Ik woon harstikke dichtbij, dus het is beter als ik gewoon thuis slaap
okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand laat jou alleen lopen en het is een kwartiertje lopen.
Jouw borsten zijn te ondergedempt om van siliconen te zijn dus de aanname dat je een vrouw bent is best veilig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Surprised?quote:
Te wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw borsten zijn te ondergedempt om van siliconen te zijn dus de aanname dat je een vrouw bent is best veilig.
In de mensheid? Dat heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, eerder teleurgesteld
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ik toch naar de metro gebracht word, dan kan ik gewoon een rokje aan
Anders had ik dat niet gedurft... die vreemde mensen op dat metrostation
Jij mag haar niet wegbrengenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de mensheid? Dat heb ik ook wel eens..
Na een middagje en avondje BBQ'en zijn ze niet vreemd meer tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?
Oh, dat was al bekend ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppel
http://en.wikipedia.org/wiki/Underdampingquote:
Oh, jammer.quote:Ik ga dat overigens niet als een compliment zien.
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppel
En je hiphop collectiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerij
Lieverd, ik ben een vrouw. Ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Underdamping
[..]
Oh, jammer.
Terecht ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerij
Nah niet iedereenquote:
Dat lijkt me best wel briljantquote:
Wat bedoel je allemaal?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben een vrouw. Ik snap dat niet..
Maar, dat was het dus wel?Strooi eens niet met termen die ik niet ken
.
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoendequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je allemaal?
Er wordt mij gevraagd om "bewijs" te geven over het zijn van een vrouw. Je had een man kunnen zijn (transsexueel bijvoorbeeld), alleen dan zou je siliconen borsten moeten hebben. Het dynamische gedrag van zulke "tetters" is gewoon anders, en dat ligt wat mij betreft voornamelijk in de demping maar het kan ook wel zo zijn dat de resonantiefrequentie omhoog gedrukt wordt. Ik zeg dus in feite dat gezien jouw dynamisch tettergedrag zo is, dat hier geen siliconen aan te pas komen, of in ieder geval te weinig om de borsten uit geslikte hormonen aan te vullen.
Hierdoor is de aanname dat je werkelijk een vrouw bent redelijk veilig.
Dat stond er.
Zeg dat dan meteen zonder termen die ik niet kenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je allemaal?
Er wordt mij gevraagd om "bewijs" te geven over het zijn van een vrouw. Je had een man kunnen zijn (transsexueel bijvoorbeeld), alleen dan zou je siliconen borsten moeten hebben. Het dynamische gedrag van zulke "tetters" is gewoon anders, en dat ligt wat mij betreft voornamelijk in de demping maar het kan ook wel zo zijn dat de resonantiefrequentie omhoog gedrukt wordt. Ik zeg dus in feite dat gezien jouw dynamisch tettergedrag zo is, dat hier geen siliconen aan te pas komen, of in ieder geval te weinig om de borsten uit geslikte hormonen aan te vullen.
Hierdoor is de aanname dat je werkelijk een vrouw bent redelijk veilig.
Dat stond er.
Te makkelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoende
Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.quote:
Dat kan, maar dan zou ik deels liegen of in ieder geval niet wéten of het de waarheid is. Liefst blijf ik zo dicht mogelijk bij mijn eigen waarnemingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoende
Ik hoopte - afgezien van het bovenstaande - dat ik je nog eens wat kon leren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen zonder termen die ik niet ken.
Ik heb nu ook wat geleerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan zou ik deels liegen of in ieder geval niet wéten of het de waarheid is. Liefst blijf ik zo dicht mogelijk bij mijn eigen waarnemingen.
[..]
Ik hoopte - afgezien van het bovenstaande - dat ik je nog eens wat kon leren.
Braaf.quote:
4 poten en een kopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Braaf.
Nu moet ik me nog verdiepen in dieren in het algemeen en paarden, heb weer andere boeken geleend.
Dat hoeft niet, hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Braaf.
Nu moet ik me nog verdiepen in dieren in het algemeen en paarden, heb weer andere boeken geleend.
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Zo alweer richting huisAl m'n werk is afgerond.
Maandag afscheidsborrel.
Jaquote:
Wat een dramaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Potver ik moet meteen kleding kiezen voor 3 dagen![]()
Moeilijk
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uitquote:
Dat is niet makkelijk. Ik heb hetzelfde dilemma.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Potver ik moet meteen kleding kiezen voor 3 dagen![]()
Moeilijk
Kom dan hier naar de slijter ofzo!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Zo alweer richting huisAl m'n werk is afgerond.
Maandag afscheidsborrel.
Oh, dan is de begrafenis?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uit
Heb jij nu nog geen bier gehaald?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom dan hier naar de slijter ofzo!
Ja dat is wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uit
Jaquote:
Ajax speelt morgen hier in Emmen. Ze hebben nog kaartenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
Oh laat maar Sparta speelt een oefenwedstrijd in Katwijk
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso niet in het zwart, mag niet.
Maar ik wil toch niet te vrolijk dus ik denk dat ik mn halve kledingkast meeneem en de mening van een man ga vragen
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligtquote:
Ja ik ga echt niet alles meeslepen naar Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, als zwart niet mag, kan je ook voor grijs met een kleurtje gaan..
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligt)
Mja, vrolijk is ook een beetje vreemd op een begrafenis. Maar, het is natuurlijk niet voor niets dat je geen zwart mag dragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet alles meeslepen naar Rotterdam hoor![]()
Ik heb geen grijze kleding![]()
Ik heb zwart of vrolijk of sportief
Ik had Faye al geclaimed als deken, Naatje kan dus prima bij jou liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.
Mjah niet mogen is een groot woord. Het past gewoon niet bij haar. Zij zou willen dat we als onzelf gaan en niet opgedirkt omdat dat de norm isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vrolijk is ook een beetje vreemd op een begrafenis. Maar, het is natuurlijk niet voor niets dat je geen zwart mag dragen..
Ja, ik snap het. Maar je kan toch ook combineren? Zwart met iets vrolijks bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah niet mogen is een groot woord. Het past gewoon niet bij haar. Zij zou willen dat we als onzelf gaan en niet opgedirkt omdat dat de norm is
Gewoon een beetje self-supporting zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligt)
Met faye is het bed volquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.
Zoiets gaat het denk ik wel wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Maar je kan toch ook combineren? Zwart met iets vrolijks bijvoorbeeld.
Wandtegel uitspraak dit. En dan niet voor op het toilet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, maar bier is net als geld, je hebt er nooit genoeg van!
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met faye is het bed volJij hebt nog niet gezien hoe dun ik ben... Met een 1 persoonsbed kan ik er liggen, faye er liggen en nog een kloon van mij ernaast...
Ik ben oud ik heb ook een goed bed nodig!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.
Het is al goed. (ik kan trouwens niet altijd met faye liggen, want ouders)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.
Jij mag in mijn bed met Eze en Samzz en ik weet niet wie er nog allemaal bij komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben oud ik heb ook een goed bed nodig!!
gelukkig had Ez al een bed gereserveerd voor zijn harem
Oh, fair point jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, maar bier is net als geld, je hebt er nooit genoeg van!
Huppelkind is matras, Ez in het midden, samzz links, ik rechts en faye als dekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij mag in mijn bed met Eze en Samzz en ik weet niet wie er nog allemaal bij komen.
Hihihi.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind is matras, Ez in het midden, samzz links, ik rechts en faye als deken
Dat kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom ik net een foto van een oud klasgenoot tegen.
Damn die is al bijna helemaal kaal joh![]()
Had vroeger echt een huge kop met haar![]()
Ik ben oud
Goed bezig jijquote:
Very!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt onheilspellend?
Should i be afraid?
Zo, al thuis.quote:
Leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo, al thuis.
Nu stofzuigen, dweilen, balkon schoonmaken, was ophangen, tassen inpakken, huppelkind uit school halen, douchen, aankleden, auto leeghalen, auto weer vullen maar dan met andere dingen, Joebel naar een vriendin brengen, mono oppikken, naar Purm rijden en bij Bart half dood op de bank ploffen
Zo ongeveer
Thuis en er komt iemand langs om haar uit te laten en te voerenquote:
Oh, beterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thuis en er komt iemand langs om haar uit te laten en te voeren
Aan alles is gedacht!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik durf als ajacied zijnde gewoon op de feyenoord hooligans af te stappen en dan roep ik even in mijn beste rotterdams dat jij een ajacied bent die mij wil bekeren
quote:
quote:
Rode en witte verf: check.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Royco zal niet het hele feestje meemaken!
[..]
[..]
[..]
Bring it on bitch!quote:
Iets met hondaquote:
quote:
Mooi, dan neem ik even een paar stickers mee:quote:
Kun je het weer niet alleen af?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bring it on bitch!
Ga ik nu alvast wat vrienden van vroeger benaderen
Ik ga George beschilderenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan neem ik even een paar stickers mee:
[ afbeelding ]
Zij kan in haar eentje niet een meervoud aan hooligans zijn hè.quote:
Ik zeg doen!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen!!
En dan laat ik George op jouw kosten metallic paars spuiten, meteen even uitdeuken en gaat ie verder door het leven als Georgina
En waarom zou ik daar mee akkoord gaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen!!
En dan laat ik George op jouw kosten metallic paars spuiten, meteen even uitdeuken en gaat ie verder door het leven als Georgina
Win win dacht ik zoquote:
Omdat ik het ga filmen als jij George bevuild en dan ga ik naar de politie en dan krijg jij strafquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zou ik daar mee akkoord gaan?
Nee dat klopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zij kan in haar eentje niet een meervoud aan hooligans zijn hè.
Als ik george bevuil?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Win win dacht ik zo
[..]
Omdat ik het ga filmen als jij George bevuild en dan ga ik naar de politie en dan krijg jij straf
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
Zegt al genoeg dat ze er Feyenoord hooligans voor nodig heeft om haar klusjes op te knappen.
Het feyenoord logo is ook smerigquote:
Maar goed dat ik wat WA berichtjes heb bewaardquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Ik kan jou alleen ook wel aan hoor![]()
Maar het is gewoon een leuk idee om als ajacied een stel feyenoorders op een feyenoorder af te kunnen sturen
Oh ja ik kan ze ook laten lezen dat jij mij mee wil nemen naar het afscheid van van der sarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik wat WA berichtjes heb bewaard
Kunnen we samen gaan rennenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja ik kan ze ook laten lezen dat jij mij mee wil nemen naar het afscheid van van der sar
Ga jij ook? Ik heb ook kaartjes besteld. (Heb ze nog niet binnen, maar dat komt komende week)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja ik kan ze ook laten lezen dat jij mij mee wil nemen naar het afscheid van van der sar
Ik heb er geen geld voor en ik weiger om met Roy (een kakkerlak) naar de arena te gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga jij ook? Ik heb ook kaartjes besteld. (Heb ze nog niet binnen, maar dat komt komende week)
Ja want dan is de wedstrijd natuurlijk een stuk minder leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er geen geld voor en ik weiger om met Roy (een kakkerlak) naar de arena te gaan
Principekwestie!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want dan is de wedstrijd natuurlijk een stuk minder leuk
Raar vrouwmensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Principekwestie!!
Mijn moeder heeft me ook vaak zat uitgenodigd om mee te gaan. Zij is ook kakkerlak, ook tegen haar zei ik nee
Mono nu al vermist?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
ALS IEMAND MONO ZIET ZEG DAN DAT IE MIJ MOET WHATSAPPEN
Ach.... dames in een nat shirt kan ook leuk zijn.quote:
Wat gooi je er in dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen keken me aan alsof ik en alcoholiste was
Tja in sangria moet nou eenmaal veel drank
Ik hoop niet dat ik morgen ver moet lopen met de drank, dan kunnen mensen dat ook weleens gaan denken van mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen keken me aan alsof ik en alcoholiste was
Tja in sangria moet nou eenmaal veel drank
Veel drank, dat zegt ze toch?quote:
Mijn was is niet op tijd droogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... dames in een nat shirt kan ook leuk zijn.
Ik weet wel wat ik mis denk ik. Daarom juist.quote:
Maar goed dat ik geen shirt aan heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... dames in een nat shirt kan ook leuk zijn.
Ik was niet van plan nuchter te blijvenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
C_A komt. Kudo's voor de mensen die nuchter kunnen blijven. Ik weet nu al dat ik ga falen.
In zijn geval is het verstandiger om het bij bier te houdenquote:
Heb nog geen adres ontvangenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:38 schreef Myraela het volgende:
Definitieve lijst van komers in de OP geplaatst. Waarbij dikgedrukt de slapers zijn.
PM gaarne mocht je naam ontbreken of als je mijn adres nog niet hebt ontvangen.
Gaaf toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb serieus alleen uit de "misschieners" 1 afzegging gekregen, voor de rest zegt iedereen te komen.
Ja, ik denk dat ik een foutje heb gemaakt met mijn berekeningen en toezeggingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
Er blijven 16 man slapen?
Dat is volgens mij nog meer als toen bij Oksel.
Tot morgen. Ik ga nu tot ergens vannacht aan het werk, morgen pakken en naar Roffa tufffen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal geniaal, nog nooit meegemaakt.
Ik ook niet. Meestal is dit de week van het grote afzeggen. Uniek, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal geniaal, nog nooit meegemaakt.
Jij verzamelt woonadressen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij weet ik wel waar je woont, Myraela, maar mag ik tóch nog een PM krijgen van je? Anders is mijn verzameling incompleet!
Wel met limonadesiroop graag! Dat maakt 'r lekker zoet en plakkerig.quote:
Spareribs.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie op google maps dat er ook ander soort vlees bij je in de straat te krijgen is
't Is toch geen hoerenbuurt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik dacht aan ander vlees, of het is een een ford dealer
En een uithangbord voor hongerige bijen en wespenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel met limonadesiroop graag! Dat maakt 'r lekker zoet en plakkerig.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
C_A komt. Kudo's voor de mensen die nuchter kunnen blijven. Ik weet nu al dat ik ga falen.
Hihi, de bijenkoningin!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een uithangbord voor hongerige bijen en wespen.
Queen Bee klinkt leukerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, de bijenkoningin! [ afbeelding ]
Niceness!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
De basis voor de sangria is klaar!
Lekker een nacht laten trekken, Whehehehe.
6 soorten sterke drank![]()
Ow het is ongeveer 7-8 liter
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij gaat zooo niet nuchter blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |