Wat bedoel je allemaal?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben een vrouw. Ik snap dat niet..
Maar, dat was het dus wel?Strooi eens niet met termen die ik niet ken
.
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoendequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je allemaal?
Er wordt mij gevraagd om "bewijs" te geven over het zijn van een vrouw. Je had een man kunnen zijn (transsexueel bijvoorbeeld), alleen dan zou je siliconen borsten moeten hebben. Het dynamische gedrag van zulke "tetters" is gewoon anders, en dat ligt wat mij betreft voornamelijk in de demping maar het kan ook wel zo zijn dat de resonantiefrequentie omhoog gedrukt wordt. Ik zeg dus in feite dat gezien jouw dynamisch tettergedrag zo is, dat hier geen siliconen aan te pas komen, of in ieder geval te weinig om de borsten uit geslikte hormonen aan te vullen.
Hierdoor is de aanname dat je werkelijk een vrouw bent redelijk veilig.
Dat stond er.
Zeg dat dan meteen zonder termen die ik niet kenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je allemaal?
Er wordt mij gevraagd om "bewijs" te geven over het zijn van een vrouw. Je had een man kunnen zijn (transsexueel bijvoorbeeld), alleen dan zou je siliconen borsten moeten hebben. Het dynamische gedrag van zulke "tetters" is gewoon anders, en dat ligt wat mij betreft voornamelijk in de demping maar het kan ook wel zo zijn dat de resonantiefrequentie omhoog gedrukt wordt. Ik zeg dus in feite dat gezien jouw dynamisch tettergedrag zo is, dat hier geen siliconen aan te pas komen, of in ieder geval te weinig om de borsten uit geslikte hormonen aan te vullen.
Hierdoor is de aanname dat je werkelijk een vrouw bent redelijk veilig.
Dat stond er.
Te makkelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoende
Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.quote:
Dat kan, maar dan zou ik deels liegen of in ieder geval niet wéten of het de waarheid is. Liefst blijf ik zo dicht mogelijk bij mijn eigen waarnemingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoende
Ik hoopte - afgezien van het bovenstaande - dat ik je nog eens wat kon leren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen zonder termen die ik niet ken.
Ik heb nu ook wat geleerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan zou ik deels liegen of in ieder geval niet wéten of het de waarheid is. Liefst blijf ik zo dicht mogelijk bij mijn eigen waarnemingen.
[..]
Ik hoopte - afgezien van het bovenstaande - dat ik je nog eens wat kon leren.
Braaf.quote:
4 poten en een kopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Braaf.
Nu moet ik me nog verdiepen in dieren in het algemeen en paarden, heb weer andere boeken geleend.
Dat hoeft niet, hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Braaf.
Nu moet ik me nog verdiepen in dieren in het algemeen en paarden, heb weer andere boeken geleend.
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Zo alweer richting huisAl m'n werk is afgerond.
Maandag afscheidsborrel.
Jaquote:
Wat een dramaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Potver ik moet meteen kleding kiezen voor 3 dagen![]()
Moeilijk
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uitquote:
Dat is niet makkelijk. Ik heb hetzelfde dilemma.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Potver ik moet meteen kleding kiezen voor 3 dagen![]()
Moeilijk
Kom dan hier naar de slijter ofzo!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Zo alweer richting huisAl m'n werk is afgerond.
Maandag afscheidsborrel.
Oh, dan is de begrafenis?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uit
Heb jij nu nog geen bier gehaald?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom dan hier naar de slijter ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |