Jouw borsten zijn te ondergedempt om van siliconen te zijn dus de aanname dat je een vrouw bent is best veilig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel kan dat bevestigen..
WT ook, maar die is wat vervelend, dus of ie het ook doet is maar de vraag.
Surprised?quote:
Te wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw borsten zijn te ondergedempt om van siliconen te zijn dus de aanname dat je een vrouw bent is best veilig.
In de mensheid? Dat heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, eerder teleurgesteld
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ik toch naar de metro gebracht word, dan kan ik gewoon een rokje aan
Anders had ik dat niet gedurft... die vreemde mensen op dat metrostation
Jij mag haar niet wegbrengenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de mensheid? Dat heb ik ook wel eens..
Na een middagje en avondje BBQ'en zijn ze niet vreemd meer tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?
Oh, dat was al bekend ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppel
http://en.wikipedia.org/wiki/Underdampingquote:
Oh, jammer.quote:Ik ga dat overigens niet als een compliment zien.
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppel
En je hiphop collectiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerij
Lieverd, ik ben een vrouw. Ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Underdamping
[..]
Oh, jammer.
Terecht ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerij
Nah niet iedereenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |