Ja, ik denk dat ik een foutje heb gemaakt met mijn berekeningen en toezeggingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
Er blijven 16 man slapen?
Dat is volgens mij nog meer als toen bij Oksel.
Tot morgen. Ik ga nu tot ergens vannacht aan het werk, morgen pakken en naar Roffa tufffen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal geniaal, nog nooit meegemaakt.
Ik ook niet. Meestal is dit de week van het grote afzeggen. Uniek, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal geniaal, nog nooit meegemaakt.
Jij verzamelt woonadressen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij weet ik wel waar je woont, Myraela, maar mag ik tóch nog een PM krijgen van je? Anders is mijn verzameling incompleet!
Wel met limonadesiroop graag! Dat maakt 'r lekker zoet en plakkerig.quote:
Spareribs.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie op google maps dat er ook ander soort vlees bij je in de straat te krijgen is
't Is toch geen hoerenbuurt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik dacht aan ander vlees, of het is een een ford dealer
En een uithangbord voor hongerige bijen en wespenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel met limonadesiroop graag! Dat maakt 'r lekker zoet en plakkerig.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
C_A komt. Kudo's voor de mensen die nuchter kunnen blijven. Ik weet nu al dat ik ga falen.
Hihi, de bijenkoningin!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een uithangbord voor hongerige bijen en wespen.
Queen Bee klinkt leukerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, de bijenkoningin! [ afbeelding ]
Niceness!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
De basis voor de sangria is klaar!
Lekker een nacht laten trekken, Whehehehe.
6 soorten sterke drank![]()
Ow het is ongeveer 7-8 liter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |