Als je dan maar je bel uitzet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen, zodat ik vanavond hopelijk vroeg kan slapen. Anders ben ik morgen niet voor 1 uur wakker.
We krijgen je wel wakkerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen, zodat ik vanavond hopelijk vroeg kan slapen. Anders ben ik morgen niet voor 1 uur wakker.
Ik ga morgenavond helemaal kapot zijn denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Als je nou 1 uur begint he. Dan een lunch. Siesta met zijn allen tot 5 uurquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond helemaal kapot zijn denk ik.
Al een paar nachten heel weinig geslapen.
Dan ben ik nog aan het werkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je nou 1 uur begint he. Dan een lunch. Siesta met zijn allen tot 5 uur
Okay fijnquote:
Huppel kan dat bevestigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er niet zo zeker van of je wel een echte vrouw bent.
Dat vraagt om extra tests
Ik zal een slaaptopic maken vanavond, dat helpt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Dan brengen we je gewoon wegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
en hoelang is het lopen van jouw huis naar de metro?
En is het veilig om in mijn eentje naar de metro te lopen
Ik dacht dat wij Mono gingen sandwichen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ok om het slapen wat makkelijker te maken, neem ik toch de laatste metro naar huis
Die gaat om 00:29 uur
Myr hoe laat moet ik dan weg van jouw huis?
Ik zie dingen graag met eigen ogenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel kan dat bevestigen..
WT ook, maar die is wat vervelend, dus of ie het ook doet is maar de vraag.
Ik heb nog geen bewijs dat die foto echt van jou isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik plaats altijd random plaatjes van anderen onder de noemer dat ik het benquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs dat die foto echt van jou is
Jij hebt tettenpics gehad?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs dat die foto echt van jou is
Niemand laat jou alleen lopen en het is een kwartiertje lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
en hoelang is het lopen van jouw huis naar de metro?
En is het veilig om in mijn eentje naar de metro te lopen
ow dat zou fijn zijnquote:
Daar hebben we van 15:00 tot 0:00 uur de tijd voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij Mono gingen sandwichen?
Vervelend persoon die niemandquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand laat jou alleen lopen en het is een kwartiertje lopen.
Jij bent liefquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zal een slaaptopic maken vanavond, dat helpt.
Dat is waar! Komt goed dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat zou fijn zijn
[..]
Daar hebben we van 15:00 tot 0:00 uur de tijd voor
Ik woon harstikke dichtbij, dus het is beter als ik gewoon thuis slaap
okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand laat jou alleen lopen en het is een kwartiertje lopen.
Jouw borsten zijn te ondergedempt om van siliconen te zijn dus de aanname dat je een vrouw bent is best veilig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Surprised?quote:
Te wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw borsten zijn te ondergedempt om van siliconen te zijn dus de aanname dat je een vrouw bent is best veilig.
In de mensheid? Dat heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, eerder teleurgesteld
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ik toch naar de metro gebracht word, dan kan ik gewoon een rokje aan
Anders had ik dat niet gedurft... die vreemde mensen op dat metrostation
Jij mag haar niet wegbrengenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de mensheid? Dat heb ik ook wel eens..
Na een middagje en avondje BBQ'en zijn ze niet vreemd meer tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor de vreemde mensen die je weg brengen?
Oh, dat was al bekend ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppel
http://en.wikipedia.org/wiki/Underdampingquote:
Oh, jammer.quote:Ik ga dat overigens niet als een compliment zien.
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet in de hele mensheid, tot nu beperk ik me tot jou en Huppel
En je hiphop collectiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerij
Lieverd, ik ben een vrouw. Ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Underdamping
[..]
Oh, jammer.
Terecht ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op mijn tettengallerij
Nah niet iedereenquote:
Dat lijkt me best wel briljantquote:
Wat bedoel je allemaal?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben een vrouw. Ik snap dat niet..
Maar, dat was het dus wel?Strooi eens niet met termen die ik niet ken
.
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoendequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je allemaal?
Er wordt mij gevraagd om "bewijs" te geven over het zijn van een vrouw. Je had een man kunnen zijn (transsexueel bijvoorbeeld), alleen dan zou je siliconen borsten moeten hebben. Het dynamische gedrag van zulke "tetters" is gewoon anders, en dat ligt wat mij betreft voornamelijk in de demping maar het kan ook wel zo zijn dat de resonantiefrequentie omhoog gedrukt wordt. Ik zeg dus in feite dat gezien jouw dynamisch tettergedrag zo is, dat hier geen siliconen aan te pas komen, of in ieder geval te weinig om de borsten uit geslikte hormonen aan te vullen.
Hierdoor is de aanname dat je werkelijk een vrouw bent redelijk veilig.
Dat stond er.
Zeg dat dan meteen zonder termen die ik niet kenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je allemaal?
Er wordt mij gevraagd om "bewijs" te geven over het zijn van een vrouw. Je had een man kunnen zijn (transsexueel bijvoorbeeld), alleen dan zou je siliconen borsten moeten hebben. Het dynamische gedrag van zulke "tetters" is gewoon anders, en dat ligt wat mij betreft voornamelijk in de demping maar het kan ook wel zo zijn dat de resonantiefrequentie omhoog gedrukt wordt. Ik zeg dus in feite dat gezien jouw dynamisch tettergedrag zo is, dat hier geen siliconen aan te pas komen, of in ieder geval te weinig om de borsten uit geslikte hormonen aan te vullen.
Hierdoor is de aanname dat je werkelijk een vrouw bent redelijk veilig.
Dat stond er.
Te makkelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoende
Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.quote:
Dat kan, maar dan zou ik deels liegen of in ieder geval niet wéten of het de waarheid is. Liefst blijf ik zo dicht mogelijk bij mijn eigen waarnemingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze een stel geweldige, echte borsten heeft was ook voldoende
Ik hoopte - afgezien van het bovenstaande - dat ik je nog eens wat kon leren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen zonder termen die ik niet ken.
Ik heb nu ook wat geleerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan zou ik deels liegen of in ieder geval niet wéten of het de waarheid is. Liefst blijf ik zo dicht mogelijk bij mijn eigen waarnemingen.
[..]
Ik hoopte - afgezien van het bovenstaande - dat ik je nog eens wat kon leren.
Braaf.quote:
4 poten en een kopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Braaf.
Nu moet ik me nog verdiepen in dieren in het algemeen en paarden, heb weer andere boeken geleend.
Dat hoeft niet, hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Braaf.
Nu moet ik me nog verdiepen in dieren in het algemeen en paarden, heb weer andere boeken geleend.
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Zo alweer richting huisAl m'n werk is afgerond.
Maandag afscheidsborrel.
Jaquote:
Wat een dramaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Potver ik moet meteen kleding kiezen voor 3 dagen![]()
Moeilijk
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uitquote:
Dat is niet makkelijk. Ik heb hetzelfde dilemma.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Potver ik moet meteen kleding kiezen voor 3 dagen![]()
Moeilijk
Kom dan hier naar de slijter ofzo!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Zo alweer richting huisAl m'n werk is afgerond.
Maandag afscheidsborrel.
Oh, dan is de begrafenis?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uit
Heb jij nu nog geen bier gehaald?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom dan hier naar de slijter ofzo!
Ja dat is wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uit
Jaquote:
Ajax speelt morgen hier in Emmen. Ze hebben nog kaartenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
Oh laat maar Sparta speelt een oefenwedstrijd in Katwijk
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso niet in het zwart, mag niet.
Maar ik wil toch niet te vrolijk dus ik denk dat ik mn halve kledingkast meeneem en de mening van een man ga vragen
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligtquote:
Ja ik ga echt niet alles meeslepen naar Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, als zwart niet mag, kan je ook voor grijs met een kleurtje gaan..
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligt)
Mja, vrolijk is ook een beetje vreemd op een begrafenis. Maar, het is natuurlijk niet voor niets dat je geen zwart mag dragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet alles meeslepen naar Rotterdam hoor![]()
Ik heb geen grijze kleding![]()
Ik heb zwart of vrolijk of sportief
Ik had Faye al geclaimed als deken, Naatje kan dus prima bij jou liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.
Mjah niet mogen is een groot woord. Het past gewoon niet bij haar. Zij zou willen dat we als onzelf gaan en niet opgedirkt omdat dat de norm isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vrolijk is ook een beetje vreemd op een begrafenis. Maar, het is natuurlijk niet voor niets dat je geen zwart mag dragen..
Ja, ik snap het. Maar je kan toch ook combineren? Zwart met iets vrolijks bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah niet mogen is een groot woord. Het past gewoon niet bij haar. Zij zou willen dat we als onzelf gaan en niet opgedirkt omdat dat de norm is
Gewoon een beetje self-supporting zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligt)
Met faye is het bed volquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.
Zoiets gaat het denk ik wel wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Maar je kan toch ook combineren? Zwart met iets vrolijks bijvoorbeeld.
Wandtegel uitspraak dit. En dan niet voor op het toilet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, maar bier is net als geld, je hebt er nooit genoeg van!
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met faye is het bed volJij hebt nog niet gezien hoe dun ik ben... Met een 1 persoonsbed kan ik er liggen, faye er liggen en nog een kloon van mij ernaast...
Ik ben oud ik heb ook een goed bed nodig!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.
Het is al goed. (ik kan trouwens niet altijd met faye liggen, want ouders)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.
Jij mag in mijn bed met Eze en Samzz en ik weet niet wie er nog allemaal bij komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben oud ik heb ook een goed bed nodig!!
gelukkig had Ez al een bed gereserveerd voor zijn harem
Oh, fair point jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, maar bier is net als geld, je hebt er nooit genoeg van!
Huppelkind is matras, Ez in het midden, samzz links, ik rechts en faye als dekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij mag in mijn bed met Eze en Samzz en ik weet niet wie er nog allemaal bij komen.
Hihihi.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind is matras, Ez in het midden, samzz links, ik rechts en faye als deken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |