En om Ez aan het tosti maken te krijgen moet ik hem koffie op bed brengenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, smegmanus serveert mijn ontbijtje op bed. Voor de rest is Eze tosti-baas

Wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, smegmanus serveert mijn ontbijtje op bed. Voor de rest is Eze tosti-baas
 Ja emancipatie enzulks zekers.
 Ja emancipatie enzulks zekers.

Dit heeft niks met emancipatie te maken, mop.quote:
 .
.

Dat weet ik toch ook welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit heeft niks met emancipatie te maken, mop..

Gebruik die dure woorden dan ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel
Waarom begrijpt niemand mij.
* bidibidbidibidi*
 .
.

Jij kan best wel zorgen voor een ontbijtje voor Myraela!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel
Waarom begrijpt niemand mij.
* bidibidbidibidi*

Als je dan toch met koffie aan het rondlopen bent,beetje melk 1 klontje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En om Ez aan het tosti maken te krijgen moet ik hem koffie op bed brengen

Duur?quote:
 Wat kost 't dan?
 Wat kost 't dan?Ik kan heel teder en liefjes brood smeren, dat wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan best wel zorgen voor een ontbijtje voor Myraela!!

Echte mannen drinken de koffie zwart!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dan toch met koffie aan het rondlopen bent,beetje melk 1 klontje.
Dank je

Laat dat zondagochtend maar eens zien danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Duur?Wat kost 't dan?
[..]
Ik kan heel teder en liefjes brood smeren, dat wel.

Zwart is ook goed hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte mannen drinken de koffie zwart!
[..]
Laat dat zondagochtend maar eens zien dan

Ik ben geen eckte man danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte mannen drinken de koffie zwart!

Oh jeejquote:

.
.

Vrouwen en homo's drinken theequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Ik drink geen koffie, ben ik wel een echte vrouw?.

Ja, koffie is geen vereiste om een echte vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:

Jij drinkt ook al geen Coca-Cola.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:

Echte vrouwen drinken geen koffie maar theequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:

He,verdoriequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij drinkt ook al geen Coca-Cola.
En wél bier.
Spreekt niet echt in je voordeel hè.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |