Ja dat is wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de maandag, de rest maakt me echt niks uit
Jaquote:
Ajax speelt morgen hier in Emmen. Ze hebben nog kaartenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
Oh laat maar Sparta speelt een oefenwedstrijd in Katwijk
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso niet in het zwart, mag niet.
Maar ik wil toch niet te vrolijk dus ik denk dat ik mn halve kledingkast meeneem en de mening van een man ga vragen
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligtquote:
Ja ik ga echt niet alles meeslepen naar Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, als zwart niet mag, kan je ook voor grijs met een kleurtje gaan..
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligt)
Mja, vrolijk is ook een beetje vreemd op een begrafenis. Maar, het is natuurlijk niet voor niets dat je geen zwart mag dragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet alles meeslepen naar Rotterdam hoor![]()
Ik heb geen grijze kleding![]()
Ik heb zwart of vrolijk of sportief
Ik had Faye al geclaimed als deken, Naatje kan dus prima bij jou liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.
Mjah niet mogen is een groot woord. Het past gewoon niet bij haar. Zij zou willen dat we als onzelf gaan en niet opgedirkt omdat dat de norm isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vrolijk is ook een beetje vreemd op een begrafenis. Maar, het is natuurlijk niet voor niets dat je geen zwart mag dragen..
Ja, ik snap het. Maar je kan toch ook combineren? Zwart met iets vrolijks bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah niet mogen is een groot woord. Het past gewoon niet bij haar. Zij zou willen dat we als onzelf gaan en niet opgedirkt omdat dat de norm is
Gewoon een beetje self-supporting zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik er dan toch maar naast komen liggen met faye, dan zorg ik voor een ontbijt op bed voor én faye én myraela. (moet ik natuurlijk wel weten waar alles ligt)
Met faye is het bed volquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets ernaast liggen, hooguit Faye, maar daarna is het bed vol hoor.
Zoiets gaat het denk ik wel wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Maar je kan toch ook combineren? Zwart met iets vrolijks bijvoorbeeld.
Wandtegel uitspraak dit. En dan niet voor op het toilet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, maar bier is net als geld, je hebt er nooit genoeg van!
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met faye is het bed volJij hebt nog niet gezien hoe dun ik ben... Met een 1 persoonsbed kan ik er liggen, faye er liggen en nog een kloon van mij ernaast...
Ik ben oud ik heb ook een goed bed nodig!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.
Het is al goed. (ik kan trouwens niet altijd met faye liggen, want ouders)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, maar, maar. Jij kan altijd met faye liggen, ik niet met smegma. En wij blauwe mensen zijn zo uitgeput dat we echt een goed bed en alles nodig hebben.
Jij mag in mijn bed met Eze en Samzz en ik weet niet wie er nog allemaal bij komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben oud ik heb ook een goed bed nodig!!
gelukkig had Ez al een bed gereserveerd voor zijn harem
Oh, fair point jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, maar bier is net als geld, je hebt er nooit genoeg van!
Huppelkind is matras, Ez in het midden, samzz links, ik rechts en faye als dekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij mag in mijn bed met Eze en Samzz en ik weet niet wie er nog allemaal bij komen.
Hihihi.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind is matras, Ez in het midden, samzz links, ik rechts en faye als deken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |