Wie ben jij ook al weer op faceboek >?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zal ff op FB zittenKan je 'liken' tot je een ons weegt
Ben die met die handdoek voor me gezichtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer op faceboek >?
Gevonden !!! Geliked !!! Geweldigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben die met die handdoek voor me gezicht
Dat hoop ik ook voor jullie.quote:
Dank je. Heb nu maar een minder sportief model genomen om evt zaken in toekomst te vermijden. Is een echte burgerbakquote:
Een Volvo 340!?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je. Heb nu maar een minder sportief model genomen om evt zaken in toekomst te vermijden. Is een echte burgerbak
Dat zeggen ze ja. Nu nog kijken of het echt zo isquote:
Mocht het niet zo zijn; stuur dan maar geen klaagbrief naar de directeur van dat merk. Die gasten hebben nog al de neiging om harakiri te plegen als het tegen zit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja. Nu nog kijken of het echt zo is
hehehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht het niet zo zijn; stuur dan maar geen klaagbrief naar de directeur van dat merk. Die gasten hebben nog al de neiging om harakiri te plegen als het tegen zit.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Gaat om deze auto, kleur is precies hetzelfde.
[ afbeelding ]
Meer dan genoeg!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor Duits pils en vlees.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor Duits pils en vlees.
quote:
Wanneer haal je de bijbehorende Golden Retriever op?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Gaat om deze auto, kleur is precies hetzelfde.
[ afbeelding ]
vrouwenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is vrijdag. We hebben het al over bier en vlees. Mist er nog 1 onderwerp.
Eigenlijk een iets specifieker NSN deel van de vrouw.quote:
Wapensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is vrijdag. We hebben het al over bier en vlees. Mist er nog 1 onderwerp.
Heeft een vrouw een NSN?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk een iets specifieker NSN deel van de vrouw.
Ja.quote:
Ja. Maar één probleem. (KPU eigen) Er is geen handleiding.quote:Kan je die ook bij het KPU krijgen?
Neen. En geen ROE beschikbaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Ook niet een extra revisie van het HAMIL?
In boekje pienter staat er ook geen gebruikers instructiequote:
Waneer ging jij op vakantie? Vandaag toch?quote:
Ohh, ben ik in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:52 schreef Nibb-it het volgende:
Uhh nee volgende week donderdag ga ik een weekje naar Praag
Die verschilt per object. En aangezien het opstellen van +/- 3.500.000.000 SOP's niet doenlijk is. Nee dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is er wel een SOP bekend met betrekking tot dit object?
Misschien dat Maitje daar meer van weet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die verschilt per object. En aangezien het opstellen van +/- 3.500.000.000 SOP's niet doenlijk is. Nee dus.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:01 schreef Killaht het volgende:
Wat is dit nou weer![]()
Tegenwoordig zijn militairen gewoon moderne uitkeringstrekkers in kampen. Die een beetje heel de dag soldaatje spelen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Misschien dat Maitje daar meer van weet?
Herstel: Twee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Die denkt toch dat één SOP voldoende is.
De gedachte erachter kan ik héél goed begrijpen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef Nibb-it het volgende:
33% militairen wil niet meer sneuvelen!
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, ben ik in de war met iemand anders
Ergens in de middagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij![]()
Hoelaat vertrek je?
Da's flexibel.quote:
Alles al gepakt?quote:
Als er 1 type werknemer wel flexibel is dan is dat de militairquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als er 1 type werknemer wel flexibel is dan is dat de militair
Ik leef nog in oude metaforenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was voor het nieuws over de bezuinigingen.
Tijd om te vernieuwen dan.quote:
Soms is vernieuwing van iets achteruitgang van wat andersquote:
1) Ik rem niet voor vrouwenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
En echt, straks als ik m'n auto heb dan gaan er twee stickers op de achterruit
En wat is de achteruitgang m.b.t. de bewustwording van de militairen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Soms is vernieuwing van iets achteruitgang van wat anders
1) Iquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1) Ik rem niet voor vrouwen
2) Ik rem niet voor de Minister van Defensie.
Half negen vertrekt de bootquote:
Nee ben de laatste voorbereidingen aan het doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles al gepakt?
Zo ja, dan wens ik je een hele fijne vakantie en reis toe, en geniet ervan
Geen achteruitgang op dat vlak, maar op vlak van mijzelfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat is de achteruitgang m.b.t. de bewustwording van de militairen dan?
Dus een foto van een banaan en een geit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1) IPisang Goreng
2) Sticker van "mijn" Regiment
Een geit???quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus een foto van een banaan en een geit.
Wat moet men daar wel niet van denken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Oorlog met een moderator op een ander forum. Ik heb hem met zijn neus op de forumregels gedrukt m.b.t. zijn posts. En daar is hij niet echt blij mee.
HV forum?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Oorlog met een moderator op een ander forum. Ik heb hem met zijn neus op de forumregels gedrukt m.b.t. zijn posts. En daar is hij niet echt blij mee.
Links or it didn't happenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
quote:
PICS!!!!!!!quote:
Ik vroeg het aan Lotusss.quote:
Nu auto ophalen!!!!!quote:
Wat heeft dat nu met tieten te maken?quote:
Ja. Mijn ouders hadden vroeger een Italiaanse Windhonden fokkerij. Vandaar.quote:
Coolquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Mijn ouders hadden vroeger een Italiaanse Windhonden fokkerij. Vandaar.
Was ook mijn verblijfplaats als ze beiden aan het werk waren. Ik heb nog foto's dat ik op mijn driewieler aan het rondrijden ben in de kennel.quote:
Njema problema. Volgende maand dus de opleiding in.quote:
Nice. Windhonden zijn soberzo coolquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was ook mijn verblijfplaats als ze beiden aan het werk waren. Ik heb nog foto's dat ik op mijn driewieler aan het rondrijden ben in de kennel.
Jupp.. al moet ik zeggen dat ik toch wel bang ben voor de medische keuring... bedoel je weet nooit wat voor rare gekkigheid ze vindenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Njema problema. Volgende maand dus de opleiding in.
quote:
Tenzij je sinds de laatse keuring een bochel hebt gekregen, of je gewrichten hebt verneukt tijdens het sporten is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jupp.. al moet ik zeggen dat ik toch wel bang ben voor de medische keuring... bedoel je weet nooit wat voor rare gekkigheid ze vinden
Dat doet ze niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Maitje moet nog even antwoord geven over hoe het zit mbt SOP's bij de door het KPU verstrekte vrouwen met NSN nr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nou, bij de kleine medische keuring bij def toen, ontdekte die vrouw dat ik een ieniemienie piepje in mijn longen heb (roken!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tenzij je sinds de laatse keuring een bochel hebt gekregen, of je gewrichten hebt verneukt tijdens het sporten is er niks aan de hand.
Huuuuuh!?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Maitje moet nog even antwoord geven over hoe het zit mbt SOP's bij de door het KPU verstrekte vrouwen met NSN nr.
Niks aan de hand. Gewoon doorlopen!quote:
Zo lang die Ienieminie niet ruikt naar de vinger van Tommy is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, bij de kleine medische keuring bij def toen, ontdekte die vrouw dat ik een ieniemienie piepje in mijn longen heb (roken!!). Nu ben ik bang dat die er nog steeds zit en dat ze daar wat van gaan zeggen, echter heb ik er normaal geen last van dus...
Tja, beetje zorgen maken is niet erg..
Ach maak nie uit. Bij mij kwamen ze dr achter dat mn longinhoud bijna 20% kleiner is dan normaal. "Hoor je verder geen last van te hebben hoor", afgezien van een enkele keer hyperventilatie tijdens de ALOquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, bij de kleine medische keuring bij def toen, ontdekte die vrouw dat ik een ieniemienie piepje in mijn longen heb (roken!!). Nu ben ik bang dat die er nog steeds zit en dat ze daar wat van gaan zeggen, echter heb ik er normaal geen last van dus...
Wel een standaard reactie van de mod trouwens.quote:
Er is een manier waarop je het beste dat piepje kan verwijderen, maar you're not gonna like itquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Diesel, Pepers, Wodka?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er is een manier waarop je het beste dat piepje kan verwijderen, maar you're not gonna like it
Die oplossing is best wel defintief.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er is een manier waarop je het beste dat piepje kan verwijderen, maar you're not gonna like it
Ik weet nog geen eens wat een SOP isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Misschien dat Maitje daar meer van weet?
Stoppen met roken...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo volgens mij is alles gepakt
Niet nodig. Ik heb al een passend antwoord gegeven.quote:
fuck, net gemist. wat was het?quote:
Die!quote:
Ohquote:
Okiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb al een passend antwoord gegeven.
Wat?quote:
Dat krijg je als je op een ander forum aan het neuzen bent.quote:
Sneuvelen voor je vaderland is niet meer van deze tijd. Ik heb iig geen concrete plannen in die richting..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Overleg je dat dan wel even met de tegenstanders in Verweggiestan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sneuvelen voor je vaderland is niet meer van deze tijd. Ik heb iig geen concrete plannen in die richting..
?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overleg je dat dan wel even met de tegenstanders in Verweggiestan?
Als jij niet wilt sneuvelen moet de tegenstander daar toch wel van op de hoogte zijn. Hij/zij zou jou maar eens per ongeluk neerschieten.quote:
Pappie gaat de dienst uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij niet wilt sneuvelen moet de tegenstander daar toch wel van op de hoogte zijn. Hij/zij zou jou maar eens per ongeluk neerschieten.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pappie gaat de dienst uit.
Het is mooi geweest.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef hoogvlieger het volgende:
“The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his.”
Generaal G.S. Patton
Eigenlijk niet.quote:
Een andere baan zoeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat zou jij hebben gedaan als je mijn leeftijd was?
Het is jammer, maar goed. Jij hebt de wereld nog voor je voeten liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja.
Heb voor mezelf de knoop doorgehakt.
Als je dat op dit moment doet/wilt ben je gek.quote:
Why?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja.
Heb voor mezelf de knoop doorgehakt.
Lol wut....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoorde gisteren van enkele korporaals der eerste klasse dat er voor velen bij LMB geen uitzicht meer is op verdergaan op KMS ivm toelating vele burgers.
Wat enkelen gaan doen is de dienst verlaten om na 6 maanden burger zijn rechtstreeks naar de KMS te gaan.
Nee, dat is slimquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoorde gisteren van enkele korporaals der eerste klasse dat er voor velen bij LMB geen uitzicht meer is op verdergaan op KMS ivm toelating vele burgers.
Wat enkelen gaan doen is de dienst verlaten om na 6 maanden burger zijn rechtstreeks naar de KMS te gaan.
Slim of niet, enkelen willen gewoon bij defensie, en met name LMB blijven.quote:
Met 0,0% zekerheid op herintreding?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Blijf dan gewoon een jaar op je rang zitten of langer en ga daarna na de kmsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Slim of niet, enkelen willen gewoon bij defensie, en met name LMB blijven.
Dat gaat bij velen niet meer omdat de KMS nu weinig korporaals toelaat en wel veel burgers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon een jaar op je rang zitten of langer en ga daarna na de kms
Mogen ze dan gelijk de rode baret weer op hun bakkes zetten tijdens de opleiding?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Slim of niet, enkelen willen gewoon bij defensie, en met name LMB blijven.
Nee, die moeten ze dan weer opnieuw halen. Maar dat is in heel veel gevallen geen probleem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mogen ze dan gelijk de rode baret weer op hun bakkes zetten tijdens de opleiding?
Ja. Maar behaalde resultaten geven geen zekerheid in de toekomst. Zeker niet tijdns deze bezuinigingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Enkelen die ik sprak was het gelukt.
Kijk, je hebt twee keuzes, dus eruit getrapt worden, of na einde contract ff burger worden en dan solliciteren op KMS.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Maar behaalde resultaten geven geen zekerheid in de toekomst. Zeker niet tijdns deze bezuinigingen.
LMB blijft toch, grotendeels, gespaard?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk, je hebt twee keuzes, dus eruit getrapt worden, of na einde contract ff burger worden en dan solliciteren op KMS.
Op Luchtverdedigings-cie na blijft het gespaard ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LMB blijft toch, grotendeels, gespaard?
Nee, beide 120mm mortier-cie's komen onder 1 dak terecht maar zullen geloof ik wel elk hun eigen identiteit behouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef hoogvlieger het volgende:
11 Mortiercie ging toch over naar de Marns ofso?
Voor hen geldt toch het up or out systeem?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op Luchtverdedigings-cie blijft het gespaard ja.
Maar de korporaals die aan einde van hun contract zitten bij bv infanterie-cie's is er weinig hoop om hogerop te geraken. Vandaar dat men deze constructie bedacht heeft.
Tja ik weet ook niet van de hoed en de rand. Maar het schijnt te werken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor hen geldt toch het up or out systeem?
Maar ik geef ze weinig kan met de "bedachte constructie". Want jij en ik weten beiden dat Defensie, zeker tijdens bezuinigingen, kijkt naar de centen. Een 18 jarige blanco is dus aantrekkelijker dan een tien jaar oudere Kpl met 10 jaar ervaring.
Op mij komt het dus over als het kweken van valse hoop.
Neemt niet weg dat ik voor hen hoop dat het lukt.
Yup, liever op mn 28e klaar met studeren en doen wat ik echt wil, dan dat ik op mn 35e nog steeds gedesillusioneerd rondloop.quote:
50% van de stoelen wordt gereserveerd voor dat knaken Vrede&Veiligheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor hen geldt toch het up or out systeem?
Maar ik geef ze weinig kan met de "bedachte constructie". Want jij en ik weten beiden dat Defensie, zeker tijdens bezuinigingen, kijkt naar de centen. Een 18 jarige blanco is dus aantrekkelijker dan een tien jaar oudere Kpl met 10 jaar ervaring.
Op mij komt het dus over als het kweken van valse hoop.
Neemt niet weg dat ik voor hen hoop dat het lukt.
Welke je kwijt wilt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoeveel redenen kun je aan wil je horen?
veel plezier, en rij veilig!quote:
Achteraf is makkelijk pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef hcwp het volgende:
Dus terwijl Defensie steeds meer op een zinkend schip begint te lijken, nu alle ratten over boord springen
Ben toch wel zo enorm blij dat ik 2-3 jaar geleden niet gekozen heb om voor de officiersfunctie te gaan, maar mijn studie afgemaakt heb...
Ik ben dus een rat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef hcwp het volgende:
Dus terwijl Defensie steeds meer op een zinkend schip begint te lijken, nu alle ratten over boord springen
Ben toch wel zo enorm blij dat ik 2-3 jaar geleden niet gekozen heb om voor de officiersfunctie te gaan, maar mijn studie afgemaakt heb...
Tja.. nu kun je er idd blij om zijn..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef hcwp het volgende:
En daarom ben ik achteraf ook heel blij met mijn keuze. Destijds was ik daar niet zo zeker van..
De hele motivatie om hier mijn carriere van te maken is er niet meer.quote:
Oke, jammer want je was er altijd vol lof vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De hele motivatie om hier mijn carriere van te maken is er niet meer.
Dus ik ga weg nu ik nog de leeftijd heb om fulltime te studeren voordat ik er de rest van mn leven spijt van ga krijgen.
Ik ben nog steeds poepgoed in wat ik doe.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, jammer want je was er altijd vol lof van.
Weet je al wat je wilt gaan studeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn strekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds poepgoed in wat ik doe.
Ja, maar ik ben nog aan het orienteren.
aah joh, gewoon aro!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Kwam er net achter dat mijn auto geen airco heeft maar climate-control
Zeg, ik wil wel een beetje luxe hebben hè?quote:
Heerlijk ja, echt heerlijk!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:06 schreef hoogvlieger het volgende:
gewoon raampje openVeel lekkerder dan die lucht die door alle rotte pijpjes van de airco is gezogen
Aah... niet zeuren, je hebt tenminste een auto!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, ik wil wel een beetje luxe hebben hè?
met dat appie salaris van jou moet je toch ook wel een auto kunnen betalen? En zeker als je straks bij de woute gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aah... niet zeuren, je hebt tenminste een auto!!
Ja maar ik kan wel een auto kopen.. maar niet onderhoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
met dat appie salaris van jou moet je toch ook wel een auto kunnen betalen? En zeker als je straks bij de woute gaat.
Koop je een Fiat Panda ofso, zo duur zijn die nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan wel een auto kopen.. maar niet onderhouden
En... ik wil een automaat...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Koop je een Fiat Panda ofso, zo duur zijn die niet
Seat Cordoba SX kopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan wel een auto kopen.. maar niet onderhouden
Ik kan rijen als een gekko! Alleen ik heb gewoon zo'n hekel aan schakelen. Dus ben ik liever luiquote:
Niet, maar houd gewoon niet van schakelen... dat kan toch? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, ik snap dat niet!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan je rechter hand 10 cm naar rechts verplaatsen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef Rave_NL het volgende:
Automaatrijer present!
Blijven jullie lekker slippende koppeling rijden in de file, pappie rekt zich nog eens uit..
Ze is aan het "multi-tasken" vrees ik, dat kunnen vrouwen heel goed, ook tijdens autorijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan je rechter hand 10 cm naar rechts verplaatsen?
Biertje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef Rave_NL het volgende:
Automaatrijer present!
Blijven jullie lekker slippende koppeling rijden in de file, pappie rekt zich nog eens uit..
Ik kan heul goed multitasken jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze is aan het "multi-tasken" vrees ik, dat kunnen vrouwen heel goed, ook tijdens autorijden
Dacht dat ik de enige was, goedzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef Rave_NL het volgende:
Automaatrijer present!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
Bewaar ik voor straks, moet nog rijden.
kiekmeverantwoordbezigzijn
uhmmm, lippenstift aanbrengen tijdens rijden, steeds in spiegeltje je tronie bekijken of mascara wel goed zit, ff een tweet sturen tijdens autorijden, peuk roken tijdens autorijden (doen ik ook), tom-tom instellen tijdens autorijden, etc etc.....multi-tasken tijdens autorijden dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij multitasken niet helemaal
Ja idd... en dan nog schakelen erbijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhmmm, lippenstift aanbrengen tijdens rijden, steeds in spiegeltje je tronie bekijken of mascara wel goed zit, ff een tweet sturen tijdens autorijden, peuk roken tijdens autorijden (doen ik ook), tom-tom instellen tijdens autorijden, etc etc.....multi-tasken tijdens autorijden dus
Dus waarom dan een automaat rijden terwijl je zo lekker op kunt trekken met schakelbak?quote:
gehehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus waarom dan een automaat rijden terwijl je zo lekker op kunt trekken met schakelbak?
Bij jonge automaat rijders heb ik steevast dit beeld voor me:
"jong ventje met petje achterstevoren, shaggie in bek rechterarm nonchalant op stuur en linkerarm hangt buitenboord, met de muziek aan die een dozijn artjeristen nog een gehoorbeschadiging geeft, altijd de mistlampen aanheeft en booskijkers op dimlicht heeft geplakt met el-cheapo tape
Omdat het ouwe zooi is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef revolutionarymen het volgende:
Wat zit dit ding er leuk uit!!! waarom hebben wij die niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat zit dit ding er leuk uit!!! waarom hebben wij die niet?
[ afbeelding ]Omdat het onbetaalbaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Omdat die van de oosterburen isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:02 schreef Pumatje het volgende:
waarom hebben wij deze niet ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef revolutionarymen het volgende:
Hij is net zo oud als de chinook en ook die kopen we nog
Overduidelijk van de lem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:02 schreef Pumatje het volgende:
waarom hebben wij deze niet ?
[ afbeelding ]
Er is echter 1 ding, en dat is dat de Vlamingen/Vlaanderen geen deel willen uitmaken van Nederlandquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef Pumatje het volgende:
Nu er again een belgische formateur ontslag heeft genomen ( Di Rupo ) krijgen we toch echt een probleem met onze zuiderburen.
Een aansluiting van Vlamingen bij Nederlanders.. lijkt steeds minder ver weg.
niet dat dat de enige optie zou zijn natuurlijk, maar het is er wel 1. 1 waar de Vlamingen zelf ook beter van zouden worden.
Hoe zou dit Defensie gewijs eruitzien ?
Haha, wel grappig dat we onze eigen M-fregatten terug gaan krijgen dan
Oh nee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is echter 1 ding, en dat is dat de Vlamingen/Vlaanderen geen deel willen uitmaken van Nederland
Die ken ik. Hoeveel anti's hebben ze weggelaten uit die reportage?quote:
Nederlandse Pers. Zoek eens iets van een Vlaamse omroep en ik ben overstagquote:
en geloof me er zijn er genoeg die het wel willen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ken ik. Hoeveel anti's hebben ze weggelaten uit die reportage?
Geloof me, ze willen geen 1 land vormen.
Nee, wat men zegt is dat men een politieke unie wilt hebben. Geen samensmelting met Nederland. Dat hoorde je die voorman zelf ook zeggen in dat filmpjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en geloof me er zijn er genoeg die het wel willen.
NVA is de grootste partij daar in Vlaanderen en zijn er zelf ook voorstander van
Goed, dat is de praktische kant van het verhaal. Echter de Vlaming zelf wil geen Nederlands onderdaan worden. Zij willen als onafhankelijke natie verder gaan, zonder dat blok aan de been van de Walen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:23 schreef Pumatje het volgende:
komt op hetzelfde neer.
Daarnaast is een onafhankelijk Vlaanderen straks in een groot Europa alleen maar nadelig omdat ze te klein zijn om hun te belangen te gaan verdedigen. Iedereen is dit alweer vergeten, maar er is ooit een referendum gehouden in NL over de europeesche grondwet, waarin stemmen werden toegedeeld aan land oppervlakte , en niet aan inwoner aantallen.
Vlaanden met 1 achtste grootte van NL zou gewoon monddood worden gemaakt, stel het voegt zich bij Nederland hebben zij en wij een grotere stem in de EU met 22 miljoen inwoners.
Koning Willem 1 is Koning!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef Pumatje het volgende:
dan zal het op politiek niveau wel als eenheid gezien moeten worden en dat betekend in principe annexatie. onder de vorm van een soort Protectoraat Vlaanderen.
Zoiets als Koning Willem 1 had destijds met Luxemburg..
10daagse veldtocht prima, daar ben ik altijd voor in.
vind het nog altijd mooi om te lezen hoe die is verlopenjammer van die Franse Inmening.
haha, en de leukste grap heb ik vandaag gemaakt![]()
Vriendin van me moest op voor Rijbewijsch.. toen zei ik dat ze wel moest opletten, want als je na 6 keer nog niet bent geslaagd krijgt ze een witte kentekenplaat met Rode letters..
![]()
snapte hem natuurlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien die kut Fransozen zich niet hadden bemoeid had België helemaal nooit bestaan.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
En met hen een triumph tocht door de Brusselse stratenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Pumatje het volgende:
correct...
binnen enkele dagen hadden wij de driekleur alweer in elke stad in België hangen hoor..
Frankrijk gooide roet in het eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow hai!Er was eens....
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
BURP!Aan de Jillz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow hai!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ow.. Ik heb hem in 3.30 gehaaldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef Esses het volgende:
Ik kreeg van iemand de vraag hoeveel tijd je had voor die politie sporttest (mickey mouse test). Ik vraag het dus aan jou :p
Maar mannen mogen er uiterlijk 3.20 minuten over doen.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef m.k het volgende:
Rave, jij zei toch dat je een keer een poging bij het KCT ging wagen? Ook niet meer?
Nou, ik vond het zeer heftig. Als je niet hardloopt of überhaupt aan sport doet, haal je de test simpelweg gewoon niet.quote:
Ach, jouw grote vriend Marco is er ook eentje..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef rubje het volgende:
@mk.
Ravel_NL bij het KCT.... hij zal zich wel thuisvoelen met al die aantallen mariniers die daar de ECO proberen...
hij gaat toch niet gezien eerdere uitspraken!
Kattenbak aan het verschonen, hoe dat zo?quote:
Hier!quote:
Klopt, deed ik ook. Ik heb toen een keer mogen oefenen en kreeg toen de kans om zelf trucjes te ontwikkelen. Stom, maar je doet het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:05 schreef hcwp het volgende:
Haha, nicemaar beter pakt hij die kast gewoon door er met z'n linker hand op te steunen, rechtervoet er op, linkerbeen er onderlangs en dan doorlopen. Kost weer wat minder energie
En die nieuwe camo is butt ugly.
En waar is je vriendin?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
ik ga dadelijk uitproberen of rukken met een slapende hand nog beter is..
hoogtepunt van mijn vrijdag, maargoed. ben nog kapot van Femme en Marche ( nu wel goed gespeld )
Wat wil je van me?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
ik ga dadelijk uitproberen of rukken met een slapende hand nog beter is..
hoogtepunt van mijn vrijdag, maargoed. ben nog kapot van Femme en Marche ( nu wel goed gespeld )
Ik dacht dat een keer gelezen te hebben, maar dat was schijnbaar enkel een gedachtequote:
Mijn broer de niet sportende stoomlocomotief heeft het tegendeel bewezen, no pun intendedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik vond het zeer heftig. Als je niet hardloopt of überhaupt aan sport doet, haal je de test simpelweg gewoon niet.
Echt?! Knap hoor...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn broer de niet sportende stoomlocomotief heeft het tegendeel bewezen, no pun intended
??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:26 schreef Esses het volgende:
Ik vind overigens dat complete gezeik achteraf zo gigantisch tekenend.
uuu waarom zou hij anders die test doen? hij is in opleidingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Echt?! Knap hoor...
Maarum.. hij zit niet bij de politie of wel?
Owh.. ja weet ik veel. kan toch ook ergens niet door heen zijn gekomen in de procedure?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef m.k het volgende:
[..]
uuu waarom zou hij anders die test doen? hij is in opleiding
Nou... Het in discussie gaan of je klaar was of niet, niet belangrijk wat de instructeur zegt. Het in discussie gaan of je het goed deed of niet, niet belangrijk wat de instructeur zegt. Nou sorry hoor...quote:
Waar de reet heb jij het over?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou... Het in discussie gaan of je klaar was of niet, niet belangrijk wat de instructeur zegt. Het in discussie gaan of je het goed deed of niet, niet belangrijk wat de instructeur zegt. Nou sorry hoor...
had gekund jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Owh.. ja weet ik veel. kan toch ook ergens niet door heen zijn gekomen in de procedure?
Wat denk je van dat filmpje?quote:
En dat topic blijft maar beter wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:17 schreef rubje het volgende:
Weet je wel zeker dat je naar de juiste film bent geweest en niet dronken was?
Ik vond het allemaal minder ivg met deel 2 dat toch meer actie had en humor.
Dan zal je X-men ook wel leuk vinden die ik echt 3x niks vond. [ afbeelding ]
ja sorry ik was dronken... En X-men vond ik helemaal geweldig super-fantastisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:17 schreef rubje het volgende:
Weet je wel zeker dat je naar de juiste film bent geweest en niet dronken was?
Ik vond het allemaal minder ivg met deel 2 dat toch meer actie had en humor.
Dan zal je X-men ook wel leuk vinden die ik echt 3x niks vond. [ afbeelding ]
Mag niet!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja sorry ik was dronken... En X-men vond ik helemaal geweldig super-fantastisch.
Maar eigenlijk had ik gewoon een biosavondje met vrienden... En vond ik het een leuke film.
vanmiddag surfenquote:
link? ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Nibb-it het volgende:
Volgens de NOS is Iran lekker aan het klussen aan hun raketten. Mja de NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |