SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow hai!Er was eens....
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
BURP!Aan de Jillz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow hai!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ow.. Ik heb hem in 3.30 gehaaldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef Esses het volgende:
Ik kreeg van iemand de vraag hoeveel tijd je had voor die politie sporttest (mickey mouse test). Ik vraag het dus aan jou :p
Maar mannen mogen er uiterlijk 3.20 minuten over doen.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef m.k het volgende:
Rave, jij zei toch dat je een keer een poging bij het KCT ging wagen? Ook niet meer?
Nou, ik vond het zeer heftig. Als je niet hardloopt of überhaupt aan sport doet, haal je de test simpelweg gewoon niet.quote:
Ach, jouw grote vriend Marco is er ook eentje..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef rubje het volgende:
@mk.
Ravel_NL bij het KCT.... hij zal zich wel thuisvoelen met al die aantallen mariniers die daar de ECO proberen...
hij gaat toch niet gezien eerdere uitspraken!
Kattenbak aan het verschonen, hoe dat zo?quote:
Hier!quote:
Klopt, deed ik ook. Ik heb toen een keer mogen oefenen en kreeg toen de kans om zelf trucjes te ontwikkelen. Stom, maar je doet het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:05 schreef hcwp het volgende:
Haha, nicemaar beter pakt hij die kast gewoon door er met z'n linker hand op te steunen, rechtervoet er op, linkerbeen er onderlangs en dan doorlopen. Kost weer wat minder energie
En die nieuwe camo is butt ugly.
En waar is je vriendin?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
ik ga dadelijk uitproberen of rukken met een slapende hand nog beter is..
hoogtepunt van mijn vrijdag, maargoed. ben nog kapot van Femme en Marche ( nu wel goed gespeld )
Wat wil je van me?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
ik ga dadelijk uitproberen of rukken met een slapende hand nog beter is..
hoogtepunt van mijn vrijdag, maargoed. ben nog kapot van Femme en Marche ( nu wel goed gespeld )
Ik dacht dat een keer gelezen te hebben, maar dat was schijnbaar enkel een gedachtequote:
Mijn broer de niet sportende stoomlocomotief heeft het tegendeel bewezen, no pun intendedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik vond het zeer heftig. Als je niet hardloopt of überhaupt aan sport doet, haal je de test simpelweg gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |