En waar is je vriendin?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
ik ga dadelijk uitproberen of rukken met een slapende hand nog beter is..
hoogtepunt van mijn vrijdag, maargoed. ben nog kapot van Femme en Marche ( nu wel goed gespeld )
Wat wil je van me?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
ik ga dadelijk uitproberen of rukken met een slapende hand nog beter is..
hoogtepunt van mijn vrijdag, maargoed. ben nog kapot van Femme en Marche ( nu wel goed gespeld )
Ik dacht dat een keer gelezen te hebben, maar dat was schijnbaar enkel een gedachtequote:
Mijn broer de niet sportende stoomlocomotief heeft het tegendeel bewezen, no pun intendedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik vond het zeer heftig. Als je niet hardloopt of überhaupt aan sport doet, haal je de test simpelweg gewoon niet.
Echt?! Knap hoor...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn broer de niet sportende stoomlocomotief heeft het tegendeel bewezen, no pun intended
??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:26 schreef Esses het volgende:
Ik vind overigens dat complete gezeik achteraf zo gigantisch tekenend.
uuu waarom zou hij anders die test doen? hij is in opleidingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Echt?! Knap hoor...
Maarum.. hij zit niet bij de politie of wel?
Owh.. ja weet ik veel. kan toch ook ergens niet door heen zijn gekomen in de procedure?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef m.k het volgende:
[..]
uuu waarom zou hij anders die test doen? hij is in opleiding
Nou... Het in discussie gaan of je klaar was of niet, niet belangrijk wat de instructeur zegt. Het in discussie gaan of je het goed deed of niet, niet belangrijk wat de instructeur zegt. Nou sorry hoor...quote:
Waar de reet heb jij het over?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou... Het in discussie gaan of je klaar was of niet, niet belangrijk wat de instructeur zegt. Het in discussie gaan of je het goed deed of niet, niet belangrijk wat de instructeur zegt. Nou sorry hoor...
had gekund jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Owh.. ja weet ik veel. kan toch ook ergens niet door heen zijn gekomen in de procedure?
Wat denk je van dat filmpje?quote:
En dat topic blijft maar beter wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef Nibb-it het volgende:
33% militairen wil niet meer sneuvelen!
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:17 schreef rubje het volgende:
Weet je wel zeker dat je naar de juiste film bent geweest en niet dronken was?
Ik vond het allemaal minder ivg met deel 2 dat toch meer actie had en humor.
Dan zal je X-men ook wel leuk vinden die ik echt 3x niks vond. [ afbeelding ]
ja sorry ik was dronken... En X-men vond ik helemaal geweldig super-fantastisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:17 schreef rubje het volgende:
Weet je wel zeker dat je naar de juiste film bent geweest en niet dronken was?
Ik vond het allemaal minder ivg met deel 2 dat toch meer actie had en humor.
Dan zal je X-men ook wel leuk vinden die ik echt 3x niks vond. [ afbeelding ]
Mag niet!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja sorry ik was dronken... En X-men vond ik helemaal geweldig super-fantastisch.
Maar eigenlijk had ik gewoon een biosavondje met vrienden... En vond ik het een leuke film.
vanmiddag surfenquote:
link? ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Nibb-it het volgende:
Volgens de NOS is Iran lekker aan het klussen aan hun raketten. Mja de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |