abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:13:08 #1
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:14:12 #2
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99166734
Kak, kan een modje even #28 van maken? O-)
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:14:56 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99166775
Faal 1 inderdaad,

Alleen zijn bij mij de onderste twee kleuren omgedraaid.
Dalijk even uitproberen
吴 曼 迪
pi_99166829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:56 schreef calilov3 het volgende:
is ELF eigenlijk goed?
Had gisteren mijn mandje al vol met 20 prducten voor 30 dollar :o
Ik heb lipgloss, een highlighter en een eyeliner van ELF maar ik vind ze allemaal niet fijn. Gebruik het bijna nooit eigenlijk, alleen de lipgloss soms.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:20:24 #5
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99167017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb lipgloss, een highlighter en een eyeliner van ELF maar ik vind ze allemaal niet fijn. Gebruik het bijna nooit eigenlijk, alleen de lipgloss soms.
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ik vind van wel :Y de cream eyeliners uit de potjes zijn echt super, de primer en concealer ook, kwasten ook, oogschaduw... Pincet ook.. Oh en de studio blushes _O_

Eigenlijk alles wel vind ik :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:25:09 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99167218
Dan zal ik mijn faals hier ook maar even posten :D

Amsterdam-faals :D

Mac:

Brush Cleanser (vorige was op), Moisture Tint, Peachykeen Blush, Oogschaduw Lucky Green (midden) en Steamy (rechtsonder)

Swatches:

Lucky Green, Steamy, Peachykeen

Inglot:

Trio en een pigment

Swatches:

(ik heb geen idee van de nrs... Alleen de losse is volgens mij nr. 31

Oh, en in de brievenbus lag deze nog van de week, het Fall Festival palette van Coastal Scents :D
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:28:12 #7
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99167359
Makeupje met m'n nieuwe spullies:


(vind alleen de lipstick hierbij te fel ivm paarse oogschaduw, maar wou em wel showen :P)


Nyx blush in Pinched


Nyx pallete in Velvet Rope


Hema longer lasting lipstick in #11
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99167390
Wow nice Lindytje! Dat is nog eens een epic fail :9 *O*

Nou, ik doe ook maar weer eens een EOTD.





Geen briljante foto's dankzij m'n telefoon, maargoed. Opzich best tevreden mee..
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:31:09 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99167493
Wow, wat een mooie spullen en mooie foto's zeg! *O*
Echt heel erg leuk om te zien!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:32:53 #10
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99167583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:58 schreef Lillyfield het volgende:

[..]

Ik heb dus zo'n foundationkwast van de hema toevallig, maar dat ding vind ik echt helemaal niks. Heb er denk 2 veegjes mee gedaan ooit.

Zat zelf ook te denken aan een stippling brush of een flat top kabuki brush.. Maar het verschil is dan toch dat bij die kabuki de haren dichter op elkaar zitten?
Ik vind zelf ook die foundationkwast van de HEMA niet zo heel fijn, bij sommige (wat dikkere) foundations vind ik hem wel ok, maar ikzelf heb liever een stippling brush. Kabuki brengt te snel teveel product op je gezicht aan vind ik.
Ikzelf maak mijn kwasten tegenwoordig eerst vochtig, dat brengt nog mooier aan :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:33:16 #11
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99167600
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef Diconnected het volgende:
Makeupje met m'n nieuwe spullies:

[ afbeelding ]
(vind alleen de lipstick hierbij te fel ivm paarse oogschaduw, maar wou em wel showen :P)

[ afbeelding ]
Nyx blush in Pinched

[ afbeelding ]
Nyx pallete in Velvet Rope

[ afbeelding ]
Hema longer lasting lipstick in #11
Pretty babe O+ O+
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:33:57 #12
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99167646
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef GotC het volgende:
Wow nice Lindytje! Dat is nog eens een epic fail :9 *O*

Nou, ik doe ook maar weer eens een EOTD.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geen briljante foto's dankzij m'n telefoon, maargoed. Opzich best tevreden mee..
Wat heb jij een ontzettend lief gezichtje O+
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:05:10 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99169133
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Dan zal ik mijn faals hier ook maar even posten :D

Amsterdam-faals :D

Mac:
[ afbeelding ]
Brush Cleanser (vorige was op), Moisture Tint, Peachykeen Blush, Oogschaduw Lucky Green (midden) en Steamy (rechtsonder)

Swatches:
[ afbeelding ]
Lucky Green, Steamy, Peachykeen

Inglot:
[ afbeelding ]
Trio en een pigment

Swatches:
[ afbeelding ]
(ik heb geen idee van de nrs... Alleen de losse is volgens mij nr. 31

Oh, en in de brievenbus lag deze nog van de week, het Fall Festival palette van Coastal Scents :D
[ afbeelding ]
Dayyummmm :9 Nice! _O_ :D O+
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef Diconnected het volgende:
Makeupje met m'n nieuwe spullies:

[ afbeelding ]
(vind alleen de lipstick hierbij te fel ivm paarse oogschaduw, maar wou em wel showen :P)

[ afbeelding ]
Nyx blush in Pinched

[ afbeelding ]
Nyx pallete in Velvet Rope

[ afbeelding ]
Hema longer lasting lipstick in #11
Wat mooiii! Die roze lipstick staat je goed joh :o :D O+

Oh lord, dit word echt te erg. Kom er nu achter dat ze ook NYX in Engeland verkopen (waar mn nichtje dus zit), dus daar wil ze maar al te graag ook wat van halen voor me XD :')
En die liquid liners zijn wel onwijs mooi :9 _O_ Dus ik denk dat ik er daar wat meer van koop en UD ff laat zitten, vanwege de prijs.. Maar ik twijfel nog :@ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99170351
Diconnected, hoe is dat Nyx paletje Velvet Rope? Gek dat ik die nog nooit eerder heb gezien, ik ben gek op paars namelijk!
I reject reality and substitute my own
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:31:12 #15
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99170695
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef CindieY het volgende:
Diconnected, hoe is dat Nyx paletje Velvet Rope? Gek dat ik die nog nooit eerder heb gezien, ik ben gek op paars namelijk!
Hij is erg mooi, goede pigmentatie ook. Zal morgen swatches maken als je wilt?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99171173
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hij is erg mooi, goede pigmentatie ook. Zal morgen swatches maken als je wilt?
Ja, leuk! Hoe kruimelig is ie? Nyx heeft toch wel ietwat last van kruimelige oogschaduws af en toe.
I reject reality and substitute my own
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:40:41 #17
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99171224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ja, leuk! Hoe kruimelig is ie? Nyx heeft toch wel ietwat last van kruimelige oogschaduws af en toe.
Ik heb 'm ook en hij is geweldig O+ Totaal niet kruimelig. Heb 2 andere paletjes waarvan in elk al 1 oogschaduw totaal is weggekruimeld, helaas ;( (ook laten vallen enzo, maja) Gelukkig niet degene die ik het vaakst gebruik :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:50:55 #18
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99171821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook en hij is geweldig O+ Totaal niet kruimelig. Heb 2 andere paletjes waarvan in elk al 1 oogschaduw totaal is weggekruimeld, helaas ;( (ook laten vallen enzo, maja) Gelukkig niet degene die ik het vaakst gebruik :P
Dat dus idd :Y Zal morgen dus swatchen voor je!
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:51:22 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99171856
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hij is erg mooi, goede pigmentatie ook. Zal morgen swatches maken als je wilt?
Me also wants :D

"Ik "mag" van mezelf binnenkort weer NYX bestellen *O*
Velvet Rope en nog een of twee paletjes staan op mijn lijstje :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:52:16 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_99171910
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hij is erg mooi, goede pigmentatie ook. Zal morgen swatches maken als je wilt?
Ik vind m ook prachtig!
KuikenGuppy
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:55:08 #21
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99172096
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Dat dus idd :Y Zal morgen dus swatchen voor je!
Je hebt trouwens een prachtig "brillengezicht", die make-up staat je erg goed :Y
Lipstick is aan de felle kant bij deze look, maar bij een rustigere ooglook staat die je ook echt leuk! Lekker snoepig :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99172294
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef Diconnected het volgende:
Makeupje met m'n nieuwe spullies:

[ afbeelding ]
(vind alleen de lipstick hierbij te fel ivm paarse oogschaduw, maar wou em wel showen :P)

[ afbeelding ]
Nyx blush in Pinched

[ afbeelding ]
Nyx pallete in Velvet Rope

[ afbeelding ]
Hema longer lasting lipstick in #11
Wat heb je toch een prachtige sproeten O+ Sowieso staat de hele make up je heel mooi O+

quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef GotC het volgende:
Wow nice Lindytje! Dat is nog eens een epic fail :9 *O*

Nou, ik doe ook maar weer eens een EOTD.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geen briljante foto's dankzij m'n telefoon, maargoed. Opzich best tevreden mee..
Mooi hoor! Vind vooral de vorm van je ogen heel mooi! En wat Lin zegt, je hebt een heel lief gezichtje O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:01:30 #23
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99172485
Thanks all :@
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99174226
Oehh :D Leuke lookjes komen er weer voorbij, heerlijke gezichten, wat een knappe dames O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:33:20 #25
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99174543
Had hier niet ook iemand make-up bij Inglot gekocht? Die freedom dingen lijken mij eigenlijk wel heel fijn. Kom bijna nooit in Amsterdam, daarom zoek ik ook een speciale reden om weer eens te gaan >:)
吴 曼 迪
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:35:11 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99174659
Lindytje heeft bovenaan de pagina een post waarin ze haar Inglot-haul beschrijft en laat zien.

Hiero: Make-up tips Topic #29 Met faals!

Erg mooie spullen trouwens, ook gaaf dat ze zoveel matte kleuren hebben met lekker veel pigment.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:25:09 #27
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99177589
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Lindytje heeft bovenaan de pagina een post waarin ze haar Inglot-haul beschrijft en laat zien.

Hiero: Make-up tips Topic #29 Met faals!

Erg mooie spullen trouwens, ook gaaf dat ze zoveel matte kleuren hebben met lekker veel pigment.
Ja daarom kwam ik er ook op. In mijn hoofd zit dat nog iemand anders ook iets gekocht had bij Inglot. En wilde weten hoe dat beviel na een tijdje.
吴 曼 迪
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:34:25 #28
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99178106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja daarom kwam ik er ook op. In mijn hoofd zit dat nog iemand anders ook iets gekocht had bij Inglot. En wilde weten hoe dat beviel na een tijdje.
Dat weet ik nog niet... kan me alleen niet voorstellen dat ik er na een tijdje niet meer blij mee zou zijn. Als je gewoon kleurtjes koopt die je mooi vindt, wat kan er dan na een tijdje tegenvallen?
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:35:33 #29
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_99178170
ohh wat een mooie meiden!! dic!!! <3 jij bent een mooierd, en ik ga toch maar die ELF dingen bestellen.. zag toevallig een ELF brushset bij de ross liggen... toch maar laten liggen haha
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:43:27 #30
57434 Marloes
Digital Love
pi_99178572
Ik heb een 'probleempje', misschien dat iemand hier een tip heeft :P
Ik heb vorige week een eyeliner van catrice gekocht (met zo'n vilten puntje, ben even de naam kwijt, iig een nieuwe volgens mij) en als ik hem opbreng dan gaat de eyeliner in m'n wimpers zitten.. Ik heb namelijk erg lange wimpers van mezelf en ze zitten eigenlijk gewoon in de weg.. Ik probeer zo goed als 't lukt de eyeliner eruit te halen maar vaak gaat dit lastig en dan droogt het op.. Dat is niet echt handig/mooi als ik m'n wimpers nog wil krullen en mascara aan wil brengen. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen/verhelpen? Met gelliner heb ik er eigenlijk nooit last van gehad, maar deze nieuwe eyeliner vind ik fijner werken :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:46:38 #31
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_99178724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Marloes het volgende:
Ik heb een 'probleempje', misschien dat iemand hier een tip heeft :P
Ik heb vorige week een eyeliner van catrice gekocht (met zo'n vilten puntje, ben even de naam kwijt, iig een nieuwe volgens mij) en als ik hem opbreng dan gaat de eyeliner in m'n wimpers zitten.. Ik heb namelijk erg lange wimpers van mezelf en ze zitten eigenlijk gewoon in de weg.. Ik probeer zo goed als 't lukt de eyeliner eruit te halen maar vaak gaat dit lastig en dan droogt het op.. Dat is niet echt handig/mooi als ik m'n wimpers nog wil krullen en mascara aan wil brengen. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen/verhelpen? Met gelliner heb ik er eigenlijk nooit last van gehad, maar deze nieuwe eyeliner vind ik fijner werken :)
Ik gebruik eigenlijk alleen maar de fluidliner. ik vind andere niet fijn |:o
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:48:44 #32
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99178821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Marloes het volgende:
Ik heb een 'probleempje', misschien dat iemand hier een tip heeft :P
Ik heb vorige week een eyeliner van catrice gekocht (met zo'n vilten puntje, ben even de naam kwijt, iig een nieuwe volgens mij) en als ik hem opbreng dan gaat de eyeliner in m'n wimpers zitten.. Ik heb namelijk erg lange wimpers van mezelf en ze zitten eigenlijk gewoon in de weg.. Ik probeer zo goed als 't lukt de eyeliner eruit te halen maar vaak gaat dit lastig en dan droogt het op.. Dat is niet echt handig/mooi als ik m'n wimpers nog wil krullen en mascara aan wil brengen. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen/verhelpen? Met gelliner heb ik er eigenlijk nooit last van gehad, maar deze nieuwe eyeliner vind ik fijner werken :)
Voorkomen weet ik niet zo goed...
Hoe je het er af kan halen zonder de rest van je make-up te slopen: twee wattenstaafjes pakken, make-up-remover er op en dan je wimpers tussen de twee wattenstaafjes 'klemmen' en dan zachtjes langs elkaar halen, zodat je je wimpers schoonwrijft. De rest van je make-up blijft dan gewoon zitten :)
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:40:19 #33
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99181056
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Marloes het volgende:
Ik heb een 'probleempje', misschien dat iemand hier een tip heeft :P
Ik heb vorige week een eyeliner van catrice gekocht (met zo'n vilten puntje, ben even de naam kwijt, iig een nieuwe volgens mij) en als ik hem opbreng dan gaat de eyeliner in m'n wimpers zitten.. Ik heb namelijk erg lange wimpers van mezelf en ze zitten eigenlijk gewoon in de weg.. Ik probeer zo goed als 't lukt de eyeliner eruit te halen maar vaak gaat dit lastig en dan droogt het op.. Dat is niet echt handig/mooi als ik m'n wimpers nog wil krullen en mascara aan wil brengen. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen/verhelpen? Met gelliner heb ik er eigenlijk nooit last van gehad, maar deze nieuwe eyeliner vind ik fijner werken :)
Heb je de waterproof versie? Daarmee krijg ik namelijk ook eyeliner op mijn wimpers die ik er moeilijk af krijg. Bij de andere kleuren die ik heb van die liners krijg ik het er wel makkelijk af als het erop komt. Ik heb er 3 en vind ze geweldig, net als gelliners overigens.
Wat wel erg goed helpt is beginnen in de buitenhoek van je ogen en dan naar de binnenkant toewerken, ik krijg dan een aanzienlijk strakkere lijn (vrijwel) zonder mijn wimpers te raken. Vooral als je een spiegel gebruikt die vrij laag staat, zodat je naar beneden moet kijken om in de spiegel te kijken. Je hebt dan je wimpers ook naar beneden staan en dus meer "ruimte" om je eyelinerkwastding door te manoeuvreren :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99181406
Mascara en eyeliner maken mijn ogen zo klein.
En ik ben bijna 21 maar lijk nog 15.
Dus om altijd maar zonder makeup te lopen is ook niet alles.
Iemand tips? 8)7
  vrijdag 8 juli 2011 @ 01:40:59 #35
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99182799
Dat ligt er helemaal aan hoe je het aanbrengt. Ikzelf heb mini-oogjes, helemaal als ik lach ;)

Ik breng het liefst een lichte tot medium kleur aan op mijn ooglid, dan een medium-donkere kleur in mijn crease, naarboven toe blenden. Dan wat medium-donkere oogschaduw langs mijn wimpers boven en onder (niet aan de kant van je oogbol, maar aan de huidkant).
Daarna gebruik ik een donkerbruine of zwarte eyeliner, meestal bruin want ik ben erg bleek, zwart is dan erg hard.
Die breng ik aan langs de wimperrand aan de buitenkant (huidkant, niet op je waterlijn) , vanaf het midden van mijn oog (bij de pupil) naar buiten toe, waarbij ik de onderste wimpers maar heel licht aanzet met een lijntje. De bovenste wimperrand werk ik wat donkerder uit naar buiten toe (richting je oor dus), waarbij ik de lijn steeds wat breder en donkerder laat worden naar buiten toe.
Als je dit dan ook nog een beetje blendt met je oogschaduw opent dit je ogen i.p.v. kleiner te doen lijken.

Onderstaande plaatjes illustreren dit wel goed :)




Zie website http://www.eyestune.com/eye-makeup/makeup-for-small-eyes.html

Onderstaande maakt je ogen veel kleiner. Komt door het omlijnen van de ogen aan de binnenkant (waterlijn boven en onder) en aan de binnenhoek van het oog (neuskant).





Zie je het verschil?

Ik loop overigens ook vaak genoeg zonder make-up, no problem whatsoever. Ik vind make-up ontzettend leuk maar vind mezelf niet ontoonbaar zonder ofzo.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99222863
Dames, ik zie dat een aantal van jullie het Naked Palette van Urban Decay hebben besteld bij www.beautybay.com, maar ben ik nou gek of kan ik daar niet met mijn maestro-rekening betalen? Paypal lijken ze ook al niet te hebben. Een credit card heb ik niet en daar ga ik niet aan beginnen ook.
I reject reality and substitute my own
pi_99223222
AArgh een paar topics geleden heb ik gevraagd welke dior mascara ik moet kopen maar kan het nu niet meer terug vinden, en wil deze week even lang ici paris xl met mijn tegoedbonnen O+

Dus wie raad wat aan (oh ja, ik wil massive, insane, sick lange wimpers ~O> )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 00:15:34 #38
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99228612
Morgen naar de mac O+
Wil dus twee blushes uit de semi-precious collectie en wil ook een wit oogpotlood kopen.
En misschien een domme vraag maar wat voor een kwast gebruiken jullie voor mineralize producten? Gewoon dezelfde als poederproducten?
吴 曼 迪
  zaterdag 9 juli 2011 @ 01:57:01 #39
57434 Marloes
Digital Love
pi_99231792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Heb je de waterproof versie? Daarmee krijg ik namelijk ook eyeliner op mijn wimpers die ik er moeilijk af krijg. Bij de andere kleuren die ik heb van die liners krijg ik het er wel makkelijk af als het erop komt. Ik heb er 3 en vind ze geweldig, net als gelliners overigens.
Wat wel erg goed helpt is beginnen in de buitenhoek van je ogen en dan naar de binnenkant toewerken, ik krijg dan een aanzienlijk strakkere lijn (vrijwel) zonder mijn wimpers te raken. Vooral als je een spiegel gebruikt die vrij laag staat, zodat je naar beneden moet kijken om in de spiegel te kijken. Je hebt dan je wimpers ook naar beneden staan en dus meer "ruimte" om je eyelinerkwastding door te manoeuvreren :)
Ja, volgens mij heb ik de waterproof versie!! Ik vind 'm ook superfijn werken voor de rest, veel preciezer dan de gelliner voor mijn gevoel.. Welke kleuren heb je nog meer?
Thanks voor de tip in ieder geval! En de andere dames ook :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 02:08:48 #40
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99232064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef megamandy het volgende:
Morgen naar de mac O+
Wil dus twee blushes uit de semi-precious collectie en wil ook een wit oogpotlood kopen.
En misschien een domme vraag maar wat voor een kwast gebruiken jullie voor mineralize producten? Gewoon dezelfde als poederproducten?
Daar kun je gewoon je gewone kwasten voor gebruiken. Ik houd niet zo van mineralize spulletjes, maar de paar producten die ik heb daar gebruik ik een gewone kwast voor. Tenzij er glitter/shimmer in zit, dan een aparte kwast, omdat glitter/shimmer er moeilijk uit gaat en dan in mijn matte producten komt of glim geeft op mijn gezicht op momenten dat ik dat niet wil.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 02:14:41 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99232214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 01:57 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ja, volgens mij heb ik de waterproof versie!! Ik vind 'm ook superfijn werken voor de rest, veel preciezer dan de gelliner voor mijn gevoel.. Welke kleuren heb je nog meer?
Thanks voor de tip in ieder geval! En de andere dames ook :)
Ik heb de geel/-goudkleurige, die ik meer geel vind dan goud en de brons-bruine versie en daarnaast dus de waterproof versie van de kleur zwart.
Ik vind ze fijn werken, wat ik weleens doe is de geel-goud aan de binnen ooghoek, brons verder dik aanbrengen langs mijn wimpers en dan boven mijn bovenste wimpers nog naar buiten toe wat dikker uitlopend streepje donkerbruin oogpotlood (waterproof potlood van Sephora, heel fijn ding).
Jammer dat ze geen hele donkerbruine versie hebben van Catrice. De brons is te licht voor echt eyeliner en de zwart is voor mij als peroxide-Pools blondje te hard voor overdag.
Ik vind ze erg fijn en ze brengen makkelijker aan dan menig vloeibare eyeliner.
Met gelliner kan ik nog wel preciezer werken, maar dat hangt helemaal van de kwast die ik gebruik af.

* BBQ-kip heeft net de laatste aflevering van Game of Thrones gezien en gaat nu maar eens naar bed... :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99236594
Goedemorgen, zijn er hier misschien mensen die morgen omgeving Asterdam de visagie bij een grote tfp-shoot kunnen en willen verzorgen? De ingeplande visagiste kreeg helaas griep...
pi_99236768
Misschien dat Lindytje wil? Die heeft al ervaring! :)
All good things are wild and free.
pi_99237546
Lindytje heeft ook de griep te pakken.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:32:34 #45
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99240697
Heb net swatches gemaakt, zal ze zsm online gooien :)
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:50:20 #46
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99244630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef photolex het volgende:
Goedemorgen, zijn er hier misschien mensen die morgen omgeving Asterdam de visagie bij een grote tfp-shoot kunnen en willen verzorgen? De ingeplande visagiste kreeg helaas griep...
Sorry, geen idee voor iemand en ik ben een ontzettende amateur. De meeste hier kliederen hier maar wat aan voor de fun, maar misschien is er nog iemand die professioneel wel wat kan.
Vervelend als iemand op het laatste uitvalt.

Wat is een tfp-shoot eigenlijk?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:57:16 #47
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99244801
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:32 schreef Diconnected het volgende:
Heb net swatches gemaakt, zal ze zsm online gooien :)
Niceeeee!

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:03:49 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99244977
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Inglot:
[ afbeelding ]
Trio en een pigment
Wat was je nou kwijt voor dat trio?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:22:01 #49
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99245546




it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99248135
Ik heb wat semi precious, fashion flower en een big bounce shadow gefaalt :D
pi_99249923
Dico, dat palette... Paars, paars, paars :9~
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:44:00 #52
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99250230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:32 schreef CindieY het volgende:
Dico, dat palette... Paars, paars, paars :9~
Dat was mijn gedachte ook :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:31:24 #53
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99251647
Ik heb ook gefaald :{
De twee blushes die ik wilde heb ik inderdaad gekocht. De mua adviseerde me ook de pressed amber te proberen, maar die vond ik te donker/bruin voor mijn huid dus heb lekker eigenwijs toch de warmth of coral gekocht. Kreeg er ook meteen complimentje over op het werk :D En ook nog een eyekohl in de kleur fascinating (wit).

Daarna ook nog naar o.a. de Lush geweest, was al rond de 150 euro kwijt voordat ik überhaupt begon met werken :@
吴 曼 迪
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:32:13 #54
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99251679
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wat semi precious, fashion flower en een big bounce shadow gefaalt :D
Welke spulletjes?

Dico: leuk zeg! Ziet er goed uit. Cherryculture.com heeft nu een aanbieding met NYX (hebben ze heel vaak hoor, weet ik), die paletjes zijn daarom nu $ 8,50 per stuk, geen geld dus :)
Ik vrees dat ik de "One Night in Morocco - Matte Smokey Look" ($ 11,50) koop, de "Champagne & Caviar" en de "Velvet Rope" :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99253026
BBQ-kip, heb je ook ervaring met hoe lang het duurt voordat iets ontvangen is? De Velvet Rope wil ik zelf dus ook en ik zie nog wel wat andere leuke dingetjes.
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:20:52 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_99253046
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Welke spulletjes?

Dico: leuk zeg! Ziet er goed uit. Cherryculture.com heeft nu een aanbieding met NYX (hebben ze heel vaak hoor, weet ik), die paletjes zijn daarom nu $ 8,50 per stuk, geen geld dus :)
Ik vrees dat ik de "One Night in Morocco - Matte Smokey Look" ($ 11,50) koop, de "Champagne & Caviar" en de "Velvet Rope" :P
Beautyjoint.com is ook een goeie site :Y!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:30:00 #57
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99253352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef CindieY het volgende:
BBQ-kip, heb je ook ervaring met hoe lang het duurt voordat iets ontvangen is? De Velvet Rope wil ik zelf dus ook en ik zie nog wel wat andere leuke dingetjes.
Laatste keer dat ik daar besteld heb is echt een tijd geleden, maar het was toen vrij snel in huis. Weekje of 2 dacht ik, maar pin me er niet op vast.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:46:54 #58
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99253972
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:


[..]

Wat was je nou kwijt voor dat trio?
20 euro geloof ik!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:51:04 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99254148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:28 schreef tliciouz het volgende:
Misschien dat Lindytje wil? Die heeft al ervaring! :)
Ik was ingepland, maar lig al twee dagen op de bank, ziek te wezen...

Wel lief dat jullie aan mij denken O+

Shoot is inmiddels verzet, zodat ik gelukkig zelf mee kan werken O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_99311209
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Welke spulletjes?

Dico: leuk zeg! Ziet er goed uit. Cherryculture.com heeft nu een aanbieding met NYX (hebben ze heel vaak hoor, weet ik), die paletjes zijn daarom nu $ 8,50 per stuk, geen geld dus :)
Ik vrees dat ik de "One Night in Morocco - Matte Smokey Look" ($ 11,50) koop, de "Champagne & Caviar" en de "Velvet Rope" :P
Lipgelée in Budding beauty, Eye shadow in Unsurpassable (semi precious) en Big bounce Shadow in Luxury Touch :9
pi_99326098
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sorry, geen idee voor iemand en ik ben een ontzettende amateur. De meeste hier kliederen hier maar wat aan voor de fun, maar misschien is er nog iemand die professioneel wel wat kan.
Vervelend als iemand op het laatste uitvalt.

Wat is een tfp-shoot eigenlijk?
Dat staat voor dat je beiden alleen je diensten doet voor elkaar zonder ervoor te betalen.

Visagiste doet de makeup en in ruil daarvoor krijgt zij foto's van de fotograaf..
  maandag 11 juli 2011 @ 17:22:39 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_99326304
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is een tfp-shoot eigenlijk?
Een shoot waarbij niemand betaald krijgt.
KuikenGuppy
  maandag 11 juli 2011 @ 20:16:34 #63
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99334485
I got myself a third helmer *O* deze is voor mijn make-uppies :D
Morgen inruimen en zal meteen stashfoto's maken dan.
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 11 juli 2011 @ 22:59:27 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_99344551
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef CindieY het volgende:
BBQ-kip, heb je ook ervaring met hoe lang het duurt voordat iets ontvangen is? De Velvet Rope wil ik zelf dus ook en ik zie nog wel wat andere leuke dingetjes.
cherryculture duurt ongeveer 2 weken qua verzenden. Beautyjoint 5 dagen, is daarom nu ook mijn preferred supplier. Hebben ze ook alles van nyx, alleen van andere merken minder.

Vandaag het winter in moscow en moroccan nogwat palette gefaald. En twee kleancolor lakjes. En 2 milani lip flash potloden. En een nyx matte lippaint unit. :@

(toch maar 42 euro kwijt :P)
disclaimer
  maandag 11 juli 2011 @ 23:01:30 #65
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99344689
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

cherryculture duurt ongeveer 2 weken qua verzenden. Beautyjoint 5 dagen, is daarom nu ook mijn preferred supplier. Hebben ze ook alles van nyx, alleen van andere merken minder.

Vandaag het winter in moscow en moroccan nogwat palette gefaald. En twee kleancolor lakjes. En 2 milani lip flash potloden. En een nyx matte lippaint unit. :@

(toch maar 42 euro kwijt :P)
Faalhaasje O+
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 11 juli 2011 @ 23:03:37 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_99344809
quote:
17s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Faalhaasje O+
ik hou nu 500 ekkies in de maand meer over dan voorheen. Ik ga helemaal los :') /koopziek
disclaimer
pi_99344901
Sq kon jij precies bijhouden waar je pakketje elke keer heen ging of op een gegeven moment niet meer? Heb alleen gezien dat hij is geshipped en toen ergens anders was en nu al paar dagen niets meer?
All good things are wild and free.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:05:53 #68
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99344930
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik hou nu 500 ekkies in de maand meer over dan voorheen. Ik ga helemaal los :') /koopziek
Heerlijk :D :D
Ach, ik heb mijn budget deze maand ook al twee keer opgemaakt :')
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 11 juli 2011 @ 23:11:25 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_99345270
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
Sq kon jij precies bijhouden waar je pakketje elke keer heen ging of op een gegeven moment niet meer? Heb alleen gezien dat hij is geshipped en toen ergens anders was en nu al paar dagen niets meer?
nee, zodra het pakje Amerika verlaat kun je niks meer zien :)
disclaimer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:42:43 #70
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99358119
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99358221
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, zodra het pakje Amerika verlaat kun je niks meer zien :)
Oke thanks!
All good things are wild and free.
pi_99358296
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:56:32 #73
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99358532
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:59:33 #74
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99358614
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99361337
Wow die palette is echt mooi....

Ik heb nog steeds geen idee hoe ik foundation smeer of poeder zonder droge plekjes te krijgen. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:31:42 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99364049
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99364362
quote:
Whoooo die is gaaf.
Hebbuuuh :9~ Vanaf wanneer, waar te koop?
pi_99364998
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef Tamashii het volgende:
Wow die palette is echt mooi....

Ik heb nog steeds geen idee hoe ik foundation smeer of poeder zonder droge plekjes te krijgen. :'(
Ik mix het soms met dagcrème omdat door de zon mijn huid verkloot is :'(
  FOK!fossiel dinsdag 12 juli 2011 @ 15:41:54 #79
1455 Keroppi
kool kikker
pi_99369207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Whoooo die is gaaf.
Hebbuuuh :9~ Vanaf wanneer, waar te koop?
Inderdaad! Wil-ik-hebben!
Chick on a mission
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:02:53 #80
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99370126
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Whoooo die is gaaf.
Hebbuuuh :9~ Vanaf wanneer, waar te koop?
Weet niet of ie in NL Sephora's komt, het word een limited edition vanwege 15 jarige bestaan. Komt over paar weken in de VS in de winkels, 55 dollar. Ik ga maar even paar mensen lief aankijken :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
  FOK!fossiel dinsdag 12 juli 2011 @ 16:08:57 #81
1455 Keroppi
kool kikker
pi_99370416
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Weet niet of ie in NL Sephora's komt, het word een limited edition vanwege 15 jarige bestaan. Komt over paar weken in de VS in de winkels, 55 dollar. Ik ga maar even paar mensen lief aankijken :9
We hadden in dit topic toch ook iemand die in de VS woont? Kan ik al beginnen met die lief aan te kijken ;)

Er is ook een nieuwe telg in de Too Faced familie. Ditmaal in een platter doosje dus makkelijker mee te nemen.

Chick on a mission
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:38:35 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_99374472
Dat palette is wel heel erg tof!
Tzt even kijken of ze ergens te krijgen zijn, de UD-hype kennende zal het nog lastig worden :')
disclaimer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:04:19 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99380650
Oehhh ik heb mn pakketje binnen! O+ (hier nog even een foto van de verkoper)

De lipstick is errrg mooi nude, past goed bij me, alleen zo kaal staat ie wat gek, dus ik moet er wel een glossje over dragen denk ik.
Matte cream is ook mooi, wel wat donkerder maar past ook goed bij mn huid O+
De Natural round gloss is ook heel mooi, ik heb daar al een ander glossje van en die zijn super :D
En de laatste gloss, damn! Wat een geur, echt puur zuurstok :') Ik weet niet of ik daar aan kan wennen, maar gelukkig ruik je 'm niet zo als ie op je lippen zit. :P De kleur is heeul mooi, echt frosted beige zoals de naam al zegt, er zit een mooie glitter in O+

De foundation die ik ook heb ontvangen ga ik morgen ff proberen, daar ben ik ook errrug benieuwd naar :D :9 Ohja, en als cadeautje heb ik ook nog een andere lipstick ontvangen: in de kleur Ulysses, een beetje donkerrode kleur die eigenlijk ook heel mooi staat O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:25:42 #84
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99385277
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:16 schreef Assiej het volgende:

[..]

Dat staat voor dat je beiden alleen je diensten doet voor elkaar zonder ervoor te betalen.

Visagiste doet de makeup en in ruil daarvoor krijgt zij foto's van de fotograaf..
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Een shoot waarbij niemand betaald krijgt.
Ah, dank u beide voor de uitleg :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:27:05 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99385369
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

cherryculture duurt ongeveer 2 weken qua verzenden. Beautyjoint 5 dagen, is daarom nu ook mijn preferred supplier. Hebben ze ook alles van nyx, alleen van andere merken minder.

Vandaag het winter in moscow en moroccan nogwat palette gefaald. En twee kleancolor lakjes. En 2 milani lip flash potloden. En een nyx matte lippaint unit. :@

(toch maar 42 euro kwijt :P)
Ik wil ook die Maroccan, lijkt me erg mooi. De lipglosses en eyeshadowbase schijnen ruk te zijn, maar ja, boeiend, het gaat mij om de oogschaduw ;)
Ik ga er dit weekend eens kijken, dan ga ik even bestellen, heb wel al in mijn hoofd wat ik wil :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:26:29 #86
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99388880
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik hou nu 500 ekkies in de maand meer over dan voorheen. Ik ga helemaal los :') /koopziek
Ik heb vanmiddag in mijn extended lunchpauze (paar buiten-de-deur-afspraken die mijn secretaresse veel te ruim gepland had) even gefaald *O*

Maybelline SuperStay concealer in kleur nummer 2
Ben benieuwd of die echt goed blijft zitten, morgenochtend uitproberen. Kleur lijkt goed te zijn in ieder geval. Ik heb een beetje chronisch slaaptekort (druk) en weer suiker gegeten de afgelopen tijd en dat zorgt samen voor donkerdere kringen dan normaal al aanwezig.



Maybelline SuperStay 24h Color Lipstick, 3 x ;')
Kleuren Red Passion, Delicious Pink en Cosmic Coral.



Toevallig staan de rode en de roze kleur samen op deze foto, de coral is een beetje shimmery, scary oranje in de verpakking maar wel mooi eenmaal aangebracht.




Waarom? Omdat ik toch wel benieuwd was naar die langhoudende lipsticks. En het is echt bizar, ik heb de Cosmic Coral op mijn lippen gedaan voor de lunch en hij zat er net nog op. Freaky wel!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99388960
Wauw, die lippenstift is echt prachtig!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99389059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:

Waarom? Omdat ik toch wel benieuwd was naar die langhoudende lipsticks. En het is echt bizar, ik heb de Cosmic Coral op mijn lippen gedaan voor de lunch en hij zat er net nog op. Freaky wel!
Goed gefaald *O* Ik heb ook nogal wat van die langhoudende lipsticks en ik kan je wel aanraden om flink met balsam te smeren, bijvoorbeeld savonds voor je gaat slapen. Ze houden heeel goed, maar maken je lippen ook schraal als je daar gevoelig voor bent :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:30:52 #89
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99389097
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef Tamashii het volgende:
Wow die palette is echt mooi....

Ik heb nog steeds geen idee hoe ik foundation smeer of poeder zonder droge plekjes te krijgen. :'(
Goede dagcreme gebruiken. Liefst op een huid die nog vochtig is van het douchen/wassen/whatever, zodat het beter intrekt.
Dan foundation licht aanbrengen, vochtige stipple brush vind ik echt het beste om een licht laagje te krijgen zonder velletjes zichtbaar te maken.
Dat kan vloeibare foundation zijn, maar ook (minerale) poederfoundation of alleen poeder. Als je poeder gebruikt moet je wat vettigere/zwaardere dagcreme gebruiken, works perfect!
Ik gebruik dus practisch altijd avocadoolie op mijn gezicht als dagcreme (5 druppeltjes met pipetje) en loop echt werkelijk waar nooit met een vet olie-hoofd rond ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:31:03 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_99389114
kip, die rooie, omg! O+ O+
disclaimer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:31:37 #91
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99389143
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, die lippenstift is echt prachtig!
Ben benieuwd wanneer ik die rode voor het eerst "out of the open" durf te dragen, hahaha!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:33:09 #92
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99389225
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef princess-a het volgende:

[..]

Goed gefaald *O* Ik heb ook nogal wat van die langhoudende lipsticks en ik kan je wel aanraden om flink met balsam te smeren, bijvoorbeeld savonds voor je gaat slapen. Ze houden heeel goed, maar maken je lippen ook schraal als je daar gevoelig voor bent :)
Will do! Purol Bee is tha bomb! Echt mijn holy grail in lipbalsem, ik heb er velen geprobeerd maar ben denk ik aan mijn 9e blikje toe van deze, perfect spul :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:33:32 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_99389248
enne, een eigen secretaresse? :D
disclaimer
pi_99389302
^ik heb die 2 maanden geleden aangeschaft, die met een stick... want die gloss gat wel brokkelen.
wat een uitvinding is dat zeg! en er bestaat ook gewoon een nude kleurig exemplaar voor mijn bleke huid, waar bijna alles te oranje of te roze op uit valt :P
ik doe die smorgens voor dat ik naar mn werk ga op, tussen door wel af en toe met de doorzichtige laag er overheen maar sávonds zit het er gewoon nog op :D
overigens ook een goede basis om een andere kleur overheen te doen, die absorbeert het en dan kan je van andere lipsticks ook een all-day-long maken :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:36:54 #95
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99389412
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
enne, een eigen secretaresse? :D
Geen eigen eigenlijk... maar voor de behandelaars in mijn team van 5. helaas, en het is nog een slechte ook ;(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:39:40 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_99389559
wat doe jij dan?
disclaimer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:41:44 #97
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99389669
Ik PM je even, never know who's reading ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99389769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Goede dagcreme gebruiken. Liefst op een huid die nog vochtig is van het douchen/wassen/whatever, zodat het beter intrekt.
Dan foundation licht aanbrengen, vochtige stipple brush vind ik echt het beste om een licht laagje te krijgen zonder velletjes zichtbaar te maken.
Dat kan vloeibare foundation zijn, maar ook (minerale) poederfoundation of alleen poeder. Als je poeder gebruikt moet je wat vettigere/zwaardere dagcreme gebruiken, works perfect!
Ik gebruik dus practisch altijd avocadoolie op mijn gezicht als dagcreme (5 druppeltjes met pipetje) en loop echt werkelijk waar nooit met een vet olie-hoofd rond ;)
Thanks! Fijn. Misschien moet ik dat ook doen. Ik gebruik soms Lush, soms vaseline, soms dove, soms nivea en niks werkt echt goed. Heb ook Garnier gebruikt en dat werkte ook niet. xD Maar die avocadoolie, is dat een speciaal merk?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99389778
Morgen iedereen rode lippen.. :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:53:25 #100
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99390314
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Thanks! Fijn. Misschien moet ik dat ook doen. Ik gebruik soms Lush, soms vaseline, soms dove, soms nivea en niks werkt echt goed. Heb ook Garnier gebruikt en dat werkte ook niet. xD Maar die avocadoolie, is dat een speciaal merk?
Gewoon pure avocaoolie, heb het zelf gekocht op http://www.hekserij.nl/
Wat ik merk is dat minerale olie (zoals in Vaseline enzo) niet goed in je huid trekken en dan vettig erop blijven liggen. En ik krijg er puistjes van omdat ze je huid afsluiten. Voordeel is in de winter dat er weinig vocht uit je huid verdampt. Maar elk voordeel heb zijn nadeel he ;)
Ik gebruik ook weleens andere dingen dan olie, cremetjes, niks bijzonder eigenlijk. Ik vind Nivea Visage oxygen power dagcreme (zie foto) wel fijn, maar olie brengt toch make-up wat fijner aan en mijn huid blijft de hele dag soepeler.


Zover weer BBQ-kips avocadoolie reclamepraatje :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:53:54 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99390351
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:43 schreef linpunt het volgende:
Morgen iedereen rode lippen.. :D
Die kleur is dan ook echt wel heel erg mooi en deze zomer kan het priiiiiiima ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99391439
Wat een toffe site is dat BBQ-kip! En het is daar goedkoop! Zat al te zoeken, maar dit is echt tof.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:17:35 #103
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99391743
Die hekserij site? Ja, kost echt geen zak daar (= meer geld voor make-up :P)
Ik heb een hele fles jojoba gekocht voor mijn zus haar babietje, die masseert haar ermee en had haar hoofdje ingesmeerd toen ze "berg" (whatever that is) had, hielp goed hoorde ik :)

Als je een pipetje erbij koopt kun je makkelijk verdelen door te druppelen.
Volgende keer wil ik wat andere olietjes kopen zoals amandel en rozenolie, maar goed, heb nu nog genoeg :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99392088
Heb je een liter gekocht? :9
Nee, ik weet ook niet wat berg is, maar wat fijn dat het heeft geholpen. Ik gebruikte ook wel Zwitsal olie, dat was ook fijn, maar rook nogal ja Zwitsallerig. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:32:18 #105
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99392527
Nee, 2 x 250 ml en daar doe je echt lang mee. Ik doe het ook in mijn haarpunten maar heb een half jaar geleden besteld en kan zeker nog 3 maanden vooruit.

Zwitsal ruikt wel heerlijk, helaas vrijwel alleen minerale olie dus die gebruik ik liever niet, niet elke dag in ieder geval. Ik vind hun zonnemelk factor 50 wel de fijnste die er is, ruikt lekker en irriteert niet.

Nou, ik ga tukken, morgen weer lekker met nieuwe spulletjes spelen :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:40:28 #106
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99403925
Oh, die foundation van NYX is echt heeeerlijk! :o _O_ O+ Een stuk vloeibaarder ( :')) dan mn huidige, de stay matte van Catrice. Maar wat brengt ie mooi op, en mn huidje wordt er superzacht van O+ Hij dekt ook perfect voor mij met die klotehuid van me, dus yay! *O* :D *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:34:27 #107
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99429253
Picture-heavy post!!

Mijn make-up stash :D


Hier staat alle zooi. Ja, gewoon in de woonkamer :Y Kaptafel met daarnaast een Helmer met make-up en een Helmer met nagellak.


Bovenop de kaptafel


Dit komt uit de lade van de kaptafel. Met links in de lade nog wat troepjes en een zooi wimpers en rechts sponsjes.
Het zijn o.a. sleek palettes, wet 'n wild, too faced, clinique, L.A. Colors, Essence...


In de twee kleine laatjes op de bovenkant van de kaptafel zitten crèmetjes en in de andere verzamel ik vieze sponsjes, zodat ze in 1x samen in de wasmachine kunnen.


De paletten die bovenop op hun kant staan


Urban Decay Naked en Book of Shadows III en Cargo's Lumieres du Monde


Too Faced Natural eye, de Pixie Pin-ups en Enchanted Glamourland


88 palette, 78 oogshaduw en blush palette, Coastal Scents Fall Festival en een palette met daarin losse oogschaduws van Coastal Scents en Stars Makeup Heaven


Kwasten, Brushcleanser en oogpotloodjes en een wenkbrauwpotlood die ik eigenlijk dagelijks gebruik. En een mini primer potion, wenkbrauwgel en mascara's.


Bovenste lade van de Helmer met foundations, Moisture Tint, poeders, bronzers, highlighters en blushes.


Tweede lade met daarin: Rechts voorin allerlei merken enkele oogschaduws, rechts mijn MAC losse oogschaduws. Midden links allemaal MAC: paintpots, quads (liggen er ook naast, stapel ik normaal), nog een paletje, een pigment en een duo. Midden rechts allemaal single oogschaduws, vooral Essence (die baked-dingen zijn geweldig trouwens: mooi, maar ook cheap-ass :D ). Achterin allemaal losse oogschaduws/pigments.


Linksvoor allemaal lipgloss, rechtsvoor lipsticks, linksmidden lip-erase, tinted lip conditioner en tube-glosjes en lippotloden. Rechtsmidden twee lipstains en meer lipgloss.


Vierde lade: Voorin een Smashbox gelliner, twee Chinese (merkloze) gelliners, een Essence gelliner en vier Mac fluidliners. Rechtsmidden vloeibare eyeliners, vooral Essence en NYX. Linksmidden oogpotloodjes, allerlei merken.


Vijfde lade: wat sieraden, wat dingen die over waren en geen ander plekje hadden en nog een blush-palette van Zoeva.


En helemaal onderin nog wat tasjes, back-up doekjes voor mijn visagie-koffer en extra wattenstaafjes.

Zo... hehe, dat was het!

Mijn visagie-koffer en inhoud heb ik maar niet gedaan, die heb ik al eens laten zien geloof ik :)
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:39:27 #108
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99429459
:9~ Holy moly! _O_

Waar heb jij dat Oh So Special palette van Sleek gekocht?
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:42:27 #109
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99429597
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:39 schreef Diconnected het volgende:
:9~ Holy moly! _O_

Waar heb jij dat Oh So Special palette van Sleek gekocht?
Die heb ik niet.... wel storm, sunset en the original. Die heb ik alle drie in Londen gekocht :)
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:46:31 #110
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_99429802
:9~ :9~ :9~ niiiiice Lindy
Knoei
pi_99429886
:9~ Nice Lindytje! Ik hoop snel een huisje te vinden, dan komt er ook eindelijk een eigen plekje voor mijn make up en nagellak. Tegen die tijd ook wel eens een stash(je) pictures :P
I reject reality and substitute my own
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:03:42 #112
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99430851
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Lindytje het volgende:
Picture-heavy post!!

Mijn make-up stash :D

[ afbeelding ]
Hier staat alle zooi. Ja, gewoon in de woonkamer :Y Kaptafel met daarnaast een Helmer met make-up en een Helmer met nagellak.

[ afbeelding ]
Bovenop de kaptafel

[ afbeelding ]
Dit komt uit de lade van de kaptafel. Met links in de lade nog wat troepjes en een zooi wimpers en rechts sponsjes.
Het zijn o.a. sleek palettes, wet 'n wild, too faced, clinique, L.A. Colors, Essence...


In de twee kleine laatjes op de bovenkant van de kaptafel zitten crèmetjes en in de andere verzamel ik vieze sponsjes, zodat ze in 1x samen in de wasmachine kunnen.

[ afbeelding ]
De paletten die bovenop op hun kant staan

[ afbeelding ]
Urban Decay Naked en Book of Shadows III en Cargo's Lumieres du Monde

[ afbeelding ]
Too Faced Natural eye, de Pixie Pin-ups en Enchanted Glamourland

[ afbeelding ]
88 palette, 78 oogshaduw en blush palette, Coastal Scents Fall Festival en een palette met daarin losse oogschaduws van Coastal Scents en Stars Makeup Heaven

[ afbeelding ]
Kwasten, Brushcleanser en oogpotloodjes en een wenkbrauwpotlood die ik eigenlijk dagelijks gebruik. En een mini primer potion, wenkbrauwgel en mascara's.

[ afbeelding ]
Bovenste lade van de Helmer met foundations, Moisture Tint, poeders, bronzers, highlighters en blushes.

[ afbeelding ]
Tweede lade met daarin: Rechts voorin allerlei merken enkele oogschaduws, rechts mijn MAC losse oogschaduws. Midden links allemaal MAC: paintpots, quads (liggen er ook naast, stapel ik normaal), nog een paletje, een pigment en een duo. Midden rechts allemaal single oogschaduws, vooral Essence (die baked-dingen zijn geweldig trouwens: mooi, maar ook cheap-ass :D ). Achterin allemaal losse oogschaduws/pigments.

[ afbeelding ]
Linksvoor allemaal lipgloss, rechtsvoor lipsticks, linksmidden lip-erase, tinted lip conditioner en tube-glosjes en lippotloden. Rechtsmidden twee lipstains en meer lipgloss.

[ afbeelding ]
Vierde lade: Voorin een Smashbox gelliner, twee Chinese (merkloze) gelliners, een Essence gelliner en vier Mac fluidliners. Rechtsmidden vloeibare eyeliners, vooral Essence en NYX. Linksmidden oogpotloodjes, allerlei merken.

[ afbeelding ]
Vijfde lade: wat sieraden, wat dingen die over waren en geen ander plekje hadden en nog een blush-palette van Zoeva.

[ afbeelding ]
En helemaal onderin nog wat tasjes, back-up doekjes voor mijn visagie-koffer en extra wattenstaafjes.

Zo... hehe, dat was het!

Mijn visagie-koffer en inhoud heb ik maar niet gedaan, die heb ik al eens laten zien geloof ik :)
Wow, wat een boel :o En wat een mooi tafeltje met spiegel! O+ Zoiets wil ik idd ook :Y En idd meer laatjes om alles op te bergen... :@ Komt in mn nieuwe huis wel :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:09:22 #113
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99431189
Wat een leuke reacties :D
En ik ben zelf ook nog steeds heel blij met mijn tafel O+
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:10:24 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_99434436
lindy, je bent echt koningin hopeloze verslavingsfaalhaas he O+
je hebt mooie spullies!!
disclaimer
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:39:28 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99435742
Lindy, kicken foto's van je spulletjes!

Ik durfde vandaag geen rode lipstick op te doen. Heb wel de lichtroze opgehad. Was wel beetje erg licht, maar wel mooi en bleef goed zitten :)
Verder had ik me gruwelijk verslapen, dus heb geen concealer meer uitgeprobeerd, maar, morgen weer een nieuwe dag ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99436517
eventjes een vraag tussendoor...

gooien jullie weleens make-up weg? make-up kan toch ook over de datum gaan ofzoiets?
als je dan zoveel hebt, kan je toch nooit alles opmaken? :P
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:58:36 #117
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99436547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:57 schreef deadly_kiss het volgende:
eventjes een vraag tussendoor...

gooien jullie weleens make-up weg? make-up kan toch ook over de datum gaan ofzoiets?
als je dan zoveel hebt, kan je toch nooit alles opmaken? :P
Zolang je er netjes mee om gaat kan het lang mee hoor :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99436708
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:58 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Zolang je er netjes mee om gaat kan het lang mee hoor :Y
ik ruik er altijd gewoon aan :@
maar net als mascara, het advies is om na 3 maanden weg te gooien toch :?
ik heb gewoon nog make-up liggen wat al jaren in de kast ligt maar dat gaat amper open...
het enige wat ik wel goed bijhoud is lippenstift.. want ongemerkt komt daar toch kwijl en/of etensresten aan en als je die dan 4 jaar later nog opdoet dan smeer je gewoon gekleurde bacterién heb ik het idee :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:04:55 #119
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99436861
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, je bent echt koningin hopeloze verslavingsfaalhaas he O+
je hebt mooie spullies!!
Check! Klinkt als een mooie omschrijving van mij ;)
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:06:56 #120
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99436950
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:58 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Zolang je er netjes mee om gaat kan het lang mee hoor :Y
Dat! Vooral oogschaduw en blush enzo gaan lang mee!
Het enige dat ik echt regelmatig vervang is mascara :Y
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:08:59 #121
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99437054
Oh, en alles opmaken gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren... ik ben gewoon heel erg, zie de post van SQ ;) :')
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:49:31 #122
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99438497
Ik ruik en kijk er gewoon naar, als het een gek kleurtje heeft, ranzig ruikt of niet meer de normale consistentie heeft mieter ik het weg.
Ik vind lipproducten en mascara dingen die "snel" bederven. Lipproducten (gloss vooral) gebruik ik nauwelijks en mascara gaat of op, of ik mieter het weg na zo'n 4 maanden.
Oogschaduw enzo blijft inderdaad prima.
Foundations ligt eraan, in een pompje blijft lang goed (dit raak je niet aan met je vingers of je kwast/sponsje), mousse, cream-to-powder of poederfoundation is kwestie van goed aan ruiken. Enigszins euwww = trash can!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99443969
mooie stash lin!
pi_99448534
Iemand nog een optie om spul van US hierheen te krijgen?
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:40:52 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_99449193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef Assiej het volgende:
Iemand nog een optie om spul van US hierheen te krijgen?
ja, via de post :7 :P

en over hoeveelheden: make-up is niet om op te maken, maar voor de heb :9 :@
(van echte bederfelijke dingen heb ik er overigens ook altijd maar hoogstens 2 tegelijk open, zoals mascara en foundation enzo)
disclaimer
pi_99449741
Hoera, ik kan morgen mijn Naked pallette ophalen op het postkantoor, ben ontzettend benieuwd!
pi_99451921
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, via de post :7 :P

en over hoeveelheden: make-up is niet om op te maken, maar voor de heb :9 :@
(van echte bederfelijke dingen heb ik er overigens ook altijd maar hoogstens 2 tegelijk open, zoals mascara en foundation enzo)
Yea, maar dat is niet zo easy :(
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 juli 2011 @ 12:49:54 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99451966
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Assiej het volgende:

[..]

Yea, maar dat is niet zo easy :(
Had je de tip van de flat rate box (20 dollar) van Transdesign nog meegekregen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_99452562
Whao bbq-kip ! Je nieuwe lippenstift :9 O+ O+

Ik heb nog maar 1x gedurfd om echt rode lippenstift aan te doen naar het werk :@ Verder durf ik het ook niet zo :') Slaat nergens op want die mannen hier merken toch niks :D _O-

Lin !!!!! Iz jealous ;( :D Wat een uberstash O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:35:30 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_99453886
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Assiej het volgende:

[..]

Yea, maar dat is niet zo easy :(
zou je het probleem kunnen specificeren? Dan kan ik gerichter over de oplossing meedenken ;)
disclaimer
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:47:38 #131
164755 Mss
kutHOEr
pi_99457114
Lindy :9~
Aids.
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:52:05 #132
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99457341
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zou je het probleem kunnen specificeren? Dan kan ik gerichter over de oplossing meedenken ;)
Dat dus :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99457975
Ik heb nieuwe Maybelline Dream Matte Mouse in de kleur Ivory. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99459065
oh so special palette van sleek in de bestelling :)

en wat een stash, Lindy! _O_ ongelooooofelijk! O+
leuke make-up tafel ook! handig zo je eigen plekje!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:31:35 #135
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99465919
Wat leuk, die stash-reacties :D Thanx!
Don't come closer, I might hurt you
pi_99474768
quote:
5s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Had je de tip van de flat rate box (20 dollar) van Transdesign nog meegekregen?
Ik heb al een website die 'Within US' over $100 order free shipping doet..
pi_99474808
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zou je het probleem kunnen specificeren? Dan kan ik gerichter over de oplossing meedenken ;)
Website > Ik doe mijn bestelling daar maar zij shippen dat merk o.a. niet naar NL. Mijn order is over de $100 ($260 ongv) dus free shipping want vanaf $100 is gratis 'within the US' .. Dus dan moet ik dat naar een US adres sturen...

Ik heb een US adres nodig, en iemand die dat op wilt splitsen in '2' dozen en op wilt sturen naar mij toe > NL dus (uiteraard op mijn kosten)

1 doos zou ook gewoon kunnen maar ik denk dat de kans dan groter is dat ik gepakt word met invoerrechten / BTW

__

Nu zeggen mensen " Maar waarom koop je dat niet in NL want dan ben je uit eindelijk even veel kwijt " ..
Nou lieve mensen, het scheelt me gewoon ongv. 200 euro ;(

+ Ik heb wel een website ' http://www.fromus2eu.nl/ ' maar die willen 5% van aankoopbedrag+verzending en dan ook nog 25 euro er boven op ....
Als ik het via hun doe ben ik 100 euro goedkoper uit..
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:52:01 #138
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99475041
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:47 schreef Assiej het volgende:

[..]

Website > Ik doe mijn bestelling daar maar zij shippen dat merk o.a. niet naar NL. Mijn order is over de $100 ($260 ongv) dus free shipping want vanaf $100 is gratis 'within the US' .. Dus dan moet ik dat naar een US adres sturen...

Ik heb een US adres nodig, en iemand die dat op wilt splitsen in '2' dozen en op wilt sturen naar mij toe > NL dus (uiteraard op mijn kosten)

1 doos zou ook gewoon kunnen maar ik denk dat de kans dan groter is dat ik gepakt word met invoerrechten / btw
Volgens mij is er niemand hier in het topic die in de VS woont. Moet je even terugzoeken in het topic, kun je d'r een PM sturen, misschien wil ze het wel doen :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_99475081
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Volgens mij is er niemand hier in het topic die in de VS woont. Moet je even terugzoeken in het topic, kun je d'r een PM sturen, misschien wil ze het wel doen :)
Ze heeft het te druk vermoed ik, en diegene moet het net maar willen ;( ...
Kak.
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:53:37 #140
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99475114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ze heeft het te druk vermoed ik, en diegene moet het net maar willen ;( ...
Kak.
Oh, je weet wel wie ik bedoel? Heb je haar al benaderd?
Don't come closer, I might hurt you
pi_99475186
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Oh, je weet wel wie ik bedoel? Heb je haar al benaderd?
Ik denk het wel ja, ze heeft al eerder aangeboden dat wij haar een PM kunnen sturen bij de nodige aankopen
pi_99476121
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Lindytje het volgende:
Picture-heavy post!!

Mijn make-up stash :D

[ afbeelding ]
Hier staat alle zooi. Ja, gewoon in de woonkamer :Y Kaptafel met daarnaast een Helmer met make-up en een Helmer met nagellak.

[ afbeelding ]
Bovenop de kaptafel

[ afbeelding ]
Dit komt uit de lade van de kaptafel. Met links in de lade nog wat troepjes en een zooi wimpers en rechts sponsjes.
Het zijn o.a. sleek palettes, wet 'n wild, too faced, clinique, L.A. Colors, Essence...


In de twee kleine laatjes op de bovenkant van de kaptafel zitten crèmetjes en in de andere verzamel ik vieze sponsjes, zodat ze in 1x samen in de wasmachine kunnen.

[ afbeelding ]
De paletten die bovenop op hun kant staan

[ afbeelding ]
Urban Decay Naked en Book of Shadows III en Cargo's Lumieres du Monde

[ afbeelding ]
Too Faced Natural eye, de Pixie Pin-ups en Enchanted Glamourland

[ afbeelding ]
88 palette, 78 oogshaduw en blush palette, Coastal Scents Fall Festival en een palette met daarin losse oogschaduws van Coastal Scents en Stars Makeup Heaven

[ afbeelding ]
Kwasten, Brushcleanser en oogpotloodjes en een wenkbrauwpotlood die ik eigenlijk dagelijks gebruik. En een mini primer potion, wenkbrauwgel en mascara's.

[ afbeelding ]
Bovenste lade van de Helmer met foundations, Moisture Tint, poeders, bronzers, highlighters en blushes.

[ afbeelding ]
Tweede lade met daarin: Rechts voorin allerlei merken enkele oogschaduws, rechts mijn MAC losse oogschaduws. Midden links allemaal MAC: paintpots, quads (liggen er ook naast, stapel ik normaal), nog een paletje, een pigment en een duo. Midden rechts allemaal single oogschaduws, vooral Essence (die baked-dingen zijn geweldig trouwens: mooi, maar ook cheap-ass :D ). Achterin allemaal losse oogschaduws/pigments.

[ afbeelding ]
Linksvoor allemaal lipgloss, rechtsvoor lipsticks, linksmidden lip-erase, tinted lip conditioner en tube-glosjes en lippotloden. Rechtsmidden twee lipstains en meer lipgloss.

[ afbeelding ]
Vierde lade: Voorin een Smashbox gelliner, twee Chinese (merkloze) gelliners, een Essence gelliner en vier Mac fluidliners. Rechtsmidden vloeibare eyeliners, vooral Essence en NYX. Linksmidden oogpotloodjes, allerlei merken.

[ afbeelding ]
Vijfde lade: wat sieraden, wat dingen die over waren en geen ander plekje hadden en nog een blush-palette van Zoeva.

[ afbeelding ]
En helemaal onderin nog wat tasjes, back-up doekjes voor mijn visagie-koffer en extra wattenstaafjes.

Zo... hehe, dat was het!

Mijn visagie-koffer en inhoud heb ik maar niet gedaan, die heb ik al eens laten zien geloof ik :)
Netjes hoor! :D

Leuke spullen heb je er tussen zitten! Ik had de foto's al wel gezien maar nog niks op gepost :@ :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:18:12 #143
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99476353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:14 schreef Assiej het volgende:

[..]

Netjes hoor! :D

Leuke spullen heb je er tussen zitten! Ik had de foto's al wel gezien maar nog niks op gepost :@ :D
Haha, dat geeft toch niks! Je hoeft hier gelukkig niet op elke post te reageren ;)
Maar dank je :)
Don't come closer, I might hurt you
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 juli 2011 @ 21:19:26 #144
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99476445
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja, ze heeft al eerder aangeboden dat wij haar een PM kunnen sturen bij de nodige aankopen
Persoonlijk zou ik niet met die persoon in zee gaan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:21:32 #145
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99476564
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik niet met die persoon in zee gaan...
:D Juicy!!
Don't come closer, I might hurt you
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 juli 2011 @ 21:23:29 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99476688
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:D Juicy!!
Ik heb toevallig een rel in OUD meegekregen van de week, iets met klonen en verschillende mensen irl bedriegen. Dat kweekt niet echt vertrouwen bij mij ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:25:03 #147
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99476780
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb toevallig een rel in OUD meegekregen van de week, iets met klonen en verschillende mensen irl bedriegen. Dat kweekt niet echt vertrouwen bij mij ;)
Oh, nee, dat schept niet echt vertrouwen nee.... :N
Link naar de rel?? :D (ik vind rellen altijd leuk, ramptoerist :') )
Don't come closer, I might hurt you
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 juli 2011 @ 21:27:19 #148
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99476906
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Oh, nee, dat schept niet echt vertrouwen nee.... :N
Link naar de rel?? :D (ik vind rellen altijd leuk, ramptoerist :') )
Helaas, de mods hebben de bezem erdoorheen gehaald... Volgende keer DM ik je wel :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:27:49 #149
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99476938
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Helaas, de mods hebben de bezem erdoorheen gehaald... Volgende keer DM ik je wel :+
hahaha, ja, graag :D ;)
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:15:04 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_99480040
@Assiej pm mij even misschien kan ik je helpen!
pi_99480472
Transdesign zegt : " Note : Entity Brand is not available To oversea customer "

Grrr ;(
pi_99480518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:22 schreef Assiej het volgende:
Transdesign zegt : " Note : Entity Brand is not available To oversea customer "

Grrr ;(
Gewoon mailen! Is al eerder zo geweest geloof ik

En anders kan ik wel vast zeggen dat je met Bubseltje rustig in zee kunt gaan O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_99480579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:23 schreef princess-a het volgende:

[..]

Gewoon mailen! Is al eerder zo geweest geloof ik

En anders kan ik wel vast zeggen dat je met Bubseltje rustig in zee kunt gaan O+
:D Yea can try!

thanks voor de tip :P
pi_99481284
Blehhh, wilde een foto maken van m'n oog make-up voor jullie maar wat is dat moeilijk :o ik kreeg het er gewoon echt niet goed op! Doe binnenkort wel weer eens een poging.
pi_99481448
quote:
18s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
Blehhh, wilde een foto maken van m'n oog make-up voor jullie maar wat is dat moeilijk :o ik kreeg het er gewoon echt niet goed op! Doe binnenkort wel weer eens een poging.
Heb je de macro stand van je camera wel aan?
(dat ene bloemetje - tulpje)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:02:30 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99485670
Omfg ik ben echt té sterk geweest gewoon :o Vandaag naar A'dam geweest om te shoppen en gewoon GEEN make up gekocht! :D :o _O_ Ben zelfs nog een Douglas en de Make Up Store ingegaan maar niets gekocht :o én langs een MAC winkel gelopen :o :o
Kwam meer omdat ik al veel geld had uitgegeven aan oa de perfecte spijkerbroek waar ik toevallig langsliep :@ O+ _O_ dus ja :+ Ik vind mezelf echt goed :9
Maar ik denk dat als ik een Sephora was tegengekomen dat ik mezelf niet had tegen kunnen houden qua Urban Decay/ Benefit :o :@ :9
Ja, overkill aan smilies, sowwyyyy ;( :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99492269
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:02 schreef Enfermera het volgende:
Omfg ik ben echt té sterk geweest gewoon :o Vandaag naar A'dam geweest om te shoppen en gewoon GEEN make up gekocht! :D :o _O_ Ben zelfs nog een Douglas en de Make Up Store ingegaan maar niets gekocht :o én langs een MAC winkel gelopen :o :o
Kwam meer omdat ik al veel geld had uitgegeven aan oa de perfecte spijkerbroek waar ik toevallig langsliep :@ O+ _O_ dus ja :+ Ik vind mezelf echt goed :9
Maar ik denk dat als ik een Sephora was tegengekomen dat ik mezelf niet had tegen kunnen houden qua Urban Decay/ Benefit :o :@ :9
Ja, overkill aan smilies, sowwyyyy ;( :@
Wil ik weten hoe duur die spijkerbroek was? :P hahaha..


Netjes haha!!!, ik zou altijd de drang hebben om iets te kopen, al is het 1 oogschaduw ofzo :D leer mij het ook even :')
pi_99496278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef Assiej het volgende:

[..]

Heb je de macro stand van je camera wel aan?
(dat ene bloemetje - tulpje)
Haha ik weet wat macro is hoor :D :* probeerde het met m'n nieuwe telefoon, weet niet of 'ie die stand uberhaupt heeft.. Volgende keer pak ik m'n Canon er wel weer gewoon bij.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:00:46 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99498155
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Wil ik weten hoe duur die spijkerbroek was? :P hahaha..


Netjes haha!!!, ik zou altijd de drang hebben om iets te kopen, al is het 1 oogschaduw ofzo :D leer mij het ook even :')
Niet zo heel duur, 50 euro, maar ik heb net een huis gekocht en dat kost wel duur :+ :')
Nou he :D
XD Huis kopen :Y XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99498478
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:03 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha ik weet wat macro is hoor :D :* probeerde het met m'n nieuwe telefoon, weet niet of 'ie die stand uberhaupt heeft.. Volgende keer pak ik m'n Canon er wel weer gewoon bij.
Sommige telefoons kunnen dat maar ik zou gewoon even spiegeltje er bij houden om te kijken of hij scherp focust :)
pi_99498514
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:00 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Niet zo heel duur, 50 euro, maar ik heb net een huis gekocht en dat kost wel duur :+ :')
Nou he :D
XD Huis kopen :Y XD
Ik las even verkeerd :')

Ik las snel en ik dacht dat er stond "Je kon er een huis voor kopen" :')

:D Dus lekker bezig met inrichten enzo of heb je de sleutel nog niet
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:15:01 #162
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99498682
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:10 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik las even verkeerd :')

Ik las snel en ik dacht dat er stond "Je kon er een huis voor kopen" :')

:D Dus lekker bezig met inrichten enzo of heb je de sleutel nog niet
ahahahahaha _O- Lol!
Dat nog niet, maar de hypotheek was al ZOveel gezeik, dat wil je niet weten :r Ben blij dat ie eindelijk rond is. In september/oktober krijgen we de sleutel, dus ja, ben al erg aan het inrichten in mn hoofd O+ En dat kost al duur :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99498743
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:15 schreef Enfermera het volgende:

[..]

ahahahahaha _O- Lol!
Dat nog niet, maar de hypotheek was al ZOveel gezeik, dat wil je niet weten :r Ben blij dat ie eindelijk rond is. In september/oktober krijgen we de sleutel, dus ja, ben al erg aan het inrichten in mn hoofd O+ En dat kost al duur :')
:@ ... :D


Ja ik geloof het graag, tegenwoordig is het erg lastig om een hypotheek rond te kunnen krijgen.
Sommige mensen trouwen zelfs alleen om een hypotheek :{
Rijtjeshuis :D ?! Krijg je ook je eigen make-up ruimte ?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:23:30 #164
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99498969
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:16 schreef Assiej het volgende:

[..]

:@ ... :D


Ja ik geloof het graag, tegenwoordig is het erg lastig om een hypotheek rond te kunnen krijgen.
Sommige mensen trouwen zelfs alleen om een hypotheek :{
Rijtjeshuis :D ?! Krijg je ook je eigen make-up ruimte ?
Ja, het is echt TE bizar. 4 jaar geleden kon mijn man op zijn salaris van toen (de helft van wat hij nu verdiend) een hypotheek krijgen van 120.000 euro. Nu, met z'n tweeën, en hij meer salaris; 244.000 euro :') :N Echt hoor. Nouja goed, het is rond, ik ben blij, maar wat een gezeik :r en dan nog een gezondheidsverklaring van 5 kantjes invullen over oa of je een 'gezichtsstoornis' hebt of niet :') :? -O-
Ja, in een rijtje van 4, met garage, tis geweldig O+
Uhhhmm eigen ruimte weet ik niet maar ik ga iig een tafeltje met spiegel eisen :9 :Y O-)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99501888
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, het is echt TE bizar. 4 jaar geleden kon mijn man op zijn salaris van toen (de helft van wat hij nu verdiend) een hypotheek krijgen van 120.000 euro. Nu, met z'n tweeën, en hij meer salaris; 244.000 euro :') :N Echt hoor. Nouja goed, het is rond, ik ben blij, maar wat een gezeik :r en dan nog een gezondheidsverklaring van 5 kantjes invullen over oa of je een 'gezichtsstoornis' hebt of niet :') :? -O-
Ja, in een rijtje van 4, met garage, tis geweldig O+
Uhhhmm eigen ruimte weet ik niet maar ik ga iig een tafeltje met spiegel eisen :9 :Y O-)
En dan maar afvragen waarom de economie soms slecht gaat :')
Willen mensen een huis, geven ze de hypotheek niet af.. ongeacht of mensen het wel kunnen betalen, wat vaak wel zo is anders koop je geen huis lijkt me. al zullen er vast speciale gevallen rond lopen. :P

Lekker hoor dus binnekort een Fok meeting bij jou in huis :D ? hahah ;)

Tafel met spiegel, klinkt goed! gewoon eisen die handel :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:35:04 #166
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99502061
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef Assiej het volgende:

[..]

En dan maar afvragen waarom de economie soms slecht gaat :')
Willen mensen een huis, geven ze de hypotheek niet af.. ongeacht of mensen het wel kunnen betalen, wat vaak wel zo is anders koop je geen huis lijkt me. al zullen er vast speciale gevallen rond lopen. :P

Lekker hoor dus binnekort een Fok meeting bij jou in huis :D ? hahah ;)

Tafel met spiegel, klinkt goed! gewoon eisen die handel :P
Ja joh, ongelofelijk. Die banken hebben er zelf schuld aan, en wat doen ze? De starters en beginners op de huizenmarkt de dupe maken, zodat zij gewoon totaal geen huis meer kunnen veroorloven. :N
Precies, wij kunnen het makkelijk betalen, het is echt geen enkel probleem. Alleen moeten we nu lenen bij familie omdat we neit voor het volledige bedrag een hypotheek kunnen krijgen.. En dan nog kunnen we het makkelijk betalen XD
Haha ja idd :D leuk! O+
Preciesss :D *O* Ja joh, ga ik mooie dingetjes kopen bij Ikea ofzo, mooie bakjes voor mn kwasten etc, heerlijk O+ heb er nu al zin in ^^
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99503578
Even een saaie foto van mijn alledaagse make-upje :D heel simpel alleen een laagje mascara:



Maar ik wil hier meer foto's zien O+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:22:49 #168
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99503987
Mooie foto! En mooi oog! :D

Ik plaats liever geen full-face foto's i.v.m. herkenbaarheid met betrekking tot mijn werk.
En alleen oogplaatjes lukt me steeds niet omdat ik een kneus ben met foto's ;(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:29:02 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_99504249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef Assiej het volgende:

[..]

En dan maar afvragen waarom de economie soms slecht gaat :')
Willen mensen een huis, geven ze de hypotheek niet af.. ongeacht of mensen het wel kunnen betalen, wat vaak wel zo is anders koop je geen huis lijkt me. al zullen er vast speciale gevallen rond lopen. :P

Lekker hoor dus binnekort een Fok meeting bij jou in huis :D ? hahah ;)

Tafel met spiegel, klinkt goed! gewoon eisen die handel :P
nou, dat ligt wel wat genuanceerder hoor :+ Die crisis is juist ontstaan door het te makkelijk omspringen met kredieten. Ze wilden ons toen ook 4 ton lenen. Ammenooitniet :')
disclaimer
pi_99504746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooie foto! En mooi oog! :D

Ik plaats liever geen full-face foto's i.v.m. herkenbaarheid met betrekking tot mijn werk.
En alleen oogplaatjes lukt me steeds niet omdat ik een kneus ben met foto's ;(
Thanks :D ik kwam erachter dat m'n telefoon zo'n optie heeft dat 'ie een vignet doet.

Maar het blijft moeilijk om het er goed op te krijgen.. Zeker als er geen daglicht is.
pi_99504809
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, dat ligt wel wat genuanceerder hoor :+ Die crisis is juist ontstaan door het te makkelijk omspringen met kredieten. Ze wilden ons toen ook 4 ton lenen. Ammenooitniet :')
Bedoelt ze niet juist dat de huizenmarkt moeilijker op gang komt omdat banken nu weer extreem voorzichtig zijn met het verstrekken van hypotheken?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:54:56 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_99505239
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:43 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Bedoelt ze niet juist dat de huizenmarkt moeilijker op gang komt omdat banken nu weer extreem voorzichtig zijn met het verstrekken van hypotheken?
zo lees ik het niet, maar dat doet evengoed niks af aan mijn post ;)
anyway, laten we niet te ver afdwalen.
disclaimer
pi_99505282
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo lees ik het niet, maar dat doet evengoed niks af aan mijn post ;)
anyway, laten we niet te ver afdwalen.
Ik ben het ook met je eens, maar ik dacht misschien bedoelde ze het anders en laat ik jou daar even op attenderen. Maar oke.
pi_99510866
hallo dames,

Ik las dat iemand hier de NYX HD foundation had, is het mogelijk om *ergens* samples vandaan te halen of kan ik dat spul ergens proberen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:32:34 #175
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99511048
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, dat ligt wel wat genuanceerder hoor :+ Die crisis is juist ontstaan door het te makkelijk omspringen met kredieten. Ze wilden ons toen ook 4 ton lenen. Ammenooitniet :')
True, maar het is nu doorgeslagen naar de andere kant hoor. :N En al die nieuwe regels van de regering maken het er ook niet amkkelijker op :N
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:43 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Bedoelt ze niet juist dat de huizenmarkt moeilijker op gang komt omdat banken nu weer extreem voorzichtig zijn met het verstrekken van hypotheken?
:Y
Ik zal ook ophouden :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:26 schreef _aurum_ het volgende:
hallo dames,

Ik las dat iemand hier de NYX HD foundation had, is het mogelijk om *ergens* samples vandaan te halen of kan ik dat spul ergens proberen?
Geen idee, ik heb zelf gewoon een flacon gekocht op eBay..
Alhoewel ik moet zeggen dat ik 'm niet super denderend vind, vind de infinite matte van catrice beter, maar ik denk dat ik binnenkort eens de photo finish ga proberen. :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:59:41 #176
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99511791
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:40 schreef Enfermera het volgende:
Oh, die foundation van NYX is echt heeeerlijk! :o _O_ O+ Een stuk vloeibaarder ( :')) dan mn huidige, de stay matte van Catrice. Maar wat brengt ie mooi op, en mn huidje wordt er superzacht van O+ Hij dekt ook perfect voor mij met die klotehuid van me, dus yay! *O* :D *G*
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]

Geen idee, ik heb zelf gewoon een flacon gekocht op eBay..
Alhoewel ik moet zeggen dat ik 'm niet super denderend vind, vind de infinite matte van catrice beter, maar ik denk dat ik binnenkort eens de photo finish ga proberen. :)
Haha, echt supergrappig. Je postte net die soort lichtelijk afkraak review en toen dacht ik ""huh" ze vond hem toch juist geweldig?"
Dus even opgezocht en dat was pas 2 dagen geleden hahaha!
Maar goed, toen had je hem waarschijnlijk maar 1 x gebruikt en nog maar eventjes op.
Ruikt hij trouwens heftig? Dat vind ik met hun concealers zo, dekkend extreem, maar ik vind ze veel te sterk ruiken. Op zich niet eens echt een vies luchtje zelf, maar ik hoef dat niet zo heftig op mijn gezicht.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:27:30 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_99512696
woei, net weer een Sleek pakketje! iDivine palettes in Monaco en Curacao, blush in aruba en pomegrenade! Eindelijk combi palettes met heldere, matte kleuren!
Hoewel de metallic oranje de show steelt, ideaal als blauwe ogen-liner O+
disclaimer
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:31:26 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99512801
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]


[..]

Haha, echt supergrappig. Je postte net die soort lichtelijk afkraak review en toen dacht ik ""huh" ze vond hem toch juist geweldig?"
Dus even opgezocht en dat was pas 2 dagen geleden hahaha!
Maar goed, toen had je hem waarschijnlijk maar 1 x gebruikt en nog maar eventjes op.
Ruikt hij trouwens heftig? Dat vind ik met hun concealers zo, dekkend extreem, maar ik vind ze veel te sterk ruiken. Op zich niet eens echt een vies luchtje zelf, maar ik hoef dat niet zo heftig op mijn gezicht.
I know :@ Maar ik draag 'm nu een paar dagen en hij gaat heel snel in lijntjes zitten, dekt niet zo goed als ik de eerste dag dacht, zoiets moet je echt langer uit proberen wil je zien hoe het echt werkt zeg maar... :P
Precies.
Nou, hij ruikt naar lijm. :{ Dat vind ik ook wat jammer. Gelukkig trekt dat snel weg en is het alleen als het net uit het pompje komt, maar toch.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:40:52 #179
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99518961
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
woei, net weer een Sleek pakketje! iDivine palettes in Monaco en Curacao, blush in aruba en pomegrenade! Eindelijk combi palettes met heldere, matte kleuren!
Hoewel de metallic oranje de show steelt, ideaal als blauwe ogen-liner O+
:D Hoeveel van die palettes heb je onderhand al wel niet joh?
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:29:27 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_99521629
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:D Hoeveel van die palettes heb je onderhand al wel niet joh?
eh, 7!
Ik heb daarentegen weinig andere palettes O-)
disclaimer
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:34:48 #181
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99521900
Trouwens, ik ga begin september naar Berlijn, zijn er daar nog dingen te halen die we hier niet hebben? Ik was sowieso al van plan om sephora/douglas op te zoeken enzo, maar hebben jullie nog tips? :9 :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:43:58 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_99522303
kiko en inglot *O*
disclaimer
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:48:22 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99522511
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
kiko en inglot *O*
Oeh ohja Inglot :9 :D Thanks!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:12:39 #184
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99526742
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 01:40:53 #185
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99530111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
woei, net weer een Sleek pakketje! iDivine palettes in Monaco en Curacao, blush in aruba en pomegrenade! Eindelijk combi palettes met heldere, matte kleuren!
Hoewel de metallic oranje de show steelt, ideaal als blauwe ogen-liner O+
Metallic oranje als eyeliner? Seriously? Dan lijk je denk ik net een soort zombie toch?
(of da's mijn ziekelijk directe associatie, als groot zombie-fan ;))

Kijk, dit vind ik wel aardig:




Maar dit is toch echt veel meer de sick/gothis/zombie-look, toch?






[img]

;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 01:42:14 #186
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99530140
quote:
Is het merkloze make-up? Ziet eruit als rotzooi. Misschien is het best goed maar ik zou het er niet op wagen. De producten op die site kun je ook van Catrice kopen bij Kruidvat, is prima en kost ook geen kont.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 02:11:58 #187
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99530742
Vandaag mijn Maybelline 24-hour lipstick opgehad in kleur Cosmic Coral. Veel oliehoudende spulletjes gegeten (hebben cupcakes gemaakt dus dan MOET je tussendoor veel proeven ;))
Het bleef ongeveer 3 uur netjes zitten, da's voor mij al enorm lang, ik zit namelijk steeds met mijn lippen over elkaar heen te wrijven en te frunniken.

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:03:10 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_99533672
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
kiko en inglot *O*
Inglot zit in Amsterdam :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:15:37 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_99534837
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Inglot zit in Amsterdam :P.
maakt het geen reden om er niet even binnen te wippen. Tenzij betrokkene zelf in amsterdam woont wellicht.
disclaimer
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:18:10 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_99534893
@kip, liner hoeft niet perse in een dikke rand om je hele oog heen en uitgevaagd te worden. Dan wordt het idd wel zombie. En je voorbeeldploatjes zijn met rood :6 :P
disclaimer
pi_99536428
Mijn twee palettetjes van Enchantra zijn binnen. *O*

Jammer alleen dat het pakket verkeerd geadresseerd was. Gelukkig herkende de bezorger mijn naam!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:51:18 #192
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99539322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
@kip, liner hoeft niet perse in een dikke rand om je hele oog heen en uitgevaagd te worden. Dan wordt het idd wel zombie. En je voorbeeldploatjes zijn met rood :6 :P
He, jammer dat je het door had :P
Ik zie het nog steeds niet echt voor me, maar ben wel benieuwd!
En de zombielook kan anders altijd nog met Carnaval *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:52:01 #193
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99539362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 12:17 schreef Dwyn het volgende:
Mijn twee palettetjes van Enchantra zijn binnen. *O*

Jammer alleen dat het pakket verkeerd geadresseerd was. Gelukkig herkende de bezorger mijn naam!
Oh, da's suf, verkeerd overgenomen door Enchantra? Da's toch kwestie van copy-paste en uitprinten op een etiket?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99540215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh, da's suf, verkeerd overgenomen door Enchantra? Da's toch kwestie van copy-paste en uitprinten op een etiket?
Mjah lijkt mij ook. Op de factuur in het pakketje stond het wel goed. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:33:48 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99540584
Typisch gevalletje faalhaas

Zo maakte ik donderdag een mooie faalactie mee.
Kom op het werk van een patiënt om met patiënt, bedrijfsarts en werkgever van hem te praten over zijn werkhervatting. De planner van mijn afdeling had per mail met die mensen een datum en tijd geprikt, staat zwart op wit (achteraf gecheckt natuurlijk :P)
Kom ik daar, is alleen mijn patiënt er. De rest bleek op vakantie te zijn of elders in de provincie aan het werk.
Zegt zijn collega "misschien heb je je wel vergist, maar anders wacht je toch even hier, misschien komen ze nog wel"
Net of ik daar "even" ga zitten wachten voor Jan met de korte achternaam. Na veel gezeik kreeg ik het voor elkaar dat ze die mensen dan toch ging bellen om te vragen waar ze waren, maar die bleken niet in de buurt te zijn.
Of ik dan maandag niet gewoon even langs kon komen, jaaaa, ik heb gelukkig verder toch niks te doen en dit kost ook alleen geen geld enzo (arggg).
Ik was dusdanig over de zeik dat ik mijn jas alweer had aangetrokken en van plan was om op te stappen.
Gaat mijn patiënt zich er ineens ook bijdehand mee bemoeien en zegt "maar ik wist ook nergens van"
Ik: "waarom ben je hier nu dan? Dan wist je toch dat je een afspraak had of niet?"
Hij: "oh ja........."

Tering he, zo'n hekel aan van die falers, maar zeker als het van die kansloze nep-falers zijn.

En wat heeft dit met make-up te maken? Nou, ik had eyeliner op die dag en mascara :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:39:07 #196
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_99540741
Epic fail. :')

En bwuuh, donderdag cadeau voor m'n zus gaan halen en nu wil ik zelf ook Inglot hebben, mooi spul. :9

"Gelukkig" wel gecompenseerd met een mooie blush bij MAC, maar best flauw: vanalles uitgeven maar er zelf niets aan overhouden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:46:44 #197
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99540999
Jawel, je krijgt er liefde en geluk voor terug.
Geven geeft toch ook wel een lekker gevoel?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:47:54 #198
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_99541033
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Jawel, je krijgt er liefde en geluk voor terug.
Geven geeft toch ook wel een lekker gevoel?
Vandaar ook de " :+" ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:49:29 #199
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99541076
Oh, ik dacht al :D

Welke blush btw?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:55:29 #200
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_99541240
Pink Swoon. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:02:00 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_99541470
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

He, jammer dat je het door had :P
Ik zie het nog steeds niet echt voor me, maar ben wel benieuwd!
En de zombielook kan anders altijd nog met Carnaval *O*
ik zal wel ff een pic maken als ik het draag ;)
disclaimer
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:52:51 #202
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99543350
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Pink Swoon. :)
Mooi! Ik heb zo'n zelfde kleur van Sephora-merk, lijkt heel heftig roze, maar is echt mooi als je hem op hebt :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:53:06 #203
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99543361
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zal wel ff een pic maken als ik het draag ;)
Deal!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99543694
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Metallic oranje als eyeliner? Seriously? Dan lijk je denk ik net een soort zombie toch?
(of da's mijn ziekelijk directe associatie, als groot zombie-fan ;))

Kijk, dit vind ik wel aardig:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar dit is toch echt veel meer de sick/gothis/zombie-look, toch?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img]

;)
Oeh, dat vind ik echt super sexy! :D Vooral die bovenste. Maar ik heb al moeite met zwarte eyeliner stift, dus dat zal em wel niet worden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 16 juli 2011 @ 16:07:22 #205
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99544006
Dun slanted eyelinerkwastje en dan gelliner gebruiken, dan lukt dat wel :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:22:25 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99547723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 02:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag mijn Maybelline 24-hour lipstick opgehad in kleur Cosmic Coral. Veel oliehoudende spulletjes gegeten (hebben cupcakes gemaakt dus dan MOET je tussendoor veel proeven ;))
Het bleef ongeveer 3 uur netjes zitten, da's voor mij al enorm lang, ik zit namelijk steeds met mijn lippen over elkaar heen te wrijven en te frunniken.

[ afbeelding ]
:o :o wat een mooie kleurrr! Oh die moet ik ook hebben :D :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Typisch gevalletje faalhaas

Zo maakte ik donderdag een mooie faalactie mee.
Kom op het werk van een patiënt om met patiënt, bedrijfsarts en werkgever van hem te praten over zijn werkhervatting. De planner van mijn afdeling had per mail met die mensen een datum en tijd geprikt, staat zwart op wit (achteraf gecheckt natuurlijk :P)
Kom ik daar, is alleen mijn patiënt er. De rest bleek op vakantie te zijn of elders in de provincie aan het werk.
Zegt zijn collega "misschien heb je je wel vergist, maar anders wacht je toch even hier, misschien komen ze nog wel"
Net of ik daar "even" ga zitten wachten voor Jan met de korte achternaam. Na veel gezeik kreeg ik het voor elkaar dat ze die mensen dan toch ging bellen om te vragen waar ze waren, maar die bleken niet in de buurt te zijn.
Of ik dan maandag niet gewoon even langs kon komen, jaaaa, ik heb gelukkig verder toch niks te doen en dit kost ook alleen geen geld enzo (arggg).
Ik was dusdanig over de zeik dat ik mijn jas alweer had aangetrokken en van plan was om op te stappen.
Gaat mijn patiënt zich er ineens ook bijdehand mee bemoeien en zegt "maar ik wist ook nergens van"
Ik: "waarom ben je hier nu dan? Dan wist je toch dat je een afspraak had of niet?"
Hij: "oh ja........."

Tering he, zo'n hekel aan van die falers, maar zeker als het van die kansloze nep-falers zijn.

En wat heeft dit met make-up te maken? Nou, ik had eyeliner op die dag en mascara :P
:D Pfff :') Wat een faal.
Zwarte eyeliner? *G* :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99551969
Okeeeee, ik heb een aantal nyx jumbo pencils gekocht!

o.a iced mocha
French Fries
Milk
Black Bean

Maar weet niet goed hoe ik het goed aan moet brengen!
Iemand tips?
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:20:08 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_99552223
als oogschaduw-enhancer! Eerst primer, dan jumbopencil dun aabrengen, beetje uitsmeren, en dan oogschaduw er overheen :Y
disclaimer
pi_99552320
thanks!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:38:54 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_99552890
je kan ze ook prima met een concealerkwast aanbrengen trouwens :)
disclaimer
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:11:03 #211
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99554161
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:22 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:o :o wat een mooie kleurrr! Oh die moet ik ook hebben :D :@

[..]

:D Pfff :') Wat een faal.
Zwarte eyeliner? *G* :D
Haha, nee bruine met een glittertje erin van Sephora. Die potloodjes zijn zo ideaal, alleen wel erg zacht waardoor ze vrij hard op gaan bij dagelijks gebruik. Gelukkig heb ik er 3 gekocht ten tijde van de 3=10 actie *O*
Gaat lekker snel met opbrengen en als ik uitgeschoten ben (te dikke lijn) veeg ik er gewoon wat oogschaduw (licht taupe-kleur) overheen, opgelost :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:11:50 #212
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99554203
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ze ook prima met een concealerkwast aanbrengen trouwens :)
Creamy oogschaduw (mousse of gewoon crèmestructuur) zijn ook prima met een concealerkwast aan te brengen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:24:48 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_99554681
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maakt het geen reden om er niet even binnen te wippen. Tenzij betrokkene zelf in amsterdam woont wellicht.
Klopt. Ik wil ook Inglot en Kiko shoppen :'(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:32:54 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99554954
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Haha, nee bruine met een glittertje erin van Sephora. Die potloodjes zijn zo ideaal, alleen wel erg zacht waardoor ze vrij hard op gaan bij dagelijks gebruik. Gelukkig heb ik er 3 gekocht ten tijde van de 3=10 actie *O*
Gaat lekker snel met opbrengen en als ik uitgeschoten ben (te dikke lijn) veeg ik er gewoon wat oogschaduw (licht taupe-kleur) overheen, opgelost :)
Oh nice! O+ Joh, wat super! :D Is dat ook wat voor hangende oogleden? :o (had jij die nou ook, of ben ik in de war met iemand anders? :@ ) Moet ik daar ook eens naar kijken :o
Nice! :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:36:46 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_99555103
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Klopt. Ik wil ook Inglot en Kiko shoppen :'(.
Qft!!
disclaimer
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:46:11 #216
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99555541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh nice! O+ Joh, wat super! :D Is dat ook wat voor hangende oogleden? :o (had jij die nou ook, of ben ik in de war met iemand anders? :@ ) Moet ik daar ook eens naar kijken :o
Nice! :D *O*
Yep that's me, hangende oogleden all the way.
Hij is echt heel prettig hiervoor. Ik heb zwart en bruin, ideaal. Na een dag heb ik normaal geen transfer, bij een heeeele lange dag ietsjes transfer, tenzij ik oogschaduw gebruik, dan heb ik niks.



In actie (niet bij mij helaas, ik heb heule lichte oogjes)





Ik doe hem niet op mijn waterlijn (= kleine oogjes nog kleiner maken), maar als eyeliner langs mijn wimpers boven (dikker) en onder (heel dun).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:49:04 #217
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99555648
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Qft!!
Dat...
Maar, goed nieuws: Inglot krijgt eind augustus een webshop *O*
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:27:29 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99557185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Yep that's me, hangende oogleden all the way.
Hij is echt heel prettig hiervoor. Ik heb zwart en bruin, ideaal. Na een dag heb ik normaal geen transfer, bij een heeeele lange dag ietsjes transfer, tenzij ik oogschaduw gebruik, dan heb ik niks.

[ afbeelding ]

In actie (niet bij mij helaas, ik heb heule lichte oogjes)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik doe hem niet op mijn waterlijn (= kleine oogjes nog kleiner maken), maar als eyeliner langs mijn wimpers boven (dikker) en onder (heel dun).
Oh echt joh! :o Wat gaaf! Nee ik doe 'm inderdaad ook niet op mn waterlijn, dat is oorlog met mijn lenzen }) ;( Maar wat gaaf! :o En die blijft dus gewoon echt zitten? Wauw. Die moet ik ook eens proberen :9 :D *O*
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat...
Maar, goed nieuws: Inglot krijgt eind augustus een webshop *O*
aaahhhhhhhh oh noess! Daar gaat mn geld! :X :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:32:46 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_99562821
is het normaal dat de haren van sommige sigma-kwasten na het wassen uit gaan steken?
Zo nee, hoe kan ik het voorkomen? :')
disclaimer
  zondag 17 juli 2011 @ 00:21:18 #220
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99565066
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
is het normaal dat de haren van sommige sigma-kwasten na het wassen uit gaan steken?
Zo nee, hoe kan ik het voorkomen? :')
Ik heb het ook bij een paar kwasten, niet mijn sigma's, maar toch.
Wat helpt: brushguards kopen en ze na het wassen daarin laten drogen! :Y
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 17 juli 2011 @ 00:51:25 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_99566048
ja, misschien eens naar kijken. Eerst es zien hoe ze er morgenochtend bij liggen als ze droog zijn :)
disclaimer
  zondag 17 juli 2011 @ 01:17:21 #222
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99566806
Net als je eigen haar vallen er wel eens haartjes uit :Y heb ik ook met m'n kwasten. Als ze heel erg uitsteken knip ik ze bij.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 17 juli 2011 @ 03:38:37 #223
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99569357
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
is het normaal dat de haren van sommige sigma-kwasten na het wassen uit gaan steken?
Zo nee, hoe kan ik het voorkomen? :')
Ik heb ook Sigma kwasten en shape ze altijd wat na het wassen, dan leg ik ze meestal te drogen op een washandje.. Gaat perfect moet ik zeggen, geen rare uitstekende haren ofzo :P :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99594377
Mac goodies!



O+ O+ O+

Vegas volt lipstick
Bare study paintpot
en Springsheen blush
  zondag 17 juli 2011 @ 22:30:02 #225
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_99595646
Toffe goodies SI!

Ik had ook m'n recente faals eens op de foto gezet, gewoon, omdat het kan. Ben alleen een van de kwasten vergeten, want die is veel groter dan deze en ligt nog te drogen. :+


Faals zijn dus:
Too Faced Shadow Insurance
MAC Pink Swoon blush
Sigma: E25 (Gratisj, lijkt verdomd veel op m'n MAC 217 en die's fijn O+, dus waarschijnlijk een prima ding om gratisj te krijgen. Wel een heel kort handvat, maar goed, nog steeds gratisj), E55, E35 en E30. En dan nog de F50, maar die staat er dus niet op. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 17 juli 2011 @ 22:35:36 #226
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99595900
Oeh, toffe aankopen *O*
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 17 juli 2011 @ 22:43:24 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99596307
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mac goodies!

[ afbeelding ]

O+ O+ O+

Vegas volt lipstick
Bare study paintpot
en Springsheen blush
Oeh :9 :D
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Toffe goodies SI!

Ik had ook m'n recente faals eens op de foto gezet, gewoon, omdat het kan. Ben alleen een van de kwasten vergeten, want die is veel groter dan deze en ligt nog te drogen. :+

[ afbeelding ]
Faals zijn dus:
Too Faced Shadow Insurance
MAC Pink Swoon blush
Sigma: E25 (Gratisj, lijkt verdomd veel op m'n MAC 217 en die's fijn O+, dus waarschijnlijk een prima ding om gratisj te krijgen. Wel een heel kort handvat, maar goed, nog steeds gratisj), E55, E35 en E30. En dan nog de F50, maar die staat er dus niet op. :')
Niiice! :D Hey, een volle tube shadow insurance, die heb ik al lang niet meer gezien XD lol! Die van mij lijkt helemaal leeg maar toch komt er elke keer nog wat uit, haha :D

Weet je welke ook mooi is? :o

*op wishlist zet* :o _O_ :9 O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:45:07 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_99596407
Die E55 is relaxed O+

Spesjaal voor barbecuekip. Oranje linert :P



Ik vind het niet zo heel erg zombie ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door SQ op 17-07-2011 23:14:08 ]
disclaimer
  zondag 17 juli 2011 @ 22:51:22 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_99596818
Oranje bij blauwe ogen is O+

Al zou ik niet zo snel voor alles oranje kiezen, maar het eerder als een accentkleur gebruiken. Anders wordt het voor mijn idee snel té oranje. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 17 juli 2011 @ 22:56:04 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_99597109
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oranje bij blauwe ogen is O+

Al zou ik niet zo snel voor alles oranje kiezen, maar het eerder als een accentkleur gebruiken. Anders wordt het voor mijn idee snel té oranje. :P
ik ben nog maar een amateurtje he :P
disclaimer
pi_99597204
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Die E55 is relaxed O+

Spesjaal voor barbecuekip. Oranje linert :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind het niet zo heel erg zombie ;)
Ik houd van oranje! Het liefst zie ik het echt helemaal zo;




Bij gebrek aan foto's :')
Maar echt heel heftig <3
  zondag 17 juli 2011 @ 23:05:44 #232
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_99597703
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ben nog maar een amateurtje he :P
Is meer smaak dan wat anders hoor, oranje is gewoon een kleur die ik niet zo vind (Srsly, ik heb ook echt maar twee oranje nagellakken. :')). :P Maar als extra "iets" (I fail at words. ;() vinnik het wel heel tof. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 17 juli 2011 @ 23:10:47 #233
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99598018
Als liner vind ik het we heel gaaf SQ :Y
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 17 juli 2011 @ 23:12:07 #234
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99598091
Twee snelle EOTD's, echt allebei in minder dan 10 min in elkaar geflanst, ik had haast :')

Gisteren:


Vandaag:
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 17 juli 2011 @ 23:13:27 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_99598171
allebei mooi, maar die onderste is echt O+
disclaimer
  zondag 17 juli 2011 @ 23:14:06 #236
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99598222
Oh, ik zie nu het verschil in huidskleur :') Ligt aan de plek waar de foto's zijn genomen...
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 17 juli 2011 @ 23:14:47 #237
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99598273
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
allebei mooi, maar die onderste is echt O+
Thanx O+
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 17 juli 2011 @ 23:18:02 #238
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_99598477
Pretty Lin. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_99598554
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Twee snelle EOTD's, echt allebei in minder dan 10 min in elkaar geflanst, ik had haast :')

Gisteren:
[ afbeelding ]

Vandaag:
[ afbeelding ]
Ik vind ze allebei heel mooi O+

Doe je normaal/dagelijks langer over je ogen dan 10 minuten?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 17 juli 2011 @ 23:25:25 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_99598974
als ze uit 3281 oogschaduws moet kiezen steeds ben je wel ff bezig denk ik :7 ;) :*
disclaimer
  zondag 17 juli 2011 @ 23:26:05 #241
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99599015
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei heel mooi O+

Doe je normaal/dagelijks langer over je ogen dan 10 minuten?
Nou, ik doe ook nog foundation en blush en mijn wenkbrauwen enzo... en daar ben ik meestal wel een minuutje of 20 zoet mee in totaal :Y

En dankje, ook voor IJs O+
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 17 juli 2011 @ 23:26:25 #242
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99599044
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
als ze uit 3281 oogschaduws moet kiezen steeds ben je wel ff bezig denk ik :7 ;) :*
o|O

:*
Don't come closer, I might hurt you
pi_99599725
Mooi Lindytje! :)

En Stormqueen O+ Ik vind je gezicht zo cute :D Echt zo'n gezelligheidsmens als ik je foto's steeds voorbij zie komen
  zondag 17 juli 2011 @ 23:52:41 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_99600723
heb ik zulke duidelijke Korsakov-ogen? ;( :P

tnx babes O+
disclaimer
  maandag 18 juli 2011 @ 00:01:31 #245
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99601156
Oh, SQ, wanneer was die MAC-techniques nou ook alweer? Ik vergat het op te schrijven :')
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 18 juli 2011 @ 00:12:00 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_99601798
29 julij om 18 uur!
disclaimer
  maandag 18 juli 2011 @ 00:13:14 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_99601870
oh, en had ik al gezegd dat ik dinsdag door mijn moeder word meegesleurd naar een oriflame party? :')
disclaimer
  maandag 18 juli 2011 @ 00:29:48 #248
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99602608
Lindy: mooi! Zeker die onderste!

SQ: OMFG! Oriflame? Ze moeten dat Orishame noemen zo erg is het. Ik ben er een paar maandjes terug geweest als oefensessie voor een vriendin die ging trouwen. Stomme stinkende make-up, verzorgingsproducten die prikken en vieze applicators, brrr
Sterkte meid!

Wat de oranje liner betreft, ziet er inderdaad niet zombieachtig uit. Zou het wel combineren met zwart of een andere donkere kleur en concealer onder je ogen :P
Oranje benadrukt het enorm, maar ook de camerahoek kan echt killing zijn voor je donkere kringels onder je ogen ;(
Als je je huid rustiger/egaler maakt komt het oranje denk ik beter tot zijn recht.
Maar ik ben ook maar een amateur hoor, dus ik roep gewoon wat ik denk :D

Tukse mensen!
Morgen is er gelukkig concealer voor BBQ-kip, want ik heb echt veel teveel leuke dingen gedaan dit weekend :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 18 juli 2011 @ 07:28:53 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_99608411
@kip, ik heb er toch echt foundation en poeder op zitten, als ik er meer op smeer dan breekt mijn gezicht als ik lach :') en die kringen onder ogen zijn schaduw :P
(en verder ben ik nou eenmaal verre van het schoonheidsideaal :') )
wat ik zelf vooral denk is dat ik net iets meer zon moet krijgen, dan staat het zeker fraaier :Y en idd, zwart er bij!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 18-07-2011 07:40:32 ]
disclaimer
  maandag 18 juli 2011 @ 12:43:28 #250
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99615061
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Stormqueen het volgende:
29 julij om 18 uur!
Thanx! Schrijf het meteen op :Y
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 18 juli 2011 @ 12:46:07 #251
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99615139
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en had ik al gezegd dat ik dinsdag door mijn moeder word meegesleurd naar een oriflame party? :')
:D Doe je uitgebreid verslag??
Don't come closer, I might hurt you
pi_99615309
Net mijn nieuwe mac pallete gebruikt :9

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2011 12:52:07 ]
pi_99615540
Ik vind de onderste EOTD foto t mooist lin! :D en die foto van SQ is ook weer O+
  maandag 18 juli 2011 @ 13:11:13 #254
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99615952
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind de onderste EOTD foto t mooist lin! :D en die foto van SQ is ook weer O+
Vind ik ook! :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:12:50 #255
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99616019
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Net mijn nieuwe mac pallete gebruikt :9
En, bevalt ie goed?
Don't come closer, I might hurt you
pi_99616123
quote:
17s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:12 schreef Lindytje het volgende:

[..]

En, bevalt ie goed?
Jaaa! *O*

Ik moet alleen volgende keer even niet de oogprimer vergeten, ik hoop dat het dan wat beter blijft zitten want ik moet natuurlijk 6x per dag mijn ogen druppelen en ik wil er nog wel eens naast mikken maar als die oogschaduw in mijn ogen komt gaat t alsnog onwijs prikken :r maar dat komt dus omdat ik lomp ben, niet echt omdat mac slecht is ofzo :')
  maandag 18 juli 2011 @ 13:18:11 #257
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99616224
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jaaa! *O*

Ik moet alleen volgende keer even niet de oogprimer vergeten, ik hoop dat het dan wat beter blijft zitten want ik moet natuurlijk 6x per dag mijn ogen druppelen en ik wil er nog wel eens naast mikken maar als die oogschaduw in mijn ogen komt gaat t alsnog onwijs prikken :r maar dat komt dus omdat ik lomp ben, niet echt omdat mac slecht is ofzo :')
Gelukkig!!
En bwhehe, sukkel!! Inderdaad wel ín je oog druppelen ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_99616252
quote:
17s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Gelukkig!!
En bwhehe, sukkel!! Inderdaad wel ín je oog druppelen ;)
Je weet toch dat ik een kneus ben :{w
  maandag 18 juli 2011 @ 13:19:27 #259
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99616270
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Je weet toch dat ik een kneus ben :{w
:Y And that's why i love you O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_99616291
quote:
17s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:19 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:Y And that's why i love you O+
:* O+

Wanneer kom je naar Amsterdam? Ik heb alweer een nieuw mac lijstje :')!!!!
  maandag 18 juli 2011 @ 13:21:06 #261
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99616325
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:* O+

Wanneer kom je naar Amsterdam? Ik heb alweer een nieuw mac lijstje :')!!!!
_O- falerd
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:22:39 #262
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99616378
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:* O+

Wanneer kom je naar Amsterdam? Ik heb alweer een nieuw mac lijstje :')!!!!
Bwhahahhahaha!! Ergens na de vakantie vast wel weer een keertje :Y
Don't come closer, I might hurt you
pi_99616451
quote:
17s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:22 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Bwhahahhahaha!! Ergens na de vakantie vast wel weer een keertje :Y
YAY *O*

Ik wil natuurlijk ook wel die kant een keer opkomen hoor! Maar ik ga er vanuit dat mevrouw falert vast wel weer naar de inglot wilt :')
  maandag 18 juli 2011 @ 13:25:53 #264
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99616504
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

YAY *O*

Ik wil natuurlijk ook wel die kant een keer opkomen hoor! Maar ik ga er vanuit dat mevrouw falert vast wel weer naar de inglot wilt :')
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, INGLOT!!!!! Ligt zo lekker praktisch op de winkelroute *O* :')
We hebben hier gewoon geen leuke winkels -O- Dus ik kom wel weer naar A'dam!
Don't come closer, I might hurt you
pi_99616568
quote:
17s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, INGLOT!!!!! Ligt zo lekker praktisch op de winkelroute *O* :')
We hebben hier gewoon geen leuke winkels -O- Dus ik kom wel weer naar A'dam!
Bwehehehehe :')
Maar we weten nu wel welke halte we uit moeten stappen en waar het is :') *O*
  maandag 18 juli 2011 @ 13:28:27 #266
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99616594
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Bwehehehehe :')
Maar we weten nu wel welke halte we uit moeten stappen en waar het is :') *O*
Ja, dat scheelt alweer 20 minuten lopen :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_99617365
quote:
17s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, dat scheelt alweer 20 minuten lopen :D
Als we nou gelijk wisten dat het tegenover de PC Hooftstraat zit dan had ik gelijk de juiste weg geweten hoor!
  maandag 18 juli 2011 @ 13:53:06 #268
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99617511
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als we nou gelijk wisten dat het tegenover de PC Hooftstraat zit dan had ik gelijk de juiste weg geweten hoor!
Hahahaha, ja, jij wel!! :D
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 18 juli 2011 @ 13:54:42 #269
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99617569
Ja en dan ga ik ook mee heur! Kan ik ook tenminste falen :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:55:44 #270
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99617611
quote:
17s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Diconnected het volgende:
Ja en dan ga ik ook mee heur! Kan ik ook tenminste falen :9
Jaa!! Gaan we Inglot plunderen O+
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 18 juli 2011 @ 13:57:26 #271
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99617675
Nom nom :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 18 juli 2011 @ 14:43:24 #272
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_99619417
Ok, grapje, ik heb mijn hele stream gepost en weet niet hoe ik alleen 1 foto kan doen.. Oeps :D

[ Bericht 79% gewijzigd door DvT1987 op 18-07-2011 14:49:56 ]
I hope you guys are ready for some pie!
pi_99619756
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef DvT1987 het volgende:
Ok, grapje, ik heb mijn hele stream gepost en weet niet hoe ik alleen 1 foto kan doen.. Oeps :D
ooooh, ik moest gelijk aan Snookie denken maar dit valt echt heel erg mee!
pi_99620005
quote:
17s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Diconnected het volgende:
Ja en dan ga ik ook mee heur! Kan ik ook tenminste falen :9
Doen we *O*
  maandag 18 juli 2011 @ 15:07:35 #275
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99620500
Weer even gefaald bij de kruidvat; de Catrice photo finish foundation gehaald in de lichtste kleur :P (aangezien ik over die van NYX niet tevreden was, en mn infinite matte bijna op was) :+ :D *O*

Daarbij heb ik het maar opgegeven met mn hangende oogleden :') Maar eigenlijk werkt het wel XD Ben al een paar dagen wat donkerder qua oogschaduw kleur gegaan, en het bevalt me eik super O+ Vandaag heb ik op mn gehele ooglid Gunmetal gedaan (lichtjes) en daaroverheen nog toasted om het wat meer diepte te geven met shimmer. O+ geweldig! Alleen wil het natuurlijk niet mooi op de foto, en mn huid is ook niet echt goed vandaag ;(
Magoed :D *O* Ik ben er helemaal blij mee!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:22:51 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_99672143
Tijd voor een FOTD-tje!


Ga zo naar die Oriflameparty, dus misschien vererger ik het nog wat met donkerroze blush en paarse lippen. Gewoon, om te kijken hoe ze reageren :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_99672297
Haha Sqtje heerlijke foto !!!!!!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:33:49 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_99672460
het zojuist gearriveerde Lip Flash pencil in Hot Flash is amaazing, weet alleen nog niet of ik 'm ooit zal durven dragen :')

disclaimer
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:34:46 #279
164755 Mss
kutHOEr
pi_99672503
OOH die is gaaf O+
Aids.
pi_99672523
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
het zojuist gearriveerde Lip Flash pencil in Hot Flash is amaazing, weet alleen nog niet of ik 'm ooit zal durven dragen :')

[ afbeelding ]
Hoezo niet volgens mij staat ie heel tof bij jou!!!

En wederom die foto geniaaal
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:38:00 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_99672599
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Hoezo niet volgens mij staat ie heel tof bij jou!!!

En wederom die foto geniaaal
Hij is zo rood enzo!
Misschien voor een feessie :Y



Zo, nu hou ik op met mijn lelijke fotospam :')
disclaimer
pi_99672621
Toffe eye look SQ! En die lippencil is O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_99672639
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hij is zo rood enzo!
Misschien voor een feessie :Y

[ afbeelding ]

Zo, nu hou ik op met mijn lelijke fotospam :')
Sq fotospam 0+
pi_99673910
SQ facepics O+
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:21:07 #285
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_99674161
Leuke fto's SQ ! Wat zijn je ogen mooi opgemaakt ! :)
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:22:02 #286
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99674201
Nieuwe blush van de Sephora! Was in de sale O+

it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99674540
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hij is zo rood enzo!
Misschien voor een feessie :Y

[ afbeelding ]

Zo, nu hou ik op met mijn lelijke fotospam :')
Tsss, een beetje posen met je nieuwe digitale spiegelreflexcamera.... :Z ;)

Prachtige foto's! Mooie make up!
pi_99674552
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe blush van de Sephora! Was in de sale O+

[ afbeelding ]
Oeh, ziet er goed uit! Niet mega glitterig?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:33:55 #289
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99674631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:32 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Oeh, ziet er goed uit! Niet mega glitterig?
Nee, hij is echt heel subtiel! Hele mooie glans. O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:34:18 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_99674640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Tsss, een beetje posen met je nieuwe digitale spiegelreflexcamera.... :Z ;)

Prachtige foto's! Mooie make up!
Tnx!

En believe it or not, maar de pics komen van mijn built-in laptop webcam :') !!!
disclaimer
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:34:41 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_99674653
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:33 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Nee, hij is echt heel subtiel! Hele mooie glans. O+
Swatches?
disclaimer
pi_99676460
SQ nice O+ Mooie ooglook !

En whaoooo mega rode lipdinges; wil heb :9~
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:34:44 #293
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99676928
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Swatches?
Doe ik v/d week, had gemaakt maar gebruikte m'n compact camera en die kon het niet goed op de foto zetten :+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:40:04 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_99677128
omg, ik moet me nu al inhouden om de oriflamevrouw niet steeds tegen te spreken :')
disclaimer
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:00:39 #295
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99677968
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
omg, ik moet me nu al inhouden om de oriflamevrouw niet steeds tegen te spreken :')
Wel doen :Y Kun je lachen :D
Damn, ik zou willen dat ik er bij was :D
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:09:20 #296
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99678357
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
omg, ik moet me nu al inhouden om de oriflamevrouw niet steeds tegen te spreken :')
ik zeg doen :Y :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:11:09 #297
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99678445
Ik zie een oriflame-meet aankomen :D _O- En dan het wijf maar blijven verbeteren :D
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:11:47 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_99678472
ah, met oriflame oogschaduw heb je geen primer nodig!
Na even doorzeuren weet ik nu dat ze wel primer hebben, maar die is niet leverbaar :')
disclaimer
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:12:22 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_99678505
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie een oriflame-meet aankomen :D _O- En dan het wijf maar blijven verbeteren :D
ik vraag 'r kaartje wel :Y
disclaimer
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:14:17 #300
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99678608
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vraag 'r kaartje wel :Y
Graag :D
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:14:37 #301
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99678625
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
ah, met oriflame oogschaduw heb je geen primer nodig!
Na even doorzeuren weet ik nu dat ze wel primer hebben, maar die is niet leverbaar :')
Bwhehhehehe, faalhazen :')

En dicht!
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')