abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:13:08 #1
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:14:12 #2
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99166734
Kak, kan een modje even #28 van maken? O-)
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:14:56 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99166775
Faal 1 inderdaad,

Alleen zijn bij mij de onderste twee kleuren omgedraaid.
Dalijk even uitproberen
吴 曼 迪
pi_99166829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:56 schreef calilov3 het volgende:
is ELF eigenlijk goed?
Had gisteren mijn mandje al vol met 20 prducten voor 30 dollar :o
Ik heb lipgloss, een highlighter en een eyeliner van ELF maar ik vind ze allemaal niet fijn. Gebruik het bijna nooit eigenlijk, alleen de lipgloss soms.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:20:24 #5
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99167017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb lipgloss, een highlighter en een eyeliner van ELF maar ik vind ze allemaal niet fijn. Gebruik het bijna nooit eigenlijk, alleen de lipgloss soms.
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ik vind van wel :Y de cream eyeliners uit de potjes zijn echt super, de primer en concealer ook, kwasten ook, oogschaduw... Pincet ook.. Oh en de studio blushes _O_

Eigenlijk alles wel vind ik :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:25:09 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99167218
Dan zal ik mijn faals hier ook maar even posten :D

Amsterdam-faals :D

Mac:

Brush Cleanser (vorige was op), Moisture Tint, Peachykeen Blush, Oogschaduw Lucky Green (midden) en Steamy (rechtsonder)

Swatches:

Lucky Green, Steamy, Peachykeen

Inglot:

Trio en een pigment

Swatches:

(ik heb geen idee van de nrs... Alleen de losse is volgens mij nr. 31

Oh, en in de brievenbus lag deze nog van de week, het Fall Festival palette van Coastal Scents :D
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:28:12 #7
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99167359
Makeupje met m'n nieuwe spullies:

(vind alleen de lipstick hierbij te fel ivm paarse oogschaduw, maar wou em wel showen :P)

Nyx blush in Pinched

Nyx pallete in Velvet Rope

Hema longer lasting lipstick in #11
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:28:41 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_99167390
Wow nice Lindytje! Dat is nog eens een epic fail :9 *O*

Nou, ik doe ook maar weer eens een EOTD.

Geen briljante foto's dankzij m'n telefoon, maargoed. Opzich best tevreden mee..
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:31:09 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99167493
Wow, wat een mooie spullen en mooie foto's zeg! *O*
Echt heel erg leuk om te zien!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:32:53 #10
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99167583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:58 schreef Lillyfield het volgende:

[..]

Ik heb dus zo'n foundationkwast van de hema toevallig, maar dat ding vind ik echt helemaal niks. Heb er denk 2 veegjes mee gedaan ooit.

Zat zelf ook te denken aan een stippling brush of een flat top kabuki brush.. Maar het verschil is dan toch dat bij die kabuki de haren dichter op elkaar zitten?
Ik vind zelf ook die foundationkwast van de HEMA niet zo heel fijn, bij sommige (wat dikkere) foundations vind ik hem wel ok, maar ikzelf heb liever een stippling brush. Kabuki brengt te snel teveel product op je gezicht aan vind ik.
Ikzelf maak mijn kwasten tegenwoordig eerst vochtig, dat brengt nog mooier aan :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:33:16 #11
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99167600
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef Diconnected het volgende:

[ afbeelding ]
(vind alleen de lipstick hierbij te fel ivm paarse oogschaduw, maar wou em wel showen :P)

[ afbeelding ]
Nyx blush in Pinched

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Pretty babe O+ O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:33:57 #12
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99167646
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef GotC het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geen briljante foto's dankzij m'n telefoon, maargoed. Opzich best tevreden mee..
Wat heb jij een ontzettend lief gezichtje O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:05:10 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99169133
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Dan zal ik mijn faals hier ook maar even posten :D

Amsterdam-faals :D

Mac:
[ afbeelding ]
Brush Cleanser (vorige was op), Moisture Tint, Peachykeen Blush, Oogschaduw Lucky Green (midden) en Steamy (rechtsonder)

Swatches:
[ afbeelding ]
Lucky Green, Steamy, Peachykeen

Inglot:
[ afbeelding ]
Trio en een pigment

Swatches:
[ afbeelding ]
(ik heb geen idee van de nrs... Alleen de losse is volgens mij nr. 31

Oh, en in de brievenbus lag deze nog van de week, het Fall Festival palette van Coastal Scents :D
[ afbeelding ]
Dayyummmm :9 Nice! _O_ :D O+
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nyx blush in Pinched

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat mooiii! Die roze lipstick staat je goed joh :o :D O+

Oh lord, dit word echt te erg. Kom er nu achter dat ze ook NYX in Engeland verkopen (waar mn nichtje dus zit), dus daar wil ze maar al te graag ook wat van halen voor me XD :')
En die liquid liners zijn wel onwijs mooi :9 _O_ Dus ik denk dat ik er daar wat meer van koop en UD ff laat zitten, vanwege de prijs.. Maar ik twijfel nog :@ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99170351
Diconnected, hoe is dat Nyx paletje Velvet Rope? Gek dat ik die nog nooit eerder heb gezien, ik ben gek op paars namelijk!
I reject reality and substitute my own
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:31:12 #15
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99170695
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef CindieY het volgende:
Diconnected, hoe is dat Nyx paletje Velvet Rope? Gek dat ik die nog nooit eerder heb gezien, ik ben gek op paars namelijk!
Hij is erg mooi, goede pigmentatie ook. Zal morgen swatches maken als je wilt?
pi_99171173
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja, leuk! Hoe kruimelig is ie? Nyx heeft toch wel ietwat last van kruimelige oogschaduws af en toe.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:40:41 #17
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99171224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ja, leuk! Hoe kruimelig is ie? Nyx heeft toch wel ietwat last van kruimelige oogschaduws af en toe.
Ik heb 'm ook en hij is geweldig O+ Totaal niet kruimelig. Heb 2 andere paletjes waarvan in elk al 1 oogschaduw totaal is weggekruimeld, helaas ;( (ook laten vallen enzo, maja) Gelukkig niet degene die ik het vaakst gebruik :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:50:55 #18
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99171821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook en hij is geweldig O+ Totaal niet kruimelig. Heb 2 andere paletjes waarvan in elk al 1 oogschaduw totaal is weggekruimeld, helaas ;( (ook laten vallen enzo, maja) Gelukkig niet degene die ik het vaakst gebruik :P
Dat dus idd :Y Zal morgen dus swatchen voor je!
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:51:22 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99171856
quote:

[..]

Me also wants :D

"Ik "mag" van mezelf binnenkort weer NYX bestellen *O*
Velvet Rope en nog een of twee paletjes staan op mijn lijstje :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:52:16 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_99171910
quote:

[..]

Ik vind m ook prachtig!
KuikenGuppy
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:55:08 #21
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99172096
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Dat dus idd :Y Zal morgen dus swatchen voor je!
Je hebt trouwens een prachtig "brillengezicht", die make-up staat je erg goed :Y
Lipstick is aan de felle kant bij deze look, maar bij een rustigere ooglook staat die je ook echt leuk! Lekker snoepig :P
pi_99172294
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nyx blush in Pinched

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat heb je toch een prachtige sproeten O+ Sowieso staat de hele make up je heel mooi O+

quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef GotC het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooi hoor! Vind vooral de vorm van je ogen heel mooi! En wat Lin zegt, je hebt een heel lief gezichtje O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:01:30 #23
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99172485
Thanks all :@
pi_99174226
Oehh :D Leuke lookjes komen er weer voorbij, heerlijke gezichten, wat een knappe dames O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:33:20 #25
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99174543
Had hier niet ook iemand make-up bij Inglot gekocht? Die freedom dingen lijken mij eigenlijk wel heel fijn. Kom bijna nooit in Amsterdam, daarom zoek ik ook een speciale reden om weer eens te gaan >:)
吴 曼 迪
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:35:11 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99174659
Lindytje heeft bovenaan de pagina een post waarin ze haar Inglot-haul beschrijft en laat zien.

Hiero: Make-up tips Topic #29 Met faals!

Erg mooie spullen trouwens, ook gaaf dat ze zoveel matte kleuren hebben met lekker veel pigment.
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:25:09 #27
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99177589
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Lindytje heeft bovenaan de pagina een post waarin ze haar Inglot-haul beschrijft en laat zien.

Hiero: Make-up tips Topic #29 Met faals!

Erg mooie spullen trouwens, ook gaaf dat ze zoveel matte kleuren hebben met lekker veel pigment.
Ja daarom kwam ik er ook op. In mijn hoofd zit dat nog iemand anders ook iets gekocht had bij Inglot. En wilde weten hoe dat beviel na een tijdje.
吴 曼 迪
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:34:25 #28
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99178106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja daarom kwam ik er ook op. In mijn hoofd zit dat nog iemand anders ook iets gekocht had bij Inglot. En wilde weten hoe dat beviel na een tijdje.
Dat weet ik nog niet... kan me alleen niet voorstellen dat ik er na een tijdje niet meer blij mee zou zijn. Als je gewoon kleurtjes koopt die je mooi vindt, wat kan er dan na een tijdje tegenvallen?
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:35:33 #29
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_99178170
ohh wat een mooie meiden!! dic!!! <3 jij bent een mooierd, en ik ga toch maar die ELF dingen bestellen.. zag toevallig een ELF brushset bij de ross liggen... toch maar laten liggen haha
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:43:27 #30
57434 Marloes
Digital Love
pi_99178572
Ik heb een 'probleempje', misschien dat iemand hier een tip heeft :P
Ik heb vorige week een eyeliner van catrice gekocht (met zo'n vilten puntje, ben even de naam kwijt, iig een nieuwe volgens mij) en als ik hem opbreng dan gaat de eyeliner in m'n wimpers zitten.. Ik heb namelijk erg lange wimpers van mezelf en ze zitten eigenlijk gewoon in de weg.. Ik probeer zo goed als 't lukt de eyeliner eruit te halen maar vaak gaat dit lastig en dan droogt het op.. Dat is niet echt handig/mooi als ik m'n wimpers nog wil krullen en mascara aan wil brengen. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen/verhelpen? Met gelliner heb ik er eigenlijk nooit last van gehad, maar deze nieuwe eyeliner vind ik fijner werken :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:46:38 #31
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_99178724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Marloes het volgende:
Ik heb vorige week een eyeliner van catrice gekocht (met zo'n vilten puntje, ben even de naam kwijt, iig een nieuwe volgens mij) en als ik hem opbreng dan gaat de eyeliner in m'n wimpers zitten.. Ik heb namelijk erg lange wimpers van mezelf en ze zitten eigenlijk gewoon in de weg.. Ik probeer zo goed als 't lukt de eyeliner eruit te halen maar vaak gaat dit lastig en dan droogt het op.. Dat is niet echt handig/mooi als ik m'n wimpers nog wil krullen en mascara aan wil brengen. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen/verhelpen? Met gelliner heb ik er eigenlijk nooit last van gehad, maar deze nieuwe eyeliner vind ik fijner werken :)
Ik gebruik eigenlijk alleen maar de fluidliner. ik vind andere niet fijn |:o
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:48:44 #32
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99178821
quote:
Voorkomen weet ik niet zo goed...
Hoe je het er af kan halen zonder de rest van je make-up te slopen: twee wattenstaafjes pakken, make-up-remover er op en dan je wimpers tussen de twee wattenstaafjes 'klemmen' en dan zachtjes langs elkaar halen, zodat je je wimpers schoonwrijft. De rest van je make-up blijft dan gewoon zitten :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:40:19 #33
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99181056
quote:
Heb je de waterproof versie? Daarmee krijg ik namelijk ook eyeliner op mijn wimpers die ik er moeilijk af krijg. Bij de andere kleuren die ik heb van die liners krijg ik het er wel makkelijk af als het erop komt. Ik heb er 3 en vind ze geweldig, net als gelliners overigens.
Wat wel erg goed helpt is beginnen in de buitenhoek van je ogen en dan naar de binnenkant toewerken, ik krijg dan een aanzienlijk strakkere lijn (vrijwel) zonder mijn wimpers te raken. Vooral als je een spiegel gebruikt die vrij laag staat, zodat je naar beneden moet kijken om in de spiegel te kijken. Je hebt dan je wimpers ook naar beneden staan en dus meer "ruimte" om je eyelinerkwastding door te manoeuvreren :)
pi_99181406
Mascara en eyeliner maken mijn ogen zo klein.
En ik ben bijna 21 maar lijk nog 15.
Dus om altijd maar zonder makeup te lopen is ook niet alles.
Iemand tips? 8)7
  vrijdag 8 juli 2011 @ 01:40:59 #35
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99182799
Dat ligt er helemaal aan hoe je het aanbrengt. Ikzelf heb mini-oogjes, helemaal als ik lach ;)

Ik breng het liefst een lichte tot medium kleur aan op mijn ooglid, dan een medium-donkere kleur in mijn crease, naarboven toe blenden. Dan wat medium-donkere oogschaduw langs mijn wimpers boven en onder (niet aan de kant van je oogbol, maar aan de huidkant).
Daarna gebruik ik een donkerbruine of zwarte eyeliner, meestal bruin want ik ben erg bleek, zwart is dan erg hard.
Die breng ik aan langs de wimperrand aan de buitenkant (huidkant, niet op je waterlijn) , vanaf het midden van mijn oog (bij de pupil) naar buiten toe, waarbij ik de onderste wimpers maar heel licht aanzet met een lijntje. De bovenste wimperrand werk ik wat donkerder uit naar buiten toe (richting je oor dus), waarbij ik de lijn steeds wat breder en donkerder laat worden naar buiten toe.
Als je dit dan ook nog een beetje blendt met je oogschaduw opent dit je ogen i.p.v. kleiner te doen lijken.

Onderstaande plaatjes illustreren dit wel goed :)

Zie website http://www.eyestune.com/eye-makeup/makeup-for-small-eyes.html

Onderstaande maakt je ogen veel kleiner. Komt door het omlijnen van de ogen aan de binnenkant (waterlijn boven en onder) en aan de binnenhoek van het oog (neuskant).

Zie je het verschil?

Ik loop overigens ook vaak genoeg zonder make-up, no problem whatsoever. Ik vind make-up ontzettend leuk maar vind mezelf niet ontoonbaar zonder ofzo.
pi_99222863
Dames, ik zie dat een aantal van jullie het Naked Palette van Urban Decay hebben besteld bij www.beautybay.com, maar ben ik nou gek of kan ik daar niet met mijn maestro-rekening betalen? Paypal lijken ze ook al niet te hebben. Een credit card heb ik niet en daar ga ik niet aan beginnen ook.
pi_99223222
AArgh een paar topics geleden heb ik gevraagd welke dior mascara ik moet kopen maar kan het nu niet meer terug vinden, en wil deze week even lang ici paris xl met mijn tegoedbonnen O+

Dus wie raad wat aan (oh ja, ik wil massive, insane, sick lange wimpers ~O> )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 00:15:34 #38
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99228612
Morgen naar de mac O+
Wil dus twee blushes uit de semi-precious collectie en wil ook een wit oogpotlood kopen.
En misschien een domme vraag maar wat voor een kwast gebruiken jullie voor mineralize producten? Gewoon dezelfde als poederproducten?
吴 曼 迪
  zaterdag 9 juli 2011 @ 01:57:01 #39
57434 Marloes
Digital Love
pi_99231792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Heb je de waterproof versie? Daarmee krijg ik namelijk ook eyeliner op mijn wimpers die ik er moeilijk af krijg. Bij de andere kleuren die ik heb van die liners krijg ik het er wel makkelijk af als het erop komt. Ik heb er 3 en vind ze geweldig, net als gelliners overigens.
Wat wel erg goed helpt is beginnen in de buitenhoek van je ogen en dan naar de binnenkant toewerken, ik krijg dan een aanzienlijk strakkere lijn (vrijwel) zonder mijn wimpers te raken. Vooral als je een spiegel gebruikt die vrij laag staat, zodat je naar beneden moet kijken om in de spiegel te kijken. Je hebt dan je wimpers ook naar beneden staan en dus meer "ruimte" om je eyelinerkwastding door te manoeuvreren :)
Ja, volgens mij heb ik de waterproof versie!! Ik vind 'm ook superfijn werken voor de rest, veel preciezer dan de gelliner voor mijn gevoel.. Welke kleuren heb je nog meer?
Thanks voor de tip in ieder geval! En de andere dames ook :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 02:08:48 #40
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99232064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef megamandy het volgende:
Morgen naar de mac O+
Wil dus twee blushes uit de semi-precious collectie en wil ook een wit oogpotlood kopen.
En misschien een domme vraag maar wat voor een kwast gebruiken jullie voor mineralize producten? Gewoon dezelfde als poederproducten?
Daar kun je gewoon je gewone kwasten voor gebruiken. Ik houd niet zo van mineralize spulletjes, maar de paar producten die ik heb daar gebruik ik een gewone kwast voor. Tenzij er glitter/shimmer in zit, dan een aparte kwast, omdat glitter/shimmer er moeilijk uit gaat en dan in mijn matte producten komt of glim geeft op mijn gezicht op momenten dat ik dat niet wil.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 02:14:41 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99232214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 01:57 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ja, volgens mij heb ik de waterproof versie!! Ik vind 'm ook superfijn werken voor de rest, veel preciezer dan de gelliner voor mijn gevoel.. Welke kleuren heb je nog meer?
Thanks voor de tip in ieder geval! En de andere dames ook :)
Ik heb de geel/-goudkleurige, die ik meer geel vind dan goud en de brons-bruine versie en daarnaast dus de waterproof versie van de kleur zwart.
Ik vind ze fijn werken, wat ik weleens doe is de geel-goud aan de binnen ooghoek, brons verder dik aanbrengen langs mijn wimpers en dan boven mijn bovenste wimpers nog naar buiten toe wat dikker uitlopend streepje donkerbruin oogpotlood (waterproof potlood van Sephora, heel fijn ding).
Jammer dat ze geen hele donkerbruine versie hebben van Catrice. De brons is te licht voor echt eyeliner en de zwart is voor mij als peroxide-Pools blondje te hard voor overdag.
Ik vind ze erg fijn en ze brengen makkelijker aan dan menig vloeibare eyeliner.
Met gelliner kan ik nog wel preciezer werken, maar dat hangt helemaal van de kwast die ik gebruik af.

* BBQ-kip heeft net de laatste aflevering van Game of Thrones gezien en gaat nu maar eens naar bed... :P
pi_99236594
Goedemorgen, zijn er hier misschien mensen die morgen omgeving Asterdam de visagie bij een grote tfp-shoot kunnen en willen verzorgen? De ingeplande visagiste kreeg helaas griep...
pi_99236768
Misschien dat Lindytje wil? Die heeft al ervaring! :)
All good things are wild and free.
pi_99237546
Lindytje heeft ook de griep te pakken.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:32:34 #45
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99240697
Heb net swatches gemaakt, zal ze zsm online gooien :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:50:20 #46
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99244630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef photolex het volgende:
Goedemorgen, zijn er hier misschien mensen die morgen omgeving Asterdam de visagie bij een grote tfp-shoot kunnen en willen verzorgen? De ingeplande visagiste kreeg helaas griep...
Sorry, geen idee voor iemand en ik ben een ontzettende amateur. De meeste hier kliederen hier maar wat aan voor de fun, maar misschien is er nog iemand die professioneel wel wat kan.
Vervelend als iemand op het laatste uitvalt.

Wat is een tfp-shoot eigenlijk?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:57:16 #47
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99244801
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:32 schreef Diconnected het volgende:
Heb net swatches gemaakt, zal ze zsm online gooien :)
Niceeeee!

zaterdag 9 juli 2011 @ 16:03:49 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99244977
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Inglot:
[ afbeelding ]
Trio en een pigment
Wat was je nou kwijt voor dat trio?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:22:01 #49
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99245546

pi_99248135
Ik heb wat semi precious, fashion flower en een big bounce shadow gefaalt :D
pi_99249923
Dico, dat palette... Paars, paars, paars :9~
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:44:00 #52
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99250230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:32 schreef CindieY het volgende:
Dico, dat palette... Paars, paars, paars :9~
Dat was mijn gedachte ook :9
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:31:24 #53
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_99251647
Ik heb ook gefaald :{
De twee blushes die ik wilde heb ik inderdaad gekocht. De mua adviseerde me ook de pressed amber te proberen, maar die vond ik te donker/bruin voor mijn huid dus heb lekker eigenwijs toch de warmth of coral gekocht. Kreeg er ook meteen complimentje over op het werk :D En ook nog een eyekohl in de kleur fascinating (wit).

Daarna ook nog naar o.a. de Lush geweest, was al rond de 150 euro kwijt voordat ik überhaupt begon met werken :@
吴 曼 迪
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:32:13 #54
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99251679
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wat semi precious, fashion flower en een big bounce shadow gefaalt :D
Welke spulletjes?

Dico: leuk zeg! Ziet er goed uit. Cherryculture.com heeft nu een aanbieding met NYX (hebben ze heel vaak hoor, weet ik), die paletjes zijn daarom nu $ 8,50 per stuk, geen geld dus :)
Ik vrees dat ik de "One Night in Morocco - Matte Smokey Look" ($ 11,50) koop, de "Champagne & Caviar" en de "Velvet Rope" :P
pi_99253026
BBQ-kip, heb je ook ervaring met hoe lang het duurt voordat iets ontvangen is? De Velvet Rope wil ik zelf dus ook en ik zie nog wel wat andere leuke dingetjes.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:20:52 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_99253046
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Welke spulletjes?

Dico: leuk zeg! Ziet er goed uit. Cherryculture.com heeft nu een aanbieding met NYX (hebben ze heel vaak hoor, weet ik), die paletjes zijn daarom nu $ 8,50 per stuk, geen geld dus :)
Ik vrees dat ik de "One Night in Morocco - Matte Smokey Look" ($ 11,50) koop, de "Champagne & Caviar" en de "Velvet Rope" :P
Beautyjoint.com is ook een goeie site :Y!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:30:00 #57
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99253352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef CindieY het volgende:
BBQ-kip, heb je ook ervaring met hoe lang het duurt voordat iets ontvangen is? De Velvet Rope wil ik zelf dus ook en ik zie nog wel wat andere leuke dingetjes.
Laatste keer dat ik daar besteld heb is echt een tijd geleden, maar het was toen vrij snel in huis. Weekje of 2 dacht ik, maar pin me er niet op vast.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:46:54 #58
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99253972
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wat was je nou kwijt voor dat trio?
20 euro geloof ik!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:51:04 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99254148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:28 schreef tliciouz het volgende:
Misschien dat Lindytje wil? Die heeft al ervaring! :)
Ik was ingepland, maar lig al twee dagen op de bank, ziek te wezen...

Wel lief dat jullie aan mij denken O+

Shoot is inmiddels verzet, zodat ik gelukkig zelf mee kan werken O+
pi_99311209
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Welke spulletjes?

Lipgelée in Budding beauty, Eye shadow in Unsurpassable (semi precious) en Big bounce Shadow in Luxury Touch :9
pi_99326098
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sorry, geen idee voor iemand en ik ben een ontzettende amateur. De meeste hier kliederen hier maar wat aan voor de fun, maar misschien is er nog iemand die professioneel wel wat kan.
Vervelend als iemand op het laatste uitvalt.

Dat staat voor dat je beiden alleen je diensten doet voor elkaar zonder ervoor te betalen.

Visagiste doet de makeup en in ruil daarvoor krijgt zij foto's van de fotograaf..
  maandag 11 juli 2011 @ 17:22:39 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_99326304
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Een shoot waarbij niemand betaald krijgt.
KuikenGuppy
  maandag 11 juli 2011 @ 20:16:34 #63
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99334485
I got myself a third helmer *O* deze is voor mijn make-uppies :D
Morgen inruimen en zal meteen stashfoto's maken dan.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:59:27 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_99344551
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef CindieY het volgende:
cherryculture duurt ongeveer 2 weken qua verzenden. Beautyjoint 5 dagen, is daarom nu ook mijn preferred supplier. Hebben ze ook alles van nyx, alleen van andere merken minder.

Vandaag het winter in moscow en moroccan nogwat palette gefaald. En twee kleancolor lakjes. En 2 milani lip flash potloden. En een nyx matte lippaint unit. :@

(toch maar 42 euro kwijt :P)
disclaimer
  maandag 11 juli 2011 @ 23:01:30 #65
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99344689
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

cherryculture duurt ongeveer 2 weken qua verzenden. Beautyjoint 5 dagen, is daarom nu ook mijn preferred supplier. Hebben ze ook alles van nyx, alleen van andere merken minder.

Vandaag het winter in moscow en moroccan nogwat palette gefaald. En twee kleancolor lakjes. En 2 milani lip flash potloden. En een nyx matte lippaint unit. :@

(toch maar 42 euro kwijt :P)
Faalhaasje O+
  maandag 11 juli 2011 @ 23:03:37 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_99344809
quote:
17s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Faalhaasje O+
ik hou nu 500 ekkies in de maand meer over dan voorheen. Ik ga helemaal los :') /koopziek
disclaimer
pi_99344901
Sq kon jij precies bijhouden waar je pakketje elke keer heen ging of op een gegeven moment niet meer? Heb alleen gezien dat hij is geshipped en toen ergens anders was en nu al paar dagen niets meer?
  maandag 11 juli 2011 @ 23:05:53 #68
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99344930
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik hou nu 500 ekkies in de maand meer over dan voorheen. Ik ga helemaal los :') /koopziek
Heerlijk :D :D
Ach, ik heb mijn budget deze maand ook al twee keer opgemaakt :')
  maandag 11 juli 2011 @ 23:11:25 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_99345270
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
Sq kon jij precies bijhouden waar je pakketje elke keer heen ging of op een gegeven moment niet meer? Heb alleen gezien dat hij is geshipped en toen ergens anders was en nu al paar dagen niets meer?
nee, zodra het pakje Amerika verlaat kun je niks meer zien :)
disclaimer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:42:43 #70
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99358119
pi_99358221
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, zodra het pakje Amerika verlaat kun je niks meer zien :)
Oke thanks!
pi_99358296
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:56:32 #73
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99358532
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:59:33 #74
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99358614
pi_99361337
Wow die palette is echt mooi....

Ik heb nog steeds geen idee hoe ik foundation smeer of poeder zonder droge plekjes te krijgen. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:31:42 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99364049
pi_99364362
quote:
Whoooo die is gaaf.
Hebbuuuh :9~ Vanaf wanneer, waar te koop?
pi_99364998
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef Tamashii het volgende:
Wow die palette is echt mooi....

Ik heb nog steeds geen idee hoe ik foundation smeer of poeder zonder droge plekjes te krijgen. :'(
Ik mix het soms met dagcrème omdat door de zon mijn huid verkloot is :'(
  FOK!fossiel dinsdag 12 juli 2011 @ 15:41:54 #79
1455 Keroppi
kool kikker
pi_99369207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Whoooo die is gaaf.
Inderdaad! Wil-ik-hebben!
Chick on a mission
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:02:53 #80
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99370126
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Whoooo die is gaaf.
Weet niet of ie in NL Sephora's komt, het word een limited edition vanwege 15 jarige bestaan. Komt over paar weken in de VS in de winkels, 55 dollar. Ik ga maar even paar mensen lief aankijken :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')