ik zal wel ff een pic maken als ik het draagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He, jammer dat je het door had
Ik zie het nog steeds niet echt voor me, maar ben wel benieuwd!
En de zombielook kan anders altijd nog met Carnaval
Mooi! Ik heb zo'n zelfde kleur van Sephora-merk, lijkt heel heftig roze, maar is echt mooi als je hem op hebtquote:
Deal!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal wel ff een pic maken als ik het draag
Oeh, dat vind ik echt super sexy!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Metallic oranje als eyeliner? Seriously? Dan lijk je denk ik net een soort zombie toch?
(of da's mijn ziekelijk directe associatie, als groot zombie-fan)
Kijk, dit vind ik wel aardig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dit is toch echt veel meer de sick/gothis/zombie-look, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag mijn Maybelline 24-hour lipstick opgehad in kleur Cosmic Coral. Veel oliehoudende spulletjes gegeten (hebben cupcakes gemaakt dus dan MOET je tussendoor veel proeven)
Het bleef ongeveer 3 uur netjes zitten, da's voor mij al enorm lang, ik zit namelijk steeds met mijn lippen over elkaar heen te wrijven en te frunniken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Typisch gevalletje faalhaas
Zo maakte ik donderdag een mooie faalactie mee.
Kom op het werk van een patiënt om met patiënt, bedrijfsarts en werkgever van hem te praten over zijn werkhervatting. De planner van mijn afdeling had per mail met die mensen een datum en tijd geprikt, staat zwart op wit (achteraf gecheckt natuurlijk)
Kom ik daar, is alleen mijn patiënt er. De rest bleek op vakantie te zijn of elders in de provincie aan het werk.
Zegt zijn collega "misschien heb je je wel vergist, maar anders wacht je toch even hier, misschien komen ze nog wel"
Net of ik daar "even" ga zitten wachten voor Jan met de korte achternaam. Na veel gezeik kreeg ik het voor elkaar dat ze die mensen dan toch ging bellen om te vragen waar ze waren, maar die bleken niet in de buurt te zijn.
Of ik dan maandag niet gewoon even langs kon komen, jaaaa, ik heb gelukkig verder toch niks te doen en dit kost ook alleen geen geld enzo (arggg).
Ik was dusdanig over de zeik dat ik mijn jas alweer had aangetrokken en van plan was om op te stappen.
Gaat mijn patiënt zich er ineens ook bijdehand mee bemoeien en zegt "maar ik wist ook nergens van"
Ik: "waarom ben je hier nu dan? Dan wist je toch dat je een afspraak had of niet?"
Hij: "oh ja........."
Tering he, zo'n hekel aan van die falers, maar zeker als het van die kansloze nep-falers zijn.
En wat heeft dit met make-up te maken? Nou, ik had eyeliner op die dag en mascara
Haha, nee bruine met een glittertje erin van Sephora. Die potloodjes zijn zo ideaal, alleen wel erg zacht waardoor ze vrij hard op gaan bij dagelijks gebruik. Gelukkig heb ik er 3 gekocht ten tijde van de 3=10 actiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
wat een mooie kleurrr! Oh die moet ik ook hebben
![]()
![]()
[..]Pfff
Wat een faal.
Zwarte eyeliner?![]()
Creamy oogschaduw (mousse of gewoon crèmestructuur) zijn ook prima met een concealerkwast aan te brengen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ze ook prima met een concealerkwast aanbrengen trouwens
Klopt. Ik wil ook Inglot en Kiko shoppenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maakt het geen reden om er niet even binnen te wippen. Tenzij betrokkene zelf in amsterdam woont wellicht.
Oh nice!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Haha, nee bruine met een glittertje erin van Sephora. Die potloodjes zijn zo ideaal, alleen wel erg zacht waardoor ze vrij hard op gaan bij dagelijks gebruik. Gelukkig heb ik er 3 gekocht ten tijde van de 3=10 actie
Gaat lekker snel met opbrengen en als ik uitgeschoten ben (te dikke lijn) veeg ik er gewoon wat oogschaduw (licht taupe-kleur) overheen, opgelost
Qft!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil ook Inglot en Kiko shoppen.
Yep that's me, hangende oogleden all the way.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh nice!Joh, wat super!
Is dat ook wat voor hangende oogleden?
(had jij die nou ook, of ben ik in de war met iemand anders?
) Moet ik daar ook eens naar kijken
![]()
Nice!![]()
Dat...quote:
Oh echt joh!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep that's me, hangende oogleden all the way.
Hij is echt heel prettig hiervoor. Ik heb zwart en bruin, ideaal. Na een dag heb ik normaal geen transfer, bij een heeeele lange dag ietsjes transfer, tenzij ik oogschaduw gebruik, dan heb ik niks.
[ afbeelding ]
In actie (niet bij mij helaas, ik heb heule lichte oogjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe hem niet op mijn waterlijn (= kleine oogjes nog kleiner maken), maar als eyeliner langs mijn wimpers boven (dikker) en onder (heel dun).
aaahhhhhhhh oh noess! Daar gaat mn geld!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat...
Maar, goed nieuws: Inglot krijgt eind augustus een webshop
Ik heb het ook bij een paar kwasten, niet mijn sigma's, maar toch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
is het normaal dat de haren van sommige sigma-kwasten na het wassen uit gaan steken?
Zo nee, hoe kan ik het voorkomen?
Ik heb ook Sigma kwasten en shape ze altijd wat na het wassen, dan leg ik ze meestal te drogen op een washandje.. Gaat perfect moet ik zeggen, geen rare uitstekende haren ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
is het normaal dat de haren van sommige sigma-kwasten na het wassen uit gaan steken?
Zo nee, hoe kan ik het voorkomen?
Oehquote:Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mac goodies!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vegas volt lipstick
Bare study paintpot
en Springsheen blush
Niiice!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Toffe goodies SI!
Ik had ook m'n recente faals eens op de foto gezet, gewoon, omdat het kan. Ben alleen een van de kwasten vergeten, want die is veel groter dan deze en ligt nog te drogen.
[ afbeelding ]
Faals zijn dus:
Too Faced Shadow Insurance
MAC Pink Swoon blush
Sigma: E25 (Gratisj, lijkt verdomd veel op m'n MAC 217 en die's fijn, dus waarschijnlijk een prima ding om gratisj te krijgen. Wel een heel kort handvat, maar goed, nog steeds gratisj), E55, E35 en E30. En dan nog de F50, maar die staat er dus niet op.
ik ben nog maar een amateurtje hequote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oranje bij blauwe ogen is
Al zou ik niet zo snel voor alles oranje kiezen, maar het eerder als een accentkleur gebruiken. Anders wordt het voor mijn idee snel té oranje.
Ik houd van oranje! Het liefst zie ik het echt helemaal zo;quote:Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Die E55 is relaxed
Spesjaal voor barbecuekip. Oranje linert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo heel erg zombie
Is meer smaak dan wat anders hoor, oranje is gewoon een kleur die ik niet zo vind (Srsly, ik heb ook echt maar twee oranje nagellakken.quote:
Thanxquote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
allebei mooi, maar die onderste is echt
Ik vind ze allebei heel mooiquote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Twee snelle EOTD's, echt allebei in minder dan 10 min in elkaar geflanst, ik had haast
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Nou, ik doe ook nog foundation en blush en mijn wenkbrauwen enzo... en daar ben ik meestal wel een minuutje of 20 zoet mee in totaalquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei heel mooi![]()
Doe je normaal/dagelijks langer over je ogen dan 10 minuten?
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
als ze uit 3281 oogschaduws moet kiezen steeds ben je wel ff bezig denk ik![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en had ik al gezegd dat ik dinsdag door mijn moeder word meegesleurd naar een oriflame party?
Vind ik ook!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind de onderste EOTD foto t mooist lin!en die foto van SQ is ook weer
Jaaa!quote:
Gelukkig!!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa!
Ik moet alleen volgende keer even niet de oogprimer vergeten, ik hoop dat het dan wat beter blijft zitten want ik moet natuurlijk 6x per dag mijn ogen druppelen en ik wil er nog wel eens naast mikken maar als die oogschaduw in mijn ogen komt gaat t alsnog onwijs prikkenmaar dat komt dus omdat ik lomp ben, niet echt omdat mac slecht is ofzo
Je weet toch dat ik een kneus benquote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig!!
En bwhehe, sukkel!! Inderdaad wel ín je oog druppelen
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom je naar Amsterdam? Ik heb alweer een nieuw mac lijstje!!!!
Bwhahahhahaha!! Ergens na de vakantie vast wel weer een keertjequote:Op maandag 18 juli 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom je naar Amsterdam? Ik heb alweer een nieuw mac lijstje!!!!
YAYquote:Op maandag 18 juli 2011 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhahahhahaha!! Ergens na de vakantie vast wel weer een keertje
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, INGLOT!!!!! Ligt zo lekker praktisch op de winkelroutequote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YAY
Ik wil natuurlijk ook wel die kant een keer opkomen hoor! Maar ik ga er vanuit dat mevrouw falert vast wel weer naar de inglot wilt
Bwehehehehequote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, INGLOT!!!!! Ligt zo lekker praktisch op de winkelroute![]()
We hebben hier gewoon geen leuke winkelsDus ik kom wel weer naar A'dam!
Ja, dat scheelt alweer 20 minuten lopenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bwehehehehe
Maar we weten nu wel welke halte we uit moeten stappen en waar het is![]()
Als we nou gelijk wisten dat het tegenover de PC Hooftstraat zit dan had ik gelijk de juiste weg geweten hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt alweer 20 minuten lopen
Hahahaha, ja, jij wel!!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als we nou gelijk wisten dat het tegenover de PC Hooftstraat zit dan had ik gelijk de juiste weg geweten hoor!
Jaa!! Gaan we Inglot plunderenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Diconnected het volgende:
Ja en dan ga ik ook mee heur! Kan ik ook tenminste falen
ooooh, ik moest gelijk aan Snookie denken maar dit valt echt heel erg mee!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef DvT1987 het volgende:
Ok, grapje, ik heb mijn hele stream gepost en weet niet hoe ik alleen 1 foto kan doen.. Oeps
Doen wequote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Diconnected het volgende:
Ja en dan ga ik ook mee heur! Kan ik ook tenminste falen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hoezo niet volgens mij staat ie heel tof bij jou!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
het zojuist gearriveerde Lip Flash pencil in Hot Flash is amaazing, weet alleen nog niet of ik 'm ooit zal durven dragen
[ afbeelding ]
Hij is zo rood enzo!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo niet volgens mij staat ie heel tof bij jou!!!
En wederom die foto geniaaal
Sq fotospam 0+quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is zo rood enzo!
Misschien voor een feessie
[ afbeelding ]
Zo, nu hou ik op met mijn lelijke fotospam
Tsss, een beetje posen met je nieuwe digitale spiegelreflexcamera....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is zo rood enzo!
Misschien voor een feessie
[ afbeelding ]
Zo, nu hou ik op met mijn lelijke fotospam
Oeh, ziet er goed uit! Niet mega glitterig?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe blush van de Sephora! Was in de sale
[ afbeelding ]
Nee, hij is echt heel subtiel! Hele mooie glans.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:32 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, ziet er goed uit! Niet mega glitterig?
Tnx!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Tsss, een beetje posen met je nieuwe digitale spiegelreflexcamera....![]()
![]()
Prachtige foto's! Mooie make up!
Swatches?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, hij is echt heel subtiel! Hele mooie glans.
Doe ik v/d week, had gemaakt maar gebruikte m'n compact camera en die kon het niet goed op de foto zettenquote:
Wel doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
omg, ik moet me nu al inhouden om de oriflamevrouw niet steeds tegen te spreken
ik zeg doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
omg, ik moet me nu al inhouden om de oriflamevrouw niet steeds tegen te spreken
ik vraag 'r kaartje welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie een oriflame-meet aankomen![]()
En dan het wijf maar blijven verbeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |