quote:Een deel van het dak van het stadion van FC Twente is ingestort. Er liggen nog mensen onder het puin.
Onduidelijk is of er mensen gewond zijn geraakt bij het ongeluk. De politie bevestigt dat er 'iets gaande is' bij de Grolsch Veste maar kan nog niet bevestigen dat het om een ingestort dak gaat.
Inderdaad. Ik wilde een grap plaatsen, maar het leek me niet echt gepastquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wut, als er gewonden zijn is het niet meer leuk om grappen te maken
Nee alleen een nieuwe gedeelte, geen nieuw stadion.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, is het nieuwe stadion in aanbouw.
O ok. Las het als dat er een nieuw stadion werd gebouwd. Mijn fout.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee alleen een nieuwe gedeelte, geen nieuw stadion.
OT:
Sterkte aan de mensen onder het puin....
Daar is niets geforceerd aan.... nu oprotten jij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd politiek correct doen
bronquote:Gewonden bij ingestort dak Grolsch Veste
ENSCHEDE - In de Grolsch Veste is het dak van de uitbreiding van het stadion zojuist ingestort. Twee steunbalken begaven het. Er zijnden meerdere slachtoffers zijn die onder de bouwmaterialen zijnbedolve. Hulpdiensten zijn iwel onderweg.
Er is een kraan tegen een steunbalk aangereden waardoor deze is gebroken.....volgens een getuige ter plekke....quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:31 schreef Spouwerranger het volgende:
nu.nl heeft het ook ontdekt. Blijkbaar hebben twee steunbalken het begeven.
http://www.nu.nl/binnenla(...)wente-ingestort.html
NOU INDERDAAD, JE ZAL ER MAAR LIGGEN. Kuthoer.twitter:lisjemeid twitterde op donderdag 07-07-2011 om 12:41:15Omg! Je zou maar onder het dak van de grolsch veste liggen!! reageer retweet
Ik last het ook al in het andere topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Er is een kraan tegen een steunbalk aangereden waardoor deze is gebroken.....volgens een getuige ter plekke....
Nee, of die reacties van: Dak ingestort LOOOOOOLquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef Caland het volgende:
Waar ik dan wel altijd een beetje treurig van word zijn dit soort reacties:NOU INDERDAAD, JE ZAL ER MAAR LIGGEN. Kuthoer.twitter:lisjemeid twitterde op donderdag 07-07-2011 om 12:41:15Omg! Je zou maar onder het dak van de grolsch veste liggen!! reageer retweet
Het is wachten op de analyse van Jan van Halst die met lijnen en pijlen aangeeft wat er mis gingquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Er is een kraan tegen een steunbalk aangereden waardoor deze is gebroken.....volgens een getuige ter plekke....
Man stel je niet zo aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Leuke grap als er ws. doden zijn gevallen...
Dit stadion mist duidelijk Gogme.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is wachten op de analyse van Jan van Halst die met lijnen en pijlen aangeeft wat er mis ging
Dat valt ook nog maar te bezien natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat opmerkingen als "het zullen wel Poolse bouwvakkers zijn" achterwege. Het gaat hier om mensenlevens.
Het zullen wel Nederlandse menselijke bouwvakkers zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat opmerkingen als "het zullen wel Poolse bouwvakkers zijn" achterwege. Het gaat hier om mensenlevens.
Overdrijven is ook een vak. Het kan ook allemaal wel mee vallen. Allemaal speculatiesquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt, dus zeker niet doen zolang dat niet duidelijk is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook nog maar te bezien natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:46 schreef Caland het volgende:
Op Twente.nl hadden ze in ieder geval een erg vooruitziende blik:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het niet van: "dan maakt het niet uit", maar van "verklaart dat er iemand met een kraan er tegen aan is gereden"quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke ik las het idd in de 1ste contextquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet van: "dan maakt het niet uit", maar van "verklaart dat er iemand met een kraan er tegen aan is gereden"
Zouden er kranen rond rijden tijdens de wedstrijd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:48 schreef benx het volgende:
voor het zelfde geld had er een wedstrijd gaande geweest
En dan mag je geen grapjes meer maken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:48 schreef Cara het volgende:
Om die reacties kan ik idd wel kwaad worden.
Grapjes zijn leuk, maar er is nog helemala niets bekend over de slachtoffers.
Voor hetzelfde geld liggen er 5 man dood onder het puin.
Beetje erg kort dag of niet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan mag je geen grapjes meer maken?
Klopt want dat is zeer ongepast zolang we niet weten hoe het met de slachtoffers is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nieuw beleid op fok?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt want dat is zeer ongepast zolang we niet weten hoe het met de slachtoffers is.
Ga ik wel vanuit, puinruimen is het enige wat ze nog kunnen doen in die krappe 4 weken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:51 schreef Smoofie het volgende:
Nu is maar de vraag of ze het kunnen fixen voordat de competitie begint.
Nee, nu is de vraag hoe het met de slachtoffers is en hoeveel het er zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:51 schreef Smoofie het volgende:
Nu is maar de vraag of ze het kunnen fixen voordat de competitie begint.
Je hebt het begrepen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mag ik er morgen dan wel grapjes over maken?quote:
Geen beleid, gewoon de situatie.quote:
quote:
Nee dan ben ik nog in rouw.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mag ik er morgen dan wel grapjes over maken?
Uhm, ook ja? Dat is al 50x voorbij gekomen, ik stel een andere vraag. En nu?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, nu is de vraag hoe het met de slachtoffers is en hoeveel het er zijn...
Ok, dus zodra weten of er een of meerdere doden zijn dan trek ik mijn lolbroek aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt want dat is zeer ongepast zolang we niet weten hoe het met de slachtoffers is.
Nu niks.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm, ook ja? Dat is al 50x voorbij gekomen, ik stel een andere vraag. En nu?
Mochten er doden en/of zwaargewonden zijn dan is het nog steeds ongepast om grappen te maken, dat weet je zelf ook wel. Doe je het wel dan weet je de consequentie ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ok, dus zodra weten of er een of meerdere doden zijn dan trek ik mijn lolbroek aan.
VI.nlquote:Inmiddels is de selectie ingelicht. De spelers, die in Zeeland verblijven voor een trainingskamp, reageerden met grote verslagenheid op het nieuws. Voorzitter Joop Munsterman keerde onmiddellijk terug naar Enschede, toen hij het nieuws vernam.
Je moet inderdaad wel weten of je je grappen in het enkel- of meervoud moet maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ok, dus zodra weten of er een of meerdere doden zijn dan trek ik mijn lolbroek aan.
'De spelers reageerden met grote verslagenheid op het nieuws'quote:
Dan vindt jij dat ongepast.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mochten er doden en/of zwaargewonden zijn dan is het nog steeds ongepast om grappen te maken, dat weet je zelf ook wel. Doe je het wel dan weet je de consequentie ook.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel weten of je je grappen in het enkel- of meervoud moet maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
De 'dat is er één van tempo-team' bewaar ik liever even ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel weten of je je grappen in het enkel- of meervoud moet maken.
Dat lijkt me wat voorbarig. Je weet helemaal niet wat het effect van de verminderde stadioncapaciteit op de spelerssalarissen is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
'De spelers reageerden met grote verslagenheid op het nieuws'
Yeah rightWie schrijft in godsnaam dat soort flauwekul.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Als je grappen maakte op 9/11 over 9/11 ben je gewoonquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Ach, die grappen krijg je altijd en zeker als je er tegenin gaat lok je dat alleen maar uit. Direct na 11 september 2001 ken ik nog wel de nodige topics herinneren hier op Fok
Idd, die gast moet maken dat hij wegkomt daar, stel dat het verder naar beneden schuiftquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zie een bouwvakker gewoon rustig daaronder staan.
Klopt maar laat ik nu moderator hier zijn. Ik haal echt niet alles weg maar sommige dingen gaan me te ver en die edit ook. Simpel genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan vindt jij dat ongepast.
Dat is wat anders dat het daadwerkelijk ongepast zou zijn.
Teeeringquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt zich niet heel erg bewust van de situatie zo te zien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, die gast moet maken dat hij wegkomt daar, stel dat het verder naar beneden schuift
Volgens mij valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is wel het 'voetbal' gedeelte, hier gelden andere regels, hier wensen we doorgaans elkaar kanker toe omdat we voor verschillende clubs zijn en gaan we tijdens of na de wedstrijd met elkaar op de vuist. Dan moet een grapje over een bouwvakkertje ook wel kunnen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar laat ik nu moderator hier zijn. Ik haal echt niet alles weg maar sommige dingen gaan me te ver en die edit ook. Simpel genoeg lijkt me.
Dat zijn wel meerdere bouwvakkers niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij lijkt zich niet heel erg bewust van de situatie zo te zien.
Dit dusquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Het dakt is niet volledig ingeklapt tot tegen de tribune aan zo te zien op de foto.
Gast, chill out.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit is wel het 'voetbal' gedeelte, hier gelden andere regels, hier wensen we doorgaans elkaar kanker toe omdat we voor verschillende clubs zijn en gaan we tijdens of na de wedstrijd met elkaar op de vuist. Dan moet een grapje over een bouwvakkertje ook wel kunnen.
Lekkere bouwbegeleiding trouwensquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit is wel het 'voetbal' gedeelte, hier gelden andere regels, hier wensen we doorgaans elkaar kanker toe omdat we voor verschillende clubs zijn en gaan we tijdens of na de wedstrijd met elkaar op de vuist. Dan moet een grapje over een bouwvakkertje ook wel kunnen.
Deze ontzettend domme opmerking lees ik nu al voor de zoveelste keerquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe erg het ook is, is het een geluk bij een ongeluk dat het in de zomerstop gebeurt is en niet tijdens een wedstrijd.
Er kan veel in VBL, maar dan wel tot het toelaatbare.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ook dat 'NK' ervoor, Nederlands Kampioen Bouwbegeleidingquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lekkere bouwbegeleiding trouwens
Dat reclamebord eronderquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Van wat er nu bekend is, was er niets mis met de constructie, maar een menselijke fout. Dus dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe erg het ook is, is het een geluk bij een ongeluk dat het in de zomerstop gebeurt is en niet tijdens een wedstrijd.
Edit mijn eerste reactie in dit topic dan ff terug.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Nogmaals, opmerkingen rechtstreeks op mogelijk (dodelijke) slachtoffers laat ik niet staan. De rest wel hoor, zoals je wel kunt zien.
Of tegen het stadion aan?quote:
Dat bord rechtsonder: 'Scoren in de wijk'quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bord rechtsonder: 'Scoren in de wijk'![]()
Eerder dat andere reclamebordquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bord rechtsonder: 'Scoren in de wijk'![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef zatoichi het volgende:
Over drie weken wordt er bij mij thuis een nieuwe trap geplaatst; even controleren of dat niet dezelfde bouwers zijn
Je zit toch niet op het dak?quote:
Die hele overkapping is dus naar beneden geflikkerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was om half 12, toch de nodige mensen aan het werk op de bewuste tribune..
Hopelijk zijn ze na de botsing gelijk weggegaan daar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was om half 12, toch de nodige mensen aan het werk op de bewuste tribune..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef OeJ het volgende:
DAKAANBOUW MET KORTING HO HOHOHOHO!Waarom moest ik lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Tsja, ik heb er de ballen verstand niet van, maar als zo'n kraan zorgt voor een bepaalde ondersteuning kan het met een botsing snel gaan natuurlijk. Soort domino-effect.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Dat een zo'n kraan de hele constructie naar beneden laat flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |