Het is wachten op de analyse van Jan van Halst die met lijnen en pijlen aangeeft wat er mis gingquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Er is een kraan tegen een steunbalk aangereden waardoor deze is gebroken.....volgens een getuige ter plekke....
Man stel je niet zo aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Leuke grap als er ws. doden zijn gevallen...
Dit stadion mist duidelijk Gogme.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is wachten op de analyse van Jan van Halst die met lijnen en pijlen aangeeft wat er mis ging
Dat valt ook nog maar te bezien natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat opmerkingen als "het zullen wel Poolse bouwvakkers zijn" achterwege. Het gaat hier om mensenlevens.
Het zullen wel Nederlandse menselijke bouwvakkers zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat opmerkingen als "het zullen wel Poolse bouwvakkers zijn" achterwege. Het gaat hier om mensenlevens.
Overdrijven is ook een vak. Het kan ook allemaal wel mee vallen. Allemaal speculatiesquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt, dus zeker niet doen zolang dat niet duidelijk is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook nog maar te bezien natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:46 schreef Caland het volgende:
Op Twente.nl hadden ze in ieder geval een erg vooruitziende blik:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het niet van: "dan maakt het niet uit", maar van "verklaart dat er iemand met een kraan er tegen aan is gereden"quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke ik las het idd in de 1ste contextquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet van: "dan maakt het niet uit", maar van "verklaart dat er iemand met een kraan er tegen aan is gereden"
Zouden er kranen rond rijden tijdens de wedstrijd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:48 schreef benx het volgende:
voor het zelfde geld had er een wedstrijd gaande geweest
En dan mag je geen grapjes meer maken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:48 schreef Cara het volgende:
Om die reacties kan ik idd wel kwaad worden.
Grapjes zijn leuk, maar er is nog helemala niets bekend over de slachtoffers.
Voor hetzelfde geld liggen er 5 man dood onder het puin.
Beetje erg kort dag of niet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan mag je geen grapjes meer maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |