Nee alleen een nieuwe gedeelte, geen nieuw stadion.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, is het nieuwe stadion in aanbouw.
O ok. Las het als dat er een nieuw stadion werd gebouwd. Mijn fout.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee alleen een nieuwe gedeelte, geen nieuw stadion.
OT:
Sterkte aan de mensen onder het puin....
Daar is niets geforceerd aan.... nu oprotten jij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd politiek correct doen
bronquote:Gewonden bij ingestort dak Grolsch Veste
ENSCHEDE - In de Grolsch Veste is het dak van de uitbreiding van het stadion zojuist ingestort. Twee steunbalken begaven het. Er zijnden meerdere slachtoffers zijn die onder de bouwmaterialen zijnbedolve. Hulpdiensten zijn iwel onderweg.
Er is een kraan tegen een steunbalk aangereden waardoor deze is gebroken.....volgens een getuige ter plekke....quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:31 schreef Spouwerranger het volgende:
nu.nl heeft het ook ontdekt. Blijkbaar hebben twee steunbalken het begeven.
http://www.nu.nl/binnenla(...)wente-ingestort.html
NOU INDERDAAD, JE ZAL ER MAAR LIGGEN. Kuthoer.twitter:lisjemeid twitterde op donderdag 07-07-2011 om 12:41:15Omg! Je zou maar onder het dak van de grolsch veste liggen!! reageer retweet
Ik last het ook al in het andere topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Er is een kraan tegen een steunbalk aangereden waardoor deze is gebroken.....volgens een getuige ter plekke....
Nee, of die reacties van: Dak ingestort LOOOOOOLquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef Caland het volgende:
Waar ik dan wel altijd een beetje treurig van word zijn dit soort reacties:NOU INDERDAAD, JE ZAL ER MAAR LIGGEN. Kuthoer.twitter:lisjemeid twitterde op donderdag 07-07-2011 om 12:41:15Omg! Je zou maar onder het dak van de grolsch veste liggen!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |