Eens. Las ook dat er gisteren minuten stiltes zijn geweest bij oefenwedstrijden van PSV en AZ, nu moet iedereen daar vrij in zijn om het zelf te bepalen maar ik vind het wel wat overdreven allemaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dit ja, keek gisteren het begin van tour du jour (zo heet dat volgens mij toch, met Genee) Begon ie aan Filemon Wesselink te vragen of ie flashbacks had naar de vuurwerkrampEcht Wesselinks zijn hele buurt was opgeblazen bij die ramp; ik vond het zo respectloos en totaal niet met elkaar te vergelijken...
quote:‘FC Twente wil voor CL-duel uitwijken naar Schalke-stadion’
Aangezien het onmogelijk lijk dat FC Twente op 26 juli of 3 augustus in de voorronde van de Champions League een tegenstander ontvangt in het eigen stadion in Enschede, zijn de Tukkers op zoek naar een alternatief. Volgens de NOS is de Veltins Arena van Schalke 04 in Gelsenkirchen daarbij de eerste keuze van Twente. “De twee clubs kunnen goed met elkaar opschieten, en in geval van nood helpen ze elkaar”, vertelt voorzitter Joop Munsterman.
Maar wel buiten levensgevaar toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:06 schreef horned_reaper het volgende:
En er liggen nog 5 of 6 gewonden in het ziekenhuis waarvan een aantal met ernstig letsel.
2 zijn volgens mij niet meer in uiterst kritieke toestand, maar nog wel in levensgevaar.quote:
Ik denk dat dat wel meevalt. Het liep me typisch een project dat is uitbesteed en waar de aannemer verantwoordelijk voor is. Het is vooral de vraag hoe dat met verzekeringen etc. gaat aflopen en ook wat er nou precies is gebeurd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef Devv het volgende:
Het is te hopen voor FC Twente dat ze niet verwijtbaar schuldig zijn. Het zou anders wel eens een financiële strop kunnen worden. Ze zullen niet gelijk failliet gaan, maar het zou wel een dikke streep door de rekening en sportieve aspiraties zijn.
Het onderzoek gaat in ieder geval maanden duren. De kans is dus groot dat het puin nog wel een paar weken blijft liggen. Dat betekend dan sowieso dat je de voetbalactiviteiten naar elders moet verplaatsen. En verzekerd of niet, dat ongemak ga je dan hoe dan ook merken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Het liep me typisch een project dat is uitbesteed en waar de aannemer verantwoordelijk voor is. Het is vooral de vraag hoe dat met verzekeringen etc. gaat aflopen en ook wat er nou precies is gebeurd.
Dat zeker. Ze hebben er ook meer dan genoeg hinder van, maar ik reageerde vooral op de vraag of ze misschien ook 'verwijtbaar schuldig' zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Het onderzoek gaat in ieder geval maanden duren. De kans is dus groot dat het puin nog wel een paar weken blijft liggen. Dat betekend dan sowieso dat je de voetbalactiviteiten naar elders moet verplaatsen. En verzekerd of niet, dat ongemak ga je dan hoe dan ook merken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |