De 'dat is er één van tempo-team' bewaar ik liever even ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel weten of je je grappen in het enkel- of meervoud moet maken.
Dat lijkt me wat voorbarig. Je weet helemaal niet wat het effect van de verminderde stadioncapaciteit op de spelerssalarissen is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
'De spelers reageerden met grote verslagenheid op het nieuws'
Yeah rightWie schrijft in godsnaam dat soort flauwekul.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Als je grappen maakte op 9/11 over 9/11 ben je gewoonquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Ach, die grappen krijg je altijd en zeker als je er tegenin gaat lok je dat alleen maar uit. Direct na 11 september 2001 ken ik nog wel de nodige topics herinneren hier op Fok
Idd, die gast moet maken dat hij wegkomt daar, stel dat het verder naar beneden schuiftquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zie een bouwvakker gewoon rustig daaronder staan.
Klopt maar laat ik nu moderator hier zijn. Ik haal echt niet alles weg maar sommige dingen gaan me te ver en die edit ook. Simpel genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan vindt jij dat ongepast.
Dat is wat anders dat het daadwerkelijk ongepast zou zijn.
Teeeringquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt zich niet heel erg bewust van de situatie zo te zien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, die gast moet maken dat hij wegkomt daar, stel dat het verder naar beneden schuift
Volgens mij valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is wel het 'voetbal' gedeelte, hier gelden andere regels, hier wensen we doorgaans elkaar kanker toe omdat we voor verschillende clubs zijn en gaan we tijdens of na de wedstrijd met elkaar op de vuist. Dan moet een grapje over een bouwvakkertje ook wel kunnen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar laat ik nu moderator hier zijn. Ik haal echt niet alles weg maar sommige dingen gaan me te ver en die edit ook. Simpel genoeg lijkt me.
Dat zijn wel meerdere bouwvakkers niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij lijkt zich niet heel erg bewust van de situatie zo te zien.
Dit dusquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Het dakt is niet volledig ingeklapt tot tegen de tribune aan zo te zien op de foto.
Gast, chill out.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit is wel het 'voetbal' gedeelte, hier gelden andere regels, hier wensen we doorgaans elkaar kanker toe omdat we voor verschillende clubs zijn en gaan we tijdens of na de wedstrijd met elkaar op de vuist. Dan moet een grapje over een bouwvakkertje ook wel kunnen.
Lekkere bouwbegeleiding trouwensquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit is wel het 'voetbal' gedeelte, hier gelden andere regels, hier wensen we doorgaans elkaar kanker toe omdat we voor verschillende clubs zijn en gaan we tijdens of na de wedstrijd met elkaar op de vuist. Dan moet een grapje over een bouwvakkertje ook wel kunnen.
Deze ontzettend domme opmerking lees ik nu al voor de zoveelste keerquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe erg het ook is, is het een geluk bij een ongeluk dat het in de zomerstop gebeurt is en niet tijdens een wedstrijd.
Er kan veel in VBL, maar dan wel tot het toelaatbare.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |