Waar en wanneer?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef fathank het volgende:
Vanavond in "Mijn man heeft een hobby" een bodybuilder.
In het voorstukje "Papa is altijd werken of sporten, en anders slaapt ie omdat papa moe is".
Tell me dat...ik zak dor mijn knieen als ik de trap afloopquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat heb ik na iedere squattraining. 2de dag is nog erger
Da's een vreemde uitspraak natuurlijk: je kniegewricht wordt gelagerd door het kraakbeen (en gedempt door de meniscus, maar daar heb je hier niet veel last van).quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:32 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Je spieren horen het gewicht te pakken, je gewrichten moeten gewoon soepel meebuigen.
Sbsquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
Zal wel onze favoriete zender zijn (SBS)
Bourbon whisky met cola is gewoon superlekker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zie stoere mannen dat altijd drinken zal vast wel wat anavar inzitten.
Tja ik drink sowieso geen alcohol meeer en maar 1 x whisky gedronken en werd daar vies dronken van.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bourbon whisky met cola is gewoon superlekker.
zaten er vrouwen in deze topic reeks dan!?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Weissman het volgende:
Nu snap ik waarom vrouwen wegblijven uit dit topic![]()
2 chicks: gelijk TT verkracht en topic verpest
hoezo vrouwonvriendelijk
Meldt zichquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
zaten er vrouwen in deze topic reeks dan!?
Stoer verhaal man!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef seto het volgende:
mensen vroegen gister aan mij of ik anabolen in mijn bier doe omdat ik 5x per week bier drink en ineens zo breed ben geworre LOL
wat is je truuk!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef seto het volgende:
mensen vroegen gister aan mij of ik anabolen in mijn bier doe omdat ik 5x per week bier drink en ineens zo breed ben geworre LOL
Rtl4 20:30 geloof ik.quote:
Je kan dat toch niet zomaar veranderen... bodybuilding is een levensstijl. Je gaat een monnik(boedisme) toch ook niet zeggen dat hij zijn haar moet laten groeien en vlees moet gaan eten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:08 schreef 16meter het volgende:
Herhaling zeker? Heb dat programma wel 's gezien, toen was het ook met een BB'er.
Uiteindelijk beloofde hij vaker met het gezin mee te eten en minder vaak/lang in de gym te zijn.
Wat praat je nou alsof je een hardcore BBer bent. Als bodybuilder zou je toch ook gewoon tijd aan je privé leven moeten besteden. Anders moet je maar helemaal in ballingschap gaan leven. Dan sla je door en dan ben je van mij betreft gewoon een triest figuur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan dat toch niet zomaar veranderen... bodybuilding is een levensstijl. Je gaat een monnik(boedisme) toch ook niet zeggen dat hij zijn haar moet laten groeien en vlees moet gaan eten.
Daar heb je wel gelijk in, maar ja als je een prof bent (want dat denk ik wel als er zoveel tijd inzit) dan heb je ook minder tijd voor je prive leven. Net zoals als je een drukke baan hebt en daarvoor de hele wereld rond moet reizen en weinig thuis bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat praat je nou alsof je een hardcore BBer bent. Als bodybuilder zou je toch ook gewoon tijd aan je privé leven moeten besteden. Anders moet je maar helemaal in ballingschap gaan leven. Dan sla je door en dan ben je van mij betreft gewoon een triest figuur.
Ja ff terugnemen wat ik eerder heb gezegd...ik vind ook dat kids en vrouw er niet onder mogen lijden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
Mwah een beetje inbinden mag denk ik wel als je vrouw en kind er onder lijden
Nee, was geen prof. Gewoon een recreant. Werkte in een fabriek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ja als je een prof bent (want dat denk ik wel als er zoveel tijd inzit)
Op een vouwfiets mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Benen zijn kapot van gisteren. 12 kilometer fietsen op hoog niveau in 30 minuten.
Nee. Sportschool.quote:
Kun jij nog iets constructiefs posten? Of kun je alleen maar achterlijk doen en zeuren dat je last hebt van het squatten met 50 kiloquote:
Die dude is wel teringgroot. Hoe kan dit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef 16meter het volgende:
Nee.
Die kerel warmt ook voor BP op met 60kg en dan tot failure... wtf.
real life trollquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die dude is wel teringgroot. Hoe kan dit.
Deze reactie was te verwachten maar anabolen of niet, ik vind zijn lichaam niet indrukwekkend..quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef Jahr00n het volgende:
die gebruikt zo vies veel anabolen kan niet anders
Dat wel, maar zijn bouw is al standaard groot en breedquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Het is niet mijn voorbeeld ofzo maar die vent is wel groot hoor.
Zonder het op te zetten zeg ik Stan Lee's Superhumans ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef fathank het volgende:
Check discovery, een vent rolt een koekenpan op alsof het een pannenkoek is
Houd je wel bezig hè, die grote vriend van je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn IIFYM voedingsschema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Toch geen sixpack hequote:Op donderdag 7 juli 2011 01:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Omdat ik ongeveer 1000kcal per dag at, ga ik nu eerst meer [en dus gezond] eten. Daardoor kom je aan, maar dat trekt later wel bij. Behoefte zat om en nabij de 1500kcal, op sportdagen dus ongeveer 2000kcal neem ik aan en natuurlijk meer als je honger hebt.
Ik hoef niet aan te komen, afvallen ook niet. Zoals ik nu ben bevalt me prima, maar gewoon krrrrrrrrrrracht en een gespierd lichaam krijgen.
Eerste DeRakker en nu jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Geo3kant het volgende:
Een strak kontje en doen wij haar form wel checken bij het squaten
Fappen op chicksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, ik hoef geen date, maar pics squattende chicks zijn nooit verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja joh, het was al zo ontopic dus waarom niet offtopic gaan
no offence verder, maar nu ga allerlei mogooltjes denken dat het cool is om pics van sport-chicks te postenquote:
Haha nee ik wil graag een hangbuikje kweken en de rest lekker tight...quote:
hangbuikje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:28 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Haha nee ik wil graag een hangbuikje kweken en de rest lekker tight...
Maar een sixpack staat niet perse op mn wishlisht. Gewoon lekker vetlaagje erop laten zitten, dus nooit cutten heheh.
quote:
just hittin' the chest, brahquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Weissman het volgende:
Als je borst zegt snappen we het ook wel hoor
Hangt van je voeding af.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Jahr00n het volgende:
Is één keer per week full body genoeg om je spiermassa te behouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |