Okok, lijkt me ook best logisch op zich als je niet in je directe omgeving mensen hebt die je kunnen assisteren bij dingen etc.quote:
Hook up als in; afspreken om te trainen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
12.00 ik wil wel uitslapen.
Wut? Hook up om te trainen..neuken om te trainen
k vat het niet.
OK niks mis mee toch. Misschien bb meet houden ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:38 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Okok, lijkt me ook best logisch op zich als je niet in je directe omgeving mensen hebt die je kunnen assisteren bij dingen etc.
[..]
Hook up als in; afspreken om te trainen.
Wat is jouw streeffysiek en wat zijn je stats..quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb alleen een bb topictitel, de rest zuigt. Ben wel ongeveer 3/4 kg aangekomen inmiddels[3weken bezig met voeding] en als ik in mn armen knijp, voel ik spieren zitten. Het begin is er!
Focus ligt op benen/rug/armen. In die volgorde.
1.72, inmiddels dus 73/74kg [verschilt per weegschaal].quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is jouw streeffysiek en wat zijn je stats..
Ik 1,70 77 kg (al weer paar weken niet gewogen) 24/25 %
Als je aan het afvallen bent kan je die weegschaal netzo goed wegpleuren....ja tussen de 20-25% is wel goed voor een ''normale'' vrouw. Jamie Eason is niet zo breed hoor, wel mooi droog.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:59 schreef Opdekop het volgende:
[..]
1.72, inmiddels dus 73/74kg [verschilt per weegschaal].
Halfjaar geleden 34%, geen idee wat dat nu zou zijn.
Ik heb eigenlijk nog geen vrouw gezien waarvan ik echt dacht 'dat is mn voorbeeld'. Vind veel vrouwen net iets te breed in de schouders, hoort bij een bodybuildster enz maar als ik foto;s zie vind ik dat niet mooi. Vrouwtje wat jij vanmiddag postte vond ik mooi, behalve dr schouders dus. En ik hoef niet helemaal droog te worden, mag wel mooi zacht blijven.
Vooral kracht gainen nu nog.
73/74kg stond vlak na mn lengtequote:Op donderdag 7 juli 2011 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je aan het afvallen bent kan je die weegschaal netzo goed wegpleuren....ja tussen de 20-25% is wel goed voor een ''normale'' vrouw. Jamie Eason is niet zo breed hoor, wel mooi droog.
En hoeveel kg weeg je.
Hoeveel deadlift/squat je?
Op donderdag 7 juli 2011 01:19 schreef Opdekop het volgende:
Dat heb ik dus ook. Als ik de legpress op z'n dichtst bij zet, kan ik die plaat nauwelijks wegtrappen op een gewicht dat ik normaal redelijk eenvoudig wegkrijg. Op zich een goed teken en ik ga dat dan ook voortaan doen. De eerste rep is echt schreeuwenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Inhoudelijke vraag jongens
Vandaag zat ik op de Leg Press machine, probeerde de stoel een standje dichterbij de voetplaat dan ik gewend was. Hierdoor kon ik mijn benen net iets meer flexie geven, denk dat ik op 80-90 graden zat. Maar alles werd veel en veel moeilijker.
Er wordt vaak geadviseerd squats en legpress op een hoek van 90 graden te doen. Maar de extra moeilijkheid die bij iets grotere flexie (80-90 graden) komt, vond ik toch wel uitdagend.
Vraag: is het goed om iets verder door te buigen? Of is de belasting op het kniegewricht dan te hoog? M'n knieën voel ik wel een heel klein beetje, nu nog, na de oefening. Denk bij m'n knieschijf, of anders in de knieholte.
Omdat ik ongeveer 1000kcal per dag at, ga ik nu eerst meer [en dus gezond] eten. Daardoor kom je aan, maar dat trekt later wel bij. Behoefte zat om en nabij de 1500kcal, op sportdagen dus ongeveer 2000kcal neem ik aan en natuurlijk meer als je honger hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom aankomen ik zou je bmr en onderhoud gewoon berekenen en dan gewoon niet te veel onder of boven onderhoud eten. Gewoon stabiel blijven dan kan je lichaam even wennen. Dan zou ik gewoon kcals opbouwen of afbouwen ligt eraan of je wilt gainen of afvallen..
Omdat ik ongeveer 1000kcal per dag at, ga ik nu eerst meer [en dus gezond] eten. Daardoor kom je aan, maar dat trekt later wel bij. Behoefte zat om en nabij de 1500kcal, op sportdagen dus ongeveer 2000kcal neem ik aan en natuurlijk meer als je honger hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom aankomen ik zou je bmr en onderhoud gewoon berekenen en dan gewoon niet te veel onder of boven onderhoud eten. Gewoon stabiel blijven dan kan je lichaam even wennen. Dan zou ik gewoon kcals opbouwen of afbouwen ligt eraan of je wilt gainen of afvallen..
Ging ik ook wel vanuitquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan gaat het wel goed komen met jou.
Haha maar voor jezelf is het ook leuk om before pics te hebben..Merk wel dat ik meer definitie heb op mijn armen en op buik begint te komen..quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:54 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ging ik ook wel vanuit![]()
Zodra mn spieren echte contouren beginnen te vormen op mn lichaam drop ik picssss. Eindelijk eens mannen neerslaan en zeker weten dat ik gewonnen heb ipv dat ze me laten winnen haha.
Maar nu eerst slapen.
inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:47 schreef Panzermaus het volgende:
Dat met die leg press is wel zo, de keren dat ik dat ding nog doe is de eerste rep vaak het moeilijkst. Als je hoek met benen verkeerd hebt krijg je hem gewoon heel moeilijk 'op gang', kan niet goed zijn voor je knieën? Veel is mentaal ook, soms krijg ik hem niet weg, dan even spanning eraf en opnieuw, en echt met zo'n rawr-face duwen en dan lukt het toch. Eenmaal bijna-locked out is het gewoon langzaam en gecontroleerd terug tot bijna gewicht-op-blok, en dan dsfsfsdsfsfvroaarr weer omhoog.
Dat heb ik na iedere squattraining. 2de dag is nog ergerquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:39 schreef BigSmurf het volgende:
De squats van gisteren hebben er echt ingehakt, voel m'n benen bij elke stap die ik zet.
Bij volop squatten ga ik gewoon parallel, bij warm-ups well ATG.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
Bij squat ga ik altijd atg eigenlijk, maar nu is mijn rechterkuit stuk! Elke keer dat ik vanuit die hele lage hurkachtige positie omhoog kom, verkrampt hij. Ook thuis enzo. Heb dus iets verkeerd gedaan.
Hoop 't niet, morgen moet ik weer, lang leve het SS schema.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat heb ik na iedere squattraining. 2de dag is nog erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |