abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99137656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik weleens.
Okok, lijkt me ook best logisch op zich als je niet in je directe omgeving mensen hebt die je kunnen assisteren bij dingen etc.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:35 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

12.00 ik wil wel uitslapen.

Wut? Hook up om te trainen..neuken om te trainen
k vat het niet.
Hook up als in; afspreken om te trainen.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:43:28 #27
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99137813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:38 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Okok, lijkt me ook best logisch op zich als je niet in je directe omgeving mensen hebt die je kunnen assisteren bij dingen etc.

[..]

Hook up als in; afspreken om te trainen.
OK niks mis mee toch. Misschien bb meet houden ?
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:44:00 #28
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99137830
Ik heb trouwens alleen bb benen..en triceps
De rest zuigt.
pi_99137987
Ik heb alleen een bb topictitel, de rest zuigt. Ben wel ongeveer 3/4 kg aangekomen inmiddels[3weken bezig met voeding] en als ik in mn armen knijp, voel ik spieren zitten. Het begin is er!
Focus ligt op benen/rug/armen. In die volgorde.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:54:29 #30
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99138150
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb alleen een bb topictitel, de rest zuigt. Ben wel ongeveer 3/4 kg aangekomen inmiddels[3weken bezig met voeding] en als ik in mn armen knijp, voel ik spieren zitten. Het begin is er!
Focus ligt op benen/rug/armen. In die volgorde.
Wat is jouw streeffysiek en wat zijn je stats..

Ik 1,70 77 kg (al weer paar weken niet gewogen) 24/25 %
pi_99138307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:54 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wat is jouw streeffysiek en wat zijn je stats..

Ik 1,70 77 kg (al weer paar weken niet gewogen) 24/25 %
1.72, inmiddels dus 73/74kg [verschilt per weegschaal].
Halfjaar geleden 34%, geen idee wat dat nu zou zijn.

Ik heb eigenlijk nog geen vrouw gezien waarvan ik echt dacht 'dat is mn voorbeeld'. Vind veel vrouwen net iets te breed in de schouders, hoort bij een bodybuildster enz maar als ik foto;s zie vind ik dat niet mooi. Vrouwtje wat jij vanmiddag postte vond ik mooi, behalve dr schouders dus. En ik hoef niet helemaal droog te worden, mag wel mooi zacht blijven.
Vooral kracht gainen nu nog.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:10:26 #32
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99138594
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:59 schreef Opdekop het volgende:

[..]

1.72, inmiddels dus 73/74kg [verschilt per weegschaal].
Halfjaar geleden 34%, geen idee wat dat nu zou zijn.

Ik heb eigenlijk nog geen vrouw gezien waarvan ik echt dacht 'dat is mn voorbeeld'. Vind veel vrouwen net iets te breed in de schouders, hoort bij een bodybuildster enz maar als ik foto;s zie vind ik dat niet mooi. Vrouwtje wat jij vanmiddag postte vond ik mooi, behalve dr schouders dus. En ik hoef niet helemaal droog te worden, mag wel mooi zacht blijven.
Vooral kracht gainen nu nog.
Als je aan het afvallen bent kan je die weegschaal netzo goed wegpleuren....ja tussen de 20-25% is wel goed voor een ''normale'' vrouw. Jamie Eason is niet zo breed hoor, wel mooi droog.
En hoeveel ben je afgevallen?
Hoeveel deadlift/squat je?

[ Bericht 0% gewijzigd door Fanta-stick op 07-07-2011 01:16:49 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:18:13 #33
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99138745
Nouja, Opdekop, voor jou is het nu 80% voeding en 20% training. Zorg maar eerst dat je met een verstandige energiedeficientie en goede macro's een wat lager vetpercentage krijgt. :)

Ik heb ooit ook een hoog vetpercentage gehad en er is maar één ding wat je op dat moment hoeft te doen: zorgen dat je die overtollige energielaag om je heen wegkrijgt. Je hebt zoveel reserveenergie dat behoudt van spiermassa zelfs secundair is.

Lama, ik lees verkeerd, dacht dat je nog steeds 34% als vetpercentage had.
Confidence through competence
pi_99138768
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Als je aan het afvallen bent kan je die weegschaal netzo goed wegpleuren....ja tussen de 20-25% is wel goed voor een ''normale'' vrouw. Jamie Eason is niet zo breed hoor, wel mooi droog.
En hoeveel kg weeg je.
Hoeveel deadlift/squat je?
73/74kg stond vlak na mn lengte :)
Ben niet aan het afvallen dus, maar aankomen op dit moment. At hiervoor eigenlijk ver onder mn behoefte [voor mn gevoel niet, voor mn lichaam wel]. Zat rond de 1000kcal per dag en zelfs dat haalde ik soms niet eens. Dus nu gewoon goed eten en mn lichaam uit die spaarstand trappen.

Ze is niet heel breed, maar misschien lijkt het nog iets breder doordat ze droog is indd.

Ik deadlift/squat niet [ben al helemaal neergehaald door iedereen hier dus spaar me please]. Wil ik wel gaan doen maar vertrouw mn eigen krachten nog niet zo. Eerst dit maar eens een beetje opbouwen. Wilde eigenlijk deze week wel eens testen met deadliften en squatten maar kan nu dus niet want aanrijding.

[ Bericht 1% gewijzigd door Opdekop op 07-07-2011 01:41:00 (editeditedit) ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:33:14 #35
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99139043
[quote]0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:19 schreef Opdekop het volgende:

[..]

73/74kg stond vlak na mn lengte :)
Ben niet aan het afvallen dus, maar aankomen op dit moment. At hiervoor eigenlijk ver onder mn behoefte [voor mn gevoel niet, voor mn lichaam wel]. Zat rond de 1000kcal per dag en zelfs dat haalde ik soms niet eens. Dus nu gewoon goed eten en mn lichaam uit die spaarstand trappen.

Ze is niet heel breed, maar misschien lijkt het nog iets breder doordat ze droog is indd.

Ik deadlift/squat niet [ben al helemaal neergehaald door iedereen hier dus spaar me please]. Wil ik wel gaan doen maar vertrouw mn eigen krachten nog niet zo. Eerst dit maar eens een beetje opbouwen [alle spiermassa kwijtgeraakt door 2 jaar ziek zijn]. Wilde eigenlijk deze week wel eens testen met deadliften en squatten maar kan nu dus niet want aanrijding.
[/quote
Waarom aankomen ik zou je bmr en onderhoud gewoon berekenen en dan gewoon niet te veel onder of boven onderhoud eten. Gewoon stabiel blijven dan kan je lichaam even wennen. Dan zou ik gewoon kcals opbouwen of afbouwen ligt eraan of je wilt gainen of afvallen..
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:37:41 #36
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_99139132
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Inhoudelijke vraag jongens :P

Vandaag zat ik op de Leg Press machine, probeerde de stoel een standje dichterbij de voetplaat dan ik gewend was. Hierdoor kon ik mijn benen net iets meer flexie geven, denk dat ik op 80-90 graden zat. Maar alles werd veel en veel moeilijker.

Er wordt vaak geadviseerd squats en legpress op een hoek van 90 graden te doen. Maar de extra moeilijkheid die bij iets grotere flexie (80-90 graden) komt, vond ik toch wel uitdagend.

Vraag: is het goed om iets verder door te buigen? Of is de belasting op het kniegewricht dan te hoog? M'n knieën voel ik wel een heel klein beetje, nu nog, na de oefening. Denk bij m'n knieschijf, of anders in de knieholte.
Dat heb ik dus ook. Als ik de legpress op z'n dichtst bij zet, kan ik die plaat nauwelijks wegtrappen op een gewicht dat ik normaal redelijk eenvoudig wegkrijg. Op zich een goed teken en ik ga dat dan ook voortaan doen. De eerste rep is echt schreeuwen :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_99139181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom aankomen ik zou je bmr en onderhoud gewoon berekenen en dan gewoon niet te veel onder of boven onderhoud eten. Gewoon stabiel blijven dan kan je lichaam even wennen. Dan zou ik gewoon kcals opbouwen of afbouwen ligt eraan of je wilt gainen of afvallen..
Omdat ik ongeveer 1000kcal per dag at, ga ik nu eerst meer [en dus gezond] eten. Daardoor kom je aan, maar dat trekt later wel bij. Behoefte zat om en nabij de 1500kcal, op sportdagen dus ongeveer 2000kcal neem ik aan en natuurlijk meer als je honger hebt.

Ik hoef niet aan te komen, afvallen ook niet. Zoals ik nu ben bevalt me prima, maar gewoon krrrrrrrrrrracht en een gespierd lichaam krijgen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:43:03 #38
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99139232
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:40 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Omdat ik ongeveer 1000kcal per dag at, ga ik nu eerst meer [en dus gezond] eten. Daardoor kom je aan, maar dat trekt later wel bij. Behoefte zat om en nabij de 1500kcal, op sportdagen dus ongeveer 2000kcal neem ik aan en natuurlijk meer als je honger hebt.

Ik hoef niet aan te komen, afvallen ook niet. Zoals ik nu ben bevalt me prima, maar gewoon krrrrrrrrrrracht en een gespierd lichaam krijgen.
[/quote]Dan gaat het wel goed komen met jou ;).
pi_99139404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:43 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dan gaat het wel goed komen met jou ;).
Ging ik ook wel vanuit :D
Zodra mn spieren echte contouren beginnen te vormen op mn lichaam drop ik picssss. Eindelijk eens mannen neerslaan en zeker weten dat ik gewonnen heb ipv dat ze me laten winnen haha.
Maar nu eerst slapen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 02:19:49 #40
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99139725
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:54 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Ging ik ook wel vanuit :D
Zodra mn spieren echte contouren beginnen te vormen op mn lichaam drop ik picssss. Eindelijk eens mannen neerslaan en zeker weten dat ik gewonnen heb ipv dat ze me laten winnen haha.
Maar nu eerst slapen.
Haha maar voor jezelf is het ook leuk om before pics te hebben..Merk wel dat ik meer definitie heb op mijn armen en op buik begint te komen.. :).
pi_99141013
Dat met die leg press is wel zo :'), de keren dat ik dat ding nog doe is de eerste rep vaak het moeilijkst. Als je hoek met benen verkeerd hebt krijg je hem gewoon heel moeilijk 'op gang', kan niet goed zijn voor je knieën? Veel is mentaal ook, soms krijg ik hem niet weg, dan even spanning eraf en opnieuw, en echt met zo'n rawr-face duwen en dan lukt het toch. Eenmaal bijna-locked out is het gewoon langzaam en gecontroleerd terug tot bijna gewicht-op-blok, en dan dsfsfsdsfsfvroaarr weer omhoog.
  donderdag 7 juli 2011 @ 08:32:13 #42
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_99141390
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 07:47 schreef Panzermaus het volgende:
Dat met die leg press is wel zo :'), de keren dat ik dat ding nog doe is de eerste rep vaak het moeilijkst. Als je hoek met benen verkeerd hebt krijg je hem gewoon heel moeilijk 'op gang', kan niet goed zijn voor je knieën? Veel is mentaal ook, soms krijg ik hem niet weg, dan even spanning eraf en opnieuw, en echt met zo'n rawr-face duwen en dan lukt het toch. Eenmaal bijna-locked out is het gewoon langzaam en gecontroleerd terug tot bijna gewicht-op-blok, en dan dsfsfsdsfsfvroaarr weer omhoog.
inderdaad :D

Vind het wel een lekkere oefening. Gegarandeerd zweten, vloeken en tieren. Vooral als je net iets te veel het gewicht laat zakken. Mag je weer lekker opnieuw beginnen :P

Ze hebben hier ook zo'n plate-loaded leg press. Schijnt beter te zijn, maar ik snap niet hoe ik die stoel moet verstellen :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:18:00 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_99143326
Vanavond in "Mijn man heeft een hobby" een bodybuilder.

In het voorstukje "Papa is altijd werken of sporten, en anders slaapt ie omdat papa moe is".
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:18:53 #44
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99143352
Ja, die eerste rep als je te dichtbij zit is kut. :P

Ik vraag me dus af of het slecht is voor je gewricht als je te dicht erop zit... bij een squat durf ik ook nooit heel erg door de knieen te gaan.
Confidence through competence
pi_99143413
Diep squatten is niet slecht voor je gewrichten.
pi_99143463
Bij squat ga ik altijd atg eigenlijk, maar nu is mijn rechterkuit stuk! Elke keer dat ik vanuit die hele lage hurkachtige positie omhoog kom, verkrampt hij. Ook thuis enzo. Heb dus iets verkeerd gedaan.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:39:37 #47
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99143859
De squats van gisteren hebben er echt ingehakt, voel m'n benen bij elke stap die ik zet. :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:01:34 #48
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_99144489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:39 schreef BigSmurf het volgende:
De squats van gisteren hebben er echt ingehakt, voel m'n benen bij elke stap die ik zet. :')
Dat heb ik na iedere squattraining. 2de dag is nog erger :P
Deathlift or Die.
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:05:00 #49
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_99144594
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
Bij squat ga ik altijd atg eigenlijk, maar nu is mijn rechterkuit stuk! Elke keer dat ik vanuit die hele lage hurkachtige positie omhoog kom, verkrampt hij. Ook thuis enzo. Heb dus iets verkeerd gedaan.
Bij volop squatten ga ik gewoon parallel, bij warm-ups well ATG.
Deathlift or Die.
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:10:16 #50
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99144772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:01 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dat heb ik na iedere squattraining. 2de dag is nog erger :P
Hoop 't niet, morgen moet ik weer, lang leve het SS schema. :')

Vraag trouwens, wat voor invloed heeft alcohol eigenlijk op je spieren? Zijn er bronnen dat het echt slecht zou zijn bijvoorbeeld voor je progress? Dit omdat ik gisteren einde van de middag getraind heb en gisteravond bij de BBQ zo'n 5 - 6 biertjes en een fles wijn weggedronken heb. Drink normaal alleen op zaterdagavond alcohol, en af en toe dan bij dit soort gelegenheden.

[ Bericht 3% gewijzigd door BigSmurf op 07-07-2011 11:17:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')