Hangt ervanaf hoeveel je drinkt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Ethanolic het volgende:
Dus 2 avonden in de week is beïnvloedt het niet wil je zeggen?
6 tot 12 drankjes.quote:
Dan kan het bij mij denk ik weinig kwaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef 16meter het volgende:
Paar drankjes zo nu en dan kunnen geen kwaad. Maar je meerdere keren per week (half) dronken zuipen heeft zeker wel merkbare invloed.
weer een kater.. gister kenker veel gesope.. jwtquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef Mopst3r het volgende:
Agentperry kom er maar in, ff stoer doen 5 avonden per week stappen bla bla
Mooi, want ik drink eigenlijk altijd bourbon met cola light en als ik uit ga drink ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef kidkash19 het volgende:
Niet, het hop in bier is namelijk hetgene wat oestrogeen is
Ik zet het stoeltje altijd zover mogelijk naar voren, zodat m'n spieren al een beetje gespannen staan voordat ik kracht zet. Ik denk een hoek van 70-80 graden. Het is een stuk zwaarder, maar je ontwikkelt er ook meer spier mee lijkt me. Het is wel een enorme inspanning, ik ga er vaak helemaal van zweten, tanden op elkaar en na afloop voelen mijn benen helemaal uitgeput. Maar het is wel mooi om al je spieren te zien aantrekken en het resultaat is ook duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:47 schreef Panzermaus het volgende:
Dat met die leg press is wel zo, de keren dat ik dat ding nog doe is de eerste rep vaak het moeilijkst. Als je hoek met benen verkeerd hebt krijg je hem gewoon heel moeilijk 'op gang', kan niet goed zijn voor je knieën? Veel is mentaal ook, soms krijg ik hem niet weg, dan even spanning eraf en opnieuw, en echt met zo'n rawr-face duwen en dan lukt het toch. Eenmaal bijna-locked out is het gewoon langzaam en gecontroleerd terug tot bijna gewicht-op-blok, en dan dsfsfsdsfsfvroaarr weer omhoog.
Gewoon lekker zelf doen, heb je geen instructeur bij nodig. Oefenen met alleen de stang, en dan gewicht opbouwen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:32 schreef Schadenfreude het volgende:
Wil nu wel een keer gaan squaten trouwens. Maar een keertje een instructeur aanspreken.
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef fathank het volgende:
Vanavond in "Mijn man heeft een hobby" een bodybuilder.
In het voorstukje "Papa is altijd werken of sporten, en anders slaapt ie omdat papa moe is".
Tell me dat...ik zak dor mijn knieen als ik de trap afloopquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat heb ik na iedere squattraining. 2de dag is nog erger
Da's een vreemde uitspraak natuurlijk: je kniegewricht wordt gelagerd door het kraakbeen (en gedempt door de meniscus, maar daar heb je hier niet veel last van).quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:32 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Je spieren horen het gewicht te pakken, je gewrichten moeten gewoon soepel meebuigen.
Sbsquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
Zal wel onze favoriete zender zijn (SBS)
Bourbon whisky met cola is gewoon superlekker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zie stoere mannen dat altijd drinken zal vast wel wat anavar inzitten.
Tja ik drink sowieso geen alcohol meeer en maar 1 x whisky gedronken en werd daar vies dronken van.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bourbon whisky met cola is gewoon superlekker.
zaten er vrouwen in deze topic reeks dan!?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Weissman het volgende:
Nu snap ik waarom vrouwen wegblijven uit dit topic![]()
2 chicks: gelijk TT verkracht en topic verpest
hoezo vrouwonvriendelijk
Meldt zichquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
zaten er vrouwen in deze topic reeks dan!?
Stoer verhaal man!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef seto het volgende:
mensen vroegen gister aan mij of ik anabolen in mijn bier doe omdat ik 5x per week bier drink en ineens zo breed ben geworre LOL
wat is je truuk!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef seto het volgende:
mensen vroegen gister aan mij of ik anabolen in mijn bier doe omdat ik 5x per week bier drink en ineens zo breed ben geworre LOL
Rtl4 20:30 geloof ik.quote:
Je kan dat toch niet zomaar veranderen... bodybuilding is een levensstijl. Je gaat een monnik(boedisme) toch ook niet zeggen dat hij zijn haar moet laten groeien en vlees moet gaan eten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:08 schreef 16meter het volgende:
Herhaling zeker? Heb dat programma wel 's gezien, toen was het ook met een BB'er.
Uiteindelijk beloofde hij vaker met het gezin mee te eten en minder vaak/lang in de gym te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |