Wat praat je nou alsof je een hardcore BBer bent. Als bodybuilder zou je toch ook gewoon tijd aan je privé leven moeten besteden. Anders moet je maar helemaal in ballingschap gaan leven. Dan sla je door en dan ben je van mij betreft gewoon een triest figuur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan dat toch niet zomaar veranderen... bodybuilding is een levensstijl. Je gaat een monnik(boedisme) toch ook niet zeggen dat hij zijn haar moet laten groeien en vlees moet gaan eten.
Daar heb je wel gelijk in, maar ja als je een prof bent (want dat denk ik wel als er zoveel tijd inzit) dan heb je ook minder tijd voor je prive leven. Net zoals als je een drukke baan hebt en daarvoor de hele wereld rond moet reizen en weinig thuis bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat praat je nou alsof je een hardcore BBer bent. Als bodybuilder zou je toch ook gewoon tijd aan je privé leven moeten besteden. Anders moet je maar helemaal in ballingschap gaan leven. Dan sla je door en dan ben je van mij betreft gewoon een triest figuur.
Ja ff terugnemen wat ik eerder heb gezegd...ik vind ook dat kids en vrouw er niet onder mogen lijden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
Mwah een beetje inbinden mag denk ik wel als je vrouw en kind er onder lijden
Nee, was geen prof. Gewoon een recreant. Werkte in een fabriek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ja als je een prof bent (want dat denk ik wel als er zoveel tijd inzit)
Op een vouwfiets mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Benen zijn kapot van gisteren. 12 kilometer fietsen op hoog niveau in 30 minuten.
Nee. Sportschool.quote:
Kun jij nog iets constructiefs posten? Of kun je alleen maar achterlijk doen en zeuren dat je last hebt van het squatten met 50 kiloquote:
Die dude is wel teringgroot. Hoe kan dit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef 16meter het volgende:
Nee.
Die kerel warmt ook voor BP op met 60kg en dan tot failure... wtf.
real life trollquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die dude is wel teringgroot. Hoe kan dit.
Deze reactie was te verwachten maar anabolen of niet, ik vind zijn lichaam niet indrukwekkend..quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef Jahr00n het volgende:
die gebruikt zo vies veel anabolen kan niet anders
Dat wel, maar zijn bouw is al standaard groot en breedquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Het is niet mijn voorbeeld ofzo maar die vent is wel groot hoor.
Zonder het op te zetten zeg ik Stan Lee's Superhumans ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef fathank het volgende:
Check discovery, een vent rolt een koekenpan op alsof het een pannenkoek is
Houd je wel bezig hè, die grote vriend van je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn IIFYM voedingsschema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |