Toch geen sixpack hequote:Op donderdag 7 juli 2011 01:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Omdat ik ongeveer 1000kcal per dag at, ga ik nu eerst meer [en dus gezond] eten. Daardoor kom je aan, maar dat trekt later wel bij. Behoefte zat om en nabij de 1500kcal, op sportdagen dus ongeveer 2000kcal neem ik aan en natuurlijk meer als je honger hebt.
Ik hoef niet aan te komen, afvallen ook niet. Zoals ik nu ben bevalt me prima, maar gewoon krrrrrrrrrrracht en een gespierd lichaam krijgen.
Eerste DeRakker en nu jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Geo3kant het volgende:
Een strak kontje en doen wij haar form wel checken bij het squaten
Fappen op chicksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, ik hoef geen date, maar pics squattende chicks zijn nooit verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja joh, het was al zo ontopic dus waarom niet offtopic gaan
no offence verder, maar nu ga allerlei mogooltjes denken dat het cool is om pics van sport-chicks te postenquote:
Haha nee ik wil graag een hangbuikje kweken en de rest lekker tight...quote:
hangbuikje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:28 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Haha nee ik wil graag een hangbuikje kweken en de rest lekker tight...
Maar een sixpack staat niet perse op mn wishlisht. Gewoon lekker vetlaagje erop laten zitten, dus nooit cutten heheh.
quote:
just hittin' the chest, brahquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Weissman het volgende:
Als je borst zegt snappen we het ook wel hoor
Hangt van je voeding af.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Jahr00n het volgende:
Is één keer per week full body genoeg om je spiermassa te behouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |